Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
И новата власт ще бори мафията със стари мерки
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:101 Предишна Страница 3 от 5 1 2 3 4 5 Следваща
Chicho Dr.
27 Авг 2005 05:45
Мнения: 8,006
От: USA
Нещо я няма радостта. Пречукали боклука - хубаво. Но кога отново ще утрепат нещо по така, нещо о ттези, които ги командват боклуците. От Лукановата [Тато (капо) ди тути капита=Тато да ти купи папото/капата] покана за танц, няма вече радост. Леки утешителни награди бяха Илия Павлов (зет на Първо главно), Фатик (социлистическата Сирия-България-ДС връзка) и донякъде Карамански (момчето за всичко на "П"артията). А щях да забравя: малка душевна награда беше и взривяването в асансъора на ДС възпитателя Стоилов. Но кога други архитекти на прехода/прихода ще си получат заслуженото? Само да да посоча някои заслужли другари от челния юмрук на партията: Димитър Гущеров, Тошо Тошев, Венцислав Йосифов (юдео-кандидат-кметът), Валентин Моллов, Батето, Петъо Блъсков, Красимир Премеянов, Сашо Томов, Нора Ананиева, Александър Лилъов и други знайни и незнайни герои на "соц." труда. Също така някои по-нови кадри като: Ахмед Доган, Юнал Лютви, Стефан Софиянски, Данчо Ментата, Надка, Иван Костов и прочие. В очакване сме на високосна "година". Бог отлага, но не забравя.
Зую
27 Авг 2005 05:49
Мнения: 3,322
От: Bulgaria
Само за Параграфа. Нелегалният бизнес е забранен от закона. Легалният е разрешен и се води по съответните законови разпоредби. Но когато не спазваш или нарушаваш законите, какъв става този бизнес, Параграфе? Незаконен или нелегален?
ole-le
27 Авг 2005 06:05
Мнения: 5,620
От: Bulgaria
Зую,
ще получат, ако чиновника е приватизирал (чрез закона) разпореждането с пазара. Ако чиновника назначава пазара. Ако дали ще правиш нещо или не, как ще го правиш, зависи не, не от търсенето или обективни обстоятелства, а от субективната воля на чиновника.
(За разпореждането с имуществото не говоря, тъй като това е преходно явление, което ще изчезне с приватизацията).
*
Я да спрем да харчим бюджета на държавата за глупости и да създадем много-добре платена и технически обезпечена полиция, (държавата не е по-бедна от мутрите), която да си върши работата. Да "форматираме" законодателството, като го сведем да малко на брой изпълними закони, да оставим мутрата да разчита директно на свободния пазар и конкуренция и да го видим що за бизнесмен е.
*
Най страшното на сегашната система на неизживян мутрирал социализъм е че се професионализира и става все по трудно разрушима. Неформалните механизми изцяло са обезсилили формалната законност, която пък не прави нищо друго освен да ги стимулира и обезпечава.
Зую
27 Авг 2005 07:28
Мнения: 3,322
От: Bulgaria
Оле-ле,
нещата могат да се кажат и с по-прости думи. Един от начините да не се прави нищо е всичко да се обяснява с висока степен на абстрактност. Проблемите трябва да се дефинират с по-прости думи. Пътищата за решаването им също. Съгласи се с мен, че мутрите и държавните чиновници, които на практика творят историята, изобщо не мислят по този изискан начин. Нещата са доста по-прости. Стига сме говорили за процеси и явления, за закони и закономерности. Време е този народ да се намеси между изборите( не само по време на избори) за да защити правата си. А на него му трябват прости и ясни послания, които да пораждат действия, а не теми за размисъл.
Зую
27 Авг 2005 07:38
Мнения: 3,322
От: Bulgaria
Оле-ле,
и ти говориш за неща дългосрочни. това е втори начин да не се върши нищо, да се захванеш с дългосрочни проблеми, които ще ги мъндаш през целия мандат, а като свърши мандата, всеки по пътя си. Следващите с тяхен номер.
Това, което трябва да се направи веднага е да се прекъснат всякакви бизнес връзки между държавата и фирмите на престъпните групировки. Което е дадено под аренда, под наем, да се вземе. Да се елиминират от всякакви търгове. Да им е отнемат всякакви лицензи, разрешителни и т.н. Но не само на тези от ВИС, тъй като се говори, че при началото на мандата на Виденов убили Васил Илиев, а при началото на мандата на Станишев убили брат му.
ole-le
27 Авг 2005 08:15
Мнения: 5,620
От: Bulgaria
А на него му трябват прости и ясни послания, които да пораждат действия, а не теми за размисъл.

Зую,
съгласен съм с теб, но нали преди да тръгнем за някъде трябва да знаем къде отиваме. Иначе ще стигнем никъде.
*
По втория постинг:
И кой ще го направи. Тези които дадоха парите с чувалите (буквално) на Васил Илиев и бяха спонсорирани от Георги Илиев или тези, които се прехранват от "хонорарите" ?
*
Има ли политическата воля във властта ?
В опозицията ?
АТАКА ?
Че тя освен с ДПС и циганските изпълнения с друго не се занимава. Друго освен медийния скандал не я интересува, а дори и не знае какво всъщност я интересува.

Редактирано от - ole-le на 27/8/2005 г/ 08:23:49

Mrx++
27 Авг 2005 08:20
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Я Десито (афторката значи) да ни каже какви нови мерки и са въртят в главицата.
Щото аз знам други мерки дето действително ще проработят.
Отварят лагерите в Ловеч и Скравена (те си бяха за криминални между другото), отварят и списъците в МВР на бандюгите и всички що са в списъците ги вкарват в лагерите. На техните адвокати им се обяснява, че е за здравето и запазване на живота на въпросните бизнесмени, защото са под интензивен острел. Ако адвокатите много пискат за някаква си правова държава и тях ги вкарват в лагерите.
Да видиш как ще утихне държавата.
Зую
27 Авг 2005 08:50
Мнения: 3,322
От: Bulgaria
Оле-ле,
аз вече не апелирам към партиите за политическа воля, защото съм убеден, че те от апели и молби не разбират. Аз вярвам в силата на народа. Аз съм убеден, че народът, с разрешените от закона средства, може да накара управниците да организират всички търгове на градския стадион, или да си изкарат бюрата на площада. Народът трябва да се наддигне по някакъв начин. И бих желал Атака да се развие в тази посока. А това, че в момента се занимава само с циганите и ДПС, това би трябвало да е начало на програмата й. Не може изведнъж да се хване с групировките. В момента всички партии, средства за масово осведомяване, всички власти са на нож срещу Атака. Не може изведнъж да се захване с центъра на злото, трябва да понатрупа сила. Когато търсиш отговорност за проблемите, най-напред ще я търсиш в другите партии, които са осрали полянката. Ето, в момента Атака има да решава въпроса с областните, да не се назначават от ДПС. Да буни народът. Да го изправя на крака. Да го насърчава да се организира и да дава отпор на безумията на властимащите.Да поправя грешката на президента. Това малко ли е? Другите и това не правят.
Не може народът да проявява политическа активност само по избори. Постоянно, ежедневно трябва да ври и кипи. Комитети, организации, клубове, писма, искания, петиции, митинги, стачки, агитки- всичко разрешено от закона. Това е пътят сами да се оправим. А не само с коментари на маса.
Big Brother
27 Авг 2005 09:28
Мнения: 206
От: Bulgaria
Мрх++,
Прав си.Лагерите в Скравена, Ловеч и навсякъде другаде трябва да се отворят.Даже са малко.Още трябва да има.Е, малко сме закъсняли, но по-добре късно, отколкото никога.Само, че тогавашните организатори, трябва да са сегашните им обитатели.Няма нищо политическо, нито реваншистко в това.Просто възмездие за извършени тежки криминални престъпления, за които не трябва да има давност.
shake
27 Авг 2005 09:50
Мнения: 5,773
От: 0
Защо Илиев успяха да го осъдят само по Т.Живково време?
Защо сега службите не са го следили както трябва, след като наят кой е?
Би трябвало държавата да е по-силна от мафиотските групировки.
Djok
27 Авг 2005 10:14
Мнения: 4,498
От: Bulgaria
"МВР подписа споразумение с прокуратурата, финансите и следствието за общ фронт срещу организираната престъпност" Ново ОФ? Е сега вече им разказаха играта на мутрите! Ако новото ОФ се държи като старото- както от многопартийна система остана една партия с една власт- ако от всички мутренски кланове остане само един и то с властта под ръка, то тогава и проблемът престъпност ще е еднозначно решен... Нов стар почин приложен на наша земя.
Bacho Ilia
27 Авг 2005 10:45
Мнения: 1,359
От: Bulgaria
Как да се бориш със себи си!?! Нелепо е! Държавата и Организираната престъпност в България то е едно и също. Помислете малко възможно ли е да организираш канали за тонове наркотици, трафик на хора, оръжие, деца без държавна протекция и тук не ви говоря за подкупени митничари. Какво ви сочи логиката? Без протекцията на МВР и тайните служби такива дейности в такива мащаби са практически невъзможни. В тази ми теза няма никаква конспирация, това е модел на поведение наследен от старото управление - през България и Румъния са преминавали, а най-вероятно произвеждани огромни количества наркотици, за оръжието е ясно няма да го коментирам. Можете да си представите рижемите на Чаушеску и Живков какви пари печелили от всичко това - е от това са прословутите партийни куфари.
Bacho Ilia
27 Авг 2005 10:46
Мнения: 1,359
От: Bulgaria
Сега не е по различно, модела е същия леко видоизменен - държавата създаде известните на обществото "групировки" за да продължи печеленето на нарко пари. Тук вече може да се замислим за следното: че организираната престъпност е полезна за държавата и обществото, дори бих казъл е необходима - за мен е ясно. Трябва да съществуват такива организации, въпросът е кой ги контролира, защото ако държавата е силна проблем няма - те си изпълняват предназначението, НО ако държавата е слаба - вече не е ясно кой кого управлява и положението излиза от контрол. Моето мнение е, че българските тайни служби работят все по-добре, хайде да не обясняваме тук кой извършва убийствата, разбира се МВР и тайните служби. В цялото положение няма нищо ненормално - в тези среди с убийство назначават на пост и с убийство уволняват.
Пейчо Пеев
27 Авг 2005 11:59
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
Не вярвам на полицаите, от години използат аларма за сигнализация, плаща им ce по 200 лева, кварталният живее отсреща, но не чува, а в районното все са акция. Е, относителни права, релативисти бе майна, не е престъпление Има такива хора, траките ги наричат пайс-чедо, служител на Бога, в Църквата ги почитат като чисти, святи хора, ами най-лесно ми е да лекувам на разстояние между другото. Ноооо милицията поставя уреди за да четат мислите, да се включат и те към дядо Господ, да ама не, дарбата е надписана за .....Та такива ми ти работи за тайните

Редактирано от - Пейчо Пеев на 27/8/2005 г/ 12:55:08

turkish89
27 Авг 2005 12:33
Мнения: 127
От: Bulgaria
Grumnaha Iliev!!! qkoooooooo edna mutra po-malko, edin hlqb pove4e...
Rogatia
27 Авг 2005 12:35
Мнения: 8,949
От: Bulgaria
.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Rogatia
Bacho Ilia
27 Авг 2005 13:01
Мнения: 1,359
От: Bulgaria
Rogatia: интересна ретроспекция, но ако се замислиш по-дълбоко и предвид модерните времена в които живеем - подобен подход първо е невъзможен и второ е безмислен. Хората по природа са си стадни животни и нищо на света неможе да им попречи да се събират на групи, а в обществото така или иначе винаги ще има девиации ( разбирай организирани престъпни групи с най-различни цели) и след като тези факти са на лице и ние с нищо не можем да ги променим - то най-умното е поне да ги контролираме. Повтарям пак обществото има нужда от организираната престъпност, държавата много добре е разбрала това и сама я създава и контролира - доста по умно отколкото да я унищожава.
Модела приложен от Мусолини е действащ само при създадени изкуствено социални модели ( фашизъм, комунизъм), където на обществото е казано "нямате нужда от подобни организации", а то самото не е стигнало до този извод в естественото си развитие.
turkish89
27 Авг 2005 13:01
Мнения: 127
От: Bulgaria
Какво да ти кажа тоя бандит живееше до мен по едно време и не съм имал приятни спомени от него!
Calina Malina
27 Авг 2005 13:05
Мнения: 6,931
От: Bulgaria
Е как само на министрите, оглавявали това министерство, не им е ясно, че "борбата" трябва да започне от вътре в самото него. Че тия снайперисти не ги отглеждат в махалата или в Алкаида. Че във всеки град полицаи охраняват местата, където се упражнява "легален бизнес". Че дори и да има честни хора в системата на МВР, те са подложени на тормоз, така, че или да напуснат, или да живуркат за сигурната заплата. Че е необходима операция "Чисти ръце" в самата система на МВР и за това е необходим "Вътрешен отдел", който да се занимава с "мръсните ченгета".
Bacho Ilia
27 Авг 2005 13:08
Мнения: 1,359
От: Bulgaria
Calina Malina - напипваш вярната посока на расъждение, а сега я доразвй още малко!
Добави мнение   Мнения:101 Предишна Страница 3 от 5 1 2 3 4 5 Следваща