Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
И НДСВ вече гледа към третия мандат
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:39 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
Lapacho
05 Авг 2005 23:45
Мнения: 34
От: Bulgaria
Проблемът е, че трите партии - БСП, НДСВ и ДПС - са били в управлението през последните години и са прекалено корумпирани.
Към тоя списък на корумпираните може да се присъеднят частично ОНС и СДС на Надежда Михайлова - Софиянски и СДЦ заедно с Дилов ограбваха София в последните няколко години.
Без "корумпираните" правителство не може да се направи - просто последните са мнозинство в Нар. Събрание.
SultanBg
06 Авг 2005 00:03
Мнения: 5,458
От: Bulgaria
Склонись ко мне главою нежной,
И да почию безмятежный,
Пока дохнет веселый день
И двигнется ночная тень.
Каките
06 Авг 2005 00:28
Мнения: 785
От: Bulgaria
Правят ремонт на канцеларията на министър-председателя. Телефонът звъни. Един от работниците вдига слушалката и казва:
- Няма никой! Днес тук се работи!


Без коментар !
volog
06 Авг 2005 02:38
Мнения: 3,826
От: Reunion
комбината БСП и ДПС да приемат протегната ръка и да направят един свестен кабинет, и без това има нужда от конституционно мнозинство, а ония от БНС са по-несигурни и от четиримата от Атака

Редактирано от - volog на 06/8/2005 г/ 03:34:40

Зую
06 Авг 2005 03:10
Мнения: 3,322
От: Bulgaria
И руско-турска коалиция ли ще управлява България?
USA2-2
06 Авг 2005 03:26
Мнения: 1,520
От: Bulgaria
В Монитор имат един "анализатор" Георги Ангелов, дето пише порхчкови статии на интелектуално ниво на табуретка. Ето от днешния брой на Монитор:
Заглавие: България достига САЩ по богатство след 100 години
"По-конкретно можем да се запитаме кога страната ни ще достигне нивото на доходи в САЩ.
Отговорът на този въпрос зависи от икономическия растеж в двете страни, България и САЩ. През последните 8 години средният икономически растеж в България е 3.1 процента в реално изражение. За същия период икономическият растеж в САЩ е 3.4%.
Трябва да имаме предвид, обаче, че населението в САЩ нараства, съответно ръстът на БВП на човек от населението е по-нисък от посочения. Ако вземем данните за ръста на американската икономика през последните 100 години и също така ръста на населението на САЩ за същия период достигаме до извода, че ръстът на брутния продукт на човек от населението в САЩ за последните 100 години е средно 1.85%."

Значи, според автора, има един сигурен начин "да ги стигнем американците". Просто населението на БГ трябва да намалява с по-бхрзи темпове. Ако в БГ има само 240 човека (правя намек за БГ народното схбрание) тогава те ще имат доходи много над УСА. То натам е трхгнало.
stone
06 Авг 2005 07:05
Мнения: 1,591
От: Bulgaria
доган не е "доведено" дете, той е незаконното дете на бсп.
Slaveto
06 Авг 2005 09:11
Мнения: 347
От: Bulgaria
ВИКТОР77
06 Авг 2005 10:46
Мнения: 2,102
От: Bulgaria
Така и така Доган командва БСП, не е ли по-добре нишият съвет на БСП да го назначи на мястото на Сергей Станишев, а той да му стане заместник? Надали някога БСП е понасяла такова унижение, да зависи от един турски МАФИОТ!
SultanBg
06 Авг 2005 10:55
Мнения: 5,458
От: Bulgaria
Kак и колко ли се чуди светът ?
В България
a). Партии и лидери се вживяват като че ли са царе.
b). Царят се държи като че ли е обикновен политикан.

OLDMAD
06 Авг 2005 11:03
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Унижението май не е само за БСП. "Мафиотът" така е хванал за макарите целия парламент, че свят им се вие от зор
SultanBg
06 Авг 2005 13:51
Мнения: 5,458
От: Bulgaria
БСП отказва на НДСВ съвместното съставяне на кабинет в рамките на втори възлагателен мандат.
volog
06 Авг 2005 14:15
Мнения: 3,826
От: Reunion
Султане какво е твоето мнение?
за мен е безотговорно.
или ти си над тия работи- да даваш оценки?
Calina Malina
06 Авг 2005 14:24
Мнения: 6,931
От: Bulgaria
Volog,
прескочи до последните три постинга на съседната статия - "Отговорът на Симеон" . Струва ми се, те са едно убедително обяснение за отказа.
SultanBg
06 Авг 2005 14:28
Мнения: 5,458
От: Bulgaria
Прав си, не съм на ти с политиката.
Но като всеки българин имам собствено мнение, което се покрива с мнението и желанията на болшинството от българите, а имено - Царят със своя извоюван за тези 4 години авторитет беше длъжен да положи по-големи и приемливи усилия и действия за това България да има Правителство поне след втория мандат, след като през първия се държа, меко казано и като че ли все едно отсъства от политическата арена.
volog
06 Авг 2005 14:36
Мнения: 3,826
От: Reunion
виж по-долу
и в добавка към Овчаров:
абсолютно ненужна атака към текста, че НДСВ ще приеме обществено приемлива фигура...

