Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Цветанов пак се отърва от дело за СРС-тата на лекарите от Г. Оряховица
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:81 « Предишна Страница 4 от 4 2 3 4
Една Пешка
27 Ное 2013 16:09
Мнения: 5,738
От: Bulgaria
Пешке, овладей партийната ярост и пак опитай.

няма какво да овладявам, освен вашата глупост, но това най-вероятно ще се окаже кауза пердута....
Бюлетините са празни - мчи какви други да бъдат - като в такъв вид се произвеждат в печатницата - а както ви писАх по-горе, активното мероприятие "Бареков" ен допусна те да бъдат попълнени .... Ненарязани са само във вашето съзнание.
Фалшифицирането на изборите се прави след приключване на изборния ден - в "проблемните" секции се подменят бюлетини, както и се добавят - за сметка на мътрвите души и негласувалите, след което се попълва "вярния" протокол. Изборите се броят и изчисляват САМО по протоколи - бюелтините се пазят само за случай, че някой оспори резултата - да бъдат броени в Съда.... Намерените в Костинброд бюлетини не успяха да стигнат местоназначенията си - вече Ви обясних защо и поради тази причина ГЕРБ загубиха изборите.... Много е елементарно.....
Те така, гусин офицер , моля да спрем до тук, не се излагайте повече ....
Бай Илия
27 Ное 2013 16:12
Мнения: 2,234
От: Bulgaria
Вижте, Half - castle, това че не харесвам и не одобрявам протестърите, не означава, че съм привърженик на правителството.
А на въпросите, поставени от Вас, не мога да отговоря, чистосърдечно си признавам.
Една Пешка
27 Ное 2013 16:16
Мнения: 5,738
От: Bulgaria
това че не харесвам и не одобрявам протестърите, не означава, че съм привърженик на правителството.

малцина са способните да го разберат
Half-caste
27 Ное 2013 16:16
Мнения: 1,497
От: Bulgaria
***
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: sybil
deneb
27 Ное 2013 16:18
Мнения: 11,416
От: Bulgaria
Не ви харесват да са немити и мръсни - ами не ги гледайте - гледайте например свежарките на по 70-90 години от контрапротестите - едни такива ... като за витрина на гробищен парк!


Дали няма да се почувстваш по-добре и ти самият, ако оттеглиш това си изречение?
Бай Илия
27 Ное 2013 16:19
Мнения: 2,234
От: Bulgaria
"
вече Ви обясних защо и поради тази причина ГЕРБ загубиха изборите....
"

Една Пешка, ще ме извините, но ще Ви поправя - ГЕРБ не загубиха изборите, ГЕРБ са партията, за която са подадени най - много гласове след приключването на последните избори и преброяването на гласовете и Президентът на Република България, г-н Росен Плевнелиев, им връчи мандат за съставяне на правителство.
Оттук нататък започна друга серия на филма.
Спас
27 Ное 2013 16:22
Мнения: 2,832
От: Bulgaria
Първо - много жалко, че един офицер ор армията (ако наистина сте такъв) се е превърнал в апологет на две долни мутри - ченгета

Ако си направиш труда да ми прочетеш мнението под тази същата статия малко по-горе, ще видиш, че наричам изцепката на ЦЦ в предишния парламент "гнусна". Та, офицерът от армията не е апологет на никого. Освен на България. И му е ясно, че мутрите ги създаде любимата ти Партия, която щеше да прави България 16-та република на СССР. Офицерът от армията също така уважава достойнството и честта дори у противника си. ББ ги демонстрира, като подаде оставка след доста по-хилави протести срещу него. А дали е мутра, да решава съдът. Ама било тактически ход, за да се спаси! Защо Орешарски не направи същото, та нали БСП ще спечели тоя път убедително според социолозите. Хем ще спаси достойнството си, своето и на политическите сили зад него. Защо???
И накрая, офицерът от армията не може да питае никакво уважение към маминото синче Сергей Дмитриевич Станишев, скатало се от казармата, щото баща му е член на Политбюро и ЦК на БКП.
Спас
27 Ное 2013 16:25
Мнения: 2,832
От: Bulgaria
Изборите се броят и изчисляват САМО по протоколи

Анджък де, не ти трябват бюлетини въобще!
Съвсем се оплетохте вече, карайте си по опорните точки!
Една Пешка
27 Ное 2013 16:25
Мнения: 5,738
От: Bulgaria
ще Ви поправя - ГЕРБ не загубиха изборите

съгласен съм - формално, артиметически, не ги загубиха, но не спечелиха достатъчно, зада не загубят властта - липсваха им стопираните в Костинброд бройки - без тях (и при вече разкрита схема за фалшифициране) не посмяха да фалшифицират протоколите .... и слава Богу ....
Спас
27 Ное 2013 16:27
Мнения: 2,832
От: Bulgaria
Те така, гусин офицер , моля да спрем до тук, не се излагайте повече

Виж СЕГА, говори за себе си, мен ме остави...
Една Пешка
27 Ное 2013 16:29
Мнения: 5,738
От: Bulgaria
Анджък де, не ти трябват бюлетини въобще!

не ми приличате на български офицер..... Продължате да се излагате ....
Бюлетините са НЕОБХОДИМИ като част от схемата за фалшифициране на изборите - в противен случай, при оспорване, фалшифицирането на протоколите се оказва недостатъчно и в крайна сметка - излишно - достатъчно е само за една секция да се окаже огромно разминаване между протокол и борй бюлетини (при преброяване в съда) и тогава лавинообразно ще бъдат оспорени и в крайна сметка отменени много изборни резултати ....
Half-caste
27 Ное 2013 16:33
Мнения: 1,497
От: Bulgaria
Една Пешка
27 Ное 2013 16:29

Мисля че с написаното от вас за кюстендилската бутафория имате страхотния шанс да пробутате сценарий на Мел Гибсън за "Теория на конспирацията - 2". Само че в комедийно-пародиен вариант. А г-н Гибсън се снима и в такива филми.
Успех!

ПП - в потвърждение на вашата теза, как си обяснявате тогава законността на гласувалите пълчища мераклии в изборните секции в Турция?
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Half-caste
Спас
27 Ное 2013 16:38
Мнения: 2,832
От: Bulgaria
Бюлетините са НЕОБХОДИМИ като част от схемата за фалшифициране на изборите

Аха, значи първо фалшифицираме протоколите, демек подкупваме доста на брой СИК, барабар с представителите на БСП. После, ако има нужда, попълваме и подпечатваме по два пъти бюлетините с вече унищожения в края на изборния ден уникален печат на СИК. Да де, нали сме подкупили тоя СИК! Ами тогаз, като сме го подкупили вече, що да не опаткаме наличните бюлетини, то във всяка секция остават по много, за чий ни са костинбродските, а?
Коментарите за офицерството ще ги пропусна. Явно според вас офицерът е длъжен да бъде верен на Партията, не на България...
Бай Илия
27 Ное 2013 16:39
Мнения: 2,234
От: Bulgaria
Интересно пишете, Half - castle, приятно е да Ви чета.
Аз лично смятам, че личната хигиена е едно от най - важните неща за хората и е признак за себеуважение, самочувствие и уважение към околните, все пак живеем заедно с други хора в един свят, в една държава, един град или село. Да си чист, измит, спретнат зависи от самия теб и от усещането ти за чистота, не само на тялото, но и на духа, на поведението ти въобще. То няма нищо общо със състоянието на личните доходи, правителството, политиката и други подобни, това е въпрос на възпитание, на удоволствието от това да си такъв.
Една Пешка
27 Ное 2013 16:41
Мнения: 5,738
От: Bulgaria
Мисля че с написаното от вас за кюстендилската бутафория .....

Добре, и ще Ви подаря хонорара - защото добрата идея е единствено Ваша .....
Една Пешка
27 Ное 2013 16:46
Мнения: 5,738
От: Bulgaria
Явно според вас офицерът е длъжен да бъде верен на Партията, не на България...

Онзи Офицер, който имам предвид, е длъжен да бъде верен на Народа и Родината си ... Което изключва възможността да е апологет на Б. Борисов ..... Според мен....
Една Пешка
27 Ное 2013 16:48
Мнения: 5,738
От: Bulgaria
Аха, значи първо фалшифицираме протоколите, демек подкупваме доста на брой СИК, барабар с представителите на БСП. После, ако има нужда, попълваме и подпечатваме по два пъти бюлетините с вече унищожения в края на изборния ден уникален печат на СИК. Да де, нали сме подкупили тоя СИК! Ами тогаз, като сме го подкупили вече, що да не опаткаме наличните бюлетини, то във всяка секция остават по много, за чий ни са костинбродските, а?

Връхта на интелекта .... Впечатлен съм .... и поклон .....
Half-caste
27 Ное 2013 16:52
Мнения: 1,497
От: Bulgaria
Бай Илия
27 Ное 2013 16:39

не бих се съгласил с написаното от вас. защото конкретно в България, за съжаление, посочените от вас лична хигиена и чистота често са функция именно на доходите. За което ниво не сте виновни вие, нито пък аз, а едни продажници, които разиграват народа и хранят личните си интереси.
След като толкова сте възмутен от неугледния външен вид на посочените от вас, дали сте погледнали към едни други, редовни участници в изборите срещу порция кюфтета, или срещу опростени сметки за ток и вода.
Това е дълга тема, едва ли мястото й е под тази статия.
Спас
27 Ное 2013 16:52
Мнения: 2,832
От: Bulgaria
Впечатлен съм .... и поклон

Няма нужда, свободно, поправи се!
Бай Илия
27 Ное 2013 17:17
Мнения: 2,234
От: Bulgaria
Съгласен съм, Half - castle, че тази тема е доста дълга и мястото и не е тук. Иначе за това дали съм гледал редовните участници в изборите, които продават гласа си срещу порция кюфтета или опростяване на задължения към ЧЕЗ и водоснабдяването, отговарям: не, не съм ги гледал, но не ги оправдавам и не ги подкрепям. Предполагам, че вероятно става дума за "мургави събратя" от Столипиново, на който Доган им беше опростил сметките, не помня коя година беше, но е възможно да бъркам.
Добави мнение   Мнения:81 « Предишна Страница 4 от 4 2 3 4