Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Управленско-граждански миризми
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:54 Предишна Страница 2 от 3 1 2 3 Следваща
меф
13 Яну 2005 09:59
Мнения: 160
От: Bulgaria
Малко не е по темата, ама... за джурналистическата простотия почивен ден нема!
ОТБЛЯСЪЦИ - СКИЦНИК
Оскар де ла Рента облича Лора Буш за инаугурацията на президента на 20 януари, предаде "Ню Йорк таймс".....

Мама ви да е.. в устите прости!


Васуки
13 Яну 2005 10:06
Мнения: 3,605
От: India
Колониалната администрация прилага масови репресии едва след като й бъдат разпоредени от Вашингтон чрез инструктажи на някои "политици" или директно чрез пърдювци на бойковците с пагони. Гражданско общество не се предвижда, а се гони нассъкването на едни слоеве срещу други, а на много слоеве срещу конкретни, нежелани от Вашингтон управници. Населението винаги има пред себе си някоя част от себе си, която да мрази, винаги има отвратителни управници, които мрази и срещу които порстоянно протестира. Това е рецептата на юдоглобализма. Властта винаги е толкова слаба, че не е в състояние да решава ефективно повечето проблеми на страната и хората. Ето това се нарича демокрация по ционистки.
Който има очи, да гледа и вижда, да мисли и да решава как, с кого и накъде. Който не, ДГД!
Top Gun
13 Яну 2005 10:14
Мнения: 5,874
От: Bulgaria
А формата му сякаш неизбежна - опитът показва, че подписки и митинги на шепа народ под прозорците на общината не решават нищо, само блокадата на пътя е ефективна. Така стана в Княжево, това се случва и в Суходол. [/red]
Коментарът излишен!

