Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Наблюдателите от мисията на ООН в Сирия изразиха готовност вчера да посетят село Треимса, където бяха убити от проправителствени сили над 200 души, по
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:266 « Предишна Страница 9 от 14 7 8 9 10 11 Следваща »
The Bulgarian Lion
15 Юли 2012 08:03
Мнения: 13,869
От: Antarctica
paragraph39 , много добре казано!
VAERINGJAR
15 Юли 2012 08:24
Мнения: 1,700
От: Bulgaria
Gare_aux_bulgares
14 Юли 2012 14:43

...- да бе, дай да търсим сложни обяснения, защото очевидното не ни устройва...
Изобщо не е необходимо да де търсят сложни обяснения. Просто трябва първо да се чете и после да се пише. А колкото до очевидното - явно то не устройва Вас:
Сирийските въстаници ги снабдяват с оръжие, закупено с пари на монархии от Персийския залив, а процесът на доставките се контролира от сътрудници на ЦРУ. За това пише френският вестник „Фигаро”.
Натисни тук

Financées par les pays du Golfe, ces livraisons clandestines via la Turquie sont contrôlées par l'agence américaine.
Натисни тук
zzz07
15 Юли 2012 09:27
Мнения: 5,983
От: Luxembourg
...защо като стане дума за граждански войни, у нас доста хора започват да се палят? Защото, у нас, тя не се състоя! И от двете страни се прояви разумност и мъдрост, от едната даже и хитрост, но както и да е. Сега плащаме с безкраен "преход".
Да не дава господ някога да изпитаме този ужас, и да не се чудим много-много руснаците чия страна щяха да вземат!
paragraph39
15 Юли 2012 09:52
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
ZZZ 07,
/:/ "......защо като стане дума за граждански войни, у нас доста хора започват да се палят? Защото, у нас, тя не се състоя!..."
.............................................................................
В България и в другите бивши соцдържави в Европа гражданска война НЕ се състоя, защото НЯМАШЕ причини някой да защитава нещо си с гърдите и кръвта си!
Властимащите до 1989 г. си направиха и постигнаха на и след 10 ноември 1989 г. каквото искаха- приватизираха си държавната собственост и станаха капиталисти! А Народът НЯМАШЕ негова частна собственост, която да защитава с кръвта и гърдите си! И така, преминаването от 100% държавна собственост върху Средствата за производство в 100% частна, стана относително мирно, безкръвно и тихо- чрез извършената "конституционно" и "законно" от СДС, БСП, ДПС и сие Приватизация!
Преходът(Преобразуването на собствеността) свърши, Гражданска война нямаше- тя предстои, в далечното бъдеще!
На печелившите от Прехода- ЧЕСТИТО! Останалите "да духат супата..."!
АВАКУМ
15 Юли 2012 10:00
Мнения: 12,358
От: Bulgaria



Абе 07, къде я видя таз гражданска война? То си е чист метеж с/у законното правителство инспириран от едни демократични държави с цел осъществяването на техните си планове. За това и финансират,въоръжават и внасят "граждани" за войната която и ти наричаш "гражданска".Същия сценарий като в Либия(там гражданската война сега започва) само че им пообъркаха сметките.
Галатея
15 Юли 2012 10:30
Мнения: 352
От: Bulgaria
НЕ е "гражданска война", а е опит за въоръжен ПРЕВРАТ на победените срещу победителите на легитимния референдум за нова Конституция и проведените след това законни Избори в Сирия!


