Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Мачът на деня
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:1274 « Предишна Страница 37 от 64 35 36 37 38 39 Следваща »
ddantgwyn
02 Юли 2018 09:20
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@ЗИП
02 Юли 2018 08:48
Но пък статистиката сочи, че Уругвай е доста неудобен противник на Франция. На световни финали 1 победа за урусите и две нулеви равенства.

Не бих разчитал много на тази статистика с оглед на станалото досега, нищо че тя сочеше, че Испания никога не е продължавала, когато се е изправяла в елиминационна фаза срещу домакина на първенството.

Та ще видим — малко остана, ей го къде е 15-ти юли.
ЗИП
02 Юли 2018 09:24
Мнения: 34,590
От: Bulgaria
Еми значи статистиката работи !

Щом помогна дори на "руската кашимерия" да бие....


Редактирано: 1 път. Последна промяна от: ЗИП
Казуса
02 Юли 2018 09:50
Мнения: 21,082
От: Bulgaria
Абе, вярно ли е, че Роналдо е ревтунил, че има заговор срещу Португалия и срещу него лично, защото някои не искали да му гледат успехите?
Асол
02 Юли 2018 09:51
Мнения: 47,690
От: Bulgaria
Казуса
02 Юли 2018 09:50


Да, четох онзи ден

ЗИП-е, я вземи прегледай всичките си футболни прогнози, щото хич не ти отива да се хвалиш с логика и предчувствия. След всеки мач се въртиш бетер дервиш
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Асол
Казуса
02 Юли 2018 10:32
Мнения: 21,082
От: Bulgaria
Да, четох онзи ден

Много ми прилича на Бойко. Обаче сигурно е по-самовлюбен, щото не само Меркел го знае.

Обаче много ми липсваха коментарите на мача с Уругвай, включващи риторичните въпроси „Тоя играе ли?”, колко голяма мишка е и как не става за лидер, макар че горе-долу може да ритне топката.
МногоУмен
02 Юли 2018 10:36
Мнения: 1,218
От: Bulgaria
. статистиката сочи, че Уругвай е доста неудобен противник на Франция. На световни финали 1 победа за урусите и две нулеви равенства.
Ами същата статистика сочеше още по-ужасна статистика на петлите и с Аржентина . От четири мача - четири загуби на Франция... Ама на , виж какво се получи в събота!
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: МногоУмен
Ганий
02 Юли 2018 10:48
Мнения: 15,029
От: Bulgaria
статистиката сочи, че Уругвай е доста неудобен противник на Франция. На световни финали 1 победа за урусите и две нулеви равенства.

МногоУмен 02 Юли 2018 10:36
Ами същата статистика сочеше още по-ужасна статистика на петлите и с Аржентина . От четири мача - четири загуби на Франция... Ама на , виж какво се получи в събота!

Те изводите на Статистиката могат да се изтълкуват и малко по-иначе...

Когато едно събитие е възможно и не се случва, то с всеки следващ опит (тук мач) вероятността да се сбъдне е все по-голяма (пр. победа, загуба, хикс).

Но все пак 4-5-6 мача (опита!) не са кой знае колко сериозна база за изводи.

Да победи по-добрият, ние си викаме внимателно: 55% за Франция и 45% за Уругвай!
циникЪтхедонист
02 Юли 2018 11:04
Мнения: 1,483
От: Bulgaria
С развитието на първенството става все по актуална прогнозата на Еден Азар, за финал между Белгия и Англия
ЗИП
02 Юли 2018 11:09
Мнения: 34,590
От: Bulgaria
Финал Белгия-Англия ?

Вече нищо няма да ме учуди. Спомени от фамозния гол на Дейвид Плат в 120-та минута на осминафинала срещу Белгия през 1990г....

Кире
02 Юли 2018 11:09
Мнения: 4,947
От: Bulgaria
Белгия - вероятно. Англия - пожелателно.
ЗИП
02 Юли 2018 11:16
Мнения: 34,590
От: Bulgaria
Аз бих казал обратното.

Все още не вярвам "дребен" отбор да стигне финал на световно. За последно такова чудо има през 1962г когато Чехословакия е на финал с Бразилия.

Но чехите не са баш "дребен" а една идея по-нагоре.....

Редактирано: 1 път. Последна промяна от: ЗИП
МногоУмен
02 Юли 2018 11:18
Мнения: 1,218
От: Bulgaria
Писах го и вчера , повтарям го и днес. За това кой ще стане шампион , критичен се очертава четвртфинала ,много вероятен, между Бразилия и Белгия. Ако Бразилия победи , шансовете са поделени 50/50 между Бразилия или Франция (полуфиналът!!) Ако белгийците бият , те са традиционно удобни за французите и не виждам кой ще спре последните до края...
Асол
02 Юли 2018 11:26
Мнения: 47,690
От: Bulgaria
Ся, остана само един отбор, който трябва да си ходи, щото беше подпиран от съдиите - тва "швейцарците". За останалите - който успее да победи. И все пак за останалите мачове от осмина финалите, аз си мисля, че ще продължат Бразилия, Белгия, Швеция и Колумбия. А, и мноо държа Францата да падне от Уругвай на четвърт финала и някакси в този поток виждам латино полуфинал. Всичко това го изписах, щото така ми се иска. Мноо мразя статистики, "професионални" анализи и навикани звезди
Ганий
02 Юли 2018 11:39
Мнения: 15,029
От: Bulgaria
Покрай Световното малко извън нашето внимание остава започналото Световно за Медици...
Някои по-важни резултати от вчера.
Sweden Med. - Mexico Med. 9 : 1
Hungary Med. - Lithuania Med. 8 : 0

https://www.soccerstand.com/soccer/world/world-medical-football-championship/

---
За разлика от гевезетата на Световното, Медиците си играят мачовете всеки ден!
Редактирано: 3 пъти. Последна промяна от: Ганий
Ганий
02 Юли 2018 12:00
Мнения: 15,029
От: Bulgaria
Както и за вас, предполагам, така и за мен, все по-тъжно става да се гледат съставите на отборите.

Примерно - от 23 състезатели в състава на Бразилия има само 3 (трима), играещи в бразилски отбори, в състава на Уругвай има само 2 (двама), играещи в уругвайски отбори (по-скоро 1 отбор).

Което обяснява донякъде изравняването на силите, от една страна, и уеднаквяването стила на игра - от друга.

И не се подлъгвайте от внушенията на коментаторите, които (незнайно защо - поне за мен!) обясняват едно и също явление по коренно различен начин.

Пр. когато Бразилия "цъка" - това е гениално - какви майстори били на паса, как не давали на съперника да докопа топката, как му скривали същата тази топка. Но!!! ако същото това цъкане е от (пр.) Италия, Испания, Португалия - то било следствие от немощ, липса на идеи, безпътица и пр.

Друг пример - за Германия, да кажем, съотношението победи/загуби е 4 към 1 (условно!), сл. почти сигурно победите към загубите на германците в края на мача е също някъде в съотношение 4 към 1. Но се говори как германците били не знам какви си, как не се предавали, играели до сетен дъх и пр.
При практически почти същите показатели на (пр.) Италия - ако тя победи с голове в края на мача - това било късмет, везение, калитковщина и пр.

Колко хиляди пъти сте чували грандиозните идиотии - когато Германия победи с гол в края на мача - това било символ на волята им за победа, когато друг отбор победи с гол в края на мача - това било луд/див късмет, Фортуна, Мортуна и пр.
Редактирано: 6 пъти. Последна промяна от: Ганий
ddantgwyn
02 Юли 2018 12:05
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@ЗИП
02 Юли 2018 09:24
Еми значи статистиката работи !

Ами не, не работи така, както на вас ви се иска. И други примери ви дадоха.
ddantgwyn
02 Юли 2018 12:07
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@Ганий
02 Юли 2018 12:00
Както и за вас, предполагам, така и за мен, все по-тъжно става да се гледат съставите на отборите.

Примерно - от 23 състезатели в състава на Бразилия има само 3 (трима), играещи в бразилски отбори, в състава на Уругвай има само 2 (двама), играещи в уругвайски отбори.

Тъжно е, но има опасност да настъпите голяма мотика — комерсиализацията не прощава.
ЗИП
02 Юли 2018 12:14
Мнения: 34,590
От: Bulgaria
Ганий ми напомня Ариго Саки ( или някой друг италиански тренер), който едно време се жалваше :

"Ако Синьори се казваше "Синьорино" щяха да го обяват за изключителен"....



При Бразилия с пълна сила важи правилото :

"Първите 20 години ти работиш за името си а след това името работи за теб"....
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: ЗИП
Ганий
02 Юли 2018 12:26
Мнения: 15,029
От: Bulgaria
ЗИП 02 Юли 2018 12:14
При Бразилия с пълна сила важи правилото :"Първите 20 години ти работиш за името си а след това името работи за теб"....

Да работи, да работи, колко да работи името...
До 1:7 с Германия и 0:3 с Холандия на свой терен...
Кире
02 Юли 2018 12:27
Мнения: 4,947
От: Bulgaria
МногоУмен 02 Юли 2018 11:18


За този поток си мисля същото. Всъщност французите показаха, че имат огромен потенциал, когато са под натиск и така за мен станаха основен фаворит за финал.

В другия поток (едната част) показа, че Русия може да бъде на 1/2 финал. Хърватите (макар че ги харесвам) снощи бяха доста слаби. Може и ден да нямаха, обаче доста хаотични ситуации имаше пред вратата им, а датчаните нямаха и късмет. Напред не са особено силни или поне не са по-силни от испанците. А испанците, видяхме, нищо не направиха срещу солидната руска защита. Вторият отбор за 1/2 финал в тоя поток мисля да е Англия Разбира се, няма застраховка от тъп мач и безидейни центрирания, обаче ми се струва, че и те (подобно на французите) могат да покажат много по-голям потенциал, когато са под напрежение. Нарко-репрезентацията точно това ще тества, а това не е лошо за ингилизите: не чак толкова силен съперник, победата срещу който ще им даде самочувствие до 1/2 финала. Там обаче ще е страшно, защото и Русия ще е в същото психологическо състояние.

И така, финал Франция/ Бразилия - Англия/ Русия

ПП. Не залагайте на това, аз самият спрях да си вярвам на прогнозите
Добави мнение   Мнения:1274 « Предишна Страница 37 от 64 35 36 37 38 39 Следваща »