Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
ДПС е готово пак да влезе във властта
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:107 Предишна Страница 3 от 6 1 2 3 4 5 Следваща »
Rakita
08 Окт 2012 10:32
Мнения: 22,828
От: Bulgaria
Интелигентни, образовани, ерудирани, с мисъл за хората. Такива са политиците от ДПС
Сигурен ли си? Той Доган още преди 20 години обещаваше реки от мед и масло в смесените райони, само че те и досега си остават най-бедните и изостаналите.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Rakita
товарищМаузер
08 Окт 2012 10:38
Мнения: 9,625
От: Bulgaria
Понаваля малко и земноводните изпълзеха....
Джон Ленин
08 Окт 2012 10:48
Мнения: 562
От: Bulgaria
Доганя се разсърди , скри се и го нема никакъв. Аз не съм му виждал очите поне от половин годин. Той и Костов, бая време ни се сърди и отиде заглавите му. Та и тоя тъй..!!!
Rakita
08 Окт 2012 11:02
Мнения: 22,828
От: Bulgaria
Доганя се разсърди , скри се и го нема никакъв. Аз не съм му виждал очите поне от половин годин.
Появява се там, където е необходимо, а пред останалите българи явно не смята за необходимо да се появява. Демек, демонстрира типична турска гордост и надменност пред гяурите, която в случая по-скоро прилича на комплексарщина.
Хинин
08 Окт 2012 11:17
Мнения: 4,146
От: Bulgaria
Не се заигравайте с Доган! Сега подготвя нови , добре платени изобретения и консултации...Ама трябва да е коалиционен партньор. Местан е уредил себе си и жена си.Идва ред на чадата....Ония - с шалварите и такенцата да му мислят....
Raven
08 Окт 2012 11:20
Мнения: 3,662
От: Bulgaria
Аз пък нямам нищо против ДПС. Интелигентни, образовани, ерудирани, с мисъл за хората. Такива са политиците от ДПС.......


Моля ти се бе пич, върни вярата ми в здравият разум и кажи че се шегуваш !?

Тази глупост която си написал ако я прочетат Доган, Местан или Цонев ще се опикаят от смях....
Raven
08 Окт 2012 11:28
Мнения: 3,662
От: Bulgaria
.....а Станишев успешен премиер.....


Кое точно оценяваш като успешно в премиерстването на СТанишев ?

Преди да ми обясниш за реките от мед и масло които се сипеха над нас при неговото управление да ти обясня че първо той нямаше никаква заслуга за общата благоприятна икономическа обстановка в света и второ инфлацията по негово време беше такава че изяждаше всички увеличения, широко рекламираното му благоденствие в повечето случаи си беше само игра с цифри.

Аз за разлика от теб- стандартният БСП привърженик не страдам от напреднал алцхаймер и си спомням добре какви бяха цените и покупателната способност на народонаселението тогава.
И да - при Станишев живеехме по добре, при него светът живееше по добре но той нямаше заслуга и за двете.

"Успехът" на Станишев е че смаза партията си довеждайки я до най ниският изборен резултат който четвърта година вече не може да надхвърли и дори губи пунктове, от тази гледна точка предлагам да си стиснем ръцете защото и двамата сме еднакво запалени фенове на Станишев.
Centur
08 Окт 2012 11:32
Мнения: 15,823
От: Bulgaria
И да - при Станишев живеехме по добре, при него светът живееше по добре но той нямаше заслуга и за двете.


А кой увеличаваше 2 пъти годишно пенсии и заплати ? Не беше ли Станишев ? Или може би некой марсианец ?
Cruiser
08 Окт 2012 11:34
Мнения: 967
От: Bulgaria
Centur
08 Окт 2012 11:32

То нещата затова сега са на този хал ...
БСП
08 Окт 2012 11:36
Мнения: 4,755
От: Bulgaria
Raven

Нека да бъдем честни и да признаем че Станишев не управляваше сам.Нямаше мнозинство.Нямаше комфорта на Хвалипръцко да взема решенията само и единствено той.

Така че по леко с нападките.
Сократ-май
08 Окт 2012 11:40
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
БСП,
Нека също така бъдем честни и признаем, че Станишев можеше да има мнозинство само с НДСВ, което значително щеше да облекчи посочените от теб трудности. Но не пожела. Държеше да е правителство с чужд мандат - този на ДПС.
Rakita
08 Окт 2012 11:42
Мнения: 22,828
От: Bulgaria
"Успехът" на Станишев е че смаза партията си довеждайки я до най ниският изборен резултат който четвърта година вече не може да надхвърли и дори губи пунктове, от тази гледна точка предлагам да си стиснем ръцете защото и двамата сме еднакво запалени фенове на Станишев.
Трай да видиш, той сега и останалите партии от ПЕС ще докара до това положение
БСП
08 Окт 2012 11:47
Мнения: 4,755
От: Bulgaria
Сократ
Съгласен съм че трябваше да се състави правителство само БСП/НДСВ.Но Симеон не пожела.
Rakita
08 Окт 2012 11:51
Мнения: 22,828
От: Bulgaria
Съгласен съм че трябваше да се състави правителство само БСП/НДСВ.Но Симеон не пожела.
Хайде, хайде, сърбите казват: "После йебанье, нема каенье!"
БСП
08 Окт 2012 12:03
Мнения: 4,755
От: Bulgaria
Ракита

С кого състави правителство НДСВ през 2001-ва?С ДПС или БСП?
През 2005-та беше същото,само че не можеше да се мине без БСП.
Diver N
08 Окт 2012 12:04
Мнения: 4,004
От: Bulgaria
Вън от управлението на държавата на всички ченгета!
Raven
08 Окт 2012 12:06
Мнения: 3,662
От: Bulgaria
Нека да бъдем честни и да признаем че Станишев не управляваше сам.Нямаше мнозинство.Нямаше комфорта на Хвалипръцко да взема решенията само и единствено той.


Моето впечатление беше че Станишев изобщо не управляваше и не взимаше решения, по скоро управляваха Доган, Величеството и тесен кръг много влиятелни, много богати и сравнително слабо известни личности които условно наричаме олигарси или "кръгове".

Станишев беше кукла на конци, неопитен, смотан и податлив на манипулации, в сравнение със сегашното си демонстрирано самочувствие преди четири години си беше пълен смотаняк, изобщо той заприлича на политик последните една две години.
Поради тази причина го окрадоха собствените му министри и коалиционни партньори а той само гледаше и не смееше дума да обели, дали е бил успешен или не е сложно да се каже, чисто икономически погледнато той беше най успешният ни премиер защото по негово време стандарта на живот беше най висок, нито сега нито скоро ще стигнем този стандарт.
Но както вече казах неговата заслуга за това беше малка, той беше слаб, много слаб премиер, вероятно най слабия, безволев и безхарактерен премиер на прехода, сложиха го като компромисна фигура между икономическите интереси на царското лоби и ДПС милионерите и Станишев по никакъв начин не успя да се наложи като нещо повече от това, накрая Доган на пияна глава го съсипа с едно изречение само.

За това и по негово време се наложиха много порочни практики, съдебната система съвсем се срина а корупцията стана емблематична, от там и унижението на спрените еврофондове.

Някой беше казал че при Станишев България за първи път от осем века имаше някаква решаваща роля в Европа- ние спряхме разширението на ЕС с така нареченият "неуспешен пример България".

По времето на тройната коалиция Бг имаше вероятно най ниският международен рейтинг в Европа, тогава живеех в Англия и наистина ме беше срам да кажа откъде съм, имаше някаква адски унизителна негативна вълна към нас, това което казва Цвъко че много европейски служби директно са отказвали да контактуват с нашите е точно така, тройната коалиция и Станишев бяха пълна персона нон грата в Европа.
Изключително ми е забавно по този повод да чета как сегашните вече нямали доверието на ЕС, чудно ми е още кой да се домъкне да реже лентички тук че да имаме доверие, само гледайте какъв панаир ще е догодина напролет с Тракия.
Rakita
08 Окт 2012 12:16
Мнения: 22,828
От: Bulgaria
Станишев беше кукла на конци, неопитен, смотан и податлив на манипулации, в сравнение със сегашното си демонстрирано самочувствие преди четири години си беше пълен смотаняк, изобщо той заприлича на политик последните една две години.
И то защото имаше пред себе си дразнител, като Бойко Борисов, на когото искаше да прилича. Е, вече успя и листото се обърна - сега Борисов е раздразненият
Rogatia
08 Окт 2012 12:22
Мнения: 8,949
От: Bulgaria
Гарван грачи в полето зловещо...
BiBi-an
08 Окт 2012 12:27
Мнения: 7,665
От: Bulgaria
Raven,
на мен пък ми е забавно да слушам коментари от хора, неживяли в България, обаче върло компетентни по всякакви въпроси и даващи оценки с огромно самочувствие.
Добави мнение   Мнения:107 Предишна Страница 3 от 6 1 2 3 4 5 Следваща »