Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Ако не Рождество Христово, то поне Рождество
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:291 « Предишна Страница 8 от 15 6 7 8 9 10 Следваща »
Miranda
26 Дек 2004 09:35
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Честит рожден, кайли !
И от мен на патерица.
Жива и здрава да си, все така обичлива и обичана !
Снощи ви четох до късно, а да не разбера, че е имало и друг повод за поздравления.
Но ... всичко е поправено.



Монтен 1
26 Дек 2004 09:36
Мнения: 3,218
От: Bulgaria
До хунвейбина - уточнение да ти направя
Леонардо живее във втората половина на 15 и началото на 16 век 1452-1519, а не 14-15 в.
Графът
26 Дек 2004 09:51
Мнения: 4,109
От: Bulgaria
След като тук се говори и за звездите, реших да ви пусна едно интересно съобщение:

Марсиане помогают зонду NASA?
22.12.2004 15:41 | CNews.ru
Непонятное явление зафиксировали ученые, участвующие в проекте запуска марсохода NАСА Opportunity. Что-то или кто-то (?) постоянно очищает пыль с панелей солнечных батарей аппарата, который в настоящий момент находится на поверхности Марса.
В результате выработка энергии солнечными батареями Opportunity составляет сейчас около 900 ватт-часов в день, что близко к максимальному возможному показателю. Для сравнения - производительность солнечных батарей второго марсохода, который находится на противоположной стороне Красной планеты, упала до 400 ватт-часов в день.
Происходит очистка пыли во ночное время, когда марсоход прекращает работу (солнечные сутки на Марсе длятся 24 ч 39 мин). До этого на батареях наблюдалась пыль, которая уменьшила выработку энергии до 500 ватт-часов в день, сообщил New Scientist.

Както се казва без коментар…
хунвейбин
26 Дек 2004 11:26
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Допуснал съм само техническа грешка-в назоваването на вековете.
Това са годините.Края на 15 началото на 16 в.трябва да се чете.
1492 год.е откриването на Америка.Преди само 500 год.
А сравненията са меко казано нелепи.
Затова и ще разшира казаното.Важни са представите за времето и стореното.
…………..
Тогава в Барселона и Севиля се чудят на трофеите-невиждани животни , червенокожи хора, неизвестни растения, плодове , тютюн, кокосови орехи.И разбира се приказките за златото което може да се гребе с лопата .-стига да искаш.Това е лудването по Елдорадо.Търсенето на златното щастие.Тогава вече 40 годишния Леонардо в доминиканската църква , , Санта Мария” рисува фрески . Тогава рисува , , Тайната вечеря”.
Тогава хората са се смели на побъркания Леонардо готвеш се за СКОЧИ от планината Монте Чечери-в сандък конструиран от него.
А Леонардо е искал да ПОЛЕТИ.Рисувал е през деня.През нощта е КОНСТРУИРАЛ и чертаел какъв ще бъде САМОЛЕТА.
Намерението в началото на 16 в. да се полети е било ненормално за хората.И той не се е доверявал никому.
Художника е един от великите анатоми-прави дисекции на трупове на животни и хора.Той е определил броя на гръбначните прешлени.Той е този който създава първите механични модели-аналози на отделните органи на човека и животните.
А това науката едва сега започва да го прави.За това какъв велик строител и архитект е включително и конструктор на оръжия да не говорим.
На него са възлагани задачи да пресушава блатата Понтине , да промени руслото на река Арно.Металург , метаматик с постижения в златния фонд на човечеството.
Леонардо е този който казва кулата в Пиза да не се разрушава.
Дълбоко навлизане в същността на явленията и предметите.Това е Леонардо.
Човека УСПЯЛ ДА НАРИСУВА ЖИВОТА-чрез усмивката на Мона Лиза-1503 г.
Човека уловил мимолетността на живото и отразил я в тази усмивка.

Какво безумие.За да живее е бил принуден да служи-на двора , длъжен е бил да оцелява за да може да се препитава.Човека търсещ спокойно място където да твори.

