За статията и форумът долу, , Пришълецът - Alien Пришълците - Aliens Пришълецът 3 - Alien 3 Пришълецът:Завръщането - Alien: Resurrection Пришълецът срещу Хищникът - Alien vs. Predator Пришълецът срещу Хищникът: Реквием - Aliens vs. Predator: Requiem |
По отношение на бежанците има един момент на който не се отдава значение в България. Населението проявява нетърпимост към навлеците , които не харесват живота си в родните им територии или проявява нетърпимост към прокудените поради военни действия. Към момента първите са повече от вторите. И отношението е напълно правилно освен ако не искаме да изчезне държавата скоропостижно. |
Повтарям се, обаче недоверието към държавата е голямо, и всеки ден се потвърждава; съвсем основателно. Както "момчето" за Широка лъка, дето се оказа пълнолетно; и било за лагер, не за дом за непълнолетни. Затова все повече българи вече всеки ден казват "не" и протестират срещу всяко решение, спуснато отгоре, дори без да са разбрали за какво става дума. Лично аз не бих ги упрекнала. |
Политическата коректност е онази разяждаща лъжа, с която се опитват да съсипят цивилизацията. И доста са успели. Поради глупост и продажност на съсипваните. И накрая един тест (по мотиви на филма "Снайперист". Вие сте снайперист и към вас тича малко детенце и носи нещо в ръка. Съвсем по Блез Паскал, има четири възможности. Защото А) Детенцето носи ябълка, или Б) Детенцето носи граната, а вие можете 1) Да го гръмнете и 2) Да не го гръмнете. При А1 детенцето е мъртво, а вие сте жив и с угризения. При А2 всички са живи и има хепиенд. При Б1 детенцето е мъртво, а вие сте жив и с чиста съвест. При Б2 и двамата сте мъртви. На събитията А и Б можем да припишем вероятности. И така нататък. Изводът е, че снайперистът трябва да стреля, а детето не трябва да тича към него. А дали ще стреля, трябва да го е решил предварително. Или да има заповед (все едно в каква посока), която строго да се изпълнява. Бъдете здрави! |
Като стана дума за отговорност, не съм чул някой от "правозащитниците" или репортерите да се е разкаял, задето правеха мили интервюта с оня от Ансбах. Те не може да го знаят предварително какъв е, ама що искате бабите от Широка лъка да знаят какви им водят? По-кротко с епитетите, работата е наистина сериозна! |
Изводът е, че снайперистът трябва да стреля, а детето не трябва да тича към него. А дали ще стреля, трябва да го е решил предварително. Или да има заповед (все едно в каква посока), която строго да се изпълнява. извода Мишо е, че на ден по 20 такива бивши снайперисти правят опити за самоубийство в УСА. |
злоба, страх, хитрост, ксенофобия, незнание, омраза, предпазливост, лукавство, шопски инат, здрав разум, простащина... Откакто следя казуса "Елин Пелин", се мъча да разбера кое е понятието, което характеризира най-добре реакцията на жителите на градеца. Според собственото ми настоение и според думите на интервюираните местни жители или студийни корифеи едно или друго ми се е струвало най-подходящо. Накрая се спрях на самосъхранение. Мисля, че това е думата... |
Втора смяна извода Мишо е, че на ден по 20 такива бивши снайперисти правят опити за самоубийство в УСА. А изводът от извода е, че тая работа не е за всеки и е свързана с определени ... професионални заболявания, да кажем условно. |
самосъхранение Едва ли. Та нали самите елинпелинчани твърдят (видяхме го показано от медиите), че точно това семейство не ги заплашва. Нещо друго е. Снощи гледах репортаж по RTS (Швейцария) как цветнокож учител казва, че ДЕЦАТА НЕ ЗАБЕЛЯЗВАТ цвета на кожата на другарчетата и приятелчетата си. Започват да го забелязват тогава, когато някой възрастен (у дома или на улицата) им го ПОКАЖЕ. *** Иначе по време на перестройката учех в Ленинград; земляческата група на кубинците бе от абсолютни симпатяги, чийто цвят на кожата бе от абсолютно белия до абсолютно тъмношоколадовия. Случвало ми се е да ме питат дали съм от Германия или прибалтийските страни (заради твърдия акцент и светлите коси и очи); съседите ми осетини ми бяха казали, че в Ленинград живеят хора от над 80 националности; по-късно специализирах във Франция, където в института не се считаше за коректно да питаш колегите си какъв е произходът им или да им говориш на вие, на вие се говореше единствено на тъмнокожите шофьори и чистачки... Ако живееш в по-голям град, някои неща, които са странни за по-малките населени места, не те шокират; помня ужаса на колежка от Димитровград, дошла да следва в София, при вида на чернокож студент в Ст. град; по онова време хората от крайните квартали на София не смееха да седнат в автобуса до чернокож... Нещата отдавна са се променили. Да седнеш за някои се превръща в по-голям приоритет от това да седнеш до непознат или чужденец... Впрочем в някои цив. страни в масовия транспорт и досега първо питат могат ли да седнат до теб, у нас обичайната практика е да не питаш... въпрос на възпитание, вероятно, а и приоритети в него... Е, може и да греша в преценките. Но нали първо - все пак - сме разумни хора, т. е. от един и същи вид, а чак след това част от някоя нация или народ... |
sim4o Ми ей за шопите: ... "Интересно отметить, что Шопы , занимают те места , где , по словам Геродота (а вслед за ним и Фукидида) и Страбона, жило фракийское племя Сапов или Сапеев, одна ветвь которых поселилась далее на юг, на побережье Эгейского моря... " sim4o, откъде го извади това за беломорските шопи? Стана ми интересно по две причини: - дали на тракийското племе Сапи не е именуван днешният гръцки град Сапес, едновремешният Шапчи, който се намира на изток от Гюмюрджина в Беломорска Тракия? - хората от родното село на дядо ми, на има-няма 10 км от Шапчи и още толкова от брега на морето, са се отличавали от другите тракийци с това, че са били белодрешковци - като шопите, за разлика от останалите. И говорът им има някои особености, които ги няма в говорите на другите тракийски села от Беломорието и които съм срещал в други диалекти от Западна България (Македония). Та, изведнъж се замислих - да не е окажа частичен беломорски шоп? | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Forza NATO |
Статията е изпълнена с колебания самосъхранение. Мисля, че това е думата... А които нападат тези хора, са майкопродавци |
А изводът от извода е, че тая работа не е за всеки и е свързана с определени ... професионални заболявания, да кажем условно. Ловецът на елени |
как цветнокож учител казва, че ДЕЦАТА НЕ ЗАБЕЛЯЗВАТ цвета на кожата на другарчетата и приятелчетата си Такава глупост може да каже само напълно полиран мозък, независимо от цвета на кожата му... |
popangelov 15 Февруари 2017 15:22, Това е политика. Вероятността за реализиране на такова "събитие" може да е 0.0001, но политикът казва, че е "много вероятно". |
Изводът е, че снайперистът трябва да стреля, а детето не трябва да тича към него. Ако е снайперист, стреля в крака на детето. |
Nafarr Едва ли. Та нали самите елинпелинчани твърдят (видяхме го показано от медиите), че точно това семейство не ги заплашва Че кой твърди обратното?!? Чувството им за самосъхранение се изразява в нещо съвсем друго. А то е, че документите на това семейство ще бъдат първите и далеч не последните. Че това ще открехне една вмалка вратичка, която постепенно ще се раширява докато мръсния поток на чуждото и враждебното не помете тяхното житие-битие... |
На полето на фактите имаме страх, който е напълно оправдан. Страхът обхваща милиони хора на стария и нов континент (гласуват за Льо Пен, Тръмп...) и аз наистина почвам да се тревожа за качеството на българското образование, виждайки образовани българи да обясняват нещата с "битов фашизъм". Ми не. На полето на фактите имаме основателен страх, който, обаче, е също така старателно обгрижван и насърчаван да се превърне в истерия. И макар да не съм съгасен с реакцията в Елин Пелин я разбирам и я оправдавам, защото жителите на малките населени места в провинцията нямат никакво основание да вярват, че централната власт, която им праща въпросната възрастна двойна сирийци, е в състояние да гарантира тяхната сигурност или - недай Боже - да ги защити при необходимост. С други думи, протестът на хората в Елин Пелин не се различава от протестите на няколко села в Северозападна България, когато искаха да заселят там представителите на два печално известни цигански кланове. Или пък от тези срещу незаконно настанилите се цигани в Югозападна България. |
sim4o, За шопите има 4-5 версии от къде им е името .откъде го извади това за беломорските шопи? Стана ми интересно по две причини: - дали на тракийското племе Сапи не е именуван днешният гръцки град Сапес, едновремешният Шапчи, който се намира на изток от Гюмюрджина в Беломорска Тракия? - хората от родното село на дядо ми, на има-няма 10 км от Шапчи и още толкова от брега на морето, са се отличавали от другите тракийци с това, че са били белодрешковци - като шопите, за разлика от останалите. И говорът им има някои особености, които ги няма в говорите на другите тракийски села от Беломорието и които съм срещал в други диалекти от Западна България (Македония). От подземна землянка - шопа ... до тояжка - сопа . .. и от там да е било дошло името ... Това за Херодот и племето Сапи (Сапеи) сме го коментирали .... има го на няколко места http://enc-dic.com/brokgause/Shop-42659.html http://forum.bg-history.info/index.php?topic=17757.0 Възможно е, названието от памтивека да си е било "шопи" , а гръцките хроникьори да са го преиначили .. Все пак - браво, че толкова години са си запазили названието и обособяването, тези хорица! Де да знам, как са го постигнали? Дали с толерантност? |