Айде нещо по-задушевно - викторинка. Кой байряк на коя съвременна руска партия е? Редактирано от - Чичо Фичо на 21/6/2005 г/ 05:39:58 |
За това пък имаше само български хора и рок по стихове на Вазов и Ботев. Интересното беше че, 1 час преди началото на "Сите българе", бяха строени 30-40 страшни ромчета, които кротко киризаха кво ще става. После бг-тата също кротко ги киризаиха докато се изнизаха. Без да се майтапя, изгониха ги няколко баби-фашаги с невинният въпрос що дирят тук. |
*****
Редактирано от - bot на 21/6/2005 г/ 06:16:31 |
Нептуне, моля те недей! Няма да си провалям вечерята ... Фичоу има физиономията на остарял, но все още мазен комсомолски секретар -тъп, тъп та вдлъбнат. Представяш ли си какъв партийковец щеше да излезе от него в НРБ-то на БКП-то. Сега щеше да ни гони от форумите с тебе и да ни иска трите имена. |
Ти сега да гласувам за "атака" ли ме агитираш? Мерси, ще се въздържа. Аз само внисам снимчици, а ти си изтънко запознат с книжиците на Сидеров и руските националистични партии. П.С - какво ще кажеш за снимчицата ми? Супер, а? Красота и патриотизъм, бро! Редактирано от - Iezuit на 21/6/2005 г/ 06:10:02 |
Г-н модератор, за трети и последен път Ви напомням че г-на с никяма Фичо разпристранява фашистака агитация с цел да си купува простият народ неодобрени книжлета. СРАМ.СРАМ. Аз си мисля да го ... посъветваме. А??? ( последен път - защото вече ще си мълча )
Редактирано от - bot на 21/6/2005 г/ 06:19:47 |
Ако ще ме гониш от форума и не те е срам, направи го веднаги и за винаги. Тук говорим за политика а не за Бот-а. Ако бота се меси то е само за политическа цензора. Отавна вече не коментирам друго освен това че има цензура. Лично теб те харесвам и какво от това?
Редактирано от - bot на 21/6/2005 г/ 06:36:05 |
Само едно не разбарх от постинга на латинския нептун - той лично цензОрата или цензУрата предпочита? Или и двете - в рамките на един постинг?
Редактирано от - bot на 21/6/2005 г/ 06:44:41 |
Хахахаха редактирах, бот-а! Не си очаквал такъв номер, нали? ps. *****
Редактирано от - bot на 21/6/2005 г/ 10:07:56 |
Това рехаво събранийце добре отразява идеологическата платформа на атака - група недоволни бесепари се подпират един на друг |
Маргиналност не означава нищо друго освен периферийност (или промеждутъчност). Класическият тип маргинал е селският човек, пристигнал да търси работа в града; той вече не е селянин, но още не е станал гражданин. Връзките му със селската субкултура са разкъсани, а с градската не са установени. Затова маргиналът изпитва чувство на тъга, той страда (макар с оглед на външния му облик е трудно да го повярваме), отчаяно се стреми да изгражда социални и духовни взаимоотношения – иска да стане член на някаква общност, да бъде част от колкото е възможно по-атрактивна цялостност. Макар и рядко, по принцип е възможно маргиналът да притежава някакви личностни качества, изразени в необичайно висока степен. В такъв случай той самият е в състояние да изгради социална структура и да налага в нея властови отношения съобразно собствените светогледни виждания. Типичен пример за подобна социополитическа парадигма е дейността на неизвестния дотогава австрийски провинциалист и неуспял кандидат-студент във Виенската художествена академия Адолф Шиклгрубер. Възможно е и маргиналът да се интегрира в дадена вече функционираща социална общност, след което постепенно да пристъпи към нейното преустройство в унисон със своите императивни нагласи. Както е сторил навремето недоученият тифлиски семинарист Сосо Джугашвили. |
Когато реда и спокойствието и мира се установят някъде спонтанно и по един траен начин, това с дължи не на държавата, а на гражданите. Ма да ма па ти наричаш тия същите граждани бедняци и лумпени. А сега де. |
туй болдваното цитат ли е? и откъде точно? според тебе колко от присъстващите снощи на площада са чували за понятие като обществен договор и колко могат да произнесат думата спонтанност (нема да ги караме да я напишат) |