, , Природата е пропита от математически закони”-.Първи стига до мисълта че действието и противодействието са равни.Нютон успява по късно да обобщи този закон

Какви са тези нелепи сравнения с този ТИТАН за тази ГРАНДИОЗНА ЛИЧНСТ на ЧОВЕЧЕСТВОТО.Понятието Възраждане еднозначно е свързано с името на Леонардо.Какви са тези сравнения с ГЕНИЯ НА ЕПОХАТА НА ВЪЗРАЖДАНЕТО.Той е този който събужда интереса към истинското знание—така лукаво подменян от АВТРИТЕТА НА СВЕЩЕНИТЕ ПИСАНИЯ.
Несвоевременна гениалност.Това е Леонардо.Човека изпреварил времето и реално достигнатите възможности с над 100 години.. Човека без предрасъдъци.Човека без книжно образование –защото е бил обикновен човекГоспода аристократи-по леко и по спокойно го давайте.
Чак през 19 в.се сещат за неговия огромен принос в науката.
Вероятно са нямали лупа-да го разчетат-защото е пишел отдясно наляво.
arhiman
26 Дек 2004 12:23
Мнения: 2,069
От: Bulgaria
в ранней Церкви, когда
православные были маленькой группой внутри "Иисусова
движения", окруженные гностиками, законниками и
фундаменталистами различных видов, как засвидетельствоиано уже
в канонических новозаветных писаниях. Это было и в
"Константинианский" век, когда православные, как правило,
расставались с этой жизнью, пораженные и обесчещенные, в то
время как еретики, вероотступники и просто злодеи управляли
христианской империей. Так было и в оттоманские времена, и на
Святой Руси, не говоря уже о марксистском ужасе. И это верно
сегодня.

(http://www.orthodoxia.org/lib/1/1/15/2.a spx)
Графът
26 Дек 2004 13:07
Мнения: 4,109
От: Bulgaria
хунвейбин,
откровено, не виждам с какво Ви e ядосало това, което съм написал аз. Нещо повече – Вие до голяма степен потвърждавате доста от моите мисли. Може би това, че не съм отбелязал Леонардо като най-великия човек за всички времена? Съжалявам, да се прави класация на човешките гении е глупаво. Аз не по-малко разпалено и мотивирано мога да поставя Бетховен преди Да Винчи в ”класацията на гениите” с още по-сериозния довод – музиката на оглушалия композитор и до днес не може да се счита разбрана! Е, и какво ще промени това нещата?
И затова аз говоря за връзката, общото между тях – а не им правя оценка. Е добре, кое от написаното от мен не е вярно за Леонардо да Винчи:
1/ гениалност; 2/ създава нещо абсолютно ново “на празно място”; 3/ не признава догмите и сляпата вяра!
А по другия въпрос, който просто се носи из въздуха, също си заслужава да се помисли: как така обикновен селски човек без образование предвижда неща, за които тогавашната наука няма и хабер? Божествено просветление? Че защо Бог е избрал точно него и му е дал възможност да се бори с църковните догми? Друго има, нещо друго! И затова от “по-леко и по-спокойно го давайте” няма файда, по-тежко и сериозно трябва да го даваме – обяснение “аз вярвам” е обида за делото на хора като Леонардо!
П.С. Сега да не ми припишете, че смятам човешките гении за извън земни!...
хунвейбин
26 Дек 2004 13:11
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
И в момента чета глупости.Материализма е повече от закономерен етап-счупил оковите сложени на човечеството от ЦЪРКВАТА.Подчертавам Църквата.
Или някой слага знак на равенство-между Бог , Библия и Църква.
Изгодна позиция-да тръгнеш от Бог.И комерсиална.Близо си до Бог и самия ти ставаш Бог.С тази разлика че не си.Просто си папагал.
Никой не отрича мъдрата книга.И мъдростта в нея.
Но.Има едно голямо Но.
Библията.Божието слово.Било от Бога защото били Боговдъхновени да го напишат.
Дрън -дрън.
Ами в Библиятае и Боговдъхновението тогава е спряно-няма го.
От Архимет ли да почнем-3 в.преди новата ера.Човека поставил , , ракетния двигател в , , низшата наука”.Когато е забранявано да се МИСЛИ САМОСТОЯТЕЛНО.
Думите на Мохамед ли да припомним.
, , Ако науките учат на това , което е написано в Корана, те са излишни:ако учат на друго те са безбожни и престъпни.”
А няма ли и друга Библия.Писана в новото летоброене от Колумб , Да Гама, Коперник, Магелан, Агрикола, Везалии, Галилей, Кеплер, Храрвей, Декарт, Бойл, Хюйгенс, Нютон, Лайбниц, Щал.
Кога ще стане ясно какво са направили Джордано, Галилий, Нютон, Айнщайн-прекрачили границата поставена от този Бог който е отразен в Библията.
Преследвани , горени на клада , обявявани за престъпници.
Те не са ли реални и истински богове.Тяхното слово не носи ли светлина.
А на папагалите-приятно папагалстване.Стига да има кой да ги слуша.

