Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
БСП сваля прага за признаване на референдумите
Добави мнение   Мнения:19 1
dabedabe
25 Фев 2014 22:32
Мнения: 19,395
От: Antarctica
Днеска някаква Мая мислела била едно, утре някой друг куку ще мисли друго. Егати майтапа. Коя е Мая, бе? ПОРПОРЦИОНАЛНИ избори, а? Само мажоритарни! Гиди цървени мушмороци.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: dabedabe
SPQR
25 Фев 2014 22:48
Мнения: 8,503
От: Bulgaria

всичките 9614 ли са такива ?!
wreckage
25 Фев 2014 22:50
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Само мажоритарни! Гиди цървени мушмороци.


Аз съм за пропорционални, но нито аз нито ти можем да говорим от името на всички.
TimeAndAgain
25 Фев 2014 23:08
Мнения: 569
От: Bulgaria
свалят, свалят, в един момент ще се окаже, че за признаването на референдума е достатъчно гласуването на бълнуванията на няколко паразити от БСП и ДПС
wreckage
25 Фев 2014 23:12
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
свалят, свалят, в един момент ще се окаже, че за признаването на референдума е достатъчно гласуването на бълнуванията на няколко паразити от БСП и ДПС


Доколкото ми е известно, желанието за промяна в закона за референдумите, допускаща по-ниски от сегашните параметри, е всеобщо.
По-точно почти всеобщо, явно има един против.
TimeAndAgain
25 Фев 2014 23:19
Мнения: 569
От: Bulgaria
Доколкото ми е известно, желанието за промяна в закона за референдумите, допускаща по-ниски от сегашните параметри, е всеобщо.

Това от бръщолевенето на сестра Галева или на някой от свитата лапачи?
wreckage
25 Фев 2014 23:24
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Това от бръщолевенето на сестра Галева или на някой от свитата лапачи?


тц, последно Радан Кънев се изказа в този смисъл, както и организаторите на подписката за чехлювите екзотични предложения. Нямам представа дали са лапачи и дали Галева(която и да е тя) им е сестра.
Съгласен съм с тях. Прагът за валидност на референдума е безсмислено висок.
deneb
25 Фев 2014 23:28
Мнения: 11,416
От: Bulgaria
Съгласен съм с тях. Прагът за валидност на референдума е безсмислено висок.

Да, съгласна с теб (и с тях).
Сега остава да се предприемат мерки все пак да се повиши и нивото на политическа и правна грамотност, щото пряката демокрация не е като в кръчмата.
Което не противоречи на констатацията, че и представителната от няколко години се е запътила натам.
Тъкмо напротив. Дефицитът е общовалиден.
TimeAndAgain
25 Фев 2014 23:29
Мнения: 569
От: Bulgaria
Прагът за валидност на референдума е безсмислено висок.

както гроздето е кисело за лисицата, като не може да го стигне.
Към момента мераците за смъкване на прага обслужват единствено лапачите - така изброените от теб, но и доста пропуснати. За да може с влизането на такова прагче в сила живеещите в една циганска махала след получаването на кебапчетата да вземат решение за строеж на космодрум например.
Прагът за референдум е добре да се сравни с подобни в други държави, с установена и ефективна демокрация. Швейцария например.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: TimeAndAgain
wreckage
25 Фев 2014 23:30
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Тъкмо напротив. Дефицитът е общовалиден.


Да не посочвам примери в подкрепа на твърдението ти.
deneb
25 Фев 2014 23:31
Мнения: 11,416
От: Bulgaria

Да не посочвам примери в подкрепа на твърдението ти.


Недей, пак няма да се разпознаят, а който ги разпознава, няма нужда
wreckage
25 Фев 2014 23:32
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Швейцария например.


Където последните два референдума по темата за таван на заплатите на висшия мениджмънт се провалиха поради ниска активност.
TimeAndAgain
25 Фев 2014 23:36
Мнения: 569
От: Bulgaria
wreckage
25 Фев 2014 23:32

на глупаво зададен въпрос или неподходящо формулиран - ниска активност.
В Швейцария - където след референдум забраниха изграждането на джамии.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: TimeAndAgain
engels!
26 Фев 2014 03:49
Мнения: 8,710
От: Bulgaria
А то е повече от половината гласове, получени на последните парламентарни избори.

Туй изречение май не е много наред (дори като продължение на предходното).

Заради омразата към бившата си партия проф.Близнашки е на път да изгуби целия си авторитет на конституционалист. Но шансовете му за КС пък се увеличават.
ПлесNick
26 Фев 2014 06:34
Мнения: 2,020
От: Bulgaria
Подписка с 10% от официалния брой явили се на последните избори - автоматично да се насрочва референдум! Валиден е резултатът му ако в него с участвували поне 5 пъти повече хора от участниците в подписката! За всички неуважили референдума са приема, че са подали МЪЛЧАЛИВ АКЦЕПТ с резултата му!
deadweight
26 Фев 2014 10:03
Мнения: 648
От: Antarctica
Много моля IT отдела на СЕГА да предложи опция "антитрол" - пишеш името на трола и автоматически се скриват всички негови коментари по темата. Ей и под тази статия, поне 80% от цървен-коментаторите плачат за антитролене...
ohubohu
26 Фев 2014 10:40
Мнения: 4,837
От: Bulgaria
За всички неуважили референдума са приема, че са подали МЪЛЧАЛИВ АКЦЕПТ с резултата му!
Не мога да не се съглася Искаш да си гражданин, значи имаш задължения, следователно трябва да ги спазваш!

deadweight, точно твоето е тролене, ама и да ти се обяснява - едва ли ще разбереш!
deadweight
26 Фев 2014 10:46
Мнения: 648
От: Antarctica
хохубоху,

Твоето мнение си го вързвам на .уя - по Димитри Иванов..
valbi
26 Фев 2014 15:00
Мнения: 1,444
От: Bulgaria
Какъв е смисъла от референдумите, ако след това никой не взима под внимание решението на народа.
Добави мнение   Мнения:19 1