Параграфе тука малко грешиш и трябва да подкрепя гарамел но по други причини. Преврата е когато едни вътрешни сили се борят срещу други вътрешни сили. Всичките безредици в Сирия са планирани, ръководени и финансирани от външни сили нямащи нищо общо с интересите на сирийския народ и държава.
Имах удоволствието да видя Сирия в мирно време. Беше уредена спокойна държава, макар и не богата. Разбира се навсякъде има проблеми но това което става го уредиха US-касапите и техните слуги.
paragraph39
15 Юли 2012 10:31
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
"Арабските пролети", както и сегашният опит за въоръжен Преврат в Сирия, са предизвикани, провокирани и платени от арабските МОНАРХИИ- с цел унищожаване на арабските РЕПУБЛИКИ! За "арабски пролети" в арабските монархии няма и помен дори!
Ангажирането на САЩ, НАТО и сие в това "мероприятие" е, вероятно, заплатено с много монархически арабски пари в джобовете на западните управляващи, политици и генерали?! Отделно, че при преврати и войни, бизнесът и ПЕЧАЛБАТА на западните частни военнопромишлени корпорация процъфтява и върви!
paragraph39
15 Юли 2012 10:41
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
ГАЛАТЕЯ,
/:/ "НЕ е "гражданска война", а е опит за въоръжен ПРЕВРАТ на победените срещу победителите на легитимния референдум за нова Конституция и проведените след това законни Избори в Сирия!
...
Параграфе тука малко грешиш и трябва да подкрепя гарамел но по други причини. Преврата е когато едни вътрешни сили се борят срещу други вътрешни сили. Всичките безредици в Сирия са планирани, ръководени и финансирани от външни сили нямащи нищо общо с интересите на сирийския народ и държава...
..............................................................................
В такъв случай, значи става въпрос за външна АГРЕСИЯ(антирепубликанска, както посочих по-горе!) срещу Сирия, под формата на Преврат в Сирия- но, при всички случаи, НЕ става въпрос за "гражданска война" в Сирия!
Защото, както казах по-горе, НЕ може да става въпрос за Гражданска война, когато Победените на легитимен референдум и избори воюват с оръжие в ръка срещу Победителите(легитимната Власт сега в Сирия) в легитимен референдум и избори- в такъв случай си е въоръжен Преврат на Победените срещу Победителите, откъдето и да го погледнеш!!!~

Редактирано: 1 път. Последна промяна от: paragraph39
Галатея
15 Юли 2012 11:06
Мнения: 352
От: Bulgaria
Не е така бе човеко. И победените и победителите на тези избори са лоялни граждани на страната си. Тези за които говорим изобщо не участваха в изборите защото много добре знаеха какъв ще е изхода. Едно развито секуларно общество няма как да приеме ислямските фундаменталисти и us-касапите стоящи зад тях.
RumenS
15 Юли 2012 11:42
Мнения: 6,895
От: Bulgaria
Обществото ще приеме всичко, ако му бъде поднесено в съответната опаковка. Е, после вече некои ше пискат, че това дето го били получили, било менте капигтализъм или фалшива демокрация... ама това после. У нас /и изобщо в бившите соц страни/ се размина меко без гражданска война, защото бившите комунисти станаха нови капиталисти. Т.е. те не губеха власт при прехода и нямаше война.
Justinian2
15 Юли 2012 11:48
Мнения: 8,033
От: Antigua and Barbuda
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Justinian2
RumenS
15 Юли 2012 11:58
Мнения: 6,895
От: Bulgaria
Най-разумно от гледна точка на Асад според мен е да раздаде оръжие свободно на цялото население. Ако след това гражданската война не утихне бързо и страната се разпадне, значи така и трябва /както викаше чичо Фичо - "изкуствена държава"/. Но, ако Асад действително го подържат поне 70-80% от хората, войната ще утихне бързо.
Галатея
15 Юли 2012 12:53
Мнения: 352
От: Bulgaria
Истината е , че в тази война няма добри и лоши , а и двете страни извършват зверства. И така е било през всички граждански войни от векове насам ( Америка 19-ти век , Болшевишката революция в Русия , Испания 30-те , Виетнам , Руанда ...) . Нищо ново в Сирия.


Позицията ви е некоректна в случая. Тя означава, че всички са маскари. В процеса на войната може и дотам да се достигне но не може на едно ниво да сложите хората, които започнаха насилието, хората които извършиха кланетата на мирни жители и които не се свенят да използват даже и деца за своите пропагандистки цели с останалите. Най-малкото е некоректно и неморално спрямо жертвите. Едните защитават родината си другите искат да я продадат за жълти стотинки, както стана с Либия.
Ясно е, че външните сили се опитват да направят със Сирия същото, което направиха с нас (ако не и по-лошо) - разграбване на държавата и превръщането й в послушен сателит. Разликата, че ние си свалихме гащите доброволно а хората там се дърпат.
Justinian2
15 Юли 2012 13:00
Мнения: 8,033
От: Antigua and Barbuda
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Justinian2
Галатея
15 Юли 2012 13:24
Мнения: 352
От: Bulgaria
А кои са "започнали насилието" първи , уважаема ? Вие от първа ръка ли знаете ? Кои са вашите независими и сигурни източници на информация ? СНН с пиндостанската боза , или руските сталинистки сайтове ? Ерзац... Има обективни факти.


