Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Двама контузени в ""Левски""
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:335 « Предишна Страница 9 от 17 7 8 9 10 11 Следваща »
Бау
13 Сеп 2004 13:23
Мнения: 217
От: Cayman Island
heelic, имат нужда да си подреждат нещата отбори, които играят поне по 60 мача на сезон. Левски още не е стигнал до там, така че по-добре да играят на върха на възможностите си във всеки мач.
Ултра ЦСКА
13 Сеп 2004 13:24
Мнения: 5,384
От: Bulgaria
Викинг, избора на отбор си е твой
Ултра ЦСКА
13 Сеп 2004 13:26
Мнения: 5,384
От: Bulgaria
Ултра, я кажи колко пъти сте носители на КЕШ де и Милан колко пъти Хелик, ай ся шЪ сЪ обиждаме ли
а я кажи колко загубени финала за КЕШ имате де а ние
Ултра ЦСКА
13 Сеп 2004 13:27
Мнения: 5,384
От: Bulgaria
Атлети, виж новата тема
Натиснете тук
scorpion
13 Сеп 2004 13:28
Мнения: 969
От: Bulgaria
Heelic И си прав за Левски срещу Бела и не си прав обаче
Вярно е, че БГ отбор няма сили да изиграе два поредни мача на 100 %, но е вярно че и на 80 % не може ги изигра. Вярно е, че Бела не са от класата на сините, но е вярно че сините в този мач се приравниха до класата на Бела.
Вярно е че, сините не вадят на умряло куче нож, но е вярно че пък червените срещу такива умрели кучета трупат самочувствие и увереност. Трябва да признаем на армейците, че ако хванат друг отбор в крачка (в случая Спартак) го спукват от бой. И за собствен кеф и за кеф на привърженицте им. Така и трябва. Тук няма място за сантименти. Що си по-добър побеждавай с колкот може повече.
Позволявам си да не се съглася с мнението, че ето виждате ли те се пазели. Грешно. Хвърляш се здраво още в началото. Намачкваш противника и владееш положението до края на мача. Отпуснеш ли се още в началото, играта запова да се накъсва, започва нервност, напрежението расте, прехвърчат искри и се получават нелепи контузии (справка Букарев). От такива мачове отборът няма нужда. Темпото през целия етап на първенстовото трябва да е равномерно, като в мачовете за ЕКТ трябва да се хвърлят повечко усилия.

Прост пример: гледах второто полувреме на Милан срещу Ливорно. Такава трагична игра отдавна не бях виждал. Просто без коментар ! Мъка а не футбол. А пичовете от Ливорно играха много добре.
dunai
13 Сеп 2004 13:33
Мнения: 2,605
От: Bulgaria
Скорпи, няма нищо лошо че шеф на фен клуба е в ръководството. Важното е каква работа върши там. По начало, нашите фен клубове, са пълна порнография. И такова нещо в света няма- с това съм съгласен. Навсякъде феновете са в подкрепа на клуба не само от трибуните.Няма да изброявам случаи когато фенове събират пари да се подпомогне някои трансфер. Макар и символични суми, но това е отношетние. Нашите фенклубове се интересуват само от това да влизат без мангизи, да им уреждат транспорта за мачовете навън и после да подят и се компрометират шефове на клубове за да им оправят простотиите и да ги вадят от участъците. Според мен член на фен клуб ставаш когато си си платил абонаментна карта поне за полусезона. Другите да си викат и вършат простотии, тяхното държание и поведение в никакъв слъчуй няма да може да ангажира клубовете. А сега не е така.
Инакомислещ
13 Сеп 2004 13:33
Мнения: 1,677
От: Bulgaria
Пичове, кво ги щадите?! Били се пазели, от кого. Та те сами се пазят нашите футболисти, завалиите.
Я питайте Мариан в Германия, Манчев в Испания или който и да е в нормалните първенства пазят ли се
Karata 9
13 Сеп 2004 13:36
Мнения: 585
От: France
Брей, каква дискусия се заформи след нас с Heelic. Аз си оставам на мнението, че сините трябва да дават максимума във всеки мач.
Смърф, Голди вече не е връководството. Смени го Наско.
scorpion
13 Сеп 2004 13:37
Мнения: 969
От: Bulgaria
СМърф Мисля вече си запознат с моите виждания. Не ми пречи да съм привърженик (не запалянко) на ФК Левски и да не понясям изявата на "левскарщина" в частност - простотиите, ултрасите, подлогите (като Тепсиев), тъпаците от ръководството или онзи дето някои му се кланят и му викат благодетел - М.Чорни. В крайна сметка сме привърженици на клубовете заради самата игра, която футболистите правят (е за съжаление е далеч от това, което искаме).

