Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Няколко непопулярни коментара за отминалите избори
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:235 « Предишна Страница 10 от 12 8 9 10 11 12 Следваща
Калки
21 Май 2013 19:20
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Това със заклеймяването на "неправилно" гласувалите като необразовани, политически неориентирани и с нисък морал не е мой патент. Погледни на друго място.

Моля, моля !
идеята да се правят анализи по пол,възраст и т.н. не дойде от мен. Не прекалявай, че току-виж тиквите на т.нар. "бубе" ще цъфнат и вържат предсрочно.
Калки
21 Май 2013 19:24
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
А какво щеше да стане, ако го нямаше Буда - не знам, но едва ли щеше да се появи друг Бърдоква. При всяко положение нямаше да има такова сатанизиране на тройната и резултатите на БСП щяха със сигурност да бъдат по-добри, но по-интересно е какво ли щеше да е поведението и, респективно, резултатите на "сините". Ако нямаха силната надежда да влязат във властта на гърба на тиквата, може би щяха да се стегнат, да се мобилизират, да се обединят по-добре и да станат сериозна парламентарна сила ? Дори може би - водеща.
Bubeto_ot_Sochi
21 Май 2013 19:26
Мнения: 1,147
От: Russian Federation
Не можем ли да случим на някой приличен?

Може и българите отдавна са го заслужили, но не го позволяват. Това е т.н. "системная ошибка", която е неотстранима без "перезагрузка системы"...
67AF
21 Май 2013 19:55
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
. Това е т.н. "системная ошибка", която е неотстранима без "перезагрузка системы"...

И аз мисля така. Въпросът е, че при Майкрософт можеш да си изхвърлиш компа през прозореца (като предварително хвърлиш едно око да не минава съседа/съседката в това време отдолу). А при нас трябва със стария хардуеър...
Оптимистичното е, че ако в бардака не вървели работите, не сменяли креватите, така че, Бубе, имаш право!
Cruella de Vil
21 Май 2013 20:09
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Моля, моля !
идеята да се правят анализи по пол,възраст и т.н. не дойде от мен. Не прекалявай, че току-виж тиквите на т.нар. "бубе" ще цъфнат и вържат предсрочно.

Идеята беше в отговор на обвиненията в необразованост и политическа неграмотност, та затова се търсеше обективен критерий по който да се правят сравнения.
Калки
21 Май 2013 22:06
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Моля, моля !
идеята да се правят анализи по пол,възраст и т.н. не дойде от мен. Не прекалявай, че току-виж тиквите на т.нар. "бубе" ще цъфнат и вържат предсрочно.

Идеята беше в отговор на обвиненията в необразованост и политическа неграмотност, та затова се търсеше обективен критерий по който да се правят сравнения.
И това ли се оказа "обективният" критерий ? Възрастта ?
Cruella de Vil
21 Май 2013 23:08
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
И това ли се оказа "обективният" критерий ? Възрастта ?

Аз търсех образование и социален статус, но това което намерих беше пол, възраст и населено място. За съжаление другите важни характеристики ги нямаше.
Sta
22 Май 2013 06:45
Мнения: 5,780
От: United States
Гледам тука голяма навалица кои са политически грамотни, по-интелигентни и най-образовани. Не е за всяка уста лъжица, ясно.
Най-грамотните, най-интелигетните и най-образованите изградиха развитио соц. Идеята беше чудесна, но ги яхнаха прошляците с каскетите. Направо не е за вярване, но такива бяха времената. Като се развали всичко и се отвратиха от отрочето си, най-грамотните, най-интелигетните и най-образованите създадоха сдс-та, комитети и граждански движения. Там пък ги яхнаха и надделяха преоблечените бюрократи, апаратчици, бармани-данчоМентовци и всякаква измет - рожби на предишната власт. Не е за вярване, че ги изместиха, но такива бяха времената. Съответно най-грамотните, най-интелигетните и най-образованите отново се отвратиха от отрочето си и след кратко лутане насам-натам,се завърнаха при БСП. Междувременно докараха бившия цар - неизбежно преходно стъпало да се докопат обратно до позицията си. След това най-грамотните, най-интелигетните и най-образованите се прегърнаха с доган и с оня цар дето някои го бъркат с горски. Не е за вярване, но беше неизбежно - такива бяха времената-преходни.
Горе долу по това време хората почнаха да ги разпознават и да не ги долюбват до степен да предпочетат отявлени мутри. Това не беше голям проблем за най-грамотните, най-интелигетните и най-образованите. С лекота загърбиха личната неприязън, прегърнаха се с Пеевски, с оня турчин и с циркаджията и проведоха най бай-ганювските избори от времето на Алеко. И пак стана тяхната. Единствената константа е, че са най-грамотните, най-интелигетните и най-образованите. Но не е егоизма основният двигател и мотиватор - голямата борба е да оправят предишната си грешка. Единствената достойна и вечна цел за най-грамотните, най-интелигетните и най-образованите. Кой не скача на ББ и Цвръц не е грамотвн, не е интелигетен и не е образован. Не е! Всяка прилика с онуй дето си мислите е случайна.

А честит ви пеефски и сидеров.
Калки
22 Май 2013 09:10
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Аз търсех образование и социален статус, но това което намерих беше пол, възраст и населено място. За съжаление другите важни характеристики ги нямаше.

И понеже ги нямаше, реши да 'пуснеш' това ? И да подчертаеш, че възрастните подкрепяли БСП. Е, как да ти повярвам, че не акцентираш на възрастта ????
Cruella de Vil
22 Май 2013 09:59
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Калки,
Факт е. БСП не привлича младите. И това не може да се обясни само с чалгарството.
Калки
22 Май 2013 10:21
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
За протокола - предлагаш ли да обсъждаме възрастовите характеристики на избирателите на една или друга партия или не ? Да се знае после кой е захванал темата.
67AF
22 Май 2013 10:27
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
Калки,
Факт е. БСП не привлича младите. И това не може да се обясни само с чалгарството.

А как се установява този факт? Чрез Мира Радева?
atlantis
22 Май 2013 11:25
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
Медиите си имат собственници и техни интереси. Факт е.
Калки
22 Май 2013 12:52
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Не, аз не споря - наистина БСП е по-малко атрактивна за младите хора от Бойко. Съвсем обяснимо и логично - Сергей не може да направи такива атрактивни циркаджилъци. А на младежите циркаджилъците им импонират - гледам някои около мен с какво възхищение споделят във facebook-а "ский к'ва простотия". Та, сред младите на мода са простотиите.

Тезата ми беше, че младите съвсем не са някакъв "престижен електорат" и изтъкването на факта, че младите предпочитат ГЕРБ пред БСП не е някакъв плюс за ГЕРБ. Същото важи и за емигрантите, сред които отново Бойко е значително по-популярен. Без да ми се обиждат, но те са от една страна неинформирани, от друга - безотговорни, защото не понасят пряко последствията от вота си.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Калки
Cruella de Vil
22 Май 2013 14:12
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
А как се установява този факт? Чрез Мира Радева?

Има и други проучвания, мързи ме да ги търся. А има ли някакво проучване, което да оборва горното?
Калки,
Хора между 30 и 40 едва ли са толкова безотговорни и политически неориентирани.
Калки
22 Май 2013 14:45
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Хора между 30 и 40 едва ли са толкова безотговорни и политически неориентирани.

Хайде пак....
В посоченото от теб изследване групата беше 18-30.
Cruella de Vil
22 Май 2013 14:59
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Следващата възрастова група е между 31 и 60 г. с 22%. Щеше да е интересно между 30-40 какво е съотношението, но за съжаление няма данни.
Калки
22 Май 2013 15:11
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Да. Любопитно щеше да е да са раздробени - 30-40, 40-50, 50-60. Предполагам, щеше да има плавно покачване на процента на БСП. Но това е само предположение, разбира се.
бонго-бонго
22 Май 2013 16:14
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Тезата ми беше, че младите съвсем не са някакъв "престижен електорат" и изтъкването на факта, че младите предпочитат ГЕРБ пред БСП не е някакъв плюс за ГЕРБ.

А хората над 60 колко престижен електорат сме?
Salman Rushdie
22 Май 2013 18:17
Мнения: 2,738
От: Bulgaria
Зависи от това за кого гласуват; ако е за "нашите" - е престижен;‌ ако е за "другите" - не е престижен.
Добави мнение   Мнения:235 « Предишна Страница 10 от 12 8 9 10 11 12 Следваща