Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Митрополит Йосиф предизвика "канонично безредие" за 252 000 долара
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:23 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
Fiat
09 Ное 2014 19:49
Мнения: 65
От: Bulgaria
Ама че "ДУХОВНИК" и тоя, той още по-алчен фарисей даже от "дядо" Никола Методиевич ДВЕСТАименов (ЕГН69********) парашутиран от наследствената Номенклатура на БКП от Долно Лозен да МУТРОполитства в Пловдив (зинал да изкльопа САН КИРИКО, изграден от САБ, българските архитекти без нито стотинка държавно участие или църковен принос). Срамота. Грехота. ВИДОВДЕН идва, дядовото, колкото и да НЕ ВЯРВАШ в друго освен ... в сухото.

Йосиф има хайдушката известност да ПРОТИВОПОСТАВЯ СИНОДА НА НАРОДА, както четохме в http://www.KULTURA.bg/bg/article/view/18310 че “Тази черква не е ваша. Тя е на Светия синод. Вие колко пари сте дали за нея? Съберете си пари и си постройте ваша черква!” или Вл. Левчев лъже? И ако е казал, то Синодът нещо ОТДЕЛНО ли е от Народа, нещо като частнособственическа корпорация? Което е църковно не е ли ВСЕнародно - от дедите - на внуците ни? Откъде е ИМАНЕТО на Синода - свише?

НАРОДЪТ (не държавата, която няма ИЗПЪЛНИТЕЛНА власт в църковните дела-афери) чрез Законодателя = Народното Събрание (доколкото има такова, там едни партийци надцакват отсрещните партийци докато не им останат сили и време за работа) следва незабавно да блокира търговските сделки на черните агенти, които са се активизирали (Мелбърн -http://www.citizenspeak.eu/node/74-, Вашингтон -http://www.kultura.bg/bg/article/view/18310-, Чикаго -http://www.bulgariasega.com/usa_canada_bulgari/usa-central/13079.html-,-http://bg-voice.com/articles/view/sudut_reshava_sudbata_na_sv_ivan_rilski/164/-,http://ide.li/article3885.html-; Сан Кирико -http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=828770-, Черноморието, планините и навсякъде) да ограбят и осребрят безценни и незаменими религиозни, културни и художествени ценности, блага и имоти, които са всенародно достояние и притежание независимо от актове за собственост, търговски регистри, нотариални надхитрявания. С обратна сила = състояли се сделки да се разследват и анулират. Нотариатът да отказва регистрирането на имотни сделки, в които “продавач” се явява Църквата или подставените й лица; това е престъпление и светотатство за Геената Огнена. Закупените (не без замисъл) звания “Архонт” са недействителни, те не са “БОГУ”угодни, а другиму. Църквата е народна, тя е различна от частните корпорации. Църковното от дедите ни е ... взето назаем от внуците ни, то не е стока, то е светиня. Църковниците са допуснати вътре да си вадят препитанието в добросъвестно служение Богу и Народу, нищо повече. Като имат ключовете те са само СЪДЪРЖАТЕЛИ, а не “притежатели”.

Само за сравнение онзи ден католическият кардинал Долан на Ню Йорк запитан за имотите / сградите на енориите които той ще консолидира (намали бройките по численост заради остаряването на хората) отговори, че епархията не се бърка в тези неща, че църквата е сбор от душите на вярващите, а сградите са си техни и те ще се разпоредят по усмотрение най-справедливо. Администрацията не му е задача. Нотариалният Акт не е на негово име.

Попе, освестявай се! И да си платиш ("като поп"!) МАСРАФА в съдилищата, от джоба си, както всеки почтен закононарушител (нищо, че си хванал Тангра за шлифера)...
бонго-бонго
09 Ное 2014 20:13
Мнения: 26,313
От: Swaziland
Този цитат от агентурното досие иде малко в повече на статията, защото няма нищо общо с описаното и поставя под съмнение добросъвестността на автора и редакцията.
Nikolai Haitov
09 Ное 2014 22:24
Мнения: 1,033
От: Bulgaria
За 30 години митрополитът на задграничната епархия на Българската православна църква за Северна Америка, Канада и Австралия Йосиф

Правилното изречение би трябвало да започва така: ... За 30 години БИВШИЯ митрополит на ... ; По принцип горната писаница има някои основателни критики, НО има и съществени пропуски при описанието на обективната истина. Надявам се това да се дължи на неволно невежество, но силно се съмнявам. При едно кратко разследване с помоща на очилатия чичко се разкрива една голяма каша. Цялата тази "статия" един откровен опит за поредно оплюване на Православната ни Църква. Посочването на слабостите наистина помага, но само когато е съпроводено от искрено желание за помощ. А не от натъкмени "храчки". Нещо повече, подобни бездарни критики даже помагат на онези които упорстват в лошите постъпки, били те митрополити, свещенници, енориаши и прочие. Просто защото винаги могат да се обърнат и са посочат лъжите в изобличението като белег за цялоста неверност. Затова ми се иска да помоля редакцията на СЕГА, да проверява поне с гугъл достоверноста и пълнотата на предлаганите за печат статии. Поздрав
Forza NATO
10 Ное 2014 10:17
Мнения: 11,582
От: Bulgaria
Трудно може да се коментира случката, без да се познават повече подробности, а още по-малко - защо пък изведнъж църквата ще трябва да плаща съдебните разноски по делата между двете конкурентни настоятелства, след като изрично е казано, че те са субектите / страните пред канадските светски власти...

Но пък първата ми асоциация беше със скорошната твърде сходна война на настоятелства между македонците в Австралия.
Кръвта вода не става - явно и при епитропите също.
Дърто_Мекере
10 Ное 2014 15:35
Мнения: 1,247
От: 0
Мога да коментирам, още от времето на Джими Анчев, пловдивската проститутка, кавгата с Пейчинов Старши, братовчедът на бившия президент Петър Стоянов - свещеник в църквата "Св.Св. Кирил и Методий", скубането на бради, изритването на владиката Босаков от църковната обител, разделянето на сградата на две части - демокретенска и комуняжка, делата на Босака срещу В. Стоянов, разводът на същия и неговото полудяване, загубените пари на църковната хазна в милиони долари, разигравани на Босака с Мейдофф, рибните воайжи с яхатата на С.Х. в безбрежни океански води, пришпорването на запой и риболов по река Хъдзън, тая дето разделя щат Ню Йорк от Ню Джърси, измамниците при свещеника, българските боклуци, които спяха в подземието на църквата, пиянските насирания в клуба, идиотските свади, сбиванията, пристигане на народна милиция и федерални, отношението на ФичоНелите към църквата и контактите им с консулския отдел, опитите да спасят американските граждани от български произход от тяхните спестявания и банкови акаунти чрез фалшиви облигации с участието на Външно, закриването на българската църква в Бронкс след арест на свещеното "духовно" лице, търсено от Интерпол, фалшивите документи на Дмитри Минев - Руснака и компания, контактите на същите с кантората на Христо Коновски в Бронкс, пиянските резили в кръчмата на Хачик Гарабедиан на 71 Аве. във Форест Хилс, Куинс, щастливият младоженски нашенец оженен за реална арабска принцеса и какво ли не още, но ТОВА е история, а аз не съм атакист, за да се клещя в нея чак до първобитнообщинния и даже преди него.

И една ефирна забележчичка.
Тези писма им служат пред емигрантските служби, за да не бъдат депортирани.

в превод
"Тези писма им служат пред ИЗселническите служби, за да не бъдат депортирани."

За да не се бъркат постоянно думите Имигрант и Емигрант, просто пишете ПРИселници или ИЗселници, за да стане ясно на хората за какво идва реч.

Дърто_Мекере
10 Ное 2014 16:06
Мнения: 1,247
От: 0
Питате къде били българите, кой ни прокуди от България и защо не се връщаме? Ами, отговорът е скрит сред онези, които ви управляваха, управляват и ще управляват.
Цели семейства живеят тук от дядовци и баби, до деца, внуци и правнуци, които НИКОГА няма да се върнат в Ада на чалгата и колективното затъпяване.

Босака за мен е история, но не и моите внуци и внучки.

И добре, че е Ива Събчева да документира всичко.
Натисни тук

След преустановяване на работата на един мой много добър пирятел, с който се срещахме често - водещият радиопредаванията и ТВ емисиите по 25 канал на български език имигрант-националист земеделеца Емил Антонов - виж снимката по-долу - всичко се стопи в едно сиво равнодушие.
http://www.otzvuk.com/images/Temp/antonoff_bush_1.jpg
/Емил Антонов, човекът вдясно на снимката/

Така че оставете църквата в ръцете на църковните престъпници и пеераси. Тя и без това не е излизала на светло. Нека те я довършат, а не пресата.

Българското поколение зарубежом. (снимка: натиснете тук)

И да припомня една песен от миналото на дядовците, като мен, която учихме в началните училища. Натисни тук
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Дърто_Мекере
Дърто_Мекере
10 Ное 2014 19:20
Мнения: 1,247
От: 0
Няма да е зле авторът, да направи едно рандеву на 23-rd Floor, 26 Federal Plaza в Даун Таун, Манхатън - ония няма да откажат!!! - за да чуе какво е мнението на федаралните служби за Иван Босаков.

ВСИЧКИ са единодушни, че Босаков може да е бил и комунист, и доносник, или понастоящем пеерас, но това не ги интересува, защото същият НЯМА "активност" срещу националната сигурност на САЩ, като Пейчинов Младши, на който духнаха под oпашката - и по-надолу - принуждавайки го да продава в несвяст и да се маха от САЩ скоропостижно, за да умре в България при неговата пеперудка "Сърдечния хирург", полупартизанин-полуполицай.

Аве, колега! Кажи им, че САЩ не са СССР или България, дето разпитват кой е баща ти, дядо ти, роднините по майчина линия, за да разберат дали си годен за членство или патриотично звание.

Тука те гледат ТИ кой си и какви ги вършиш. Босака правеше добри неща - вкарваше пари на Уол Стрийт и разиграваше. Имаше и има пълната протекция на властите в САЩ, а за това, че имал досие в Държавна Сигурност, ФБР ще каже на боковцете и бриговцете да си обършат дирника с него - това е нивото на заинтересуваността на US Government по линия на някакви булгаристански досиета и бутилирана помия.

Умишлено публикувах песента за деца "Моите любими неща"*, за да разбере и младо и старо, че всичко в България беше сътворено от КРАЖБИ и най-вече песничките за деца, които бяха 99% от американски и други капиталистически автори, за да се стигне до музикалното офомление на "По света и у нас" и шоуто "Невада" на Къци Вапцаров, всичко. КРАЖБИ, КРАЖБИ, КРАЖБИ. Липса на акъл и таланти, а за литерурната бутафория на криминалните български автори по-добре да не говорим, защото се преписваха цели книги или страници и т.н.

*Оригиналът е My Fovorite Things от музикъла The Sound of Music. My Favorite Things

За подобни неща българските журналисти инвестигейтъри могат да изхабят тонове мастило, ако това не е в ущърб с вижданията на лидерите в пресата и на техните спонсори, за да бъдат атрактивни и в крак с времето - 21 век.


Редактирано: 3 пъти. Последна промяна от: Дърто_Мекере
населозадедо
11 Ное 2014 05:34
Мнения: 3
От: Costa Rica
Изтрихте ми коментарчето, ама аз пак ще го добавя - нека да знаят хората. [size=3][/size=3]Не го знам този автор какво пие или какво шмърка, ама явно нещо бая силно ще да е! Такъв тюрлю гювеч е забъркал, направо му се радвам. Той преди две години пак беше се изявявал на наш гръб (аз съм член на въпросната църква) - тогава беше в телевизия СКАТ. Явно някой му е обещал някакви парици и сега трябва да си ги заработи. От цялото "писание" - само името на църквата е улучил. А истината е следната - по стар български обичай един нашенец, какъв друг - се опита да закрие църквата и да я продаде, ама ние го хванахме и дядо Йосиф го отлъчи. А бре хора, толкова ли си нямате проблеми в България, та взехте нашите да оправяте? Я по добре ни оставете, ние сме си хванали пътя и нямаме нужда от помощ. Като толкова ви е присърце съдбата на Православната Църква, вземете дарете някоя пара за приюта на отец Иван в Нови Хан (дядо Йосиф сега изпраща две хиляди долара дарение за Коледа). Става ли? За Григор Николов не се и съмнявам, че ще си дари целия хонорар, даже ще сложи и снимка от чека тук, за да ни убеди
населозадедо
11 Ное 2014 05:39
Мнения: 3
От: Costa Rica
Попитах един приятел в София - кой е този доцент, дето го цитират - и ето какво ми отговориха: "Николчев е една черна душа, черен и в червата - преподавател в БФ по Църковно право, който само рови със зурлата си и очерня де когото свари. Докато има такива преподаватели там, факултетът няма да прокопса."
Общо взето - Борис е събрал най - долните душици за да си пробута неговата версия.
Fiat
11 Ное 2014 17:23
Мнения: 65
От: Bulgaria
В отговор на АМЕРИКАНСКАТА ("безкористна" агитка на НВП Йосиф "НаСелоЗаДедо":
1. Доц. Николчев не е АНОНИМЕН като вас (западният ви акцент се долавя, само че, дЕдо ...) и е лесно да бъде очернен.
2. Неговото твърдение не е клеветническо, то е просто извадка от правилата на БПЦ: отлъчване се прави другояче; и ако вий "вцърковените" на мутрополита си въобразявате разни други процедури, клади, инквизиции и т. н. това показа НЕВЕЖЕСТВО.
3. Факултетът дали ще прокопса без да членува в средновековна МАФИЯ предстои да се види, историята ще си каже.
4. "...един нашенец ... се опита да закрие църквата и да я продаде, ама ние го хванахме и дядо Йосиф го отлъчи...." А? Ясно. Ние. ("наш'те ли идват или оставаме на власт?" - и ти искаш да си останете на ТЪМНО, НАЛИ?
5. За Йосиф НЕАНОНИМНО Левчев "сведочи" (айде охулвай отново) в КУЛТУРА (в http://www.KULTURA.bg/bg/article/view/18310 както стана вече ясно), че тъкмо НВП Йосиф се явява ПРОДАВАтел (а не обратното, ЧЕРНОТО НЕ Е ТЪМНОБЯЛО!) на църковни имоти и тъкмо той ПРОТИВОПОСТАВЯ СИНОДА НА НАРОДА ("имотът не е ваш, той е на синода, сиреч МОЙ" ?!?)
67AF
11 Ное 2014 17:43
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
Почна да ми писва от "алтернативни" синоди! Няма такова животно, просто няма! Ако "алтернативните" енориаши не харесват правилата на църквата, към която се опитват да се присъединят, имат пълното право да си основат свой храм, да поискат от дядо владика да назначи там точно този отец, на когото вярват, и да си управляват храма както решат те самите. Нещо като роенето при пчелите, когато кошерът им стане тесен. Иначе става "стани да седна".
Негово Високопреосвещенство е човек, който служи според канона и вярата, и това е информация лична, не от Левчев или който е да било. Аз лично видях в него свещеник с такт, внимание и добрина. Без афиширане, без гръмки думи. Без преразказ в трето лице. Не е въпрос на защита, а въпрос на почтеност да си го кажа, че много стават разбирачите от далечни места.
Дърто_Мекере
11 Ное 2014 17:44
Мнения: 1,247
От: 0
За тези църковни имоти и за хората Владици и Попове с пищовЕ на кръста, Павел Матев (R.I.P) в ролята си на шеф на Комитета за българите в чужбина към ЦК на БКП, беше хортувал през 1979 година на запой с партийните даскаля и директорчето на Пловдивското музикално училище.

Тъй че нещата не са от вчера или днес, а отдавна.

Нямам никакви симпатии, нито към отците "свещенослужители", нито към владиците безБожни. Да не думаме, че същите се срещат и по двойки и даже са ги изхващали, но ако има пишещи от Ню Йорк, положително трябва да знаят тези неща. В останалите случаи - лъжат или НЕ живеят (не са живели) в Ню Йорк.
Дърто_Мекере
11 Ное 2014 17:52
Мнения: 1,247
От: 0
Аз лично видях в него свещеник с такт, внимание и добрина.

Ако говориш за Босакоф-Йосиф си във фрапантна грешка, а си, защото не живееш не само в Ню Йорк, но май и не си живяла в САЩ изобщо, а само си ги посещавала.

Дядо ти Владика е един универсален комарджия, на който САМО Крадлив Дедо може да се опре. Букмейкърите са негова слабост, а също и Уол Стрийт, защото играе на едро, лъже, мами, но НИКОГА не е бил задържан или обвиняван за подобна дейност.
Мр. Калстрьом, един от бившите директори на ФБР в Ню Йорк се е срещал ЛИЧНО с него, че може и затова.

Значи Дядо Владика се е самопровъзгласил за шеф-диригент на САЩ, Канада и Австралия, но начинът по който преборва опонентите си печели моето благоговение - НЯМА загубени дела в съда.
67AF
11 Ное 2014 18:10
Мнения: 17,775
От: Tuvalu

Ако говориш за Босакоф-Йосиф си във фрапантна грешка, а си, защото не живееш не само в Ню Йорк, но май и не си живяла в САЩ изобщо, а само си ги посещавала.

Не съм във фрапантна грешка, макар че не живея в Ню Йорк и в САЩ изобщо, а само ги посещавам, защото аз живеят откъм северната страна на северната граница на САЩ. Която страна Канада попада точно в епархията на Митрополит Йосиф. Той кръсти втория ми син в Ню Йорк. Затова повтарям бавно, за схващащите бавно - аз видях свещеник, който е тактичен, добър човек.
Дърто_Мекере
11 Ное 2014 20:28
Мнения: 1,247
От: 0
Значи, не познаваш хората или Дядо Владика е майстор на хипнозата, а той е!

Видяла си фасадата.

По тази причина не дадох на сина и дъщерята да кръстят внуците в перверзната църква, въпреки че от време на време я посещават.
Моите виждания за цялата пасмина на Ортодоксалната или Католическата църкви са крайно НЕгативни и има защо.

При положение, че искаш да видиш Босака с истинското му лице, поразпитай някои, с които е рибохватствал и.... еврика.
Да не говорим, че майка му постоянно го е биела и накрая - изгонила от къщи.

Джими полудя, след като пловдивчанката забегна, но не е бил сам, а с още двама, когато са набарали в кревата двамата владици - единият "Нашия Човек", а другият от дуета (също Владика), вуйчо на В.С. (даже и инициалите не съм объркал) и НИКОЙ не може да ме убеди в противното.






Fiat
11 Ное 2014 21:38
Мнения: 65
От: Bulgaria
До канадската агитка "67AF":

Като ни уверяваш какво че "...това е информация лична, не от Левчев или който е да било..." опитваш ли се да намекнеш, че писаното от Левчев във КУЛТУРА е лъжа? Слабо се чува. Неубедително. Човекът се е подписал. КУЛТУРА не е ПеевскУ. (-оглу).

Щом от всички разпенявени попадии по въпроса не излезе нито едно, ама никакво възражение по съществото на статията или на коментарите ни, то тогава излиза, че изнесеното е вярно, ИСТИНА, нали?

А че звучиш като несъгласна си е твое право, можеш и анатомията му да целуваш (ръката, де). Можеш и да му платиш съдебните разноски, канадките сте заможни, знаем. А опитите на твоите колежки да изместват темата на разговора и да го разводняват са смешни и несполучливи, ние умеем да фокусираме.
Fiat
11 Ное 2014 22:00
Мнения: 65
От: Bulgaria
Оп - паа, забелязваме че AF67 всъщност изплю камъчето, горкана:

"...енориаши не харесват правилата на църквата ... имат пълното право да си основат свой храм ... и да си управляват храма както решат те самите..."

ПРЕВОДЪТ на българистански гласи да им се махнем от главата, да не им се пречкаме (на полупрозрачните далавери и афери), като обаче им ОСТАВИМ КЛЮЧОВЕТЕ (... и Нотариалия Акт), нали? За какво мислите "президентчето" връчи на светейшеството Нот. Акт за Александър Невски (дето досега толкова време съществуваше без Нот. Акт) - ами за да могат манаджерите-черноризци да си отворят доходно КАЗИНО НЕВСКИ в бившата Крипта.

Тъкмо за такава "духовност" иде реч в статията (а и за крадливото пловдивско "дядо" Никола стана дума, за САН КИРИКО, заграбен от САБ, Съюза на Б. Архитекти). Нищо "алтернативно" няма тук, какиното, ПОЛКОВНИЦИТЕ НЯМАТ МЯСТО В РАСОТО!

(С извинение, за бачковския "игумен" Борис чухте ли, или пак са клевети против БПЦ Лимитед?)
67AF
11 Ное 2014 22:04
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
Fiat
11 Ное 2014 21:38
Мнения: 23
От: Bulgaria
До канадската агитка "67AF":

Като ни уверяваш какво че "...това е информация лична, не от Левчев или който е да било..." опитваш ли се да намекнеш, че писаното от Левчев във КУЛТУРА е лъжа? Слабо се чува. Неубедително. Човекът се е подписал. КУЛТУРА не е ПеевскУ. (-оглу).

Щом от всички разпенявени попадии по въпроса не излезе нито едно, ама никакво възражение по съществото на статията или на коментарите ни, то тогава излиза, че изнесеното е вярно, ИСТИНА, нали?

А че звучиш като несъгласна си е твое право, можеш и анатомията му да целуваш (ръката, де). Можеш и да му платиш съдебните разноски, канадките сте заможни, знаем. А опитите на твоите колежки да изместват темата на разговора и да го разводняват са смешни и несполучливи, ние умеем да фокусираме.


Не съм била във Вашингтон, не зная нито на кого е била черквата, нито защо е продадена. Предполагам, че издръжката на една църква във Вашингтон е колосален въпрос при количеството вярващи, които обикновено посещават църквата. Ще ми е интересно да прочета именно финансовата обосновка за тази продажба, а не емоционалната. Като например колко дарения е получил храмът, колко са годишните такси, кой осъществява плановите и извънплановите ремонти и с какви пари. Може да изглежда прагматично, но във Вашингтон предполагам също се плаща кесарю кесаревото преди да се стигне до Богу Божието.

Ако правилно помня, тъй църковно заинтересованият български род в Ню Йорк беше кръщавал за последно отроче около шест месеца преди нашето. Поне така пишеше в регистъра. Не съм сигурна, че издръжката на църквата в Ню Йорк може да се осъществи с таксата за две кръщенки годишно и някоя и друга свещица. Българската православна църква едва ли може да си позволи да поддържа във всеки по-голям град храмове при такова количество вярващи.

А сега, ако обичаш, фокусирано ми речи къде е описано ФАКТИЧЕСКОТО финансово и правно положение на вашингтонската българска църква до и след продажбата. Та да си дойдем на думата що е истина и има ли тя почва у нас. Обещавам да се просветя по въпроса от указаните от теб източници.
67AF
11 Ное 2014 22:06
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
като обаче им ОСТАВИМ КЛЮЧОВЕТЕ (... и Нотариалия Акт), нали?

О, нима ВИЕ сте дал ключовете на стогодишната катедрала в Торонто? Похвална за възрастта ви активност в защита на стореното от вас през 1911-та, браво, браво!
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: 67AF
Fiat
11 Ное 2014 22:27
Мнения: 65
От: Bulgaria
"...нима ВИЕ сте дал ключовете на стогодишната катедрала в Торонто?..."

АМИ ДА, НИЕ БЪЛГАРИТЕ, НАРОДЪТ, А НЕ "СИНОДЪТ", когото НВП Йосиф противопоставя и поставя НАД нас (и вас, впрочем)
67AF
11 Ное 2014 22:38
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
В отговор обаче Борис Иванов сподели, че създалите се спорове и инцидент са вследствие размирици от хора, които не са наясно с църковни въпроси.

Липсва им елементарна обществена етика. Аз съм член на църквата от 51-ва година, бил съм председател и съм живял с църковните дела с години, аз такива размирици не съм виждал и не съм преживявал. Тези хора, които не са членове, нямаха право да присъстват на това събрание, но ние ги допуснахме. И тези хора ме наричат престъпник. Те нямат уважение към членовете на борда. Аз имам влияние на един глас, моя собствен, и не мога да кажа на никого какво да прави и как да гласува. Ако хората се влияят от моето мнение, е тяхна работа", добави още Иванов в отговор на обвиненията.

взето от тук Натисни тук
Аз лично през 1951-ва година не съм била даже проектирана, не родена. А вие?
Не мислите ли, че хората, които са отдали над ШЕЙСЕТ години на съхраняването и функционирането на тази църква, също могат да имат мнение по въпроса?
Ето какво казва и тази страна, която не иска да оставя ключовете и нотариалния акт:
"„Има разкол в църквата и в нашето общност не защото нещо фундаментално се е случило или нещо против каноните, а защото има хора, които мислят, че след като родителите или прародителите им са участвали в построяването на църквата (има се предвид семейството на Рут) или защото някой е дал много пари, има власт и собственост", твърди Георги Николов. „Църквата не може да бъде частна."
Добави мнение   Мнения:23 Страница 1 от 2 1 2 Следваща