Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Проф. Петко Димитров: Умишлено забавиха документите за експедицията на
Добави мнение   Мнения:10 1
Сабахатин Али
06 Авг 2003 23:12
Мнения: 162
От: United Kingdom
Божо днес, о6.о8., има пространствена статия в Труд, където обяснява какъв голям международен мошеник е откривателя на "Титаник". Защо не е избрал "Сега" за да изложи тезата си по дискусията от понеделник остава въпрос за 50 кинта.
duplex
07 Авг 2003 11:11
Мнения: 311
От: Bulgaria
Абе, не разбрате ли че Божидар ДИМИТРОВ вдига шум около себе си, за да го вкарат в листите на БСП за следващото народно събрание. И той е толкова отявлен и краен, че просто не ми се иска да си мисля затова...как пък и не спря....а и му дават рибуни...защото ни предлага нещо като "зрелища". Той хляб не може...
GanTREE
07 Авг 2003 12:00
Мнения: 666
От: Bulgaria

Не е чак толкова пространствена статията му в Труд.
Нищо ново и ненаписано по въпроса през последната година няма в нея.
Думите на Петко Димитров внасят много повече яснота.
Поздравления на СЕГА за инициативата да го потърсят за коментар.
SJudge
07 Авг 2003 14:01
Мнения: 1,664
От: Bulgaria
И все пак, Божидар повече ме кефи...
beam rider
07 Авг 2003 15:07
Мнения: 1,003
От: Bulgaria
От статията хич не става ясно, има ли кьорав археолог в тази експедиция. Става ясно, че иманярът Балард любезно се бил изръсил за ремонт на българския кораб "Академик". Ремонтът не може да струва повече от 500 000 $ - 1 000 000 $. Иначе излиза по-евтино да се купи нов кораб.
Работата явно мирише. Става ясно, че са вадили предмети от дъното, т.е. могли са да взимат проби от грунта и да търсят нефт, за което таксите, които трябва да платят на държавата, са много повече.
Че морето няколко пъти си е вдигало рязко нивото, всички го знаят. Достатъчно е да се направи експедиция близо до брега, може и без кораб.
Какво ще търсят навътре и из обширни райони, е друг въпрос, ако искат да търсят нефт, трябва да си платят, както в белите държави.
Изцяло се присъединявам към Божидар Димитров. Съгласен съм и с Ганю, че внася повече яснота.
Щеката
07 Авг 2003 17:07
Мнения: 20
От: Bulgaria
Абе, beam rider,
от кой грунд са взели проби? От тинята на дъното ли? Моеш ли ми обясни как от органичните и неорганични утайки на дъното се разбира дали има нефт на дадено място или не? Обясни моля те, предпологам си открил революционен метод... може би в съавторство с лицето БД?
Нефта обикновено се намира на дълбочина от няколко стотин метра до 1-2 километра (под дъното!!!), а как се взима проба от такава дълбочина ще ти обясня като пораснеш. Дотогава придължавай да се кефиш на лицето БД, също като семплите солюшъни, дето пиеше от изеора на Божидарчо на големи глътки. Май нещо е препила чак, никва не се обажда.
pazvan
07 Авг 2003 18:09
Мнения: 73
От: Bulgaria
Абе, пари на ръка се искат тука и някой се инати и не ги дава. Божидар Димитров се е научил да казва таз "сентенция" на английски: "No money, no honey."
beam rider
07 Авг 2003 18:34
Мнения: 1,003
От: Bulgaria
А как ще ми обясниш какво търсят в тинята тогава? Няма да те чакам, докато порасна. Знаеш ли как се намират и вадят амфори от тиня? И ноев ковчег, който според преданието изобщо не е потъвал. Даже да е потънал, е затрупан с тиня, така че пак не знам как ще го намерят, като съставят карта на релефа на дъното. Или са пили морска вода, или нещо послъгват.
Работата силно мирише.
А БД е елитен тип.
Щеката
07 Авг 2003 19:07
Мнения: 20
От: Bulgaria
beam rider, ти явно си от тия, дето едно си знаят едно си баят - Ноев ковчег, та Ноев ковчег... Господина професор ти е обеснил чено на бяло, че става дума за "потънал кораб, датиран към 5-3 век, преди Христа, то съгласно...". Никъде не иде реч за Ноев ковчег. Въпросния ковчег е измислица на лицето Божидар Д.
Що се отнася до техниките за картографиране на придънния слой (най-горния слой на моркото дъно с дебелина 3-5 метра) и тези за проучване на континенталния шелф в дълбочина - пак ти казвам, явно наистина трябва да пораснеш за да схванеш разликите (защото засега явно за теб няма разлика, а в действителност има и то принципна!!!).
beam rider
07 Авг 2003 21:13
Мнения: 1,003
От: Bulgaria
Ама не можеш да ме накараш да си помисля, че ще правят археологическа експедиция без кьорав археолог. И кво е това изследване на горния слой от дъното - 3-5 метра (много точно си го измерил) - за къв дявол им е да го правят? Ако ще правят археологическа експедиция, да дойдат археолози. Ако ще търсят нефт - да си платят. Пък после ако щат да ровят в тинята. Прав си, че съм от хората, дето едно си знаят и едно си баят, особено когато става въпрос за пари.
И къв си ти, че наричаш Божидар Димитров "лицето Божидар Д."? Божидар Димитров е един истински Българин.
За мен Робърт Балард е иманяр и осквернител на братски могили - например в случаите с "Бисмарк" и "Титаник".
Добави мнение   Мнения:10 1