99
26 Дек 2004 13:12
Мнения: 4,830
От: Eritria
може да си е падал на главата като манечок
kaily
26 Дек 2004 13:13
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Архимане,
прави ми впечатление, че четеш всичко, както дяволът чете евангелието.
Отде изписа мъдростта, че Дънов ми е идол?
Не че не го уважавам, впрочем...
Аз уважавам всички хора, които са успели да надникнат оттатък и носат знания при нас.
Те не са точно и човеци де.
И се подигравам на всички папагали, които четат и цитират. И при това не разбират даже, което цитират.
Знанието не идва чрез думите, Архимане.
Знанието идва с виждането.
А т.н. "знание чрез думите" не е знание, ами е вяра във верността на нещо, което не познаваш.
Ти изправяш своята вяра срещу моето знание.
Вярата е трансформирано знание, което приемаш на доверие, защото сам директно няма как да научиш.
Лошото е, че дори и с думите пак не можеш да го разбереш. А друг език не познаваш...
Ти познаваш единствено езика на думите и то и него сричаш.
Както е казал Буда...."Истината е много проста, но е много тънка и трудно може да бъде предадена."
За да предадеш истината, отсреща трябва да има някой, който е достатъчно развит, за да я приеме.
kaily
26 Дек 2004 13:19
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Ганю,
Всичко е вибрация.
В основата на съществуването, битието и вселената стоят вибрациите.
Само дето те биват по-тънки, още по-тънки, по-груби и прочие.
В зависимост от етапа на развитие хората долавят едни или други вибрации.
Планинското езеро също излъчва вибрации, само че ти ги приемаш като приказка.
Не смятай, че требе ти вибрира задника на мотор, че да съществуват вибрациите.
хунвейбин
26 Дек 2004 13:19
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Графът
Голяма е разликата.Между пророчества-за гениални неща.
И сътворяване на гениални неща-който стават пророчества за света.
Ако попиташ днешната църква-тя ще ти каже , че 300 години преди новата ера –божието слово е казало-Земята е кръгла, звездите са колкото е броя на песъчинките и т.н.
Какво ли не е казано.
А какво е направено-, , По делата-по делата ще ги познаете.”
Това е истинския въпрос и проблем.
За делата става въпрос.Не за приказките.
kaily
26 Дек 2004 13:24
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
ПРИНЦИП НА ВИБРАЦИЯТА- Нищо не е в покой, всичко се движи, всичко вибрира.
Различието между разнообразните проявления на материята, енергията, разума и даже духа се дължи на различните честоти на вибрации.Колкото е по-висока вибрацията, толкова е по-високо положението в скалата.Вибрацията на духа става с такава скорост и интензивност, че на практика ни се струва неподвижна. На другия край е материята, чиято вибрация е толкова ниска, че и тя ни се струва неподвижна. А между тях има милиарди степени на вибрации.
Този, който е разбрал принципа на вибрацията, е хванал скиптера на властта.
Нищо не е в покой, всичко се движи, всичко вибрира

Разликата между различните проявления на великата сила произтича единствено от различните темпове и типове вибрации. Вибрацията на Цялото е с такава безкрайна степен на интензивност и скорост на движение, че на практика то може да се счита за неподвижно. На единия край на Полюса на вибрации се намира духът, а на другия-най-грубите форми материя.
Херметиците учат, че ако се увеличава постоянно вибрацията, обикновенният материален обект ще започне да се повдига до висшите състояния на проявлението и последователно би проявил различни разумни душевни състояния и така все по-високо по посока към духа, докато накрая не се върне в цялото, което е и Абсолютния дух. Като между другото отдавна е престанал да бъде "обект"-още преди да е достигнал областта на ефирното вещество.
Когато обектът изпуска колебания от светлина, топлина и пр, в действителност той не се превръща в тези форми на енергия, които са от много по-високо ниво, а просто достига тези степени на вибрации, при които тези форми на енергията се освобождават от задържащото действие на неговите молекули и атоми. Така-тези форми на енергия, независимо, че са далеч по-висши от материята, са "заточени" и задържани в материалните съчетания, където зациклят и остават-и по този начин творящата сила въвлича самата себе си в творението.
Така и всички проявления на мисълта, емоциите, душевните състояния и т.н. се съпровождат от вибрации, част от които се изпускат и се стремят към въздействие върху разума на останалите по пътя на индукцията. Този принцип лежи в основата на телепатията, душевното влияние и пр. форми на въздействие върху другите. Те се използват от различни школи и тайни общества за постигане на власт.
Всяка мисъл, емоция или душевно състояние имат свои собствени темпове и типове вибрации. И могат да се възпроизведат така, както можеш да възпроизведеш музикален тон, заставяйки струната да вибрира с определена скорост...или както можеш да възпроизведеш определен цвят.
Знаейки принципа на вибрация в неговото приложение към душевните състояния, може да установите Духа във всяка желана от вас точка и ниво и така да постигнете абсолютен контрол над себе си. А така също може да постигнете контрол и над всеки друг. Това могъщество се постига със специални знания и техники, обединени в Науката на менталната трансмутация.
"Този, който е разбрал Принципа на вибрациите, е хванал скиптъра на могъществото.

Херметизъм
kaily
26 Дек 2004 13:27
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Хуне,
да си високомерен е едно.
А да не считаш, че нещо е самият топ на света и разбиранията, на вярата-е съвсем друго.
Ти считаш, че съм високомерна, само защото отричам топа на православието ли?
Пейчо Пеев
26 Дек 2004 13:27
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
На Кайли, честито, поздрав с Goran Bregovic - Arizona Dream

This is a film about a man and a fish.
This is a film about dramatic relationship between a man and a fish.
The man stands between life and death.
The man thinks.
The horse thinks.
The sheep thinks.
The cow thinks.
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
The fish knows
Everything.

хунвейбин
26 Дек 2004 13:32
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
kaily
Между покой и движение може и да няма разлика.
Попитай Нютон и Айнщайн.
А вибрация-по правилно е трептене-е вид движение-спрямо една точка.
Имам чувството че говориш -без да знаеш каково говориш.
Науката не религия.Нито Вяра.
Не ставай Бог, Ангел или пророк.
Карикатурно е.И папагалско.
arhiman
26 Дек 2004 13:34
Мнения: 2,069
От: Bulgaria
Драга Kaily,

Радвам се, че поне не си дъновистка. Дънов не е надникнал в никакъв духовен свят, защото от малък е шизофреник. Изследвал го е най-добрият наш психиатър проф. Н. Шипковенски. С право Дънов е отлъчен от църквата, защото предлага един богословски миш-маш, който е нелеп и даже смешен.

Изглежда, че не познаваш християнството. Запознай се с него и тогава го съди. Като начална точка бих препоръчал сайта: www=pravoslavieto.com.

Gan(ю)гоТрий
26 Дек 2004 13:58
Мнения: 20,679
От: Bulgaria
Бе кайли, имах чувството, че съм те поздравил за РД. Като се върнах назад виждам, че съм останал с “добрите намерения”. Считай, че съм го направил. Сега си спомням, че ти търсих виртуален букет, но тези които намерих не ми харесаха и така се е получила “утечката”.
А относно виврациите не само, че не ме убеди, но имам чувството, че си погълнала доста книжлета на шарлатани от които си много по-умна. Едно тяло вибрира под ВЪНШНО въздействие, това е елементарно. Външната сила, която го предизвиква е вълна с определена честота, но тази вълна се нуждае от енергиен източник. Така, че това съчинение отива на кино.
99
26 Дек 2004 14:00
Мнения: 4,830
От: Eritria
ти па веднага книжлета. мож да са ю подарили вибратор за коледа
Графът
26 Дек 2004 14:04
Мнения: 4,109
От: Bulgaria
Хунвейбин,
Ако под пророчества разбирате нещо от типа на Нострадамус, напълно съм съгласен с Вас. Но не винаги гениалните неща е било възможно да станат на дело веднага – по-често се е налагало да чакат осъществяването си доста време. Но не бих ги нарекъл “пророчества”, може би открития? Това, разбира се, не прави хората, които са ги измислили по-малко гениални - просто обстоятелствата не са го позволявали.
Иначе за делата и приказките съм напълно съгласен с Вас.
А по отношение на църквата (църквите!) – тя винаги е била майстор по приказките на принципа “Не ме гледай какво правя, слушай какво ти говоря!” Като във Вашия пример – как точно е казало нещо Божието слово 300 години преди (!?) Христа по-добре да не питаме. Че ще се сетим как “слугите” на същото Божие слово (дето казало Земята е кръгла), за същото твърдение доста векове след Христа горяха учените на клада като еретици!
Angel Kandiloto
26 Дек 2004 14:20
Мнения: 3,829
От: Burkina Faso
Grafe, 4estito rjdestvo Hristovo,
Grafe otkakto ricarite tamplieri prieha da izliazat na svetlo, mnogo neshta v sveta se promeniat, osobeno v religiozen plan!!!
The DaVinchi Code -na Dan Brown se opitva da dade otgovor na 4asti4ka ot tezi promeni!!!!
Добави мнение   Мнения:291 « Предишна Страница 8 от 15 6 7 8 9 10 Следваща »