Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Симеон - мълчалив цар, Станишев - отворен за света
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:74 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща
Нютон
22 Юни 2005 00:28
Мнения: 485
От: Bulgaria
Никога не е късно да станеш за резил не само на целия си род, особено когато гузен негонен бяга.
Iennin
22 Юни 2005 00:28
Мнения: 170
От: Bulgaria
чорбаджи Мичо Байзадето
Ти не си в час моето момче, БВП може и на 20 000 000 000 да падне с тази сива икономика, така че не се прави на много умен. Защото царедворщината ти личи от далече, какво е виновен Станишев, че царя не можа да икара икономиката на светло. След 4 години пак ще говорим,
виждащ
22 Юни 2005 00:30
Мнения: 1,285
От: Bulgaria
няма да бягам аз ще слушам като ми повръщат отгоре
Нютон
22 Юни 2005 00:37
Мнения: 485
От: Bulgaria
Какво да го тряскам той господ го е треснал, a може и пенсия да поиска, че са го треснали от Станишев и всички пак да му е плащаме, като "активен борец".Ако знам, че ще поумнее и последствията от повръщаното цели 60г.върху всички ни, ще се изпари заедно с него, бих го тяснал.
Big Brother
22 Юни 2005 00:38
Мнения: 206
От: Bulgaria
Коментарът за тези двамата другари е или добро, или нищо.Затова, нека да помълчим.През изминалите 4 год. на това свикнахме, а както вървят нещата, следващите 4 год. въобще няма да ни се говори.
neminona
22 Юни 2005 00:39
Мнения: 357
От: Bulgaria
"Пишем Ви, защото смятаме, че у нас сега са застрашени конституцията на страната, правовият ред, икономическият просперитет, свободата на словото и елементарната човешка справедливост.
......
дъщерята на премиера на Република България... нарича себе си "Нейно Царско Величество Калина, Принцеса Българска"

Подписали:
проф. Николай Василев, 4 години дежурен вестикарски оплювател на Симеон, син на акад. Кирил Василев
доц. д-р ик. н. инж. Стойчо Симов
акад. Никола Попов
доц. д-р Петко Тодоров, червен телеманипулатор
акад. Кирил Василев (Господ здраве да му дава) - баща на проф. Николай Василев
Велизар Енчев - борец за руските имперски интереси в България, 4 години телеплювалник срещу Симеон

Тия ли отявлени комунисти отечественофронтовци и руски подлоги са седнали да дават оценка на Царя? Та те са даже и неграмотни. Княгинята Калина се нарича по правило Височество, а не Величество и винаги се е наричала Княгиня, а не Принцеса.
Нито един член на българското царско семейство и преди и сега не се е наричал Принц и Принцеса, а само Княз и Княгиня.
Единственото изключение се е правило само за убития от комунистите Принц Кирил, но това не е негов избор, а на убийците му.

Отвратителен предизборен пасквил. На изборите ще получат обаче поредния шамар по марксистко-ленинските си тикви.
Нютон
22 Юни 2005 00:43
Мнения: 485
От: Bulgaria
Назнам по какво личи "царедворщината"в една Република, освен по терминологията на комунистическите престъпници, които се плашат вече и от собствената си сянка, да не би да стане така, че да ги заврът с някой закон най-после на кучето в мишата дупка.
Нютон
22 Юни 2005 01:02
Мнения: 485
От: Bulgaria
Велизар Енчев, Николай Конакчиев, Петко Тодоров, ... и &.повръщат вече 40г.отгоре ни и на 70% от народа, всяка вечер оясняват, че им ниришел от тяхния бълвоч.Защо не отидеш да ги треснеш?
hubabuba
22 Юни 2005 01:06
Мнения: 90
От: Bulgaria
Kъде да го подпиша това писмо.
Направо е гениално.

TELESHOP.
22 Юни 2005 01:28
Мнения: 452
От: Bulgaria
Iennin
[Напреднал]
от Bulgaria
чорбаджи Мичо Байзадето
Ти не си в час моето момче

Понеже Iennin и слепецът "виждащ" незаслужено са нападнали чорбаджи Мичо (той само ме е препостнал) искам да дам някои пояснения:

1. Станишев предлага да повиши номиналния БВП от 60 сега на 84 млрд.лв след 4 години.
Това е невъзможно, защото сега БВП не е 60, а 38 млрд.лв. Т.е той завишил изходния номинален БВП "без да иска" с около 58%. Така е когато човек говори за неща, от които си няма и понятие - говори глупости, но за пред изкуфелите и неграмотни червени бабички става.

2. Дори ако това беше вярно обаче, планираното от Станишев номинално увеличение на БВП е 40% за 4 години, което приемаме за твърдо условие по Програмата за управление на БСП, защото е съобщено по телевизията.
Това номиналното увеличение означава около 8, 8% среден номинален годишен растеж на БВП.
Номиналния растеж се състои от реален растеж и инфлационен растеж. Ако се приеме сегашната инфлация от 4%, то за реалния растеж остава само 4, 6%, който е много по-нисък от сегашния, а ние се нуждаем от много по-висок.

Ако имплицитно заложената (тайно замислената) инфлацията е по-голяма, което е най-вероятно след пускане на печатницата за пари, в номиналния растеж няма да остане никакво място за реалния такъв.

3. Възможно е в процеса на управление на държавата Програмните 40% номинален растеж за 4 години да се завишат с "насрещен план" на 400% например, което ще даде възможност на Правителството да постигне 49, 5% номинален средногодишен растеж на икономиката с една "прилична" инфлация от 48, 8% годишно и реален растеж на икономиката от 0, 5% годишно (като в Германия по време на социализЪма на Шрьодер).
Предимствата на този "умерен" растеж на икономиката е, че ще даде възможност на национално-отговорния капитал да се подготви спокойно за европейската конкуренция, та като ни приемат през 2050 година в ЕС, да е вече напълно боеспособен.

Недостатъкът на този "нов подход" може да бъде най-вероятно потъването на икономиката за втори път 2 пъти надолу, както беше 1989-1997.
Все пак, струва ми се за твърде оптимистично очакването, че това ще се случи още до края на 2005г, т.е. упражненията могат да продължат и през 2006, след като вече няма да ни гонят сроковете на ЕС.



Редактирано от - TELESHOP. на 22/6/2005 г/ 01:32:55

Ivaylo Kirilov
22 Юни 2005 01:40
Мнения: 163
От: Bulgaria
А бе хора, прочетохте ли във в.Монитор кандидатие за министри на БКП(БСП). Повечето са от кабинета "Виденов". Познайте какво очаква БГ след една година. Защо пак ще го допуснем?
volog
22 Юни 2005 02:07
Мнения: 3,826
От: Reunion
Предлагам да не си правим ташак с държавата.

Прав си Мичо, затова Цара реши да се оттегли в почивка (след ония напрегнати 800 дни дето станаха на хиляда). Ей го и телешопа от лапсус вече разви икономическа теория, и то след като сам писа за растеж от 25% годишно досега. Споко, Цара и досега сам изнесе стока за 1 млрд долара, сам постигна ръст от 6%. Време е да покаже колко може и като електорална единица. тогава може и Цар да стане.
Парите на Станишев ще дойдат от икономическия растеж. Вашата е лесна, ний да я мислим.

Редактирано от - volog на 22/6/2005 г/ 02:22:01

nesnaecht
22 Юни 2005 03:26
Мнения: 15,180
От: France
Бе я знам че такъв рев и сополи ще има след изборите , та ми се свет извива откъде да тражим носни кърпички и незнам си какви салфетки за еднократна употреба ?!?!
D-r Zvezdnikov
22 Юни 2005 06:56
Мнения: 1,522
От: USA
<neminona>
tupakmango
22 Юни 2005 08:41
Мнения: 6,736
От: Bulgaria
Неминоно, това го вадиш от контекста, въпреки , че и сам сиго препостнал , че тя(калина) се нарича така.От там вече за нейната грамотност или грандоманщина!А иначе са написани доста верни и точни неща, които не коментираш?Ще коментираме на 25-ти
патриарх Никифор
22 Юни 2005 09:29
Мнения: 3,571
От: Vatican City
Виждам, че разни цървули и псевдоинтелектуалци едва ли не ще получат оргазъм от плиткоумната и откровено антибългарска статия на някакви френски журналисти. А при цялата й идиотщина статията показва нещо вярно - че мълчаливият Симеон ще бъде сменен от приказливия Сергей с всички /най-вече икономически/ последствия от това.
Че Сергей е икономически неграмотен, бе другари. Да не говорим, че няма семейство/защо е друг въпрос/, което само по себе си го прави неподходящ за всякакви длъжности.

патриарх Никифор
22 Юни 2005 09:33
Мнения: 3,571
От: Vatican City
Колкото до това "отворено писмо" мога само да забележа, че подписалите го са една банда изпаднала бивша номенклатура, едни такива партийни недоразумения, които днес можеш да ги чуеш само ако някой от "Позитано" им подсвирне да се размърдат. Тези псевдоинтелектуалци, половината с единия крак в отвъдното, си позволяват да поучават Симеон какво било правилно и какво не. Ами като са толкова разбиращи, да вземат да забележат, че в Европейския съюз май има десетина монархии, където без значение как някакво балканско недоразумение вряка, си казват на царя цар, а на княгинята - княгиня. Точно както Ото фон Хабсбург ще си бъде престолонаследник на Австрия, без значение , че никога не е бил всъщност такъв или онакъв.
патриарх Никифор
22 Юни 2005 09:38
Мнения: 3,571
От: Vatican City
Колкото до бъркането на "принцеса" с "княгиня" то не е особено изенадващо явление. Това е същото като объркването на Сергей , когато става дума за икономика.
В изветрелите мозъци на подписалите писмото, изветрели от редовното промиване с различни антибългарски идеи като интернационализма, македонизма, русофилията и др., са се раждали и далеч по идиотски неща. Мога да припомня, че същите тези "умове" години наред пълнеха учебниците по история с откровени лъжи и измислици , като тази, че у нас имало някакъв "монархо-фашизъм". Че те тези станаха професори и академици точно с такава "псевдонаука".
bozata
22 Юни 2005 09:52
Мнения: 887
От: Bulgaria
За Франспрес и Франция една Хууубава френска /по - голяма от Берлинската/ стена и там да си съществуват с негрите и арабите

XYZxyz
22 Юни 2005 09:53
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Симеон - мълчалив цар
Нито е цар, нито е мълчалив.
Най-малкото е бивш цар,
а по-точното е - бивш незаконен цар.
За мълчливостта мисля, че на всички е ясна причината - като няма какво да кажеш по-добре си мълчи. Досега не съм чул смислено изречение от него при интервюта с журналисти, т.е. не предварително подготвено (може би от някой друг) изказване.
Добави мнение   Мнения:74 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща