Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
ГЕРБ сигурно са полудели
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:69 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »
doomchant
20 Апр 2016 19:14
Мнения: 5,611
От: Bulgaria
Гласуването е задължително. То е "граждански дълг". Стимулите за гласувалите ще се определят от МС. Който няма уважителна причина да не гласува, ще бъде заличаван от избирателните списъци за следващите избори. В случай че иска да гласува, лишеният от права трябва лично да подаде писмено заявление в общината или негов пълномощник да представи нотариално заверена молба до общинската администрация по постоянен адрес.

Резултат: Много избиратели автоматично ще бъдат изключени от избирателните списъци и ще трябва да положат доста усилия, за да се върнат в тях.


Това е пълно извращение на идеята за задължително гласуване. На ГЕРБ им стана навик да се гаврят с българите.
wreckage
20 Апр 2016 19:35
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Идеята за задължително гласуване си е извратена сама по себе си. Сега става само още по-тъпа.
suhar
20 Апр 2016 19:53
Мнения: 6,222
От: Bulgaria
"Свестните у нас считат за луди" - Христо Ботев
doomchant
20 Апр 2016 19:54
Мнения: 5,611
От: Bulgaria
wreckage 20 Април 2016 19:35
Идеята за задължително гласуване си е извратена сама по себе си. Сега става само още по-тъпа.


Ако те разбирам правилно, според теб интелигентният избор е да не се гласува и само да се размишлява по въпроса "Какъв е тоя народ дето избира Генерал Боко да се гаври с него за n-ти мандат"?
Знае ли човек, може и да си прав.
unperson
20 Апр 2016 19:58
Мнения: 6,088
От: Bulgaria
Който няма уважителна причина да не гласува, ще бъде заличаван от избирателните списъци за следващите избори.

Кой ще определя коя причина е уважителна и коя не? Огромен административен апарат ще е нужен за целта. Недоволните граждани обаче ще доказват в съда че причината е била уважителна... ГЕРБ наистина са полудели.
wreckage
20 Апр 2016 19:59
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Ако те разбирам правилно, според теб интелигентният избор е да не се гласува

Тц, интелигентният избор е да се гласува за политическия субект, чиято програма допада на избиращия. Ако такъв няма, интелигентният избор е да не се гласува.
Задължението(оставям настрана абсурдността му от гледна точка на конституцията) да гласуваш дори и когато няма политически субект, чиито послания те устройват, не може да бъде квалифицирано като избор, а като принуда.

Което е абсурдно на куб, защото властта на принуждаващия те идва от...избора ти.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: wreckage
Begemot
20 Апр 2016 20:04
Мнения: 4,428
От: Bulgaria
Много ми харесаха промените, много. Значи - гласуването е задължително, ако не гласуваме ( упражняване на право), ще се наказваме...Дотук добре. Аз , съзнателен гражданин, отивам задължително да гласувам - и , понеже не харесвам предлаганите партии, драскам квадратчето "не подкрепям никого", щото съм, нали, против партиите на статуквото. Бюлетината ми е действителна и се преразпределя, подкрепяйки големите партии на статуквото!!! Да обобщим: задължително гласувам, може за партиите на статуквото, с което ги избирам, а ако гласувам ( задължително) против тях, задължително ги подкрепям при преразпределението н адействителната ми бюлетина!!! А разправят, че Фидосова се била покрила! Живо е то, живо е МОнтанското право.
ПС. Раферендумите биват различни видове, в зависимост от това, кой ги е внесъл...
Winnetou
20 Апр 2016 20:14
Мнения: 3,017
От: Bulgaria
ГЕРБ сигурно са полудели

Не са. Това е последната, висша фаза на мутробарока.

Begemot 20 Април 2016 20:04

Много точен коментар, браво!
ПлесNick
20 Апр 2016 20:15
Мнения: 2,020
От: Bulgaria
Не са полудели ГЕРБавите, а нас се опитват на улави да ни направят! Цели 28 часа простотии прокарват в т.нар. Изборен кодекс с една цел - в суматохата да прокарат НАЙ-ВАЖНАТА си идея: да разделят датата на референдума от датата на президентските избори, да гудят деня за референдума баш по средата на отпускарския сезон и така да сведат активността до необходимата им за да го ПРОВАЛЯТ!!!! Ако някой още не знае ЗАЩО искат да го провалят, му пояснявам (за последно!) - заради ПЪРВИЯ въпрос, въпроса за М2!

Ако активността е ниска, т.е. гражданите, извън онези 673 481 човека подписали се по идеята на Инициативния комитет, НЕ отидат до урните и не дадат отговор ДА на първия въпрос, то въпросните граждани САМИ се лишават от възможността да дадат НАЧАЛОТО на истински, реален ПРОБИВ срещу СТАТУКВОТО, което от 25 години насам е спекло в тотален ЗАПЕК общество, икономика, държава!

