Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Волейболни скандали 2012
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:1114 « Предишна Страница 6 от 56 4 5 6 7 8 Следваща »
PRA4A*bg
26 Юни 2012 19:04
Мнения: 5,541
От: Bulgaria
Галоа, молим те, нидей отнема и таз наслада нихна с таквиз провокации Натисни тук
PRA4A*bg
26 Юни 2012 19:05
Мнения: 5,541
От: Bulgaria
Уважаемият Летец чакам да прочета. Е ли е съгласен с по-горното написано от мен или?
Здравка
26 Юни 2012 19:06
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Ти май пишеш, преди да ме четеш. Току що си признах по кого съм се зазяпвала ( и продължавам ) с "женски" очи. А що се отнася до РС той не е нито истеричен, нито педал, до колкото хетеро жена на моите 28+ чувствува излъчване на представител от другия пол. Фукльо е и е нарцистичен, безспорно, но това си е присъщо на силния, хм, пол. Нарцис, както е известно от митологията е бил мъж.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Здравка
PRA4A*bg
26 Юни 2012 19:17
Мнения: 5,541
От: Bulgaria
Ти май пишеш, преди да ме четеш.

аз?
Нарцис, както е известно от митологията е бил мъж.

Почнах с херувмичетата, намесихме Нарцис, чакаме Ехо...
Здравка
26 Юни 2012 19:24
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Когато гръм удари... Действия първо, второ и трето.
Хубава вечер на всички
EvaristeGalois
26 Юни 2012 19:28
Мнения: 1,804
От: France
РС той не е нито истеричен, нито педал

Очевидно не ги виждаш признаците. Аз подозирам, че ДЛ не му е обърнал достатъчно внимание и не го е уважил. Поради което, разбира се, му е станал смъртен враг.
Force
26 Юни 2012 19:34
Мнения: 9,360
От: Bulgaria
бях публично низвергнат, изцяло от дамската част, която

PRA4A, deja vu. И при нас мъжката част си го отнася редовно, стане ли дума за РС
Ловкия
26 Юни 2012 20:29
Мнения: 56,087
От: Ghana
Аре Гришо пак би оня дървар!!!
Здравка
26 Юни 2012 20:53
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Очевидно не ги виждаш признаците. Аз подозирам, че ДЛ не му е обърнал достатъчно внимание и не го е уважил. Поради което, разбира се, му е станал смъртен враг

A аз подозирам, че и мадам Галоа е член на фенклуба на РС, което ти не можеш да преглътнеш току така
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Здравка
Здравка
26 Юни 2012 21:01
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Стойчев заяви, че ще е в залата за финалите в Световната лига в София. Той е против призивите за бойкот. "Отивам на мачовете заради националния отбор, заради момчетата, заради България. Не познавам протестиращите, нямам никаква идея какво правят и организират. Но най-много бих се радвал, ако подкрепят не само моята кауза, а и волейбола в България и националния отбор."

Залата ще е пълна. С дами от всички възрасти. Жалко, че не мога да дойда Спирам, че ще ям бой
Геновева
26 Юни 2012 21:06
Мнения: 24,361
От: Bulgaria
Радо си е мъж с излъчване, спор няма.
След Летеца, него най-харесвам....
Здравка
26 Юни 2012 21:15
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Тренерът в оставка ще бие по численост на фенклуб и актуалния минпред, май. Дали РС да не бьде помолен да основе партия
SPQR
26 Юни 2012 22:01
Мнения: 8,503
От: Bulgaria
Радо си е мъж с излъчване, спор няма.

Бойко Борисов - също.

Дори повече !

SPQR
26 Юни 2012 22:02
Мнения: 8,503
От: Bulgaria


Всъщност, за РС не съм сигурен.
SPQR
26 Юни 2012 22:04
Мнения: 8,503
От: Bulgaria


