Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Морален провал, който е срам за Америка
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:59 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща
циникЪтхедонист
14 Авг 2017 20:05
Мнения: 1,483
От: Bulgaria
Нещата са такива, каквито са.

https://www.youtube.com/watch?v=nOzR5Jnd6bU
Ганий
14 Авг 2017 20:10
Мнения: 15,029
От: Bulgaria
Редакционен коментар, "Гардиън"

За част от британската преса (в-к "Гардиън", в-к "СЕГА" и др.) Тръмп продължава да си е Чудовище № 1...
Ганий
14 Авг 2017 20:10
Мнения: 15,029
От: Bulgaria
*
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Ганий
Казуса
14 Авг 2017 20:15
Мнения: 21,082
От: Bulgaria
Много тъп „анализ”. Нищо съществено не извлякох от него.
Западният човек наистина ли чете тази „аналитичност” и е доволен от нея?
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Казуса
spanopolski
14 Авг 2017 20:17
Мнения: 552
От: Bulgaria
Ганчо, с кое от написаното в статията не си съгласен?
Ганий
14 Авг 2017 20:23
Мнения: 15,029
От: Bulgaria
spanopolski 14 Авг 2017 20:17
Ганчо, с кое от написаното в статията не си съгласен?

Примерно:
Британската преса не отрази сатанизма и не го заклейми!
https://www.youtube.com/watch?v=2mYkHVVuk-8
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Ганий
Butch
14 Авг 2017 20:24
Мнения: 6,934
От: United States
За какви расистки насилия става въпрос? Хората са против махането на паметник на национален герой, лидер? Какъв расизъм, какви 5 $?
Ще се задавите от политкоректност? До вчера президент беше афро? Къде е расизмът?
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Butch
циникЪтхедонист
14 Авг 2017 20:38
Мнения: 1,483
От: Bulgaria
*
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: циникЪтхедонист
Begemot
14 Авг 2017 20:41
Мнения: 4,428
От: Bulgaria
Аз съм против всякакъв расизъм и дискриминация.От всякакъв вид. Но...последните десетилетия в САЩ са явно под знака на "положителната дискриминация" в полза на всякакви етническим сексуални и расови малцинства и явно срещу "мълчаливото, хетеросексуално, бяло мнозинство" и това дава енергия на всякакви глупости и екстрими.
Докато на афроамериканката, едновременно лесбийка и самотна майка, феминистка - фундаменталистка, не-християнка и емигрантка се дават всякакви права, предимства и помощи като някакви birth rights и цялото общество е принудено да приема това като нормално ( и да плаща) все някъде ще избива парата - обикновено в другата крайност, също толкова неприятна.
sim4o
14 Авг 2017 20:42
Мнения: 8,463
От: Bulgaria
абсолютно никакво морално равенство между фанатичните бели екстремисти, демонстрирали във Вирджиния в събота, и защитниците на равенството, протестирали мирно срещу тях ..

Aбсолютни никакво равенство няма!

.. едното е ЗАКОННА ПРОЯВА И ИЗРАЗЯВАНЕ НА МНЕНИЕ .. другото е пречене на хората, да осъществят конституционните си права ..

П.П
А ако на гейпарад, получил разрешение за провеждане, едни хора , да ги наречем , както в статията - "защитници на равенството" - "протестират мирно срещу" .. "гей-екстремистите" то "Гардиън" дали ще напише подобна статия, подкрепяща "защитници на равенството, протестирали мирно срещу тях .."

Но защо ли се учудваме - кога участниците в толерастките сборища не са били диваци и варвари ..
В Дрезден, преди време , тълпа от толерасти , хвърляше камъни по законно шествие на ПЕГИДА и рани жена!

Нещо не помня "Гардиън" тогава да се възмути и СЕГА одмах да ги препечатат ..
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: sim4o
Forza NATO
14 Авг 2017 20:58
Мнения: 11,582
От: Bulgaria

sim4o

Сравнението с Германия е уместно - там никога не се обвиняват за нищо крайнолевите, които винаги имат моралното алиби да атакуват когото и каквото нарочат за фашист/ко, империалист/ко и, въобще, нехаресващ/о им.
Накрая полицията ступва и прибира лошите крайнодесни, а добрите крайнолеви, отново спасили човечеството, се връщат доволни в клуба да планират следващия погром.

Въобще, моралният релативизъм е удобно нещо.
Обявяваме едните за лоши, другите за добри и 'сичко е на шес'.
Без значение кой пръв, кой контра, кой законно, кой незаконно, кой какво конкретно направил, кой кого пръснал със спрей и прочие.
Нека цъфтят 100 спонтанни контрапротести и, най-вече, правилните!