Ако 3.5 милиона не участвят в Референдума, и барем 2 милиона от тях не дадат отговор ДА на първия въпрос, то считайте че ЗАВИНАГИ сте се лишили от възможността да стартирате СРУТВАНЕТО на статуквото! ( Nota bene: За да го ДОсрутим трябва да приемем и ПРЯКОТО отчитане пред избирателите плюс ОТЗОВАВАНЕТО на избраника ако и след третия пореден негов отчет избирателите от едномандатния район, където е избран, са НЕдоволни от хода на изпълнението на това, което им е обещавал в ПРЕД-изборния етап!)
(
АЗ съм участвал в подписката, ЩЕ участвам и в Референдума, па ако ще и навръх юлските Горещници ГЕРБавите да го насрочат пустия референдум!
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: ПлесNick
Асол
20 Апр 2016 20:17
Мнения: 47,690
От: Bulgaria
Begemot
20 Апр 2016 20:04
Мнения: 3,026
От: Bulgaria
Скрий: Име,IP


Цялата грандиозна глупост е прецизно, точно и ясно поднесена
аменеменема
20 Апр 2016 20:18
Мнения: 9,138
От: Bulgaria
Съществува възможността избирателят да нанесе върху бюлетината обозначение, идентично с това, което той нанася върху употребяваната тоалетна хартия. Възползвайте се.
/\\eko
20 Апр 2016 20:45
Мнения: 4,397
От: Bulgaria
герп не са полудели,ние сме полудели,че сме ги оставили да досъсипят държавата.
doomchant
20 Апр 2016 20:49
Мнения: 5,611
От: Bulgaria
wreckage 20 Април 2016 19:59
Ако те разбирам правилно, според теб интелигентният избор е да не се гласува

Тц, интелигентният избор е да се гласува за политическия субект, чиято програма допада на избиращия. Ако такъв няма, интелигентният избор е да не се гласува.


Възможно е.
Както е и възможно, докато интелигентно си седим в очакване на перфектната политическа сила с прекрасна програма, ГЕРБ да продължат да бъдат избирани чрез купен, контролиран, манипулиран от медиите или просто не-интелигентен избор комбиниран с ниската активност на избирателите. Като финансовата страна на гербавите отношения се урежда чрез нови дългове и правилно разпределяне на евросредставата. Това разбира се не може да продължи вечно, все в един момент България ще фалира, заемодателите ни ще заговорят за "алчните и мързеливи българи" и тогава вече политическите играчи ще се сменят, но аз се надявах, че гласуването е начина да се смени управлението преди да се стигне до такъв край.
Редактирано: 3 пъти. Последна промяна от: doomchant
wreckage
20 Апр 2016 21:04
Мнения: 32,883
От: Bulgaria
Както е и възможно, докато интелигентно си седим в очакване на перфектната политическа сила с прекрасна програма

Не очаквам такава, достатъчно опитен съм, за да калибрирам очакванията си, но решението дали да гласувам или не, е мое.
По право.
Формат, в който правото ми е подменено със задължение ме прецаква като представител на овластяващия суверен и съответно няма да играя.
aver4e
20 Апр 2016 21:19
Мнения: 12,201
От: Bulgaria
***
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: sybil
maxilianus
20 Апр 2016 21:41
Мнения: 324
От: Bulgaria
Разпространението на фашизма става бавно и постепенно, съгласно международната обстановка
генек
20 Апр 2016 21:47
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Гласуването като право е определено в Конституцията.
Къде и от кого е формулирано що е това "граждански дълг"?
-------------------
Сайтът на Генек
vputin
20 Апр 2016 21:49
Мнения: 1,956
От: Bulgaria
Изборите разбира се нищо не променят. Ако променяха - щяха да ги забранят... Но специално на територията Мутростан изборите са доведени до пълен фарс. Няма значение колко , кои и как гласуват. Печели винаги Шебека. Всеки следващ избор - все повече. Тази гротеска има за цел не само да фалшифицира вота и да пази властта на Шебека , тази гротеска има за цел именно да отврати населението от изборите. Нещо , което , трябва да им се признае , шебеците постигат с огромен успех. Колкото повече отвратени и негласуващи , толкова по-лесна е шашмата на вота. Защо и как ? Няма да ви обяснявам.
komar1
20 Апр 2016 21:54
Мнения: 7,007
От: Bulgaria
Само да питам- БеСеПету дей е?????
aver4e
20 Апр 2016 22:05
Мнения: 12,201
От: Bulgaria
БеСеПету са прокажени - предложиха Дебелян /за какво ли беше?!?/ и искаха да ни загробят с цял милиард заем, дето и внуците ми да го плащат. Освен това не са умни и красиви.
mmiky
20 Апр 2016 22:14
Мнения: 126
От: Burundi
Всъщност, така действат онези, които губят обществена подкрепа, в търсене как да го преодолеят
Добави мнение   Мнения:69 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »