Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Хензел и Гретел
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:98 « Предишна Страница 4 от 5 2 3 4 5 Следваща
бонго-бонго
09 Юли 2014 15:34
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Демек националният спорт на германците е войната и англичаните ги били победили в две световни войни. Легендарни думи. И неверни.

Чърчил искал да стане флотски офицер. Но не можел да смята. После артилерийски офицер. И там искали да можеш да смяташ. Отишъл в кавалерията. Въпреки това той после станал първи лорд на адмиралтейството. Ататюрк разпердушинил неговия десант на Дарданелите в Първата световна война.

Сега през август 2014 г. ще видим дали Ердогоган ще разпердушини завета на Ататюрк Турция да е светска държава.

А пък във Втората световна война няма Курск, няма Сталинград, няма битката за Берлин. Като Джеймс Бонд англичаните отишли и победили германците в "техния национален спорт", войната.


Отдавна престанах да уважавам ДИ, но подобни итерпретации заслужават единствено презрение!
Федя
09 Юли 2014 15:39
Мнения: 7,159
От: Bulgaria
Drug
08 Юли 2014 22:23
"А филмът "Катин", както и "Битката за Варшава" са на нивото на "Освобождение". Че и по-овехтели като пропаганда..."
***
"Освобождение" го гледах с познавателна цел, полски "Катин" не бих си губил времето, а за филм "Битката за Варшава" не бях и чувал. И да бях чул едва ли бих го гледал както и "Катин" след като през 75 г. едни полски студенти във Варшава ми проглушиха ушите с нелепици каквито днес размахват нашенските русофоби

За какво да ги гледа, другая Drug?
Да вярва на Партията и .... или на неквиси филми?!?!
Що се отнася до "небивалиците" на полските студенти, то вече и официална Русия отвори архивите по този случай, изгради мемориал, само нашите Drug-ове и Mrx++ -чета викат дружно "Такова животно нема".
Натисни тук
target=_blank id=url>Натисни тук
Посейдон
09 Юли 2014 18:24
Мнения: 2,453
От: Bulgaria
генек 08 Юли 2014 21:26
Язък, че и умни хора се хващат на голямата лъжа на Гьобелс. А поляците толкова мразят руснаците, че са готови и на немците да простят, само да натопят ония от изток...
А филмът "Катин", както и "Битката за Варшава" са на нивото на "Освобождение". Че и по-овехтели като пропаганда...


Не знам, повече от 100 пъти едните повториха "германците!" и повече от 100 пъти другите повториха "руснаците!", че вече еднакво (не) вярвам и на едните, и на другите.
Може би казаното от Пройчо си е основен фактор...

Да, гледал съм и двата филма, "Битката за Варшава" само преди около месец. Та от този филм става ясно, че в мътна Русия, разкъсвана от гражданска война, полските войски завземат Киев, преди да ги подгони Будьони. Гонил ги е чак до Варшава, не я завзема, но този факт дал основание на създателите на филма да се напънат да възпеят (и изфабрикуват) още една "гериочна полска епопея". И от всякъде се лее в тонове повече от водката пещерна русофобия, но тя винаги се е харесвала на съвременните "господари на света".

Въобще, имам чувството за такава полска национална особеност: Оревават орталъка, когато са им забили тупаник и са им разкървавили носа, но оглушително си мълчат, че миг преди това са отрязали цяла ръка, което е предизвикало ответния тупаник.
Та да се върнем пак към филмите - завземането на Киев и отговорът сраженията пред Варшава; писаното от Пройчо за измрелите руски военнопленници и Сталиновия отговор Катин. Във филма "Катин" разбира се и дума не става за някакви си 15-17 000 руски военнопленници, уморени от глад и болести само някое си десетилетие по-рано. Значи ги няма, има само Катин.

Абе "руснак" значи "виновен".
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Посейдон
Michael_P
09 Юли 2014 18:36
Мнения: 1,767
От: Bulgaria
"А пък във Втората световна война няма Курск, няма Сталинград, няма битката за Берлин."
Мен също така ми е интересно, че я няма битката при Ржев. Пишат, че загиналите са два пъти повече в сравнение със Сталинград!
Та така със средствата за масова информация и официалните автобиографии.
Mrx++
09 Юли 2014 19:06
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
То и Маркс си е хубаво име, но в него случай е псевдоним. Лицето се е казвало Мордехай и доколкото е известно не е покръствано в християнски ритуал.
Още бащата на Маркс е бил покръстен евреин.
Карл Маркс е роден на 5 май 1818 година в Брюкергасе, Трир, Германия. Баща му Хайнрих Маркс, роден като Хершел Леви, е син на равина Маркс Леви. В Голямата френска енциклопедия от 1900 г. е записано, че произхожда от фамилията Мурдехай (Mordechais). Бабата на Карл Маркс е полска еврейка, която също произхожда от равинско семейство. Баща му, по професия адвокат и съветник в съда на Трир, през 1817 г. се покръства и приема протестантската вяра. Майката на Карл — Хенриета, унгарска еврейка, възпрепятствана от родителите си, се покръства едва след тяхната смърт през 1825 г. Карл, брат му и сестрите му биват покръстени през 1824 г.
Името Мардухей идва от бога Мардук, който е Вавилонски бог, а не еврейски. Истина е, че Библията е имала влияния и от шумерите (Елохим - богове) и от вавилонслата религия. Но Маркс се е родил Маркс и си с такова име.
Азъ
Маркс е преписвал от Смит и Рикардо, пък Айнщайн - от жена си Милева. Едни американски умници преписваха от Джон Атанасов, ама нъц.

А това за преписването този дето бил АЗъ го разбира, колкото свиня разбира от кладенчева вода. Науката се гради, като върху по-стари теории се градят нови. Разбира се, че Маркс е използвал политикономията на Рикардо и Смит, но той я развил в светлината на делактиката в рамките на историческия материализъм (използвайки някои идеи на Хегел, които, обаче са идеслистическа диалектика). Заслугата на Маркс е, че той развива теорията за принадената стойност и поставя цялата философия, социология, политикономия на материалистично-диалектична основа. Тези неща, разбира се не са за главата на АЗъ, затова пише глупости.
А това, че Айнщайн е преписвал от Милева си е друга чалга-простотия, която се разправя. Човек, който е запознат с неговата биография и развитието на идеите му не може да пише такива глупости. А от Джон Атанасов никой не е преписвал, а в Пен университета са реализирали неговите идеи, като първия компютър. Джон Атанасов не е успял да направи компютър, а само едно устройство, което да илюстрира неговите идеи.
Чети момше, то сляпото окато прави.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Mrx++
Mrx++
09 Юли 2014 19:42
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Що се отнася до "небивалиците" на полските студенти, то вече и официална Русия отвори архивите по този случай, изгради мемориал, само нашите Drug-ове и Mrx++ -чета викат дружно "Такова животно нема".
Те отвориха архивите и в тях нищо съществено не намериха. Никакава резолюция на Сталин. А паметника направиха по времето на Елцин, когато ги избиваше на демократизъм извън нормата. Сега наш Федя ще ми измъкне някакъв линк, който казва нещо си, пък аз ще му измъкна друг, който казва противното. Не ми е ясно, защо въобще се чопли този въпрос.
чичата
09 Юли 2014 20:05
Мнения: 5,225
От: Bulgaria
благодаря на джимо
Азъ
09 Юли 2014 20:15
Мнения: 1,848
От: Bulgaria
Марксе, верно ли Маркс и Енгелс са написали Комунистическия манифест на чашка в кръчма?
ПП: ОК, творческо преписване
taidzi
09 Юли 2014 20:42
Мнения: 4,399
От: Bulgaria
Думите на Ленчо изчерпват целия коментар, който бих направил за вътрешното положение в днешна България

Я пак! Нещо нямам спомени... А и сигурно не е уместно да се цитира тука така нареченият Георги, а?
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: taidzi
Meat
09 Юли 2014 21:35
Мнения: 10,675
От: Bulgaria
Разбира се, че Маркс е използвал политикономията на Рикардо и Смит, но той я развил в светлината на делактиката


Доста делактично, нда.
Meat
09 Юли 2014 21:39
Мнения: 10,675
От: Bulgaria
верно ли Маркс и Енгелс са написали Комунистическия манифест на чашка в кръчма?


Науката още не е единодушна кой е бил мъжът в този странен тандем, но спонсорът ОПРЕДЕЛЕНО не е бил др. Маркс, щот няма един ден трудов стаж като всички марксисти. Освен като джурналяга в реакционен вестник на нещо като сегашния Пеевски, изгонен от Полицията от всички германски провинции. Аве типичен лентяй.
king
09 Юли 2014 22:12
Мнения: 420
От: Andorra
Много хубава писаница на Димитри!

Правилно ни обръща внимание на вопиющата (и войнствена, според мен) посредственост, която струи отвсякъде.

Позволявам си само да допълния, че в живота, както и в природата си има закони за запазване (conservation laws).

Писаницата на Димтири ни дава възможност да формулираме (като работна хипотеза) един такъв:

"Отмяната на образователен ценз за заемане на висши държавни длъжности, води (след време) неминуемо до мащабна посредственост".

PS. Ужасен бич е комунизма. В държавата на Дебелянов, Яворов, Ботев, Вазов, Петър Берон -" .. на 06.10.1944 правителството на ОФ прием наредба закон, която отменя образователния ценз за заемане на държавна длъжност. През 1957 година 47.5% от кадрите в ОК на БКП са с незавършено основно и средно образование, 29.30% със средно образование и 16% с висше. От всички щатни партийни кадри, само 7% имат висше образование. " (последното цитирам).
Дорис
09 Юли 2014 22:14
Мнения: 28,933
От: Bulgaria
Аве типичен лентяй.


Лентяй и пр., ама "Вот наделали делов эти Маркс и Энгельс"! Никак не распутаешь, не выпутаешься...

/Цитат из "12-те стола" - въздишки на служащи след чистка в съветско учреждение./

Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Дорис
Drug
09 Юли 2014 23:24
Мнения: 8,635
От: Bulgaria
Да, гледал съм и двата филма, "Битката за Варшава" само преди около месец. Та от този филм става ясно, че в мътна Русия, разкъсвана от гражданска война, полските войски завземат Киев, преди да ги подгони Будьони. Гонил ги е чак до Варшава, не я завзема, но този факт дал основание на създателите на филма да се напънат да възпеят (и изфабрикуват) още една "гериочна полска епопея". И от всякъде се лее в тонове повече от водката пещерна русофобия, но тя винаги се е харесвала на съвременните "господари на света".

***
Федя, горната извадка от Посейдоновия постинг е индиректния ми отговор на илитерати, като теб. Прочети целия, не че ще помогне, но за едната информация.
Drug
09 Юли 2014 23:44
Мнения: 8,635
От: Bulgaria
crossfit75 - ами аз вече обстойно ти отговорих, ти не само че не схващаш, ами продължаваш да питаш. Къде живея би трябвало да е последната ти грижа, дори по-малка от успеха на децата ми. Хайде пак прочети и ако не разбереш питай gemedji (който си е направил труда да ти отвори очите да не настъпваш търмъка). И с магистърска и без магистърска степен си известен бизнесмен-бензинджия, рамбо и най-вече общопризнат естет. За голфа не питам, ама да беше обяснил тук как тъщата успя да прекара пържолите през най-охраняваните летища на два континента. Ония пържоли, с които обясни как си замезвал уискито.
***
Не стана ясно какво искаш да кажеш с ASTM method, но вярвам най-накрая си разбрал за какво се използува оная джаджа за $30,000. Вярвам, че с малко труд ще разбереш и къде свършва хайуей 101 и къде почва 1 (може и обратно), ако ти е по-лесно. В заключение да ти пожелая успехи в кариерата, по-малко убити животни с арбалета (даже и да са руски граждани), и да научиш голфа, че цяла нация теб гледа.
crossfit75
10 Юли 2014 00:10
Мнения: 1,604
От: Bulgaria
Drug,
да си ми жив и здрав да ме радваш дълги години друже
за бизнесмен--не съм. Аз в момента съм само едно малко колелце в една голема корпоративна машина. От третата по големина рибка в едно малко аквариумче станах миниатютна рибка в огромен аквариум. И ми е много добре.
А голфа го практикувам, даже го и харесвам вече. И кво да не му харесвам, сред природа, не много зор, алкохолец....кво му трябва на човека
Некой ден като си пийна повечко може и да се престраша да си насъпя драйвъра, може и да ми дойдат всичките голф термини на български в главата....
За успеха на децата ти хич не ми дреме--всеки да си се грижи за децата. Просто ми е интересно как едно време каззваше как за 70-80 хилки и надолу нема да ги пускаш да работят. Та намериха ли си нещо за 100 хилки "straight out of college"? Щото ако са, значи наистина са гении!
керпеден_1
10 Юли 2014 10:51
Мнения: 9,911
От: Bulgaria
"Вот наделали делов эти Маркс и Энгельс"! Никак не распутаешь, не выпутаешься...

...и распутает , и выпутается! Ставлю червонца!
Firmin
10 Юли 2014 12:55
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Гьобелс открива изложба за престъпленията на комунизма ...


В това кратко изречение се крие чудовищна ирония. Толкова чудовищна, че някак остана незабелязана в коментарите доСЕГА тук. Никой не се запита, ще ми се да вярвам заради очевидността на отговора, дали типично по немски прецизното отношение към факта на сталинските престъпления е в състояние да замени или да реши проблема с отсъствието на морални основания този факт да бъде излаган и използван за целите на една тържествуваща пропаганда. Не на една, и не на коя да е пропаганда, а тази на воюващия със Света, човечеството и човечността националсоциализъм. Гьобелсовата пропаганда.

Преди, днес, а и в бъдеще този въпрос стои и пред нас, тук в България. Препратката на ДИ е повече от очевидна - от доктор Гьобелс към доктор Борисов. Към чудовищната ирония можем да добавим нашата местна гротеска. Но ... Възниква, казахме, въпрос. Дали излагането на престъпленията на политическия ти опонент, с по-малко или повече основания и уважение към фактите, е в състояние да реши проблема с ... моралните основания. Става ли по-малко отблъскваща и отвратителна същността на банкенската мутра в резултат на натрапваните от нея ... разобличения? Трябва ли да забравим, потресени от низостта на другите, неговата мерзост? Тя извинена ли е чрез тях? Да не река ... изкупена, щото смисълът на изкуплението е всъщност диаметрално противоположен, основан на идеята за изпитващото духа и същността безвиновно страдание.

Дали пък пак, за пореден път, не съм прав във формулировката, че всяко следващо управление черпи основания за престъпленията си от чуждите дотогава, докато те, на свой ред, не ги надхвърлят. Тази ротация ни поставя устойчиво на стационарна орбита, зависнали в историческото пространство над все тая същата зловеща пропаганда. Гьобелсовата пропаганда.

Което ни довежда до ... избора. Желаем ли да "пребиваваме" в реалност, сглобена спроти обяснението си чрез пропагандата на доктор Гьобелс. Или пък на ... доктор Борисов.
Анадолий
10 Юли 2014 14:15
Мнения: 897
От: Bulgaria
gemedji
09 Юли 2014 13:22

Голфът се обяснява лесно - трябват пръчка, топка и дупка, но като се стигне до дупката обикновено хората се дръпват
piednoir
10 Юли 2014 14:17
Мнения: 11
От: Bulgaria
Гьобелс открива изложба за престъпленията на комунизма ...


Това кратко изречение си е самата истина!Друг е въпросът,че един престъпник сочи с пръст един още по-голям престъпник.Вижте жертвите на наци-тата и тези на комунетата.Сигурно съотношението е,като вчерашния мач - 1:7.
Кросфит,ние в България напоследък често задаваме един и същи въпрос-КОЙ?Ти зададе правилния въпрос на Друг-арчето,а то се отнася и за повечето съветофили тук.ЗАЩО,е правилният въпрос.Защо плюете срещу държавите,които са Ви дали подслон и препитание?Идете край Воркута и плюйте,а не край Потомак и Рейн.
--.- --.- -..
Добави мнение   Мнения:98 « Предишна Страница 4 от 5 2 3 4 5 Следваща