Редактирано от - bot на 13/1/2005 г/ 11:31:38

milcho
13 Яну 2005 10:15
Мнения: 13,257
От: Bulgaria
Днес по БТВ кмета, вече без усмивка, изтърси поредните оправдания. Завода за рециклиране щял да струва 100 млн. евро, толкова бил в Прага и се строил забележете, 20 години, значи виновни пак каманистите. Що не направи поне един по-малък и да продължи с дострояване, или като американските малки базички които ще строим. Говори глупости само да ритне топката в тъч. Хората пак му дадоха отсрочка за шест месеца и сега за изборите по насрещния план може и да снесе някакво ново усмихнато решение. Да оди да си вари ракия в Капитан Чунчево и да не се учи да управлява на гърба на хората. Готов бил за министър председател, да ама не, дума дупка не прави, но за това изречение царот и останалите кандидат машинисти на държавния влак, ще го гонят до дупка.
независим експерт
13 Яну 2005 10:45
Мнения: 420
От: Bulgaria
абе на тази статия, последния абзац е много лайнян - ако, ако, ако
Просвета
13 Яну 2005 10:51
Мнения: 2,958
От: United States
Постоянно власта насъскват хората едни срещу други!Те не се опитват да решават проблемите, а ги отсрочват във времето или ги прехвърлят на други глави.Това важи и за Княжево и за Суходол.Справка: проблема с трафика в Княжево не е от от 2 дена, а от години.Никой, обаче не си мърда пръста и до сега след жертвите!Само прах в очите, протакване или опит да прехвърлят проблема в/у жителите на с. Мало Бучино.В Суходол положението е същото - Софиянски ОБЕЩАЛ преди 3!!! и нищо не е свършил!(Сигурно го е обещал с усмивка!)Сега забелязвам как тънко, тънко се опитват да насъскат софянци срещу жителите на Суходол.дано не мине.Прави са хората - трябва да се търси сметка.Иначе никой няма да им обърне внимание.Когато го ритнат по дупето този кмет СТоличански следващия път ще се замисли когато дава обещания.Ще се замислят и другите партийни тарикатчовци.
Mutant4o
13 Яну 2005 10:55
Мнения: 3,341
От: Bulgaria
Статията е като проблема – боклучива. Въпроса е дали тази поредна лъжа е достатъчна Софиянски да си подаде оставката.
_krum_
13 Яну 2005 11:10
Мнения: 599
От: Germany
Неее, напротив - тези два протеста са точно елемент на иначе несъществуващата демокрация.
WHATS UP
13 Яну 2005 11:18
Мнения: 2,363
От: Germany
Браво на Суходолтзи
Така се отстояват интереси.И те не са лични, а обществени.И те плащат данатзи на тая даржава и имат право на нормален живот.А че в София имало боклук-аз не помня пак кога не е имало.От 10 години поне си е една голяма кочина.Така че и след тези протести се самнявам човек да може да направи голяма разлика м/у преди протеста и по-време на протеста.
kaily
13 Яну 2005 11:54
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Дрън дрън.
Това си е чиста форма на граждански протест най-накрая и стига сте го дъвкали и преиначавали, подлоги.
Даже автора да се няма за подлога-знам ли го-пак се е вмирисал несъзнателно на такава.
Какво да защитават хората? Софиянски или НДСВ?
За това ли да се вдигат на защити и барикади?
Ай сиктир.
От 15 години тиквите си го местят от единия крачол в другия и папат рушвети.
Дойде време да се плащат сметките.
Стига ривали.
Нидейте, нидейте, а га ядохте кюфтета, не викахте нидейти!
Как па винаги като се надигне някакъв протест, се намерят учени тикви да обяснят, че това не било цивилизовано.
Единственото цивилизовано поведение е да висим в обора и да мучим, докато ни заколите ли?
Сиктир!
Не пей ми се
13 Яну 2005 12:06
Мнения: 466
От: Bulgaria
Такаааа...и аз да изокам умна мисъл!
Така ще е, докато някои от НЕДОСЕГАЕМИТЕ не влезне ЕФЕКТИВНО в затвора и останалата политическа паплач не се стресне. С чисто сърце приемам "политическа/демократична/" разправа със Софиянси, Костов и сие дружна дружина и получаването на осъдителни и ефективни присъди "В ИМЕТО НА НАРОДА". Само така политическите ни проститутки ще бъдат озаптени и дисциплинирани. Примери колкото си искаш- Чили, Турция, Гърция, Испания и така нататък!!! Това е очевидният начин за спряване с псевдополитическия модел наложен от шепа партии с незнам си какви "програми, платформи и други ЩЕ-та". Ще направим това, ще изградим онова, ще ви направим добри и т.н. Нали разбирате, след като ЩЕ ни оправят някъде и някога то следва, че народа ще получи тези благинки/свободно и демократично управление, благосъстояние на хората, справяне с безработицата, престъпността, с лошото здравеопазване, осигуряване и т.н/ едва след като ТЕ САМИ СЕ ОПРАВЯТ!!!
За това напълно подкрепям, както протеста на Княжевци така и на Суходолци, защото очевидно с "ТЯХ" по друг начин освен със сопата и метлата не става. Ще подкрепям всякакви "БИТОВИ, ЛОКАЛНИ ИЛИ ДРУГИ" такива протести, защото по-добре малко неудобство за мен, но ГОЛЯМО такова за политическите ни проститутки от всички цветове в родната ни ботаническа градина.
Osa
13 Яну 2005 12:26
Мнения: 349
От: Bulgaria
Kaily, чудиш за позицията на автора на статията В. Стойнев, а тя е ясна - той е от кохортата на Костоф и услужливо скача и размазва "нахиления". За мене всичките тези наши деМУкрати в синьо са едно голямо ... посред улицата. Колкото по бързо им замъкнат задните до съда, толкова по-малко бели за народа. Леко притеснение имам само за тези, които ще ги съдят.
По съществото на статията не пиша, защото главното е, че боклуците от софийската община биват два вида: материални и управленски.
проф. дървингов
13 Яну 2005 12:36
Мнения: 14,308
От: Bulgaria
Милчо, не обиждай човека - казва се ПОЛКОВНИК ЧУНЧЕВО, а не Капитан .......
Така де, какво е виновен, че градоначалника има там вила а не в Суходол или Княжево ?
Перчемлиев
13 Яну 2005 12:46
Мнения: 697
От: Canada
Милчо, що разжалва Чунчев бе? Сакън!
kaily
13 Яну 2005 13:01
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Вчера писах, ама и днес да завторя.
Преди десетина години в Стамбул имаше стачка на боклукчиите-няколко седмици не се извозваше боклука.
Накрая хората бяха проправили пъртини по улиците да могат да минават.
Та у нас е още рано за това, имаме мегдан.
Хем там беше сред лято жарко.
И да произведа новината
НАМЕРЕН Е ВИНОВНИК - РУМЕН ГЕЧЕВ
Жална му майка.
Софянски невинен до последна капка кръв.
partner
13 Яну 2005 13:10
Мнения: 600
От: Bulgaria
В момента в нашата държава думата ПОЛИТИК е синоним на думите ЛЪЖЕЦ и ИЗМАМНИК….

Смятам, че нашите политици се самозабравят и то веднага след като бъдат избрани...
И единственният начин да бъде променен този рецидивизъм, според мен е да започнем да им се търсим НАКАЗАТЕЛНА отговорност за техните ПРЕДИЗБОРНИ и СЛЕДИЗБОРНИ обещания или лъжи....
Защото сега куцо и сакато ЛЪЖЕ, МАМИ, ОБЕЩАВА и т.н., само и само да стане кмет или депутат, a после си получава заплатката и облагите, а в същото време не работи и не изпълнява собствените си обещания, Което си е жива ИЗМАМА, и то на големи групи хора-граждани, и с много големи и вредни последици за държавата и нейните граждани...


Скоро и по света ще започнат да възприемат думата БЪЛГАРИН, като синоним на думите ЛЪЖЕЦ и ИЗМАМНИК….
Крайно време е ПРОКУРОРИТЕ да започнат да преследват ЛЪЖЦИТЕ на малки и големи групи граждани, когато в резултат на техните лъжи или неизпълнени обещания, са настъпили вредни последици за държавата и нейните граждани, а в същото време ИЗМАМНИКЪТ е станал кмет, депутат, министър, премиер, презитент и др. или пък е получавал някакви облаги ….


НАКАЗАТЕЛЕН КОДЕКС
Раздел IV.
Измама
Чл. 209.
(1) Който с цел да набави за себе си или за другиго имотна облага възбуди или поддържа у някого заблуждение и с това причини имотна вреда на държавата, на кооперация, на обществена организация или на друго юридическо лице, се наказва за измама с лишаване от свобода до шест години.
(2) Който със същата цел използува заблуждението, неопитността или неосведомеността на някого и с това причини имотна вреда на държавата, на кооперация, на обществена организация или на друго юридическо лице, се наказва с лишаване от свобода до три години.

Сигнал
До Върховна касационна прокуратура
От Емил Симеонов Митков , ЕГН-6405012463
Предлагам Софиянски да бъде обвинен в "измама", а именно "възбуждане или поддържане на заблуждение" у жителите от с.Суходол, че ще закрие въпросното сметището до 01.01.2005г., в резултат на което е причинил имотна вреда на държавата и нейните граждани, самият той си е получавал кметската заплата и облагите, или е облагодетелствал трети лица...

И накрая един виц.... Изпит по наказателно право...
Професорът задава на студента въпрос "какви са елементите на състава на престъплението измама" ?
Студентът дава отговор, че измама ще бъде налице, ако получи двойка на изпита.
- "Как така ?"-чуди се професорът ...
- "Ами, измама ще рече да се възползувате от нечие незнание и да причините на незнаещия имотна вреда, а Вие да набавите за себе си или другиго имотна облага. И ето - ако аз не съумея да отговоря, Вие ще се възползувате от моето незнание и ще ми пишете двойка, с което пък ще ме лишите от стипендия за добър успех и последната ще отиде в Университетския бюджет, откъдето се изплаща и Вашата заплата ..."

partner
13 Яну 2005 13:15
Мнения: 600
От: Bulgaria
kaily
partner
13 Яну 2005 13:23
Мнения: 600
От: Bulgaria
milcho
milcho
13 Яну 2005 13:35
Мнения: 13,257
От: Bulgaria
Колеги не съм го разжалвал, човека, нито съм искал да се майтапя с него, а край морето всички полковници стават капитани първи ранг. Ха със здраве!
Енцефал
13 Яну 2005 13:42
Мнения: 426
От: Bulgaria
Ако кметът бе планирал, осигурил пари и построил в срок завода за отпадъци...

Кметът нищо не прави за коригиране на орязания бюджет на града. Когато му се напомня да настоява пред правителството щото по-голяма част от внесения от софиянци данък да остава за града, Софиянски всеки път казва: Ще се оправим сами - ще разпродадем, ще направим заеми.
Ако гражданите целенасочено и организирано можеха да оказват постоянен натиск продължително време, а не да чакат по български последния момент, в който ще им кипне.

Ако при всяка акция на протест не се намираха бол класически предатели на гражданската кауза като автора на настоящия дълбок анализ...
Изобщо, ако имахме добро управление и гражданско общество, нямаше да мирише(м).

Ако мирише и цапа гащи.
Добро управление и гражданско общество са абстракции.
Добро стопанисване и добра сметка - това са реалности. Да възстановим традициите на най-доброто от българското семейство и бит, на добрите чувства в общността - това е реалистично. Журналистическите фрази и социологизиращите псевдоанализи обаче смърдят, нищо че са кухи.
Добави мнение   Мнения:54 Предишна Страница 2 от 3 1 2 3 Следваща