Насилието го започнаха същите, които го започнаха и в Либия, просто модела е един и същ, а даже и участващите. От първа ръка знам, че Сирия беше една мирна и спокойна страна преди някой да реши, че не го устройва положението. Независими и сигурни източници няма, затова просто съпоставяш фактите и тезите на едните и другите и кои за какво премълчават. Не е сложно.

А истината няма много лица, има само едно. Друг е въпроса дали можем и искаме да го видим и проумеем или не. И лъжата не става истина от това че се повтаря 100 пъти.
товарищМаузер
15 Юли 2012 13:34
Мнения: 9,625
От: Bulgaria
Голямо внисане, голямо нещо. Ако думите бяха куршуми жив антиасадист нямаше да е останал.
Muktadasaxkoburgidiotski
15 Юли 2012 13:40
Мнения: 14,528
От: Mali
Хубаво е да има модел по който да си обясняваш Света - от загадките на пирамидите , през извънземните , фалшивото кацане на американците на Луната , 11/9 , войната в Ирак , Афганистан , Либия , Сирия ... световната финансова криза , франкмасоните , билдербергите , планът Ран Ът за изтребване на българите ,специалната теория на относителността на Айнщайн , а също и Общата Теория... Към тази поредица можем да добавим и глобалното затопляне /застудяване/ и свършекът на Света на 12/12/2012 , но само при условие , че Кайли не поиска авторски права !
Объл
15 Юли 2012 13:41
Мнения: 1,069
От: Bulgaria
Как кой са независимите и единствено достоверни източници???
Марат Мусин, Анхарката и агенция "Сана", разбира се...
Gare_aux_bulgares
15 Юли 2012 13:42
Мнения: 384
От: United States Minor Outlying Islands
Има обективни факти. И те са , че се лее кръв. Всичко да е внесено само отвън (??)
- кланетата по абсолютно същите места бяха най-големи преди 30 години - тогава се мереха в десетки хиляди - при бащицата на сегашния бащица Асад...
kasapina
15 Юли 2012 13:48
Мнения: 13,355
От: Bulgaria
Саудовская Аравия попросила Москву не вмешиваться в ее дела

МИД Саудовской Аравии назвал враждебным комментарий уполномоченного МИД России по вопросам прав человека, демократии и верховенства права Константина Долгова в связи с ситуацией на востоке королевства. Об этом в воскресенье сообщает агентство Reuters со ссылкой на саудовское официальное информагентство.

12 июля Долгов выразил обеспокоенность по поводу столкновений между силами правопорядка и группой мирных демонстрантов в городе Катиф, в результате которых, по данным СМИ, погибли двое и получили ранения свыше 20 участников акции.

"Рассчитываем, что власти Королевства предпримут все необходимые меры в интересах нормализации обстановки в его восточных районах, недопущения возникновения там противостояния, в том числе на межконфессиональной основе, и в целом гарантированного обеспечения общепринятых прав человека, включая права на свободное выражение мнения, мирные демонстрации и свободу ассоциаций, как это предусмотрено законом", - говорилось в комментарии дипломата.

"В королевстве с огромным удивлением и недоумением узнали о комментарии уполномоченного МИД России по правам человека, являющемся неприкрытым и неоправданным вмешательством во внутренние дела государства", - говорится в ответе МИД Саудовской Аравии.

"Королевство выражает надежду, что этот странный комментарий не имел целью отвлечь внимание от жестокой и отвратительной резни, которую сирийский режим устраивает в отношении своих граждан при поддержке известных сторон, препятствующих любым искренним попыткам остановить кровопролитие сирийского народа", - отмечается в документе.

Ранее МВД Саудовской Аравии заявляло, что двух погибших в Катифе застрелили неизвестные, и полиция занимается расследованием этих убийств. Что касается столкновений, по официальной версии, они не носили массового характера и начались после того, как группа протестующих против ареста шиитского имама шейха Нимра аль-Нимра открыла по полиции огонь.
Добави мнение   Мнения:266 « Предишна Страница 9 от 14 7 8 9 10 11 Следваща »