Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Милионерите най-лесно и бързо емигрират
Добави мнение   Мнения:20 1
Gozambo
14 Окт 2012 19:17
Мнения: 7,892
От: 0
Едно от предимствата на богатството винаги е било високата мобилност. Състоятелният човек, който не е съгласен с данъчната политика на правителството, може да потърси пристан в държава, където данъчното бреме не е толкова тежко.




Другари, подобни твърдения звучат заплашително за народите само при условие, че богатите се занимават с напълно редовен бизнес, без протекции от държавата. За българските богати това не важи. Нашенци почти изцяло дължат богатствата си на далавери с държавата и корумпирани държавни чиновници. Ако някой от тях си грабне шапката и парите и замине за Америка, да речем, там за него лесни пари няма да има. Какво мислите, че ще може да направи с парите си? В Америка той няма да е успешен бизнесмен, както в България, защото няма да има за него държавна нянка и далавера. Никой български бизнесмен и редовен и нередовен, ако се изнесе в чужбина, няма да повтори бизнес успехите си от България. Същото важи и за американските бизнесмени. Българският бизнесмен не е от калибъра на големите световни играчи, не е Сорос и затова пристан в друга държава с по-ниско данъчно бреме за него няма. Няма да има данъчно бреме, но то няма да има и какво да се облага, тъй като лесните пари ще секнат.
риболовец 5
14 Окт 2012 19:57
Мнения: 3,280
От: Bulgaria
Гозамбо, всичко което си написал е вярно, но нашенските бизнесмени не емигрират да правят бизнес, а да си харчат натрупаното и откраднато от нас. Сещам се за един голям социалист, Гущеров който сега май е в Австрия. Едва ли се занимава със застраховки там!
VOCI
14 Окт 2012 20:55
Мнения: 28,177
От: Antigua and Barbuda
Казвах му аз на Гонзя да не гледа в канчетата на богаташите щото те си имат начини да се овардят от потни кунки и мазни черпаци, ама кой да слуша?
Cruella de Vil
14 Окт 2012 21:01
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Същото направи и борецът срещу бедността и несправедливостта Боно от групата U2. Когато през 2006 г. в родната му Ирландия бе въведен данък върху хонорарите в размер на 12.5%, той веднага създаде подобна компания на холандска земя.

Това на Боно му напомниха ирландските вестници, когато той призова сънародниците си да помогнат на бедните в Африка. Те му казаха: "Платете си данъците в Ирландия и ние ще ги приведем на бедните в Африка!"
Ама да искаш от държава, в която не плащаш данъци да подпомага една или друга кауза звучи много нагло, особено на фона на милиардите печалба и спестените данъци.
П.П. Благодаря на автора, че спомена Боно. За мене този човек е пример за невероятна наглост и безочие.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Cruella de Vil
Umni4ko
14 Окт 2012 21:19
Мнения: 1,094
От: Austria
По-дълга статия не можахте ли да напишете? Иначе е интересна.
kaily
14 Окт 2012 21:20
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Тлъстите паразити емигрират? Ура!!!
Не става с ДДТ, не става с ДДС, може па да стане с ДОД...
Спартак
14 Окт 2012 23:27
Мнения: 3,230
От: Bulgaria
В потвърждение на горното заглавие “ Изцедили над 100 млн. от "Меком" - силистренският месокомбинат, едно от най- големите и преуспяващи месопреработващи предприятия в БГ до 1910 г.Натисни тук
Кой твърди, че няма нищо по- добро от капитализма, дивия??? В “социалистическа“ Силистра имаше десетки предприятия с хиляди работници. Сега в него има жилищни блокове, в които не живее никой, никой, защото “шоковата терапия“ затвори десетки предприятия, унищожи хиляди работни места. За каква демокрация може да говорим в ухото на клошара, в това на безработното и абсолютно без перспектива циганско население, на тези, които имат пред очите си само безобразната и цинична политическа демагогия?? Стига сме играли тази перверзна игра на леви и на десни, на либерали, на демократи на такива за “силна“ и каква да е друга България. Нещата са прости, хората имат нужда от възможност за достоен труд и всяко действие в обратна посока си е национално предателство. Такова е и спирането на проекта БЕЛЕНЕ, който може да осигури хиляди работни места и енергия. Който не е съгласен, който не иска да подкрепи проекта, нека да заплаща ел. тока по цените на микс от цената на американските ТЕЦ-ове и фотоволтаиците. А най- яростните и противници направо да минат на тарифата на фотоволтаицита. Друга алтернатива просто не съществува.
Manrico
14 Окт 2012 23:32
Мнения: 31,153
От: Bulgaria

В потвърждение на горното заглавие “ Изцедили над 100 млн. от "Меком"

През февруари 2006 г. мажоритарният собственик и президент на "Меком" Стефан Райчев бе обявен за бизнесмен на 2005 г. Чести гости на фирмата му са висши държавни мъже, в т.ч. и премиерът Сергей Станишев. В златната 2005 г. Райчев бе записан трети в силистренската листа на БСП за парламент и бе сред спонсорите на червените за изборите. Остана обаче под чертата. За сметка на това се оказа втори по получени субсидии по програма САПАРД след тандема Стойков-Николов.

Натисни тук
VOCI
14 Окт 2012 23:41
Мнения: 28,177
От: Antigua and Barbuda
Заради разминаването думи-действия Боно е най-мразеното име в рока.
Талантлив като дявол и също толкова гаден.
Очилато пеещо л@йно.
Advokat33
15 Окт 2012 00:07
Мнения: 1,907
От: Bulgaria
"kaily 14 Октомври 2012 21:20
Тлъстите паразити емигрират? Ура!!!
Дори да емигрират,те на запад не могат да печелят.Пипалата им са натрупали милярди дълг,които остава за плащане от България.Те остават тук за нови подвизи.И евродепутатите обожават офшорните зони .За данъците и качеството им: Днес, 13:01 "
Накрая ЕООД-то излиза на нула и не плаща никакъв данък върху лихвата. Чистият лихвен доход отива в Делауеър. Там обаче не се облага, защото е доход от дейност извън САЩ.

В крайна сметка общите ви разходи са 400-те долара по поддръжка на офшорната фирма, както и примерно 100 долара за счетоводството на българското ЕООД. Може и без последните, да допуснем, че платите едно годишно приключване.

Значи 500 долара разходи. 750 лв. Значи ако печелите от лихва повече от 7500 лв. на година, вие можете да приложите тази схема. Т.е. ако имате спестявания над 100 хиляди и ги държите в банка, по-изгодно ще ви стане да направите това.

Т.е. тезата, че ще облагат големите спестители и лихволапачи е смехотворна. Ще обложат ония, на които данъкът им ще е под 500 долара, т.е. не са им изгодни схемите по избягване на облагане.

Ето това е простата истина за всякакви големи и нови данъци. Въвеждат ги, обяснявайки че ще плащат гадните богаташи, а накрая ще плащат дребните, които не могат да си позволят разходите по избягването."Натисни тук
Advokat33
15 Окт 2012 00:07
Мнения: 1,907
От: Bulgaria
"kaily 14 Октомври 2012 21:20
Тлъстите паразити емигрират? Ура!!!"
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Advokat33
.
15 Окт 2012 01:43
Мнения: 352
От: Fiji
Химко-дебил:
Очилато пеещо л@йно.

annetaz
15 Окт 2012 04:01
Мнения: 1,778
От: Bulgaria
За това са я закъсали държавите,защото позволиха на капитала да се мести и да не плаща данъци!И т.нар. инвеститори просто източват икономиката на държавите,където се намират!Загробват дребния бизнес,защото той плаща непосилни данъци и ги плаща независимо дали има приходи!А за "инвеститора" има облекчения нищо,че е ошфорка или се изкарва на загуба.Работещите бедни няма как да издържат държавата с ДОД върху 300-500 лв!И като парите изтичат навън заради вноса и връщането на "инвестициите" на компаниите майки,парите в обръщение стават все по-малко!Като източат възможното и ако нямат завод,който да струва нещо,компаниите си духват под опашката!
jorro22
15 Окт 2012 08:18
Мнения: 1,250
От: Bulgaria
Цинизъм е да се твърди, че данък лихви удря богатите. Богатите пак ще са по-добре. Това нагледно може да се илюстрира с актуалните лихви по безсрочни депозити на КТБ (а безсрочните май са необлагаеми според дефиницията на Менда Стоянова): http://www.corpbank.bg/individual_custumers_41.html :

Сума на депозита (лв.)
Годишна лихва

1 500 - 9 999.99
5.50%

10 000 - 49 999.99
6.50%

50 000 - 99 999.99
7.50%

над 100 000
8.25%

Значи този който вложи малсо над 1500 лв. ще получи лихва 5,50 % , която след облагането ще стане 4,95%. А пък този който е вложил над 100 000 лв. при основна лихва 8,25 след облагането ще остане 7,425 %
Както и да го гледаш 7,425 винаги е по-добре, от 4,95
---
Та ако имам 100 000 лв. на депозит в КТБ няма и да помисля да ги изтеглям и да пробвам други финансови инструменти. Но тъй като ги нямам ще изтегля моите 15 000 от ДСК (на лихва 5 %) и ще ги дам на Цветан Василев (все пак лихвата след облагане ще е 5,85 и дори ще спечеля от цялата дъндания с данък лихви). Друг е въпроса доколко ще е стабилна КТБ занапред....
BOLGAR
15 Окт 2012 08:24
Мнения: 5,074
От: Bulgaria
***
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: sybil
The Bulgarian Lion
15 Окт 2012 08:24
Мнения: 13,869
От: Antarctica
Милионерите най-лесно и бързо емигрират и най се продават. Милионер и милиардер чест няма.
Delcho
15 Окт 2012 08:36
Мнения: 1,030
От: Australia
Боно е отвратяга копеле, дума да няма. Преди година или две идва тука и пак същите ги разтегаше, а коментарите бяха от сорта на : тоя е дошъл тука да пее, а не да му слушаме тъпотиите в икономическата сфера - правителствата трябвало да развържат кесиите за негрите в Африка. И гледай кой го казва, пълен хипокрит.
Mikele
15 Окт 2012 10:45
Мнения: 1,566
От: Bulgaria
Jorиo22...
Жорка, прав си, но целта на този данък според мен е не да го платят богатите, целта му е друга. Той е насочен към това, колкото и парадоксално да звучи да спечелят богатите. Като казвам богатите в случая разбирам БАНКИТЕ. При наличието на 35 млр. депозити само лихвите, които ще трябва да платят банките са около 1,5 млр за година. А според теб банките има ли от къде да ги вземат?
Българите печелят внушителни суми от лихви по влоговете си в банки, става ясно от данни на БНБ. 907,7 млн. лв. е цялата сума, която трезорите са изплатили на гражданите като лихви по депозитите за времето от януари до август. Това означава, че хората, които кътат парите си в банки, прибират по 113 млн. лв. средно на месец.

Печалбата на всички банки за първите 7 месеца на годината е около 400 млн., което е около 56 млн на месец. Забележи, а вложителите печелят по 113 млн. на месец!?!?!?
При 55 млр общо раздадени кредити към края на август 2012 г. и лоши кредити от около 10 млр. или около 23% от общия обем от къде банките ще плащат лихвите? Целта на данък лихви е част от депозитите да бъдат изтеглени от което ще спечелят банките, които няма да плащат лихви по тях, а ако изтеглените пари влязат евентуално и в оборота, държавате ще спечели освен 120 млн пряко от данъка и 20% чрез ДДС индиректно.

Чрез този данък Бойко Борисов прави услутга на банките. Той не е срущу богатите. Той е за да облагодетества богатите.
Премиерът Борисов припомня и рекордния обем на спестяванията, които се отчитат от БНБ. „За да спестяват хората, нали отнякъде са дошли тези пари”, коментира още той.

Не г-н Борисов, парите които са получени от населението не само, че не са се увеличили, а са намалели, както в абсолютен обем, така и чрез инфлацията, но населението не харчи парите си, защото не вярва на правителството, което доказва вече 3-та година, че не може да му осигури адекватни бизнес условия за да се спечелят утре други. Това е истината. Българинът не прост. Когато няма икономическа сигурност той спира да тегли кредити и драстично намалява харчовете, като внася и малкото пари които му остават на депозит.
А Дянков играе по ръба на бръснача. Но да му мислят банките, защото, ако изведнъж хората решат да изтеглят тези 35 млр..... Има ли нужда да обяснявам какво ще стане?
Капитан Немо
15 Окт 2012 18:09
Мнения: 4,073
От: Papua New Guinea
Kато казАхте за Боно - не се стърпявам пак да постна какво мислят истинските Рокаджии за него: Натисни тук
Прочетете и коменатрите отдоле... има мислещи хора, а не само либерасти...
ivo kunchev
16 Окт 2012 06:52
Мнения: 5,363
От: United States
U2 е страхотна група.Наличието на Edge - един невероятен китарирст и пианист, който работи перфектно с Adam Clayton е гаранция за успеха на която и е да банда. Larry Mulen е една чудесна гарнитура в структурата на U2. Слабото място е Боно. Това е то. Ама той пък е звезда. Ха, сега де...
Добави мнение   Мнения:20 1