Тези дни за пореден път срещам изказвания, че паметникът '1300 години България' не бил изкуство. Далеч съм от претенцията за някаква експертност по темата, но случайно попаднах на творбите на британската скулпторка Phyllida Barlow, която е определена тази година да представлява Обединеното Кралство на Венецианското биенале. Ще приложа само 2 -3 снимки на нейните произведения, не точно от биеналето, пък вие си решавайте. Тази творба е от изложбата в Тейт, след която скулпторката е удостоена с 'CBE' за принос към изкуството. А това видео показва британския павилион на биеналето - Натисни тук | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Minderbinder |
ми добри са нещата, гравитационно притеснителни и крехки конструкции с доста отчетлива архитектоника: |
Миндербиндер, това снимки от демонтирането на нейното изсуство ли са? Нихната - и англичаните са станали варвари като нас. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: проф. дървингов |
За късмет или обратното беф тамока, га бе биенелето, ма имаш бая по врли грозотии, оно и айфоня изпраще и непощя а ги снима |
Wreckage, би било чудесно да отделиш време за една-две лекции как се гледа изкуство, но едва ли го имаш. Времето. Пък и нервите. Все пак опитай със снимките на нещата на Тони Краг. Зариби демек. |
wreckage 12 Юли 2017 18:42 Тва ми е симпатично за гледане (другото в долния постинг - не), но да ме убиеш не мога да разбера замисъла. Така навремето се блещих срещу една мацаница в кафяво и зелено и най-накрая прочетох отдолу, че било "дърво" | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Асол |
Все пак опитай със снимките на нещата на Тони Краг. Той е много голям, не спира да изучава материалите и да се променя. |
Зариби демек. Стига ма, ти знаеш ли какво предлагаш? Представи си най-високоуважавания рекидж започва да ни бърше гурелите и да ни просвещава и се появява онуй космополитче с баща почти генерал, с огромната праисторическа библиотека, работило в Париж още Лондон и къде ли още не....бррррр .... свят ми се завива ккаво ще ни се случи, пък съм вече старичък, стентове и други джаджи разхождам, нихната .... недей така ...помисли, а?!? |
повечето неща не са неква ракетна хирургия и няма какво толкова да им се разбира. Най-важното е зрителят да разбере, че поради простия факт, че дели едно и също пространство с т.нар. произведение, зрителят не е само едно просто око, а участник ф играта, понякога даже интегрална част от нея: Левиатанът на Капур идеално илюстрира тая работа. |
Някои от нещата, които си постнал ги възприемам като подходящи за декори за определени сцени. Други, като ефекти за снобарски жилища |
>>><<< Има една шопска поговорка, която е в кредото ми като изобретател, но намирам, че и за изкуството е приложима- "Сто гледАли, а един видел" |
Стига ма, ти знаеш ли какво предлагаш? Знам. Онова бездомното се изключва с бутончето отляво и си гледаме, и си четем. Има смисъл. Не става дума за поучаване. Аз примерно съм расла в такава среда и са ми развили сетивата. Изкушена съм демек. Донякъде. Но не всеки е имал тоз късмет. А wreckage умее да отваря сетива. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Simplified Solutions |
Ние мерим всичко по себе си, т.е. мащабът има сериозно влияние върху възприемането на обекта. Един бонсаи е ноо по-cute от масивното и величествено 40-50 метрово дърво, което е можел да стане. |
Има смисъл. съгласен съм, ооообаче без онуй става скучно, късно вечер, в оня пек, пак ще се наливаме, хортувайки си, що не... |
Тя - таа раб'та с изкуството - е диликатна... значи... За диликатни, изтънчени и духовно извисени люде... За нас - отрудените и измъчени роби на капитализъмът - по-подхожда правдивият социалистически реализъм - дет' съ вика - каквото ти казват, това виждаш... |