Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
\"\"Атака\"\" приема само хора с чиста кръв и произход
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:451 « Предишна Страница 10 от 23 8 9 10 11 12 Следваща »
Pavlik Morozov
23 Авг 2005 10:26
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
учителя: случайно ли е че русе, един от градовете с най-много загубени работни места и най-висока сегашна безработица, следователно от най-лумпенизираните и гневни за упадъка си, е сред градовете дали от най-високите проценти за атака? тука за родолюбие ли говорим или за фрустрация и накърнено честолюбие? и тия събралите се интелигенти да не бяхте случайно бивши служители от големите предприятия и институти, които така и не можаха да прежалят миналото си благоденствие и да се наредят до всички нас да опъват каиша? седите си в къщи, чувствате се прекарани и пренебрегнати, обаче като се появи нещо атакоидско и изпълзявате на припек с подновен жар да се пресъздаде миналото незабравимо, когато сте живели като средна класа без задължително да бачкате и носите отговорност като такава. аман от такива ентелектуалци, дето само от 10 кладенеца вода носят да докажат колко са ценни за обществото и всякакви схеми и инициативи мислят как да се върнат в играта, ама започвайки от горните нива. сега какъв ше ставаш - партиец?
Pavlik Morozov
23 Авг 2005 10:30
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
учителя: ако си учител на изгубените овчици правилно си се насочил към атака - там ги има доста, даже преобладават.
Калки
23 Авг 2005 10:30
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
павлик Морозов,

Бихме могли да "оставим настрана" почти всеки чужденец, но не и американцитя. Просто защото те не ни оставят на мира и ни се врат навсякъде.


Калки
23 Авг 2005 10:33
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Павлик Морозов,

Коментарите ти за гражданите на Русе са недостойни, обидни и направо просташки. Как можеш да наричаш "лумпенизирани" хора, които са останали не по своя вина без работа ??!!

олезатвориочички
23 Авг 2005 10:33
Мнения: 1,759
От: Turkmenistan
На мен пък този учител ми е любопитен. Изключая триокото кандидат-депутат от 12-то ниво и Нептун, не съм имал случай да разговарям с фанатични атакчии. Този екземпляр е доста надъхан, започва бойко с чудесното и звънко "безродни драскачи" и продължава просветителски с обяснение какво точно се случило на великото учредително събрание — като не забравя да вметне, че се били събрали интелигентни, образовани и задължително родолюбиви българе. Не забравя да наблегне, че и турчин биха приели, стига да споделя идеала за чиста и свята република, макар че, колко жалко, такива май нямало. Не забравя и да препрати към творчеството на любимия водач. Завършва патетично — финал по шаблона на фюрера. После пък заклейми милчо, че бил срещу България. Чуден човек този учител, всички ли атакчии са така?
Pavlik Morozov
23 Авг 2005 10:34
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
калки: имах предвид да ги изключим от настоящата тема, защото и сидеров ги е намесил където не им е мястот, и по-надолу се подмятат със спекулативна цел. ноте не само не са партия, а и не са българската държава, така че техните формуляри и изисквания няма как да ги повлияем. за да видиш че съм съгласен с теб по принцип че сащ няма как да не ги наблюдаваме внимателно може да ми следиш участието в секцията с международни новини.
Учителя
23 Авг 2005 10:34
Мнения: 23
От: Bulgaria
Pavlik Morozov,
Виждам че си в капана на една матрица на мислене, която проявяват почти всички останали политици в България освен АТАКА. Те били безработни, аха носталгия към топлите бюрократични местенца в старите заводи...
Първо в Русе безработицата е сравнително низка. В Търговище, Монтана, Враца, Кърджали, че даже Благоевград е много по-зле. Защо там гласуват за БСП, ДПС... ?
И като говорим присмехулно за социален статус - много е лесно да си траеш и да се правиш на сляп и глух за проблемите в България, когато заплатката от 800 лв ти чорка в джобчето. Аз не съм безработен и вземам над 400 лв, но някак успявам да съм Българин.
kara74
23 Авг 2005 10:34
Мнения: 2,982
От: Turkey
*****

Натиснете тук

Редактирано от - bot на 23/8/2005 г/ 10:53:30

Учителя
23 Авг 2005 10:38
Мнения: 23
От: Bulgaria
олезатвориочички,
Каза ли нещо, попита ли нещо - не разбрах накъде биеш... но ако имаш въпроси за АТАКА - слушам те.
Pavlik Morozov
23 Авг 2005 10:39
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
калки: и мен ме боли че русе се разсипа последните години, защото съм лично свързан с града и съм го виждал преди и бях много впечатлен и очарован. беше третия или четвърти град в страната. сега го няма на картата. почти пълна разруха. разбираемо е че гражданите му са ядосани и фрустрирани, обаче не виждам защо се лъжат по самозванци като сидеров, който с нищо няма намерение да помогне нито на тях, нито на БГ, защото живее от съществуването на проблема, не от липсата му.
а защо "лумпенизиран" - ами малограмотното население докарано в града да работи във фабрики и институции, като го изриташ на улицата и пак трябва събота и неделя да ходи на село да копа и пълни буркани за да преживява мислиш ли че не е лумпенизирано. пролетариат та дрънка, недоволен и с претенции
олезатвориочички
23 Авг 2005 10:42
Мнения: 1,759
От: Turkmenistan
Да, с удоволствие ще попитам; например каква е структурата на партията, какъв е състава на централното и съответно местните ръководства (като позиции, да не си помислиш нещо), как се взимат решения от местното и от централното ръководство, местното как участва във взимането на решения, касаещи цалата партия, и какви решения може да взима самостоятелно, какви са плановете за участие в местното т.нар. самоуправление, с кои организации в Русе например си партнира партията?

Редактирано от - олезатвориочички на 23/8/2005 г/ 10:44:16

Benedict
23 Авг 2005 10:42
Мнения: 741
От: Bulgaria
тц тц тц...
правели подбор значи...
а другите си набират овчици от всички слоеве, само пъдарите са си едни и същи!!!
innergy
23 Авг 2005 10:43
Мнения: 65
От: Bulgaria
Браво Pavlik, значи ако загубя работата си ставам лумпен ...
Малоумник ...
Pavlik Morozov
23 Авг 2005 10:45
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
учителя: за това ми беше приказката де, което и ти казваш - че русе падна до ниво да се мери с монтана, враца, благоевград и т.н. преди беше наравно със софия, пловдив, варна и бургас. но софия си остана столица, пловдив е голям, варна и бургас преживяват от международна търговия, туризъм, далавера и нефт, а русе пропадна. покрайнините на града са индустриална пустош. близо до центъра още се виждат соц-фасади по магазините. обаче стига за русе - виждам че има хора които ми се обидиха, а да обиждам русенци никога не съм искал.
steretje
23 Авг 2005 10:47
Мнения: 211
От: Bulgaria
Учителю,
Какво те прави пò българин от останалите? Членството в Атака, може би?
На Сидеров му трябваше нещо, наречено електорат, и създаде Атака. А Атака е нещото, което беше необходимо на лумпена със затруднено мислене и изкривен поглед за реалност, за да си повдигане самочувствието. Направихте си взаимна услуга(по-точно Сидеров ви употреби, а вие му се отдадохте).
Сега чакаме да се налудувате.
Учителя
23 Авг 2005 10:47
Мнения: 23
От: Bulgaria
Pavlik Morozov,
Волен "живеел от проблема, а не за проблема на хората".
Можеш ли да обясниш какво имаш превид и да се обосновеш? И ми кажи, след като останалите партии (или да речем някоя от тях) са толкова добри, съвестни в обещанията и целите си - откъде тогава се взеха тия проблеми и тия недоволни ? И не беше ли така и със СДС през 1989 ?
Вижте, ако нещо в АТАКА ви смущава, казвайте го конкретно и обосновано. Така помагате на България като цяло, но да пръскате слюнки просто така за кеф - е долно и предателско.
Старшината
23 Авг 2005 10:47
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
А в ССД как приемат
Pavlik Morozov
23 Авг 2005 10:52
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
innergy: не, пич. ако си имал уютна работа и сносен стандарт, особено такива каквито не си можел да получиш на един свободен пазар, където конкуренцията и търсенето определя цените, тогава ако си изгубиш работата се лумпенизираш. защото ти се предлагат само по-лоши работи от тази която си имал преди. и ти естествено не си мислиш че не си заслужавал предната, а си мислиш че сега има заговор за подтискането и онеправдаването ти. и тогава си готов да тръгнеш с рогата (реваншизма) напред след всеки демагог празнодумец, обещал ти да сложи нещата по местата (т.е. и теб на уютното старо място). много типичен пример за това явление са бившите военни, които от една охранена и добре осигурена с превилегии и социален статус каста сега са паднали до ниво на обикновен държавен служител, и много ги боли и всякак търсят разплата
Simplified Solutions
23 Авг 2005 10:52
Мнения: 35,462
От: Bulgaria
Калки,


Първо такъв принцип не е имало.
Второ - виж контекста.
Трето - разбирам, че нищо не си разбрал, но ми липсват някои педагогически качества.
И трето - обърнала съм се към Дон, който разбира.


Извинявай, ако ти е прозвучало грубо.


Учителя
23 Авг 2005 10:54
Мнения: 23
От: Bulgaria
steretje,
Виждам, че под псевдонима ти пише "напреднал". Тук съм съгласен, но няма да коментирам, защото това е сложна и специфична медицинска материя. Волен не ни е употребил. Волен не е искал да създава партия. Това стана под натиска и желанието на хората, които следяха тв СКАТ и му писаха.

Всички, които се чувстват Българи и обичат и милеят за родината са Българи. АТАКА е политически израз на родолюбие. Това, че не си в АТАКА не те прави предаател и не пречи да си Българин.
Та така - ти Българин ли си ?
Добави мнение   Мнения:451 « Предишна Страница 10 от 23 8 9 10 11 12 Следваща »