Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
"Правова" държава
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:103 « Предишна Страница 4 от 6 2 3 4 5 6 Следваща
Gan(ю)гоТрий
04 Сеп 2003 21:05
Мнения: 20,679
От: Bulgaria
Поздрави Дон! Отдавна не съм почитател на СДС, но те прочетох с най-голямо удоволствие. Лидерът пръв трябва да посрещне ударите, когато стане напечено. Очевидно това е капан за Надежда Михайлова и тя сигурно го знае. СДС вероятно ще се стопи но тя ще остане като политик. Чини ми се, че сега само Надежда и Първанов се демонстрират като европейски политици. Другите още не са в час и бързо ще отплуват в канализацията.



GanTREE
04 Сеп 2003 21:05
Мнения: 666
От: Bulgaria

Ах, ах, какви велики умове са малцината останали почитатели на СЕГА.
Саможертви, отчаяни политически ходове, "коментарии" (нова думичка в езика), оправяне на баби. Смехурии ...
И какво чудно било имало после, че някой си не бил прочел статията, но метнал половин литър плюнка по автора й ... нали е по правилата ...
Важното е Райчев да е доволен.
steppenwolf
04 Сеп 2003 21:11
Мнения: 4,887
От: New Zealand
За Райчев не знам, ама Дайнов казва в Медиапул, че е доволен. Малко завоалирано, но все пак.
fierce
04 Сеп 2003 21:14
Мнения: 10,605
От: Bulgaria
Да бе да, и ти барабар Петко с мъжете!
GanTREE
04 Сеп 2003 21:18
Мнения: 666
От: Bulgaria

Всеки с удоволствията си, steppenwolf.
Това, че Дайнов (или друг) е доволен (или недоволен) няма особено значение пред факта, че за кмет на София няма нито един читав кандидат - до момента.
А пък като гледам поклоните на разни застарели носталгици пред поредната поза на Михайлова - определено започвам да се притеснявам за Александров.
Кракатау
04 Сеп 2003 21:18
Мнения: 4,538
От: Indonesia
Хунтите са историческа отживелица от 70-те години на миналия век и вече са изиграли ролята си. За да успеем да подобрим днешното си незавидно положение са нужни смели и нестандартни идеи , както и подходящите хора за решителното им прилагане. В тази връзка считам, че у нас жълтото още не е изчерпало възможностите си . Следва единствено творчески да се доразвие и стане масова практика. Даже бих предложил конкретни действия в тая насока:
Кто-то Дачкова читает,
Кто-то радио Сигнал…
Кому-то хуй сосут с проглотом,
Кто-то дрочит просто так…
Кто-то любит мацать сиськи,
Кто-то долбится в туза…
Кто-то против обрезанья,
Ну а кто-нибудь и за…
Только мне на это похуй -
Это деццкие забавы,
Я сейчас вам расскажу
Каки мне нравятся красавы!

(здесь надо мощно кричать, с нарастающей злостью)

Я люблю китайских, страшных девок!
С толстыми жопами и плоскими сиськами,
Таких, в которых китайцы
Еще не тыкались своими желтыми письками!
Таких, чтоб адцки краснели,
Увидев мое к ним "отношение"
И чтобы безумно потели
Во время полового сношения!
Таких, чтобы громко орали
И бились в безумном оргазме
Простые китайские тетки,
Утопшие в желтом экстазе!

ААААААА! Я ХОЧУ ЕБАТЬ КИТАЙСКИХ ЖЕНЩИН!

(здесь надо орать во весь голос, яростно вылупив глаза и безумно ими вращая)

Считам че ежедневното редовно прилагане на тази терапия би спомогнало за повишаване на жизнения тонус на нашия народ , което неминуемо води до разширяване на кръга на позитивното мислене, а след известен период - и на жизнения стандарт.
Наум
04 Сеп 2003 21:25
Мнения: 1,666
От: Bulgaria
Нерде, бе, степни вълко? Нерде Дайнов-дай линк-аз кво гледах, кьоравите...
А, а, а, трябва да слагам гьозлюци..
steppenwolf
04 Сеп 2003 21:26
Мнения: 4,887
От: New Zealand
Това че до момента няма нито един читав кандидат кмет за София говори само, че всички вече са се разбрали за стария-нов. Нищо повече. Та кой друг по-добре от него може да играе ролята на политическата проститутка, опитваща се да угоди на всеки и всичко.


Относно "позата" на НМ, не мисля че става въпрос за такава. По-скоро това е част от сценария, започнал с отстраняването на Орешарски и целящ постепенното й притискане до стената като й се отнеме възможността за полезен ход. Краят е предизвестен.


В ред.: Науме, под статията със снимката на Петканов е интервюто с Евгений Дайнов. Засега единствената ясна положителна позиция по въпроса.

Редактирано от - steppenwolf на 04/9/2003 г/ 21:30:25

GanTREE
04 Сеп 2003 21:37
Мнения: 666
От: Bulgaria

Не знам на теб за какво ти говори това или онова, но на Софиянски му се дръпна усмивката в днешните едно-две интервюта. Ще го видя и след окопитването му в следващите дни, но ми изглежда, че той въобще няма твоята увереност в успеха си след днешната случка.


Позата? Ами тя самата ми дава основание да си мисля това, правейки паралелна връзка между оттеглянето на Орешарски и кандидатирането си след почти два месеца неуспешни опити за скатаване и натопяване на този или онзи.
Освен това противоречието в заявените й "лидерски" тези съвсем ясно изпъкна едва днес. Дали днес тя би могла отново да направи изцепката си за голямата и малките градски партийки?
Съмнявам се.
steppenwolf
04 Сеп 2003 21:50
Мнения: 4,887
От: New Zealand
Определено непредсказуемостта се е увеличила. Но аз мисля, че в смутни, несигурни времена и най-големите врагове се обединяват около по-малкото и вече познато зло.


Ще си покаже.
Miranda
04 Сеп 2003 21:50
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Привет на всички!
Явор Дачков , е написал една наистина много добра статия за размисъл.
Без правова държава, не може да има истинска демокрация.
И тъй като не сме правова държава, затова и демокрацията ни е такава.
Но тя едва ли ще стане по-добра /точно обратното/, ако се ограничат правата на гражданите. Подобни изцепки на веципрезидента, главният прокурор /за Царя да не говорим/, би трябвало да размърдат обществото сега, а не когато стане много късно.
Но явно новината на деня е друга . Кандидатурата на Надежда Михайлова.
Аз очаквах Екатерина. В този смисъл съм изненадана.
Ще прочета и Евгени Дайнов в Медиапул.
Gan TREE, за Стефан Софиянски си прав.
Смутен е, гледах го по телевизията.
Въпреки че аз продължавам да смятам, че той има най-голями шансове.
Поздрави.
GanTREE
04 Сеп 2003 22:01
Мнения: 666
От: Bulgaria

Точно обратното.
За увеличена непредсказуемост е могло да става дума само досега - при някоя неясна и необявена кандидатура от основните - които вече са факт.


Освен това смутните и несигурни времена могат (с много голям успех) да бъдат определени по-скоро като време разделно, отколкото като каквото и да било друго.


Да, ще си покаже ... макар че то вече се видя - повече от достатъчно.
GanTREE
04 Сеп 2003 22:06
Мнения: 666
От: Bulgaria



Аз лично не бих определил днешния Софиянски като смутен, но ... може да се каже и така.
Освен това ... по-правилно е да се каже "по-голЕми" шансове ...
Поздрави и на теб.
Наум
04 Сеп 2003 22:18
Мнения: 1,666
От: Bulgaria
Дрън, дрън,
Много боза ще се излее тези дни...
Да се твърди, че кандидатурата на НМ е изненада е пълна дилетанщина. Нормалната логика на събитията водеше неумолимо към този факт. Пропиляването на лятото след отстрелването на не особено убедителния Орешарски, лутането и безидейността, и изобщо цялата й политика до този момент неумолимо водеха до извода, че няма кой да се хване на това хоро. Твърдото ядро не й даваше възможност да маневрира, а тя нямаше достатъчно воля да се противопостави.Сега обаче е нужно да се подкрепи този жест-отчаян или спасителен-няма значение. Трябва да се прояви седесарска етика, да се покаже, че принципите са повече от нашите виждания. Затова аз повече срещу СДС, дори в този му вид няма да пиша, ако и да съм казвал, че това СДС не трябва да спечели. Защото не искам да помагам да дойдат по-скоро другарите.За кой ли път ме поставят пред дилемата да избирам по-малкото зло.
Ако има някой желаещ, може да изкоментираме фундаменталната статия на Дайнов в "Седем"
"СДС трябва да преформулира своята кауза
Евгени Дайнов".
Статията заслужава нашето внимание. Във великолепен синтезиран начин ЕД е поставил наистина най-важните нерешени задачи пред СДС. Предлагам да обсъдим:
1.Вярно ли са формулирани задачите пред СДС-каква партия искаме да е, послание, база и електорат, кауза, развиване на собствен образ
2.Вярно ли е посланието, достатъчно ли е то, има ли основание ЕД да твърди, че то изобщо е актуално и ще постигне ли то ефектът, който му се преписва?
3. Не е ли сбъркан редът , поставяйки база и електорат на трето място, оттам не са ли сбъркани истинските им приоритетите, ерго не е ли сбъркано посланието тогава?
4. Защо ЕД не може да формулира кауза днес?
5 Защо образът на СДС не събира в себе си всички групи, които според ЕД представлява, защо те не могат да се огледат в него.
6. Може ли това СДС с този си състав да се реорганизира изобщо или е време за нова дясна партия-трябва ли заради абревиатурата да се прегърнем с хора от"партията , построена от Б и Б"(Сугарев) и може ли тя да се пребори с устойчивите мисловни клишета днес, набити в "повърхностните и лекомислени хора"(ЕД)

...................
Ха-ха-когато аз питах, какъв седесар е Орешарски, някои му теглеха дитирамби..Че когато му било изгодно, бил експерт, когато не, станал партиец на година-ама това е цяла тема за насрещно движение...
ИЗНЕНАДА
Деноминираният на 11 юли кандидат-кмет на СДС Пламен Орешарски премина в щаба на кандидат-кмета Любен Дилов-син.
Дилов обяви пред bTV, че Орешарски ще разработва финансовата част от програмата му, а след изборите ще бъде финансов омбудсман на общината
steppenwolf
04 Сеп 2003 22:25
Мнения: 4,887
От: New Zealand
Еее Науме! При тия дълги въпроси можем да очакваме включване от Ню-Йорк...



Дори и GanTREE не мож фана на такваз дискусия.
Гурбет Гюро
04 Сеп 2003 22:31
Мнения: 222
От: Bulgaria
Да, Дачков, да бе! Прав си...
И какво от това?!
Държавата требе да се изправи! Ама то с думи не става. 89-та уж се захванаха да я изправят, но си подменили Програмата, та взели се оправили изправачите самите себе си!
И оттогава вси последващи все същото правят. Оправят се.
И се справят с народеца ни!
... Ми кат' могат?!
Ако е пътя през диктата, да диктуват там!
Като че ли сега не ни се диктува. То това контролно край няма!...
Ма диктувайте изразително, бе, джанъм!


От салкъма цвете бело!
Miranda
04 Сеп 2003 22:36
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Съгласна съм, Gan TREE, по - големи шансове и само засега.
Все пак надпреварата едва сега започва.



Науме, наистина бях изненадана.
Но и за мен няма друга алтернатива, освен подкрепата за синия кандидат.
Във всички случаи е по-добра нейната кандидатура от тази на Пламен Орешарски.
А новината, която съобщаваш в края на постинга си, ме изумява.
От кандидат на СДС, да отидеш да работиш за другия лагер.
Няма значение в каква форма, не го разбирам.
За него беше ясно, че е експерт, а не политик.

GanTREE
04 Сеп 2003 22:40
Мнения: 666
От: Bulgaria

Напротив - дискусиите по тази тема са сред най-интересните и за мен, особено през последните два-три месеца, steppenwolf.
Не и тук обаче.
Тук никаква дискусия не може да се получи.
По никакви въпроси.
fierce
04 Сеп 2003 22:46
Мнения: 10,605
От: Bulgaria
На калпавия водолаз, водораслите му пречат!
steppenwolf
04 Сеп 2003 22:50
Мнения: 4,887
От: New Zealand
Ааа, имали сме интересни дискусии. Като почнеш от 85C и 90D

и стигнеш до македонския език и разрушаването на Дубровник. Целият възможен спектър.
Добави мнение   Мнения:103 « Предишна Страница 4 от 6 2 3 4 5 6 Следваща