Редактирано от - volog на 06/8/2005 г/ 14:38:45

volog
06 Авг 2005 14:37
Мнения: 3,826
От: Reunion
Калина-Малина,
писмата не се пишат, за да се каже всичко в тях - важен е жестът. За мен в писмото наистина прозираше смирение, както и в днешното интервю на Вълчев при Дарик. Тези неща трябваше да се доуточнат на разговори. Упражненито Анализ на Писмо е абсолютно безсмислено.
За мен примерно вежливото, ако БСП желае, нека дойдат танковете (ДПС), се разчете съвсем погрешно. Винаги е така, когато вземеш да четеш един текст много пъти и го превърнеш във фетиш. Поне Комунистеческият Манифест да беше
БНС е много несигурен партньор, а ще се изискват промени на Конституцията и други тежки процедури, в които не могат българските депутати да ходят сърдити и обидени. Което е по-важно в БНС няма фигури, които да могат да теглят каруцата така както някои в НДСВ.
Подкрепям Карбовски, че ако изпуснем ЕС, трябва да съдем политическата класа.
Ако НДСВ забравиха, че имат само 53 депутата, то от КБ забравиха, че са само 82.
Слушах и интервюто на Овчаров - много слаб беше след Вълчев. Зад атаките му за изключителността на НДСВ, прозираше, че той смята, че БСП е изключителна.
В заключение: по-добре е БСП-ДПС да са в опозиция

Редактирано от - volog на 06/8/2005 г/ 14:45:27

Pavlik Morozov
06 Авг 2005 14:39
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
stone: верно си е. и това незаконно дете на партията беше добре хранено и обучено от своя ментор С2. като последният не отказа да се разграничи и от новото незаконно дете на партията - атака. изобщо случилото се през 1944 май е било едно голямо недоразумение. кобургите и комунягите в крайна сметка положиха началото на едно красиво приятелство и сговор за съвместен грабеж на БГ.
Pavlik Morozov
06 Авг 2005 14:46
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
volog: ако изпуснем ЕС ще съдим дедовия на политиците. така или иначе цялата работа по евроинтеграцията почна като едно надуване на балон от фабриката за илюзии. целта беше въпреки липсата на реални вътрешни успехи с периодичните потупвания по рамото от страна на ЕС да се повдига духа на българина и той по-малко да мрънка. само че ЕС прие нещата на сериозно и напредъка ни в преговорите се дължи главно на съвестността и компромисността на наблюдателите и комисарите и реалното им желание да ни приобщят с цел да се разсипе мафиотското знездо на границата на ЕС което сме в момента. сега политиците видяха че тази цел е на път да се изпълни и светлина ще огрее тъмните кюшета из които се въртят далаветите на елита ни. затова всички взеха беотговорно да се карат без да им пука че така ни бавят за ЕС, просто те нямат интерес от влизането ни там. защото когато БГ стане част от съюза, ЕС ще има право да се меси на политиците ни понеже вътрешните ни работи ще са вътрешнио работи и на ЕС. а това далаверджиите ги плаши.
Calina Malina
06 Авг 2005 14:47
Мнения: 6,931
От: Bulgaria
Volog,
Аз не съм слушала "смирения" Даниел Вълчев по р. Дарик. Гледах репортаж снощи, където той заяви, че въпросите в писмото на БСП са реторични - от рода на "Кой не знай Чавдар войвода"... И въобще, някак ми е невъзможно да си го представя "смирен". Не ми е работа да анализирам характера на тоя човек (само от публичните му изяви, това все пак ще е далеч от истината), но четох някъде, че е от хардлайнерите в НДСВ...
Понеже се обръщаш към мене, би трябвало все пак да посочиш как оценяваш постингите, за които аз споменах... Иначе, и аз дълго смятах, че е добре НДСВ да участва в коалиционно правителство... Но насила хубост не става, нали
volog
06 Авг 2005 14:48
Мнения: 3,826
От: Reunion
волог: ако изпуснем ЕС ще съдим дедовия на политиците.

Морозов, майтап бе, не вярвам, че е възможнон не се връзвай на всяка дума на Карбовски
Добави мнение   Мнения:39 Страница 1 от 2 1 2 Следваща