Дори съвсем няма мъжко РС. За постъпките му пък – на 100% !
Здравка
26 Юни 2012 22:16
Мнения: 16,150
От: Bulgaria
Натисни тукЕто малко матрял за сравнение.
letec55
26 Юни 2012 23:31
Мнения: 10,701
От: Bulgaria
Пръча, ето ме... късничко, ама какво да правя...
Та МК именно МС го налoжи в отбора. Бързам да уточня - не като парашутист, а като играч с голям потенциал.
Ето как МС сам разказва в интервю за налагането на Матей.
Аз наложих Матей като титуляр. Той игра силно, но не беше единствен. Силни бяха и Пламен Константинов, Владо Николов, Евгени Иванов. Също мога да спомена Боян Йорданов и Тодор Алексиев, които бяха добри резерви. В последно време обаче ги позабравиха тях.
Нещо не е наред... От изброените Пламен е посрещач, а Владо и Пушката са диагонал и център и не са конкуренти за титулярното място. Защо ги споменава в такъв контекст? Боян е диагонал и наистина беше резерва, но влизаше в игра и имаше няколко страхотни изяви. Сега не е забравен, в разширения състав е, но бе контузен. Втори диагонал се утвърждава Цецо. Има ли нужда от аргумент? Тошко Алексиев изобщо не е забравен, а вече е титуляр, наложен от РС. Изказването на МК не е "политическо", то е просто е резултат на голяма лична неприязън. Премълчавана досега, което, според мен се дължи на това, че МС вече не е треньор. А вероятността МС да стане пак треньор го е провокирала да я изрази. СЕГА. Тогава... Добре, какво трябвяше да каже тогава? Че не обича да игра на карти, а да чете книги? Че е мълчаливец, защото такъв му е характера? Какво би трябвало да каже по повод думите, че си "избира" мачовете, в които да играе? Какво? Че има моменти, когато душата иска, а тялото не иска? Ми хайде поровете се в статистиките, има ги на сайта на световната федерация - и световната лига 2005 - 2008 ( 2008-ма е направена "констатацията" ), и световното 2006, и световната купа 2007, вижте как е играл Матей, как са играли останалите когато сме побеждавали и когато сме губели... Вижте сами... И как при такава картинка някой би понесъл упрек точно с такъв привкус и насока...
Въпросната "омерта", за която спомена по-горе, или т.нар. кухня е разкрита от МС дотолкова, доколкото няма съществени негативи върху БГ волейбола и нац. отбор.
Да, "съществени негативи" върху БГ волейбола и нац отбор. А върху МК? Остави картите и четенето на книги, мълчаливостта и какъв проблем се прави от това. А обвинението, че си избира мачовете, в които да играе или пък да се пести? Във всеки случай и за мен някой да каже така, няма как да запазя уважението си. Ти попита кой го караше без да е провокиран, аз дадох моя отговор кое го е накарало.
Въпросните изказвания на МК 4 години по-късно (РС пак няма да го споменавам) не направиха нищо градивно, даже напротив - повлияха негативно върху спорта във БГ. Тарикат мъж не писка.
А да не бързаме с категоричните изводи... Нямали били право... Веднъж го казах - ако нещата тябваше да се бутат само от тези, които имат "право", да живеем още в каменната ера. Все някой и някога трябва да каже, че царят е гол. Никой не коментира твърденията за порядките във федерацията - верни ли са, лъжи ли са, ако са верни - така ли трябва да бъде или не? Защо сега, а не след олимпиадата? Ми защото го уволниха без време по приумицата на един умник. Уволниха го и допуснаха грешка - всички го посочиха и те сами го признаха. Те туриха капсулдетонатора и те натиснаха бутона. Дали пари за домакинството на нов турнир... Ми дали...Всички да им целуват ръката... Най-вече ние, публиката. ( и ония, дето даваха автографи и се снимаха като холивудски примадони ). Има грешка, има и поправка. Ако нямаше пари и не бяха дали - да ги бяха пратили я в Япония със сърбите, я там, където други биха организирали последния турнир. И ако и там не бяха успяли - тогава да го бяха уволнили за неизпълнение на целта. Тогава всички пасиви щяха да са само и единствено за РС. В другата тема ведниж ги споменал логическите варианти на ситуацията, да не се повтарям...
Като прибавим и отказа му да играе за България, поради определени от него (РС) условия, става една хубава манджа с грозде, която вгорчи волейбола у нас.
Тук и аз смятам, че отказът от игра за националния е грешка. Условията на РС също не им е сега времето (макар и да споделям аргументите му ). Грешка беше, че не си хвана шапката и не си тръгна веднага. Грешка беше, че прие да се върне под условия. Точно затова и многократно съм казвал, че и двете страни в конфликта търпят сериозни укори. Но няма да видиш написани епитети за тях или нарицателни... Просто не ми е встила. ( То даже и за Волен не си позволих като си приказвахме с елвиехото в съответната тема ... ) И не разбирам защо като не го правя считате, че ги защитавам или че шикалкавя...
Приказките кой на кого влияе ги приемам скептично. Та това са сериозни големи хора. Не може двадесет мъже да са манипулирани така, че да го уважават без основание. А това уважение и подкрепата за РС от страна на играчите бе факт и той се видя еднозначно. Колкото и да ги дразни това някои с фелдфебелски въгледи ( Върви и играй и без мого разсъждения! )
Мъжките варианти според мен за МК (РС) бяха да кажат нещата овреме или след успехите на Олимпиадата, та барем нещо успеят да променят. Ама мъжката
. Не знам какво имаш предвид с "овреме", но след успехите ( евентуално ) на Олимпиадата е наистина е подходящо. А да не би пък точно затова и да го уволниха без време?...
PRA4A*bg
27 Юни 2012 11:43
Мнения: 5,541
От: Bulgaria
Ех ама...Аман заман. Аз ти говоря конкретно - ти пак увърташ. Почвам да разбирам що защитаваш Матю и Харизмата. Ма щом си решил - по твойта свирка ще играем.
Нещо не е наред... От изброените Пламен е посрещач, а Владо и Пушката са диагонал и център и не са конкуренти за титулярното място. Защо ги споменава в такъв контекст? Боян е диагонал и наистина беше резерва, но влизаше в игра и имаше няколко страхотни изяви. Сега не е забравен, в разширения състав е, но бе контузен. Втори диагонал се утвърждава Цецо. Има ли нужда от аргумент? Тошко Алексиев изобщо не е забравен, а вече е титуляр, наложен от РС.
това няма нищо общо с темата на разговор.
...
Изказването на МК не е "политическо", то е просто е резултат на голяма лична неприязън.

Неприязън към човека, който те е вкарал в национала? Добър личностен атестат!
Премълчавана досега, което, според мен се дължи на това, че МС вече не е треньор.

Откога МС не е трньор?
А вероятността МС да стане пак треньор го е провокирала да я изрази. СЕГА.
А значи не конфликта МК/РС vs. ДЛ го е "провокирало"?
Тогава... Добре, какво трябвяше да каже тогава? Че не обича да игра на карти, а да чете книги? Че е мълчаливец, защото такъв му е характера? Какво би трябвало да каже по повод думите, че си "избира" мачовете, в които да играе? Какво?
Тогава трябваше да каже каквото каза СЕГА и ако иска да не играе. Достатъчно ясно ли е?
Че има моменти, когато душата иска, а тялото не иска? Ми хайде поровете се в статистиките, има ги на сайта на световната федерация - и световната лига 2005 - 2008 ( 2008-ма е направена "констатацията" ), и световното 2006, и световната купа 2007, вижте как е играл Матей, как са играли останалите когато сме побеждавали и когато сме губели... Вижте сами... И как при такава картинка някой би понесъл упрек точно с такъв привкус и насока...
Пак извърташ, дорогой. Опитваш се да го оправдаваш като посочваш причините за изказването му, при положение, че коментираме времето на изказване.
Да, "съществени негативи" върху БГ волейбола и нац отбор. А върху МК? Остави картите и четенето на книги, мълчаливостта и какъв проблем се прави от това. А обвинението, че си избира мачовете, в които да играе или пък да се пести? Във всеки случай и за мен някой да каже така, няма как да запазя уважението си.
А върху МК какво стана? Даде интервю, че е засегнат може би? И действително е бил засегнат. Ми що е мълчал като пу'ка? Или може би не му е пукало тогава, а сега се е присетил? Или е било истина?
Ти попита кой го караше без да е провокиран, аз дадох моя отговор кое го е накарало.
Нищо не ми отговори. Пак се опита вода от Сахара да вадиш и не каза конкретно (то няма и какво да кажеш) с какво МС провокира МК да плещи неверни неща на личностна основа 4 години по-късно.
А да не бързаме с категоричните изводи... Нямали били право... Веднъж го казах - ако нещата тябваше да се бутат само от тези, които имат "право", да живеем още в каменната ера.
Всеки има право на мнение. Но правото подлежи на морална оценка. В случая говорих за мъжкарство. Или да припомням за гей парадите и тяхното "право".
Все някой и някога трябва да каже, че царят е гол.
Айде бе! Същински Робеспиеровци неподкупни.
Никой не коментира твърденията за порядките във федерацията - верни ли са, лъжи ли са, ако са верни - така ли трябва да бъде или не?
Нали се уточнихме че чакаме проверката/одита.
Защо сега, а не след олимпиадата? Ми защото го уволниха без време по приумицата на един умник. Уволниха го и допуснаха грешка - всички го посочиха и те сами го признаха.
Това и аз казах че е грешка от гледна точка на преценката им. Иначе да - имаха прослувутото "право" да го направят.
Те туриха капсулдетонатора и те натиснаха бутона.
Брей видиш ли сами си го избраха. Да би мирня седяло, не би чудо видяло. Воейбола от РС ли почва или ти си тренирал хандбал?
Дали пари за домакинството на нов турнир... Ми дали...
Е що не извади РС тия парички, като е толко ербап. Имали пари, дали. Айде далшье. Не нам тия.
Всички да им целуват ръката... Най-вече ние, публиката. ( и ония, дето даваха автографи и се снимаха като холивудски примадони ).
Нищо общо с темата отново. Плоски внушения, целящи да активизират може би лолитки и прочие.
Има грешка, има и поправка. Ако нямаше пари и не бяха дали - да ги бяха пратили я в Япония със сърбите, я там, където други биха организирали последния турнир. И ако и там не бяха успяли - тогава да го бяха уволнили за неизпълнение на целта. Тогава всички пасиви щяха да са само и единствено за РС. В другата тема ведниж ги споменал логическите варианти на ситуацията, да не се повтарям...
Извъртя го пак. Нарочно споменах няколко пъти, че и за мен не беше момента за уволнение, за да избегна многократното повтаряне с и без причина.
Тук и аз смятам, че отказът от игра за националния е грешка. Условията на РС също не им е сега времето (макар и да споделям аргументите му ). Грешка беше, че не си хвана шапката и не си тръгна веднага. Грешка беше, че прие да се върне под условия. Точно затова и многократно съм казвал, че и двете страни в конфликта търпят сериозни укори.
Ето пак. С половин уста казваш че е грешка, но веднага вадиш пак и другата страна.
Не знам какво имаш предвид с "овреме", но след успехите ( евентуално ) на Олимпиадата е наистина е подходящо. А да не би пък точно затова и да го уволниха без време?...
Овреме, навреме, когато му беше времето, а не след преяждане на масата да псуваш домакина. Достатъчно ясно е мисля. И в допълнение щото пак ровичкаш - ДЛ ли се обади на РС да извади Матей с/у Германия и да преебе мача? Или предварително е било уговорено?
Айде или да пишем сериозно или да си правим откровен ташак.
Редактирано: 3 пъти. Последна промяна от: PRA4A*bg
letec55
27 Юни 2012 14:29
Мнения: 10,701
От: Bulgaria
това няма нищо общо с темата на разговор.

Как да няма? Подтемата е "налагането на МК в отбора", а посочените думи, коментирани после от мен, са на самия МС по същия въпрос. Ако самият треньор коментира присъствието на даден състезател в основната шестица с несвързани аргументи, как да възприема тезата му? Да не би МК да е изместил някой по-добър от него на този пост? Впрочем, каква е тезата на МС по въпроса? МК трябва да му целува ръката ли щото го е включил? Цял живот? Той затова ли включва някого в отбора? Да му целуват после цял живот ръка? И като го е включил после има право да говори за състезателя си каквото му скимне и да го обвинява, че симулира игра?
Неприязън към човека, който те е вкарал в национала? Добър личностен атестат!
Като го е вкарал си е свършил работата да викне най-добрите и от тях най-най-добрите да са в основния състав. Това е. По принцип професионалното отношение към работата изисква въздържане от личностни коментари и оценки на решенията на треньора. Викнал, включил - треньорът решава. Без коментар. Това е също такова правило, както и правилото да не се изнасят ризите от съблекалнята. Любов, неприязън - това са чувства. Човек може да ги изпитва, но да не им дава публичност.

Премълчавана досега, което, според мен се дължи на това, че МС вече не е треньор.
Откога МС не е трньор?
Ми от 2008 година. Когато излиза книгата, чрез която МС нарушава правилата ( това е метафора - пояснявам, за да не искаш да ти цитирам правилник ), последният вече не е треньор. Това, че тогава си е премълчал, не е слабост, а спазване на правилата. Ако тогава беше коментирал щеше да му падне на нивото. Това, че не ги е коментирал е проява на разум. Всички знаят, че МС и ВН ни се "дишат", но колко знаят защо? Има ли в книгата нещо за това? ВН нещо да е коментирал? Някой изобщо да е коментирал обвинението към МК в избирателно отношение към мачовете? Аз се опитвам да насоча вниманието към статистиките от мачовете в периода 2006 - 2008, за да се разбере имат ли основания тия обвинения. Аз като ги гледам считам, че нямат. И че МК има основания да се счита за засегнат. И да изпитва чувства. Без да им дава външна изява. Ти питаш ЗАЩО се "изхвърля" МК по темата МС, аз ти казвам моето мнение ЗАЩО. Ти считаш, че като не им е дал ТОГАВА изява, едва ли не няма право да ги дава изобщо...
А значи не конфликта МК/РС vs. ДЛ го е "провокирало"?
Не, разбира се. Макар, че въпросът "МС" бе част от маневрите в конфликта. Ако не беше излизал на дневен ред кандидатурата на МС, нямаше да чуем нищо от МК по отношение на МС, нито да си припомняме стари книги. Въпреки тежкия конфликт. В който всяка от страните оборва аргументите на другата. Личните чувства, налични и обусловени от съответните предпоставки, щяха да си останат без външна изява, ако името на МС не се беше появило като вариант. Припомням въпроса, от който започна дискусията -
Кой го караше Матю да сипе щуротии по адрес на МС без да е провокиран?
Моят отговор в резюме - провокиран е от възможността МС да стане пак треньор. Отношението на МК към МС е еднозначно и то има своята история. Започнала през 2008 г. с книгата и с безпочвените обвинения в "избирателност".
Тогава трябваше да каже каквото каза СЕГА и ако иска да не играе.
Защо да го казва тогава? Защо да обръща внимание на глупости? Кой обърна внимание на тази книга? Кой я коментира? Само Пламен разказа своята история без да коментира нищо друго. Защо сега? Ми защото вече е страна в конфликта. В който конфликт МС стана аргумент на противника. Дали е прав или крив? Аз лично, ако съм в ролята на МК, през 2008 по отношение на МС щях да постъпя по същия начин. През 2012 - не. Но това не означава, че не разбирам мотивите му.
Ми що е мълчал като пу'ка?
Казах си мнението. За мълчанието. За сравнението...
и не каза конкретно (то няма и какво да кажеш) с какво МС провокира МК да плещи неверни неща на личностна основа 4 години по-късно.
Вярно, че нищо не казвам. Тук се пише и трябва да се чете поне с минимален настрой да се разбира и друга, освен своята, позиция. Но забелязвам, че някои имат проблеми с четенето...
Всеки има право на мнение. Но правото подлежи на морална оценка.
Е, това е някакъв напредък - всеки има ПРАВО на мнение. Всеки, вкл. РС и МК по отношение на федерацията. Макар и да се счита, че моралните критерии са едни, то колкото хора има, толкова и оценки ще има за всяко реализирано ПРАВО.
Все някой и някога трябва да каже, че царят е гол.
Айде бе! Същински Робеспиеровци неподкупни.

Що? Какво им е на тези Робеспиеровци? Ти виждаш ли някой друг за тази роля? Така и не разбарах - Робеспиеровците ли не ти харесват, позицията им по отношение на федерацията ли, техните аргументи за тази позиция...
Дали пари за домакинството на нов турнир... Ми дали...
Е що не извади РС тия парички, като е толко ербап. Имали пари, дали. Айде далшье. Не нам тия.
Моят цитат има продължение, което ти коментираш в съвсем различна посока. Като си съгласен, че уволнението не беше навременно за какво спорим точно тук?
Всички да им целуват ръката... Най-вече ние, публиката. ( и ония, дето даваха автографи и се снимаха като холивудски примадони ).
Нищо общо с темата отново. Плоски внушения, целящи да активизират може би лолитки и прочие.

Е как да не е по темата? Или по темата е само тезата, че РС трябва да им целува на тях ръцете, че дали пари за ново домакинство?
Ето пак. С половин уста казваш че е грешка, но веднага вадиш пак и другата страна.
Е какво разбираш по "цяла уста"? Ако това, което съм написал, е половин уста, кое е цяла? Аз по-ясно не мога да го напиша - "Тук и аз смятам, че отказът от игра за националния е грешка. Условията на РС също не им е сега времето (макар и да споделям аргументите му ). Грешка беше, че не си хвана шапката и не си тръгна веднага. Грешка беше, че прие да се върне под условия. Точно затова и многократно съм казвал, че и двете страни в конфликта търпят сериозни укори." И какво като съм намесил и втората страна. Това е конфликт и в него има две страни. Като коментираме конфликта и искаме ( ако искаме ) да демонстрираме някаква обективност, би трябвало да коментираме и двете страни. Какво странно и неприемливо има в тази позиция? Основната грешка на федерацията беше, че уволни ненавреме треньора. Основната грешка на РС беше, че прие да се върне под условия. Ако бях на негово място, при връщането щях да кажа следното: " Дълбоко съм огорчен от всичко, случващо се през последните дни. Но в името на играта, публиката и отбора, аз приемам новото решение на федерацията. И ще направя всичко възможно отборът да се класира за Олимпиадата и там да постигне резултат, който ще зарадва всички приятели на волейбола. Уверявам ви, че всички състезатели от отбора споделят тази моя позиция. След като се върнем от Лондон, обаче, предстои сериозен разговор за любимия спорт. Има сериозни въпроси и проблеми, които изискват нашата критична оценка и нови решения ( Тук бих ги изброил проблемите ). Считам, че само тогава биха се създали онези условия, при които волейболът ще се развива в интерес на всички спортуващи, в интерес на всички клубове и отбори, в интерес на любителите и приятелите на играта."
Овреме, навреме, когато му беше времето,
Айде пак да пробваме - кога, все пак, "му е времето"?
а не след преяждане на масата да псуваш домакина.
Е да... Той домакинът след като ме е нахранил сигурно има право да ме рита и блъска както и за каквото му скимне, пък аз след като съм се нахранил трябва да търпя всичко...
Или предварително е било уговорено?
С кого? И защо? Мотиви? Като сме го продали, кой го е купил?
Айде или да пишем сериозно или да си правим откровен ташак.
Ми айде...
Има ли нещо неясно в позицията ми? Не питам дали я приемаш или не. Питам неясно. Ако няма, ако ти е ясна позицията ми, моля повече да не ми казваш, че шикалкавя. Ако не я приемаш - о.к. оставаме по този въпрос на различни позиции. Има ли трагедия в това? Да не би да изпитваш някакъв дискомфорт, че някой не споделя твоето мнение и ти не можеш да го накараш да го промени? Не пиши едно и също нещо сто пъти. Не ме карай и аз да пиша сто пъти едно и също нещо също сто пъти. Давай напред в разговора и по новопоставените въпроси...
PRA4A*bg
27 Юни 2012 15:24
Мнения: 5,541
От: Bulgaria
Цитат и после отплесване - така можем да я караме докато свят светува, така че отказвам по този начин да се надговарям, щото не ми е интересно и най-много да стане пак кавга. Позицията ти е пределно ясна, но това не ти пречи да увърташ/бягаш по тъча (нарочно използвам други дума, ако шикалкавиш те обижда), когато издиша.
Писах вкратце, писах и надълго и нашироко. Препрочети, ако имаш желание, постинга ми от вчера в 17ч. и ако искаш разбирай, ако искаш недей.
Единственият дискомфорт, които изпитвах бе, че начетени хора, според моето лично впечатление, се връзват на глупотевини и даже яростно ги защитават, което е жалко. Та така. Иначе и аз мога да шикалкавя, да си тропам с краче и да викам "няма пък да ме промениш" и "тревата е стригана". Е да, ама няма да го направя. Няма пък, Ако па да имам право
Добави мнение   Мнения:1114 « Предишна Страница 6 от 56 4 5 6 7 8 Следваща »