Съветските и българските мюзикъли нямат нищо общо с реалните мюзикъли на Бродуей и West End в Лондон, тъй като се различават съществено от тях като музикални форми По-малки са. |
Кратка история на жанра "мюзикъл": 1. мюзикълът е изобретен од Гилбърт и Съливан и 2. стига своя разцвет при Роджърз и Хамърстийн, които, 3. създавайки музиката и текста на You'll Never Walk Alone изчерпват неопходимостта од повече мюзикъли. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: wreckage |
изчерпват неопходимостта од повече мюзикъли Риъли?! А аз кво пиша тук от обед и кви примери давам И ако може за исчерпаната "неопходимост" по дати, за дан'ми съ налага да ровя самостоятелно. Плийз! |
А аз кво пиша тук от обед и кви примери давам не знам, аз само публикувах кратката история на жанра. Фактът, че YNWA е най-често изпълняваното од гигантски групи хора парче од мюзикъл, показва, че фсичко след него не стаа. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: wreckage |
Каруцарят мен не харесва, не мюзикълите. И аз не го харесвам. Реки, гледа ми се "Микадо". Пък и "Кралят и аз". И "Матросът от "Комета".Пък и "Кубански казаци". Нали съм поклонничка на Изтока, който аленее. Мизийке, що не пристанеш на каруцаря? Два стръка коприва. |
Wrong is right if you say it, eh? | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Дорис |
А за мен – поне ена усмифка за възраждане на темата? Няма. И един оф-топик, но важен! Току-що в „Още от деня” при Кошлука, на Мая Вапцарова – племенница на поета, бе дадена думата, за да коментира изстъплението на тъпата селска пръчка в публичното пространство. Жената коментира доста сдържано, но с болка в гласа. А накрая завърши така: „В момента ЧЕРВЕЙЧЕТА дъвчат стиховете на Вапцаров …” |