Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Интервюто на Жан Виденов във "Всяка неделя"
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:250 « Предишна Страница 7 от 13 5 6 7 8 9 Следваща »
Др. Перемянов
09 Окт 2012 13:37
Мнения: 615
От: Bulgaria
Райдовски разхожда кучето си в градинката на "Заимов". Не съм го чувал да разговаря с него, вероятно е казал всичко. Колкото до Жан Виденов - да, видяхме един съвсем друг Жан Виденов, по-разговорлив, мъдър и с човешки образ. Помним неговото стържещо на метал излъчване от времето на премиерстването му. Кево го извади от нафталина, защото разбира от ценности. Според мен той има доста добри политически перспективи, ако заяви някакви намерения. Сигурно още кара старата си шкода, което е доста умилително и лявонастройващо.
Firmin
09 Окт 2012 13:40
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Честно казано, с Райдовски съм нямал честта да обсъждам ролята, която медиите му приписват. И аз от тях се информирам. Може и да е някакъв сакат PR на самия Джамов, демек name-dropping, пък Райдовски и хабер да си няма. Не съм срещал и негово опровержение по медиите, обаче. Така или иначе, без да познавам фактите, позволявам си (все пак) да имам едно наум.
абидал
09 Окт 2012 13:42
Мнения: 1,747
От: Niue
Дошло е време да се сетим за "Европа от Ванкувър до Владивосток"
Чарли Дарвин
09 Окт 2012 15:19
Мнения: 8,816
От: Bulgaria
Не влизам напоследък често в тоя раздел. И не съм чел още какво сте коментирали тук.
Но интервюто го гледах на запис в нета, а оставам с впечатлението че повечето от вас са пропуснали едно предишно интервю на Виденов, преди почти 3 години, в началото на 2010, което може да прочетете Натисни тук , на страници 58-69

Виденов заслужено е възприеман със симпатия заради неговата откровеност и честност. Коментарите му за миналото са точни.
Но коментарите му за настоящето са водени сякаш преди всичко от реваншизъм към следващите които оглавиха БСП, а на моменти са и доста далеч от реалноста -коментира нещата така сякаш България все още се намира в ситуацията като по негово време. Примерно относно това:
Жан Виденов: Късогледата продажба на „Нефтохим”. По-хубаво е да стои това предприятие държавно, освен ако не си идеологически заробен за мантрата на приватизацията. Колегата икономист Иван Костов може и да е такъв, ама трябваше да помисли, че през него ще ни набутват непрекъснато увеличаващи се, несправедливи и непоносими в България цени на горивата. Това става в момента.

Да, вярно е че Нефтохим не трябваше да се продава, както и много други предприятия. Но как Виденов би поддържал по-ниски цени, днес, дори и с държавна рафинерия, при положение че нямаме собствен нефт, и пак бихме го купували на пазарни цени, и при положение че сме в ЕС, без вътреобщностни мита, така че не може да "затворим" някакви количества горива само на наша територия, плюс това има минимални ЕС нива на акцизите. Единственият вариант е държавата да би субсиридирала Нефтохим, и после да продава горива през също така държавна мрежа - примерно неприватизиран Петрол. Само че за тия неща, от Брюксел сто пъти ще тръгнат да ни бият за "непозволена държавна помощ" - и за Нефтохима и за транспортния сектор.

Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Чарли Дарвин
Firmin
09 Окт 2012 15:41
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Да, абидал.
Впрочем, не изключвам някой да употреби отново Жан, без негово знание и намерение, но по много ефективен начин. Ще се разбере до дни.

С Жан на БСП бе вдигнат предизборно пръст отляво. (Пръст, в смисъла на дзенския коан за отрязания пръст.) Някой, който е преценил, че за немалка част от левите в България Виденов е морален авторитет. За останалите - разчетът е върху чуваемостта, която има казаното от един бивш премиер на страната. Едва ли само рейтингът на Кеворкян, "Всяка неделя" и рекламите по Нова дадоха трибуна на Виденов в този момент.

Казвам, ще се разбере до дни, защото очаквам някой "да се обърка" и да зададе при социологическо проучване въпрос за подкрепата на лява политическа формация, невключваща ... БСП. А защо не и с лидер ... Жан Виденов. Ей така на - заради ... шоуто.

Обсъжданото днес проучване на Алфа Рисъч сочи две неща, във връзка с това - отлив от подкрепата за БСП (както и за останалите политически играчи) и фрагментация на протестния вот. Отливът от БСП е най-вероятно от разочаровани леви, които не виждат подкрепа за себе си в кризата, и стои въпросът къде отива подкрепата на тези политически активни и в крайна сметка - определили се избиратели.
kaily
09 Окт 2012 16:30
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Моля да се отбележи, че аз още преди години натъртих и за първи път прочетох в българскоговорящото пространство, четейки самата себе си, така де , че в България бол от десни, център и секва друга гмеж партии, обаче у лево нема никой.
Като го упоменах преди години, никой не ме разбра.
А сега, гледам, народът лека полека дошъл или иде на мойта....същото ще стане и с края на света впрочем.
Firmin
09 Окт 2012 16:34
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Като го упоменах преди години, никой не ме разбра.


А-аа, разбрали са те, ама са си помълчали. С надеждата да минат за ... хитри
Manrico
09 Окт 2012 16:37
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
в България бол от десни, център и секва друга гмеж партии, обаче у лево нема никой.

Не че познавам много лявото пространство, но съм чувал за доста партии и политици, които искат да национализират, да вдигат данъци, да раздават пари, да сипват с черпак... Така че има у лево. Що левия електорат обръща внимание предимно на БСП, друг въпрос.
kaily
09 Окт 2012 16:43
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Това, че ти си чувал, манерку, политици да говорят за дигане на данъци, още не значи, че у нас има леви партии.
Сичката ти работа те такава.
А че ще се вземе от богатите и ще се даде на бедните - повече от сигурно и то съвсем скоро.
Пий апове за сърце и валериан отсега.
бонго-бонго
09 Окт 2012 16:45
Мнения: 26,313
От: Swaziland
обаче у лево нема никой.

Е, как да няма? Янаки Стоилов и Сие какви са? "Нова Зора" какво е? Национализаторската инициатива на "Атака" какво е? ДНЕС (движение за национално единство и спасение) какво е? "Либертас" не е ли лява ?
MB
09 Окт 2012 17:03
Мнения: 7,003
От: Bulgaria
......да сипват с черпак......

Хм, нещо терминологично требе поработиш ми се чини.
Тея с черпака не са леви. виж с капкомер мое щот е за много.
Виж при десните и то най-паче фундаменталните си е с черпак. Независимо дъл му никат инвестиционен стимул, подкрепа за бизнеса .... ил нещо друго

А че ще се вземе от богатите и ще се даде на бедните

Хм, а нема ли и да си го отработят , "богатите"

Национализаторската инициатива ....

Хм, най вече у Германия и Испания па и Ирландия "национализират" напоследък.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: MB
kaily
09 Окт 2012 17:27
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Хм, а нема ли и да си го отработят

Отработено и откраднато, богатите нищо не отработват и не изработват
И у лево нема никой, независимо подскоците на тукашните
бонго-бонго
09 Окт 2012 17:47
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Кайли, какво означава "богаташите" за България? Може ли да определиш критерия, по който определяш от кого ще се отнеме и на кого ще се даде?
Don
09 Окт 2012 18:35
Мнения: 19,057
От: Bulgaria

При Тодор Живков нямаше критерии кой богат, кой беден. Който не работеше, той не ядеше.
Сега като има чунким критерии, че сме я закършили отвсякъде...
Др_Янко
09 Окт 2012 19:11
Мнения: 146
От: Bulgaria
При Тодор Живков нямаше критерии кой богат, кой беден. Който не работеше, той не ядеше.

Това беше точно така.
kaily
09 Окт 2012 19:20
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Кайли, какво означава "богаташите" за България? Може ли да определиш критерия, по който определяш от кого ще се отнеме и на кого ще се даде?


Мога, всичко мога. Който има палат, кола над 50 000 евро или апартамент над 200 кв.м. - да му се направи данъчна ревизия.
Щото ако по закон не се пипат имоти отпреди 5 години, без закон на народа ще му писне съвсем скоро. Богатите и умните почват да усещат накъде духа вятърът и да се разделят с милиардите си.
Богатите и глупавите продължават да присвояват.
Дарвин, по-приспособимият оцелява.
А нашите мутри са приспособими само към заминаващата си система, в различна нема виреят.
Meto ot Interneto
09 Окт 2012 19:58
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Моля да ме простят хората, които разбират от социализъм в БГ и бесепе, аз - не.
Единствен въпрос: защо в тоя разговор никой не обели една дума за Чавес - социалист пар ексаланс, измъкнал милиони от мизерия, печелил в честни избори победа след победа?
Защо? Къде е социализмът в БГ? Къде са ви идеите? Или викате за бесепе, както аз викам за Цесека вместо Левски? Ами ако е така, предпочитам батката, вместо вас. Но аз съм за "Атака", оставете ме, ами другите? Немате ли срам? Социалисти - рррр
Old_BG
09 Окт 2012 20:01
Мнения: 22,342
От: Kiribati
Интересна работа - всички са съгласни, че политиката е курвенска работа, а в същото време се радват, че Жан бил честен???
Що?
Щото честния е и лесен ли?
Попрочетох тук там из постовете - да, това се споменава - честен.
Не принципен, а точно честен!
Абе малко на интересчийство го избива, амаа..карай, бития - бит ..
п.с.Хамел - ееее, не съм казвал лидера да е император, пък и между Жан и Цезар има малка разлика- около 20 века, нъл тъй?
Но да се озъби някому когато се налага - поне това трябва да го може.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Old_BG
бонго-бонго
09 Окт 2012 20:02
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Мога, всичко мога. Който има палат, кола над 50 000 евро или апартамент над 200 кв.м. - да му се направи данъчна ревизия.


Апартамент на 200 квадрата ли е критерият за чорбаджия изедник? Брях.
kaily
09 Окт 2012 20:07
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Не, не е, рекох, че ще се проверява.
Впрочем отколе и тук би следвало да се проверява закупуването на жилища на сума над 30 бона, ама нещо не става.
А за Чавес - аз съм ЗА.
И не само за него, там има един грозд силни управници из Латинска Америка, ма нема се навият да си ги внесеме ...
Добави мнение   Мнения:250 « Предишна Страница 7 от 13 5 6 7 8 9 Следваща »