П'С: Навремето може би също имаше "омраза" между сини и червени привърженици, но това не пречеше на трибуните на В.Левски сини и червени привърженици да седят заедно. Вярно е, че имаше простотии между агитките, но страстите бързо отминаваха и се свеждаха до безкрайни спорове в градинката пред централна баня. Преди бащите водеха децата си на стадиона, а сега...единици са тези, които имат желание д аго правят....това е!
Смърф
13 Сеп 2004 13:45
Мнения: 3,864
От: Bulgaria
Скорпи, прав си. Спомням си как съм бил и във В сектор и в А сектор и никога е нямало разделение. Половината сме скачали при гол на ЦСКА и обратното. Сега човек да го е страх да иде на такъв мач, защото може и да го пребият разни лумпени.
vlade
13 Сеп 2004 13:51
Мнения: 3,607
От: Bulgaria
Атлетико,

нещо гледам мойте с интерес към Pablo Ibanez от твойте Any good?
Evergreen
13 Сеп 2004 13:59
Мнения: 1,962
От: Germany
я само да попитам кво мислите за изхвърланията на Насераков и Стефчо кухата лейка срещу шефа на реферите и Батето , ма тея посерковци нямат таван бе ох май ще стискам палци за мамалигите и белгийците само те ще сложат нещата в ред и ще приземят ония горните
Rince
13 Сеп 2004 13:59
Мнения: 4,964
От: Bulgaria
.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Rince
ВАНЧЕ МИХАЙЛОВ
13 Сеп 2004 14:02
Мнения: 11,106
От: Bulgaria
(снимка: натиснете тук)
Ултра ЦСКА
13 Сеп 2004 14:04
Мнения: 5,384
От: Bulgaria
Грийни, аз го казах преди няколко дни. Точно тия двамат нямат никакво право да говорят против съдийте, че точно те са едни от главните виновници за простотиите в БГ футбола
Evergreen
13 Сеп 2004 14:09
Мнения: 1,962
От: Germany
Ултра ,
ма нали ма немаше ма си хубаво повече хора да мислят като теб , а
със Скорпи не моа да се съглася , че като отида на мач треба да седа мирно и да не псувам иначе си мисла , че хуиганите беха на мода къде втория мандат на Тачър /тука очаквам компетентната намеса на Владе Мерси

САМО ЧЕРНО МОРЕ 1913!!!
Ултра ЦСКА
13 Сеп 2004 14:12
Мнения: 5,384
От: Bulgaria
Я Спартак Вн искали преиграване на мача
и аз искам
Нека заповядат
heelic
13 Сеп 2004 14:13
Мнения: 2,253
От: Bulgaria
scorpi,

и си прав, и не си прав.
Ако победа срещу отбор като Спартак ще ти вдигне самочувствието като отбор, значи отбора е много зле. Аз лично предпочитам мъка срещу Беласица и чиста победа срещу Беверен, отколкото Беласица - Левски 0:6 за вдигане на самочувствието и после мъка срещу Беверен.
ЦСКА наистина умеят да бият като дайрета слабите отбори, но сам знаеш колко важни мача спечелиха миналата година. Аз на такъв отбор да съм привърженик не ща. Мерси
А че се пазеха Левски, пазеха се и в това спор няма. А дали трябва или не. Зависи от гледната точка. С оглед на моментното състояние на БГ отборите, мисля че трябва. С оглед на желанията ни като фенове, не не трябва. Но все пак нека правим разлика между желания и възможности. А и манталитета ни си казва думата, що да се напъваме, като може и метър да минем. Онзи отбор от началото на деведесетте, който биеше с по 7:1 (опс извинете ) и 8:0 е просто история. И спомен
Yani
13 Сеп 2004 14:14
Мнения: 296
От: Bulgaria
Привет и от мен. Малко за мачовете на Левски и ЦСКА. ЦСКА си би както си му реда. Според мен обаче такива изяви като на Сакалиев при фаула не са много полезни. Въпреки че съм от ЦСКА не одобрявам подобно поведение. В крайна сметка един футболсит трябва да е сериозен и да прави това, за което му се плаща - т.е. да играе футбол, а не да се прави на циркаджия. Второ - подобни прояви не правят чест на футболистите в червено, аз лично бих се обидил ако някой направи същото нещо спрямо моя отбор. Трето - едва ли футболистите на ЦСКА биха направили същия номер срещу Стяуа например, дори и да водят в резултата, да не говорим пък ако изостават. Защото това е крайно недопустимо! И на последно място - не одобрявам и резулатата - хванали слаб отбор и давай колкото можем голове да вкарваме. Абе вкарайте си 3 (класика, призната по цял свят) гола и след това си джиткайте топката. Разлика от 3 гола е достатъчен атестат за класа, още повече Спартак хич не е мерило за отбор като ЦСКА.
За Левски - ако мача е бил уговорен, то това е направено доста сполучливо за да не изглежда като такъв. При все това смятам, че е време да престанем със заяжданията че видите ли тоя мач и оня били уговорени. Това са игри на дребно и не влияят добре в/у българския футбол. Иначе според мен Левски трябваше да спечели с лекота гостуването на "Цар Самуил" в Петрич, но ... явно има причини, поради които това да не стане. Дали са се пазели, дали има друга причина не знам, но ако са се пазели за мача с Беверен, то мога да кажа следното - вкарвате 3 гола и от там насетне си я разцъквате топката и се пазите и си почивате и т.н.
Инакомислещ
13 Сеп 2004 14:15
Мнения: 1,677
От: Bulgaria
Аре пичове, кой ще черпи -
Наказват рефер за съдийство в полза на ЦСКА


14:10 13.09.2004г.
Агенция "Фокус"


Така се почва...
Добави мнение   Мнения:335 « Предишна Страница 9 от 17 7 8 9 10 11 Следваща »