И свещници във формата на Арфата на Орпю вървят сал с комплект с дудук и кортик-гладиус. Луксозен комплект от 300 евро и благословия на Майката на Нацията.Ноо тракско! |
вървят сал с комплект с дудук и кортик-гладиус. Луксозен комплект от 300 евро и благословия на Майката на Нацията.Ноо тракско! Ромфея и акинак, по-скоро. Но аз предпочитам махайрата. |
Кайзер Созе Редактирах се, че да съм по-разбираем. Оттам нататък оставям на способностите да се оправяте с чичко гугъл.03 Окт 2016 21:01 | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: бонго-бонго |
Но аз предпочитам махайрата За вас Шота, уважаеми. Лично осветена от свети Георги Пирински преди брюкселската му мисия.С лично посвещение. |
Пощенските разходи и ДДС-то до Канада смятам.Гълабите тръгват DHL или Хермес и Хермес. Изпращам пощенски орпю, защото северните елени са заети, тренират за нощта на дядо Мраз. Плащането в мидени черупки приема ли се или да ходя да лея восъчни злата? |
да ходя да лея восъчни злата? Мислех да го пусна още оня ден в темата за Провадия, зер много специалисти се изказаха: http://www.castingarea.com/education/nt/tm04.htm 3.1.1. Леене със стопяем восъчен модел При леенето по стопяеми модели за изработването на формата се използват модели от материали, които след покриване с огнеупорно покритие се стопяват (разтварят или изгарят), без да се разрушава формата. След допълнителна обработка в тази форма се налива разтопеният метал, а след втвърдяването му формата се разрушава и отливките се изваждат. Поради това, че формата е цяла и гладка, тя осигурява голяма точност в размерите и гладкост на повърхността на отливките. По този начин могат да се произведат отливки със сложна форма, от различни стомани, трудно обработваеми сплави, сплави с особени свойства на базата на никел, кобалт, молибден и титан, както и от медни и алуминиеви сплави. Технология на леене по стопяеми модели Посочените предимства на леене по стопяеми модели се постигат обаче за сметка на един много дълъг технологичен процес, основните етапи на който са: 1) изработване на пресформа за получаване на стопяеми модели; 2) приготвяне на моделната смес; 3) изработване на стопяеми модели; 4) събиране на моделите с леяковата система; 5) обмазване на моделите с огнеупорно покритие с определена дебелина; 6) стопяване на моделите; 7) укрепване и изпичане на формата; 8) заливане на формата с метал; 9) изваждане и почистване на отливките; 10) термична обработка на отливките. |
Плащането в мидени черупки приема ли се или да ходя да лея восъчни злата? и боброви кожи става. Кръстосаните курсове са дайрект Симеон. Дянковия Симеон.Друг трак от прародината. |
Мислех да го пусна още оня ден в темата за Провадия, зер много специалисти се изказаха: Бонго, а може ли да разкажеш за същия метод в Бенин, ако имаш нещо под ръка. Аз съм гледала основно потресаващи картинки на бронзови работи оттам. Ще се радвам да науча повече. |
Мислех да го пусна още оня ден в темата за Провадия, зер много специалисти се изказаха: За едно "Шаспо" ползвам технологията .Вярно че е с олово, но пък дори не вадя восъка.Като наливаш метала през технологичния отвор восъка отделя и шлаката.Аматьорска история, ама си пуца, Куме. |
Ромфея и акинак, по-скоро. Но аз предпочитам махайрата. http://handguns.g00net.org/Cold_steel/romfeia/romfeia.htm Те ги, те. Некои от страховитите тракийски оръжия... |
Те ги, те. Некои от страховитите тракийски оръжия... Както установил тракът от Гаскония Д'Артанян- е туй е страхотното оръжие на древните тракиа ти не се разсейвай- докато пускаме за публиката https://www.youtube.com/watch?v=-tJYN-eG1zk дишай и почивай че си като Пулев, Кубрат Пулев , в четвъртия рунд с Кличко.Команча и Бонго ей сега ще дойдат, а съм заложил на теб |
Бонго, а може ли да разкажеш за същия метод в Бенин, ако имаш нещо под ръка. Аз съм гледала основно потресаващи картинки на бронзови работи оттам. Доколкото зная те не са бронзови, а от някакви сплави с много оловои са правени с описаната техника, но също и с дървени модели. Те също като восъчния модел изгарят в процеса на изготвяне на формата. И аз съм ги виждал само на картинка, но явно тоя метод бил доста разпространен в Африка, защото при едно посещение в Англия , посетих един семинар, под патронажа на епископ Калистос Уеър. Там слушах един доклад за един етиопски меден кръст, вписан в три концентрични окръжности. Големината му била около педя, той се нанизвал на дървена дръжка и бил използван в коптските служби. Та спомням си, че попитаха автора на доклада откъде знае, че моделът бил восъчен, а не например дървен, като посочиха точно примери от Бенин. Оказа се, че все пак имало някакви следи от восъка, останали след изгарянето му. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: бонго-бонго |
Архаичният метод леене с прашка никой не го споменава Той е една от разновидностите. Може с прашка, може с по-дългичък тел. Бонго, благодаря! Античната металургия е адски занимателно нещо, което си чета с удоволствие и винаги се намира нещо изненадващо в нея. |
Античния метод на леене с прашка е характерен и за днешните зъботехнички. Свалят си прашката и въртят една форма от избити зъби, заместени с восъчни. Разтопения предварително метал изгонва разтопения също предварително восък и не остават в отливъка бурунки (въздушни мехурчета) ...После прашката пак се използва. |