Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Местният вот е с 15 национални последици
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:29 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
Billy-Joe Winchester
02 Ное 2015 19:51
Мнения: 2,255
От: Bulgaria
Трето, тя остава представена само в анклави в страната, без сериозен вот в големите и средните градове.


Господинът май вчера е брал гъби и не знае резултата от балотажите.
Captain Buddy
02 Ное 2015 20:08
Мнения: 3,294
От: Bulgaria
Горното антрефиле отразява по-скоро пожелателното мислене на автора, отколкото да отразява обективната действителност!
Втора смяна
02 Ное 2015 20:27
Мнения: 4,072
От: Bulgaria
Парадоксално, но вместо да върви към центъра, БСП доброволно го отстъпва на ГЕРБ и сама се разполага в края на партийния спектър. В този смисъл призивите за още по-силен завой наляво - и като икономическа политика, и като геополитика - са рецепта за още по-голяма маргинализация на столетницата.


къв среден избирател му се привижда на тоя грантаджия след като 85 % от народеца е крайно и трайно беден. Проблема на БеСеПето не е, че отива улево, ами че блокира появата на една нормална лява партия без тежки исторически обременености като бг вариант на Сириза напр. Щото при тая електорална база, а се е появила една партия тип Сириза, а Гроб и Ръбъ са се оттекли в канализацията.
Fantata
03 Ное 2015 00:02
Мнения: 4,153
От: Bulgaria
Блестящо! В десятката.

Дори се изкефих за опасността от диктатура. Много точно е, че е преувеличена. За съжаление системата "наш човек" не е демонтирана и оттам опасността от рояк калинки. Лошото е, че и торни бръмбари се намират.

Другата опасност са политиките - няма реформи, има дефицити и дълг, няма армия, няма пазена граница, но пък има корупция и хора над закона. В дългосрочен план снишаването гарантира катастрофа. Уви, гласоподавателите подкрепиха политиката на снишаване поради липса на алтернатива.
Митко_Василев
03 Ное 2015 02:47
Мнения: 481
От: Bulgaria
По точка 11 - коМформистки се пише с "Н"
ablepsia
03 Ное 2015 02:56
Мнения: 26,566
От: Bulgaria
системата "наш човек" не е демонтирана


Че тя се доукрепва и доиззижда с всеки изминал ден - с железен кадровик като Цветанов дори вече няма нужда да се дирят ора по кръстопътищата. В продълговатия му череп дълбоко се е вкоренил урокът от часовете по милиционерски маркс-ленинизъм, че първата и основна задача на всяка нова (номинално макар) власт е да завземе цялата власт.


Демокрация ли?!
По "бай-Тошовите" избори хората поне не помятаха!
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: ablepsia
ablepsia
03 Ное 2015 03:02
Мнения: 26,566
От: Bulgaria
По точка 11 - коМформистки се пише с "Н"


По правописа им ще ги познаете.
Калинките им имам предвид
atlantis
03 Ное 2015 08:04
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
У нас е много кофти положението. На лице имаме едно крадливо до безкрайност правителство подкрепено от петнайсетина процента от българите. Няма ляво, няма дясно. Има няколко партии, които се самоопределят като такива, без в действителност да са. Политическото управление е колониално, а икономическото е катастрофално. Министър-председателя ни е ляв популист самоопределящ се като десен. На практика той самият не провежда никаква политика, защото други му я провеждат, а той даже незнае за какво става дума. Единственото от което е в час е строежа на магистрали, защото от там му идват големите пари, а това е предостатъчно за него. Хвърля някой къшей на зидаромазачите на детски градини и училища и с това се затваря цикъла на управлението му. От негова си гледна точка.
С едно е наясно, че с такава икономическа политика няма дълго да се задържи, та затова още в началото на втория мандат изтегли 16 милиарда и което е най интересно успя да ги похарчи за няма нищо на лице. Т.е. първо си взе неговото си, защото знае ли се.

Pstr
03 Ное 2015 09:06
Мнения: 2,573
От: Bulgaria
Коментарите на почитателите на БСП единствено потвърждават написаното в статията.
Анализът е точен, но не е писан за хора, които живеят в измислена реалност. За тях има Иво Христов и подобни.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Pstr
atlantis
03 Ное 2015 09:32
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
които живеят в измислена реалност.


Почитателите на БСП, ще са ти дълбоко благодарни, ако ти им отвориш очите за "истинската реалност".

Чакаме ...
Патагонец
03 Ное 2015 10:51
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
Доста обективна статия.

Имаше профили на гласоподавателите за различните партии, правени за предишни избори. БСП‌ хич не стои добре във възрастово отношение и в този си вид не е привлекателна за по-млади хора, които пет пари не дават за комунистическите "ценности", изповядвани от болшинството възрастни хардлайнери.
Не е трудно да си представм какво ще остане от тази партия след 10 години.
atlantis
03 Ное 2015 11:43
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
Не е трудно да си представм какво ще остане от тази партия след 10 години.


Тази партия е една, ако не единствената в момента, която стои зад някакво си ляво. Нито АБВ, нито на Т. Дончева / как и се казваше партията даже и не помня/ са лява алтернатива на БСП. Когато хората се опомнят, ще се върнат към БСП. А, ако самата БСП се оттегли малко по на ляво, ще има още привърженици и от по-младото поколение, което припознава националистическите партии като леви, колкото и те да твърдят, че са десни. То и бай Бойковата партия не е ясно каква е, ама ти гласуваш за него. Ако Румен Петков не беше го изритал от Меввере и , ако на Бай Бойко за секунда му беше минало през главата, че лявото ще удари дъно, само след няколко години, и ако дясното пространство по това време не беше оголено до безприличие, то сега ГЕРБ щеше да е лява партия. И колко много щеше да ме е срам.
Много повече от колкото ме е срам сега, че родината ми се управлява от безпросветен минпред, нищо за президент и изцяло корумпирана съдебна власт. За полицията просто нямам думи. Там, ако те заподозрат, че не взимаш, просто си навън с обвинението, че си корумпиран и взимаш подкупи. И всичко това с подкрепата на 10% от българите, като тук-там между тях има и патагонци.
Патагонец
03 Ное 2015 12:00
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
То и бай Бойковата партия не е ясно каква е, ама ти гласуваш за него.

Не си спомням случай да съм гласувал за ГЕРБ.
atlantis
03 Ное 2015 12:12
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
Не си спомням случай да съм гласувал за ГЕРБ.


Както сочи наУката, всяко различно гласуване / или въобще не гласуване / от това за БСП е гласуване за ГЕРБ. Това, ако има някой да не го е проумял ...
Патагонец
03 Ное 2015 12:58
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
Както сочи наУката, всяко различно гласуване / или въобще не гласуване / от това за БСП е гласуване за ГЕРБ.

Подобни нелепици няма да коментирам.
Това все едно да кажеш, че всяко гласуване за БСП е гласуване за ДПС, защото накрая се стига до коалиция между двете партии...
atlantis
03 Ное 2015 13:49
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
Подобни нелепици няма да коментирам.


Няма, защото нямаш аргументи. Та дори това гласуваш за БСП ,но с това гласуваш за ДПС е тъпо, защото сега фирмата "БОСТАН" е на мода.
ДПС е винаги там където са победителите ... за да ги бутне. Сега, ще му е по-трудно, защото РФ=ГЕРБ, АБВ=ГЕРБ, БДЦ=ГЕРБ, АТАКА=ГЕРБ / ако ще косатката на син кит да стане /, НФ=ГЕРБ, та ДПС му е много сложно за лизане при тази конкуренция, но затова лиже два пъти по-яко. Извода е прост поради очевадност. Всички обичат Реймънд. За когото и да гласуваш все си при Бай Тошо, пардон Бай Бойко. Е и какво остана в страни - Б С П. Това е алтернативата, харесва ти, нехаресва ти ... друго няма. Та изявлението, че никога не си гласувал за ГЕРБ отпада от самосебе си.
бонго-бонго
03 Ное 2015 14:01
Мнения: 26,313
От: Swaziland
atlantis
03 Ное 2015 13:49


Правилно, другарко! Продължавайте в същия дух. Пожелавам на Вашата партия да продължи да жъне успехи подобни на последните три избори.
Патагонец
03 Ное 2015 14:03
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
Няма, защото нямаш аргументи.

atlantis
03 Ное 2015 14:08
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
Правилно, другарко! Продължавайте в същия дух. Пожелавам на Вашата партия да продължи да жъне успехи подобни на последните три избори


Благодаря!!! Да ви се връща същото като на "Вашата партия" стократно!!!
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: atlantis
atlantis
03 Ное 2015 14:09
Мнения: 16,163
От: Bulgaria
Патагонец
03 Ное 2015 14:03


Само с това не става. Трябва и сам да се потрудиш.
wreckage
03 Ное 2015 14:23
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
къв среден избирател му се привижда на тоя грантаджия след като 85 % от народеца е крайно и трайно беден.

Ако оставим настрана нелепостта на понятието "среден избирател"(башка че не е ясно Смилов swing voters/undesided ли има предвид или reach beyond-the-core-electorate), щото това предполага наличието на различни политически, икономически и социални програми, върху които да се разполага спектърът от предпочитания на електората, а такива нема, както и нeма електорат, способен да артикулира предпочитания по начин, позволяващ те да окажат къфто и да било ефект върху (не)съществуващите политики на управляващите...

...ако оставим настрана и негласувалите(това средни избиратели ли са и ако да, то защо те са много повече от гласувалите за всяка партия поотделно и са горе-долу толкова, колкото всички гласували.)...

...и ако оставим настрана и нелепостта на понятието "среден избирател" в условията на местните избори, където то има точно никакъв смисъл...то цялото писание поставя един въпрос:

WTF?

Редактирано: 1 път. Последна промяна от: wreckage
Добави мнение   Мнения:29 Страница 1 от 2 1 2 Следваща