Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Борисов, кажи си! Бареков ли източи КТБ?
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:45 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща
щурчо
10 Юли 2017 20:27
Мнения: 23,365
От: Bulgaria
Бареков нема как да източи кинтите от банката на КГБ. Туй и врабците го знаят...
Firmin
10 Юли 2017 20:46
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Терзиев,

Бих вдигнал и повече палчета, но ми липсва в текста коментарът по въпроси, които зададох тук и ми се видят съществени. Първо, защо това са "консултативни срещи", а не стандартни КСНС и в този ред от мисли ... защо ДАНС и разузнаването блестят с отсъствие. Второ, какво пише в писмото на ДАНС, споменато на първата "среща"? Да не би туй що ... се види от върха на мачтата?
Росен Плевнелиев казва какво се вижда от върха на мачтата:
"И позволете ми да не се съглася с оценката за 3.6 млрд., които са "дупка", защото навън гражданите си мислят, достатъчно много медии са описали цялата ситуация, че само едни 5 фирми, те се наричат ... (имената им са заличени) - тези 5 фирми струват много повече от 3.5 млрд. лв., а гражданите навън са почти убедени, че от офшорката на пазача 53-те млн. са отишли в една друга офшорка, която си е купила БТК."

А пък разузнаването би могло да спомене какво работи по Василев в Сърбия, ако работи, де ...
и ... Трето, защо Терзиев не коментира адекватно ролята на ... БНБ и свенливия и управител. А, иначе, и аз ви писах оня ден, че най-адекватния анализ и коментар на тази ... "среща" ... прави, уви, Местан. И не ме питайте защо "уви!". Питано бе вече и отговорих.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Firmin
щурчо
10 Юли 2017 20:52
Мнения: 23,365
От: Bulgaria
За такива клевети без нито едно читаво доказателство, Бареков може да осъди Терзиев като стой, та гледай...
панКариба
10 Юли 2017 20:55
Мнения: 2,966
От: Bulgaria
Светослав Терзиев
панКариба
10 Юли 2017 20:55
Мнения: 2,966
От: Bulgaria
Светослав Терзиев
sim4o
10 Юли 2017 21:15
Мнения: 8,463
От: Bulgaria
Лично аз на 08.07 дадох линк, към публикация за "Ботев"–Пловдив ..
vali_cop Четох, четох, ама за мамин прасчо нищо.Няма ли кой да ни светне и за неговата роля във фалита на КТБ?
sim4o 08 Юли 2017 10:35Има ДЕКЛАРАЦИЯ на феновете на "Ботев" Пловдив ..

На 8-ми септември /понеделник/ от 18 часа, пред сградата на БНБ в Пловдив, отново ще покажем несъгласието си срещу институциите в България. Отново ще се съберем на импровизиран протест срещу умишлената и целенасочена атака към банката, подкрепена по недопустим начин от държавни институции, политическите партии и продажните политици.
Затварянето на една сериозна институция, каквато е КТБ, поставя в колапс хиляди българи, а поредната, този път бруталната инсценировка доведе и до спирането на строежа на един от най-големите проекти в страната, какъвто е стадион "Христо Ботев". Ние излизаме да протестираме, не само като фенове на Ботев Пловдив, но и като граждани на тази страна.
Ние сме преди всичко граждани и трябва да поискаме оздравяване на банковата ни система и отварянето на КТБ
Ние сме солидарни с Цветан Василев, който е направил много както за Клуба, така и за спорта в България като цяло.
Бездействието на БНБ е пагубно за всички в тази страна.
Искаме да знаем истината за всички тези престъпления, които се случват в България. #КОЙ поръча кризата в България и #КОЙ стои зад интересите да фалира банките в страната?
Името на Николай Бареков бе директно намесено :

Снимките са от тази сутрин (5.09), след акция на "жълто-черните" срещу Николай Бареков. През нощта феновете разпожиха на централни места в града трансперанти срещу националния предател, които гласят точно и ясно -"Барека,Юда, Брут - правени са по един калъп", "Пловдив не търпи еничари", "Бареков изчезни", "Барека за пари и вярата смени","Не си желан в Пловдив!".


Ако бъде публикувана стенограмата от фенклуба на "Ботев" сигурно ще излезнат доста интересни мнения ..!
dementor
10 Юли 2017 21:27
Мнения: 3,992
От: Bulgaria
Специалиста по офшорки, обсъжда как се краде през тях. Неговата Хероника в това време си почива край Никозия . Държава на мафията, ли е ?
dzvetko
10 Юли 2017 21:33
Мнения: 369
От: Burkina Faso
"Цацаров е изпратил "войските" без да има никакви доказателства, нито по компетентност може да знае, че има каквато и да е дупка. Тоест, действал е не от загриженост, за да изпълни някаква надзорна роля, а по заповед на гневни на собственика на КТБ политици от всякакъв род, начело с Пеевски. Те му бяха гневни, че не се отчита както трябва. Не им даде банкови гаранции, за да "усвоят" парите по "Южен поток", забрави да дава месечните си лепти (там са потъналите средства) и си позволи да си помисли, че е голям банкер, а не изпълнител.
И сега КОЙ? го няма в стенограмата - освен в изказванията на политиците, които прехвърлят цялата вина върху БНБ. Тази версия и днес е удобна на същите политици и на КОЙ? защото Искров вече не е там, Гунев е разследван, Доган е в Сараите, а Пеевски е по-богат с почти толкова, с колкото олекна оценката на активите и масата на несъстоятелността на КТБ, които преминаха в негови ръце"
"Нито практиките в КТБ са били уникални, подобни е имало и в други банки, но са взели решение по усмотрение, по преобладаващо и наложено мнение, че в ПИБ наливат ликвидност, в КТБ не.
Прави впечатление, че коментарите на някои политици са по-адекватни от "професионалистите", но тарикатите са ги хванали в капан и няма мърдане. Намесите на Йордан Цонев са много показателни. Не е стихийно, природно бедствие, а съзнателно провокиран, направляван от човешка ръка и мисъл процес" През 1996 г. при управлението на Жан Виденов с икономически вицепремиер Румен Гечев, БСП фалира половината банкова система и обвини за това алчните частни банкери, удобно забравяйки, че министърът на икономиката Климент Вучев /пряко подчинен на Румен Гечев/ публично призоваваше държавните предприятия да не връщат кредитите на банките, защото видите ли и едните и другите били държавни, а партийно подбраното ръководство на БНБ се командваше директно от „Позитано“ 20. След публикуването на втората стенограма за КТБ, е ясно как видните соц. лидери се опитват да заемат изчаквателна поза и да не се оздравява банката, поза довела до неминуем фалит и огромни загуби! За този вариант се обяви БСП с аргумента, че нямало достатъчна информация, не били ясни много параметри и трябвало да се изчака. А за да е по-приемлив за населението бъдещият фалит, Румен Гечев предлага „Да бъдем по-обтекаеми с елемент на оптимизъм“. Другият представител на БСП Атанас Мерджанов по-директно заявява: не на нов закон, изплащане на гарантираните депозити /т.е. фалит/ и след това, когато се получи пълната информация за картината – да се мисли какви действия да се предприемат.
Така поради несъгласие единствено на БСП не се постига консенсус при Президента и КТБ бе хвърлена на вълците.

Васуки
10 Юли 2017 22:40
Мнения: 3,605
От: India
автора
ИлияНиколов
11 Юли 2017 10:39
Мнения: 4,180
От: Bulgaria
Извинете, г-н Щурчо, но Терзиев не обвинява Бареков, а просто цитира текста на стенограмата, от който се разбира, че Баце е споменал името му, бонусите му.

"Главният прокурор коментира и установената от БНБ "касова липса" в размер на близо 206 млн. лв., че не става дума за "чували", а за счетоводни операции, целящи да прикрият капиталова "дупка"."

Ако тук пише някой опитен счетоводител, може ли да коментира това, щото на мен нещо не ми се връзва.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: ИлияНиколов
проф. дървингов
11 Юли 2017 10:56
Мнения: 14,308
От: Bulgaria
някой опитен счетоводител,
....да опитаме (без да сме счетоводители) по следния начин > като управител на ООД си платил на ръка, без фактура, разписка и т.н. 300 лева на хамали за пренос на мебели и офис-оборудване.

Докато намериш подходящи разходооправдателни документи за тия 300 лева "водиш" същите "на каса", демек парите са изтеглени от сметката и са в касата в брой за всякакви текущи плащания и съответно ако отразяваш това в Баланса и в ОПР можеш да "влачиш" този разход продължително време.
Вярно, сумата не може да бъде толкова огромна както е записана в стенограмата, но защо пък не, все някога трябва да има първи път, да се опита.
Mitnicharъ
11 Юли 2017 11:02
Мнения: 6,877
От: Bulgaria
@лияНиколов,
Простичко ще е трудно. Аз почнах да пиша, и после се усетих, че ще трябва и един тридневен предварителен курс по основи на счетоводството да ти проведа
Mitnicharъ
11 Юли 2017 11:04
Мнения: 6,877
От: Bulgaria
Професоре, той ги е измъквал системно тези пари, в течение на продължителен период, а накаря счетоводителите на пожар са оформили всичко с няколко особено големи ордера с дата деня на поставяне на банката под особен надзор Затова прокуратурата първоначално задържа главния счетоводител...
vali_cop
11 Юли 2017 11:21
Мнения: 325
От: Bulgaria
От цялата статия ми стана ясно само едно: Журналистите ги е старх да напишат истината за фалита на КТБ. Никой от тяхната гилдия не се осмели да опише хронологията на убийството й , действията на четирите власти по дни и часове, действащите лица с техните имена.Само повърхностно пощипване отгоре - отгоре на темата. Нека се публикува всичко подред, и на народа ще му стане ясно кой е виновен.Атанас Буров навремето е казал, че муха и банка се убиват с вестник.Може би и от там идва страхът да не би и медиите да имат вина. А аз съм сигурен, че е така.Когато се пише поръчково, а не по съвест, щетите понякога са неизмерими.
ИлияНиколов
11 Юли 2017 11:29
Мнения: 4,180
От: Bulgaria
Благодаря много, Професоре, Митничаръ. Трудно ми беше "да смеля" тези 206 млн. лв. като "касова липса".
проф. дървингов
11 Юли 2017 12:05
Мнения: 14,308
От: Bulgaria
Mitnicharъ 11 Юли 2017 11:04 ....Професоре, той ги е измъквал системно тези пари,
...тъй де, вероятно години наред тези "разходи" са водени "на каса" поради невъзможност да бъдат оформени документално и когато щурмуваха офисите му е трябвало някакси да бъдат "оформени".

Доколкото помня, в закона за счетоводството има някакво ограничение за парите "на каса", вероятно схемата на КТБ е малко по-сложна, но това е принципа.
Възможно е и изобщо да не са били оформяни, което ми се струва невероятно, но кай знае...

Разбираемо е и защо KPMG са заверявали отчетите на банката - просто парите са водени "на каса", вероятно са отразени в баланса и ОПР за съответната години - не ми се рови в мрежата, тези баланси са публични, КТБ беше листвана на БФБ. Очаквам на евентуалния процес Маргарита Голева да изтъкне този аргумент.

Не вярвам обаче Соти и неговата команда са толкова тъпи, че да приемат, че тези пари да изтеглени и изплатени в брой, какот първоначално дадоха информация - има нещо тук.
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: проф. дървингов
Firmin
11 Юли 2017 12:12
Мнения: 33,549
От: Bulgaria
Възраженията на Василев са ясни - абе, далаверата си вървеше толкова добре, що ви трябваше да ми я разбутвате ...
Mitnicharъ
11 Юли 2017 12:29
Мнения: 6,877
От: Bulgaria
Не вярвам обаче Соти и неговата команда са толкова тъпи, че да приемат, че тези пари да изтеглени и изплатени в брой, какот първоначално дадоха информация - има нещо тук


You'd be surprised...
Поп Кръстю
11 Юли 2017 12:32
Мнения: 155
От: Bulgaria
Трябва да се извежда винаги пред скоби, че банката беше отгледана и угоена в държавното лесничейство с народна пара, след това убита организирано съвместно от бракониери и от придворните ловци и палаши, и тогава разфасована и разпределена. Един продукт на мафията завърши по мафиотски и както винаги за сметка на обществото като цяло.
Mitnicharъ
11 Юли 2017 13:15
Мнения: 6,877
От: Bulgaria
Един продукт на мафията завърши по мафиотски и както винаги за сметка на обществото като цяло


Съгласен съм с началото на излечението, и категорично съм несъгласен с края - това, че "обществото като цяло" плаща кражбата КТБ, е една голяма заблуда. Плащат: необезпечените кредитори на банката, изгубили частта над гарантирания размер на депозита си, цедентите (кредиторите, успели да прехвърлят с цесия вземанията си от КТБ къмм нейни длъжници и възстановили парите си само частично), акционерите на банката, не непременно в този ред по степен на важност.


Заблуда е, че влоговете са изплатени "от държавата". Не, влоговете са изплатени от Фонда за гарантиране, който е създаден и поддържан с вноски на търговските банки, отчислявани ежегодно от печалбите им. Осигурената от държавата финансова помощ за Фонда е чист кредит, и той ще бъде върнат със съответните лихви, и то предсрочно, тоест, държавния бюджет няма да понесе и стотинка загуба. А колкото и да е голяма групата на изгубилите от фалита на КТБ, тя не е "обществото като цяло"... Затова именно фалитът на КТБ не се отрази трайно на икономиката на страната
ИлияНиколов
11 Юли 2017 14:37
Мнения: 4,180
От: Bulgaria
Mitnicharъ, много хубаво - кратко, точно, ясно.
Добави мнение   Мнения:45 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща