Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Волейболни скандали 2012
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:1114 « Предишна Страница 50 от 56 48 49 50 51 52 Следваща »
Здравка
04 Окт 2012 16:32
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Професоре, не успях да гледам снощи близнаците при Денис Ризов, днес по-късно ще опитам на запис. Слшвах, обаче интервюто на Симов по НОВА СПОРТ. Кажи ми ти, ако знаеш за какво иде реч, е ли възможно един солиден мъж да покани на делови разговор на 4 очи, ( съгласно поканата) друг солиден мъж и да го изправи пред целия УС на БФВ да му говори глупости. Всички членове на УС били милионери, БФВ нямала нужда от още пари...Само този факт би бил достатъчен да се разбере че нито ДЛ и най-вече той, нито останалите членове на УС са почтени хора.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Здравка
Здравка
04 Окт 2012 16:39
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Натисни тук РС и МК са прави 101% за това ръководство на БФВ.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Здравка
Здравка
04 Окт 2012 16:44
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Натисни тукБратът на Найденов пък подписва без да чете Уффффффффффф
Здравка
04 Окт 2012 16:47
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Проф, много ми се иска да си се смеем и бъзикаме, ама и мене "не смей ми се не пей ми се", като ги чета тия
letec55
04 Окт 2012 17:01
Мнения: 10,701
От: Bulgaria
"протокол", с подписи на отделна страница или лист, дето не е ясно кога точно е сезиран този УС по казуса, по който се произнася. Пет години след събитията, повод за него. Някой е решил да изнудва Матей. Това е. Кой е? Не е Славия по думите на Сеферинов.
Никъде не претендираме и за пари от минали трансфери. Никакви 35% процента не искаме, нито притежаваме правата на Матей. Този подписан протокол е единствено за съдебното дело, което водим и не се знае кога ще приключи.
Ама не казва какво е това съдебно дело... Мишката има опашка...
А ако Найден е искрен,
"Никога не сме дискутирали на заседание на Управителния съвет на БФ Волейбол прехвърлянето на състезателните права на Матей Казийски в Славия. А и не смятам, че е трябвало да го правим.

то тогава това е фалшиф документ и съставителят му е извършил престъпление.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: letec55
Здравка
04 Окт 2012 17:31
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Оказа се, че дори очакваното заседание на УС, обявено за 03.10.12 се състоя на 02.10.12 с обяснението, че публикуването на първата дата било техническа гревка. Ба си техническата грешка, която не е била поправена 1 седмица. Много им стана на тия.
*****
Проф, честно, ако наистина ти е близка на сърцето Верка Николова, накарай я да хвърли оставка като член на този УС, ако иска да запази достойнство и себеуважение и уважението на феновете. Ще стане дебела работата. Най-малкото би било редно да стане.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Здравка
Force
04 Окт 2012 17:39
Мнения: 9,360
От: Bulgaria
Натисни тук РС и МК са прави 101% за това ръководство на БФВ.

Като казваш А, кажи и Б. Иначе излиза, че постваш избирателно.
Иначе си права - ако не беше това ръководство, с РС и МК ставахме олимпийски шампиони.
Здравка
04 Окт 2012 17:52
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Слушах и гледах до сега записа на гостуването на близнаците при Д.Ризов. Винаги съм си мислела, че не напразно Вальо стана любимец на варненската публика с първата си поява с нац. фанелка през 2009 тук. Не само играе, не се струхва да говори и да казва каквото мисли. За Жоро също
Здравка
04 Окт 2012 17:57
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Форци, управленците в който и да е спорт пряко отношение към победите и загубите нямат и ти го знаеш. Нали Казийски подтискал Братоеви и им пречел да се развиват, според ЛГ. Братлетата, друго казаха, особено Валентин.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Здравка
Force
04 Окт 2012 18:15
Мнения: 9,360
От: Bulgaria
Форци, управленците в който и да е спорт пряко отношение към победите и загубите нямат и ти го знаеш.

В такъв случай махането на инженера е нон-сенс
Force
04 Окт 2012 18:25
Мнения: 9,360
От: Bulgaria
Нали Казийски подтискал Братоеви и им пречел да се развиват, според ЛГ. Братлетата, друго казаха, особено Валентин.

Мен пък ме издразни с поведението си и с приказките по адрес на М.Стоев.
Братята какво казаха за това?
проф. дървингов
05 Окт 2012 09:54
Мнения: 14,308
От: Bulgaria
...детенце, не разбирам защо отправяш въпросите си към мен - моето отношение към т.н. опозиция е известно; известно е и мнението ми, че трябват крути мерки в българския спорт изобщо, не само във валибола - кажи твоето отношение към Васил Симов - не го бъркай с треньора или футболиста, така както не знаеше за Верка С.;

...по твоята извратена логика (искането ти да предложа на Верка С. да подаде оставка) да те помоля да предложиш на Ивкони повече да не се меси във волейболните дела, да си изплаща кредитите и да не наднича в канчето на другия, какво ще речеш, найс, а?

...кажи нещо за долното - наблегни на следните подвъпроси (1) къде е интригантът той и борец за волейболна правда Стойчев, къде е неговата кауза; (2) на Ивкони не му били отговорили на вижданията за развитие на волейбола - защо не отиде на конгреса и да ги представи публично? Няма такива? Не му оттърва? (3) прочети антрефилето на Паун Цонев относно опита за предварт в федерацията, публикуван във вчерашен вестник - "Преса"
...
(продължение следва)
Опозицията в българския волейбол се отказа да участва в общото събрание в Златни пясъци следващата сряда. Водачът на обявилите се за "нови хора" Ивайло Константинов, който е президент на шампиона "Марек", призна, че самото събрание е загубена кауза и е по-добре той и съмишлениците му да насочат усилията си напред.

"При така стеклите се обстоятелства нямаме каквито и да било шансове за успех. Слизаме от тепиха, но продължаваме да загряваме", каза Константинов, цитиран от "Гонг".

Бизнесменът, който не беше открит за коментар от "Дневник", показа убеденост, че промяната във властта в българската федерация (БФВ) ще се случи скоро. "Сигурен съм обаче, че до половин година президентът на Българската федерация по волейбол няма да се казва Данчо Лазаров", добави той.

Според информация на "Дневник" опозицията ще атакува общото събрание в съда, тъй като вярва, че то не отговаря на законовите изисквания. Освен това Константинов и приближените му ще потърсят промяна в тактиката за свалянето на Лазаров.

Константинов и хората, които го подкрепят, представиха изпълнителния директор на Българо-американска кредитна банка Васил Симов за свой кандидат. Първоначално обявиха исканията си той заедно с бившата волейболистка Антонина Зетова и изпълнителният директор на ЦСКА Александър Попов да влязат в управителния съвет, както и броят на членовете на УС да бъде намален поне наполовина.

"С Васил Симов очаквахме отговор на предложените от нас промени в устава и концепция за развитието на волейбола. Това обаче категорично ни беше отказано. Всички възможности за взаимодействие и приемане на идеите ни бяха отхвърлени с мотива "по-добре няма накъде да е", добави Константинов.

Преди седмица той се срещна с Лазаров. След това обяви, че ще отстоява вижданията и позицията си.
проф. дървингов
05 Окт 2012 09:59
Мнения: 14,308
От: Bulgaria
Летец, да попитам разбирача - според някои информации скорошната среща на инженера и шефа на Тренто е била по повод необходимостта ежегодно - за Здравка повтарям - ежегодно - да се подписва от федерацията някаква тапия, която да позволява на даден играч да се състезава в чужбина;
Според сериозната преса това е бил поводът на срещата - след като Казийски игра за отбора си, очевидно такова съгласие (тапия) от страна на федерацията е дадено - греша ли?
letec55
05 Окт 2012 10:35
Мнения: 10,701
От: Bulgaria
Предполагам, че не грешиш. Щом вече записа официален мач, за суперкупата, значи всичко с правата, вкл. и националния лиценз, е наред. Трудно е да бъде преценено каква е връзката между събитията след като не знаем тяхната хронология - какво кога е поискано, какво кога е дадено, кога е регистрирано, кога е извършена картотеката в италианската федерация. Обаче ако помислим, би трябвало да забележим, че не всеки президент на клуб, където играе чуждестранен играч, се среща с президента на националната федерация на този играч по повод неговия национален лиценз и картотека... Значи или лицензът, съответно картотеката, на МК са били по някакъв начин застрашени и Диего Мосна е решил лично да уточни нещата, или не това е бил предметът на срещата. А някакъв друг.
проф. дървингов
05 Окт 2012 10:52
Мнения: 14,308
От: Bulgaria
Благодаря, летец, мисля че тази среща на човека от Тренто с инженера е по повод тиражираните съобщения, че някои някъде иска да спира правата на Матео, и затова президентът е долетял до София за да е сигурен, че такива проблеми няма да има - аз друго обяснение нямам, сега чакам разбирачката;

Апропо, пак да попитам - какво вярно има в други писания, че правата на състезатели, почнали някакъв турнир (сезон) пък неоснователно отказали след това да го доиграят (завършат) се спират по някакви международни правила? Благодаря;
letec55
05 Окт 2012 11:09
Мнения: 10,701
От: Bulgaria
и затова президентът е долетял до София
Срещнаха се в америката на световния конгрес... Другото, честно казано, не съм го проучвал. Сайтът на светована федерация е много добър и там може да бъдат намерени съответните правила...
letec55
05 Окт 2012 11:48
Мнения: 10,701
От: Bulgaria
Я вижте това:
Натисни тук
Значи делото е на клуб "Славия" срещу Матей
Доколкото ни е известно, съществува граждански спор между ВК Славия и Матей Казийски, касаещ неустойки по договора на играча. Спорът е извън юрисдикцията на БФВ и се решава от граждански съд,

И тъй като се решава от съда ( кога е началото на делото? ), федерацията издава фалшив документ, при това със задна дата, който, ако бъде приет от съда, предрешава делото в полза на клуба, респ. във вреда на състезателя... Страхотно! Преди пет години решават казуса в полза на играча ( в рамките на правилата на международната федерация ), а сега дават възможност на граждански съд да се произнесе в негов ( финансов ) ущърб... Той неблагодарник, ама и те не падат по-долу...
Здравка
05 Окт 2012 15:53
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
ДЛ и компания все повече се оливат, спор няма. Най-малкото аз няма да споря с никого повече за това.
Професоре, не ме питай за кредитите на ИК. Лазаров също не е цъфнал и вързал откъм бизнес с днешна дата. С какви пари беше платена глобата от 72 000. ДЛ твърди, че не с част от държавната субсидиш. Ако спонсорите са съгласни с парите, които дават за спорт да се плащат глоби - добре.
****************************************************
Нали за всички тук е ясно, че Казийски е един от най-скъпо платените волейболисти в света и че Мосна вероятно знае за какво си дава парите. Говори се, че собственикът на Итас Диатек Трентино знае 2 и 200 и никой до сега не е успял да го преметне.
Здравка
05 Окт 2012 15:59
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Имам питане - според Симов, ДЛ е казал, че всички членове на УС са милионери и повече пари за волейбол не им трябват. Съгласна съм, че Лазаров, Ганев, Тонев, Кьосев и поне още един-двама са състоятелни хора. Професоре, на твоята любимка Верка какъв и е бизнесът( или този на съпруга и) че е милионерка и тя? За Витка знам, че е наследила покойния си съпруг, който не я е оставил на едната заплата.
Здравка
05 Окт 2012 16:03
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Натисни тук
Добави мнение   Мнения:1114 « Предишна Страница 50 от 56 48 49 50 51 52 Следваща »