Разбира се, горното не иде да оправдае нито убиеца с колата, нито дебилите с вдигнатите ръце, нищо че не се е чуло това ръкодействие да е инкриминирано в САЩ (за разлика от Германия).

Но в случая бай Дончо беше неудобно прав - насилието идва от много страни и трябва да бъде заклеймено и изобличено в цялата му многостранност, а не част от него да бъде игнорирано, щото едното лошо било много по-лошо от другото (само по себе си - факт).
Апропо, наистина И затова беше избран, нищо че напомнянето дойде от крайно неудобно и политически некоректно място.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Forza NATO
Meto ot Interneto
14 Авг 2017 21:10
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Не знам доколко паралелите с Хитлер и нацизма са уместни в случая. Не си спомням "Гардиан" да е заклеймявал украинските екстремисти от "Десен сектор", за които няма спор, че са хитлеристи. Знам следното: т.н. крайнодесни американски расисти са получили разрешение за митинга си. "Прогресивните сили" са тези, които са нападнали една напълно законна демонстрация. Това са фактите.
Анани_Ананиев
14 Авг 2017 21:19
Мнения: 79
От: Bulgaria
Не знам дали така наречените журналисти си дават сметка, че Тръмп беше избран, тъкмо защото "водещите републиканци" не биха направили това, което той прави... а "водещите американци" това искат... гадна демокрация....
georgwolf
14 Авг 2017 21:45
Мнения: 3,199
От: Bulgaria
Либерастите продължават да сатанизират Тръмп като нищо ще го изкарат фашист
първа стъпка към импийчмънта...
Руританец
14 Авг 2017 21:48
Мнения: 3,941
От: Bulgaria
*
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: sybil
Патагонец
14 Авг 2017 21:48
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
Но в случая бай Дончо беше неудобно прав - насилието идва от много страни и трябва да бъде заклеймено и изобличено в цялата му многостранност, а не част от него да бъде игнорирано, щото едното лошо било много по-лошо от другото (само по себе си - факт).

Руританец
14 Авг 2017 21:57
Мнения: 3,941
От: Bulgaria
Ама да, разбира се, в Шарлътсвил имаше много страни и всички те газеха с коли другите. Тотално сте изтрещели, товарищи.
Руританец
14 Авг 2017 22:02
Мнения: 3,941
От: Bulgaria
ЗАКОННА ПРОЯВА И ИЗРАЗЯВАНЕ НА МНЕНИЕ

Кое това? Врязването с автомобил в тълпата?
Ще се повтаря – морално осакатен дебил. И нека ме баннат после.
Winnetou
14 Авг 2017 22:05
Мнения: 3,017
От: Bulgaria
Ганчо, с кое от написаното в статията не си съгласен?

Е, с кое в статията трябва да сме съгласни?
Не е ли факт, че "Black Lives Matter" (НПО на Сорос) постоянно провокират насилие? (както и сега в Шарлотсвил - множество пребити журналисти и десни)
Не е ли факт, че 50 милиона американски негри са на Food stamps? (близо половин Трилион долара кръвнина годишно за бившите роби)
Не е ли факт, че половината от членовете на Куклуксклан и нацистите са агент-провокатори на тайните служби?
Не е ли факт, че Тръмп още преди да положи клетва Хи(т)ларистите и Соросоидите почнаха да драпат за имийчмент?

Това са фактите а статийката в Гардиан напомня на поръчковите пасквили във "Работническо Дело" от 60-те и 70-те години...
Топ4ев
14 Авг 2017 22:07
Мнения: 155
От: United States
Някои товагишчи все още не могат да свикнат , че тов. Тръмп е аналог на Ставрополския комбайнер .
Само че оня беше тъпак, за един замък в Германия предаде страната си и люшна десетки милиони евтина работна ръка на Запад. Хиляди жертви в бившия СССР и Русия на Елцин.
Дончо обаче калкулира , вярвайки искрено, че може да промени страната на неограничените възможности , дето печатницата е заплашена от кинезите и прагматичния и безкомпромисен днешен руски политически елит.
Анани_Ананиев
14 Авг 2017 22:10
Мнения: 79
От: Bulgaria
Ама да, разбира се, в Шарлътсвил имаше много страни и всички те газеха с коли другите. Тотално сте изтрещели, товарищи.


Дотолкова сме изтрещели, че чак не смеем да се представим с жалкото си име, а раздаваме морални присъди с партизански псевдоними...
Добави мнение   Мнения:59 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща