Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Модел на първия ни самолет летя в \"\"Небе за всички\"\"
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:42 Предишна Страница 2 от 3 1 2 3 Следваща
Veseliqt
07 Сеп 2005 13:14
Мнения: 2
От: Bulgaria
Още като видях на сайта на организаторите- http://www.airshow-bg.com/, кой с какво ще участва и се отказах да изхабя толкова бензин и пари Виждайки Вашите коментари, виждам, че не съм сбъркал. На летище "София" щях да видя повече!Колко лева струваха билетчетата?
Със съжаление установявам, че с всяка година, шоуто става все по-зле. Нямам нищо против леките и ултра леките самолети, но за гледане не стават.С тях е интересно, ако ги управляваш! Аз искам да наблюдавам на шоута като това само Hevy Metal машини и то управлявани на пределни режими.
mutotcaf
07 Сеп 2005 13:19
Мнения: 72
От: Bulgaria
2.5 BGN
много им бяха
полицията ни спря на 200м след КЦМ
и ни накара да паркираме в нивиците на някви си хорица
и набивахме крак до летището - има няма 2км.
mutotcaf
07 Сеп 2005 13:23
Мнения: 72
От: Bulgaria
Когато на един гражданин не му издържаха нервите и на "пропусквателния пункт" които се състоеше от една бариера и до нея един човек късаше билетчетата и пускаше един по един хората а те бяха над 10000 човека лично по мое мнение. Та човека се възмути как може такава организация и да пускат един по един, а полицая го погледна гневно и му изръмжа "А вие що идвате толкова много!!!!!"
Va
07 Сеп 2005 13:36
Мнения: 1,278
От: Bulgaria
Loki,
Извинявай че те пействам ама "Иначе - оръжията, комуникации (включая и системата "свой-чужд", която "добре" се е справила в Ирак - 2 (поне) самолета и 1 "Патриот" ), както и обучение на пилотите - примерно според същите стандарти пилоти с под 100 летателни часа се отстраняват от бойно дежурство."
Искаш да кажеш че Рускит нямат оръжия, Липсва им радио и сигналите си ги подават с поклащане на криле и с развяване на флагчета?, или че руската система свой-чужда не дава правилен отговор при запитване от американска ( не твърдиш надявам се че липсва, като гледам имаш няква представа все пак ). Относно системата за обучение какво да ти кажа, ракетите в Горна Баня , Китайското послолство в Белград, цивилните квартали в Багдат, ...( да изброявам ли още) говорят достатъчно че има какво да се учи още, (Направи си справка що е претоварване кога се появява , при кои маневри и за каво служат тези маневри и поразпитай кои пилоти при какво претоварване тренират,) А за 100-те часа щом пилоти с повече часове се дънят то си е задължително да не ги пускат и да доближат самолета а не на мисии да ходят
Локи
07 Сеп 2005 13:46
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
Не В това са разликите между НАТО-вските стандарти и руските - в системите.
Не съм идиот, да кажа, че руските самомети нямат примерно радиовръзка.
Имамт си вскичко (а някои и в повече от прехваления Ф-16), но са различни (а в някои случаи и по-добри).
Е американците имат една система, за която на руските бойни самолети не съм чувал - за ограничаване на претоварванията - далаверка за пилота - ще го свалят, но ще си е в съзнание.
За 100-те часа (забравих да напиша - годишно) - просто ми е интересно нашите как ще се вредят, независимо с какви самолети ще са.

Редактирано от - Локи на 07/9/2005 г/ 13:52:43

mutotcaf
07 Сеп 2005 13:55
Мнения: 72
От: Bulgaria
това за часовете не го вярвам
прекалено много са
Va
07 Сеп 2005 13:57
Мнения: 1,278
От: Bulgaria

Локи,
и това се е случвало да ми обясняват че руснаците нямат система за опознаване и радиостанции имало само на "командирските " самолети а на другите нямало, нямали GPS което означавало че руснаците нямат система за глобално позициониране ( Руската е само за военни цели, а не комерсиална като американската) Въобще съм чувал дивотии дето ...
mutotcaf
07 Сеп 2005 13:59
Мнения: 72
От: Bulgaria
Va, руснаците са само малко по-зле с радарите - другото им е перфект
Veseliqt
07 Сеп 2005 13:59
Мнения: 2
От: Bulgaria
Сетих се за обяснението, защо нашите ВВС няма да участват! Заради наводненията!Един вид ще пестятат пари!!!!Тогава защо просто, не преместиха на някой наш ас тренировката от делничен ден за вчера, на шоуто?Знам, че планирането в нашите ВВС си е тромава система, но все пак е възможно, нали?
Може би смятат изобщо да не летят до края на годината и така да спестят още много пари?
Поне аз така разбирам нашето неучастие!
mutotcaf
07 Сеп 2005 14:01
Мнения: 72
От: Bulgaria
но е истина и това че като си купиш ф-16 и ти махат доста от опцците му
и на практика му махат единственото предимство
като го изнасят извън САЩ имах в предвид
Локи
07 Сеп 2005 14:09
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
Va, ами, GPS наистина си нямат
Все пак си правят собствен аналог на тази система - "ГЛОНАСС". Както и европейците си правят своя (чуваха се някакви слухове за обединение на Русия и Европа за обща, ама не съм сигурен).

mutotcaf, а да си чувал за учението в Индия? Руските радари наистина откриват цели от малко по-късо разстояние, но пук успешно ги индефицират на фона на планина примерно, при което Ф-15-ките в Индия са се издънили, както предимство имат и руските пасивни опто-елекронни системи за прихващане на целта.

Редактирано от - Локи на 07/9/2005 г/ 14:12:43

mutotcaf
07 Сеп 2005 14:35
Мнения: 72
От: Bulgaria
Локи съгласен съм донякъде - оптоелектронната система на руските се използва в доста редки случаи - а за този проблем с планина не съм чувал - не би трябвало да го имат...
нали затова са базирани на доплеровия ефект. но и на хамериканците радарите им са просто по-нови и подпомогнати от много компютърна мощ - доста разтоварват пилота и най-вече могат да те прихващат симулативно без да лъчиш кат улав и цял свят да те разбере.
не че и руснаците няма да направят нещо такова - ако вече го нямат де.
но поне засега не го предлагат.
Старшината
07 Сеп 2005 14:50
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
mutotcaf, объркал си се много силно, приятелю. "Положение кобра" ?? На пределна скорост, двигатели - на форсаж, и ъгъл на атака - къде 30 градуса ... Пунт и пластика му се вика на това - нищо общо с "кобрата"
mutotcaf
07 Сеп 2005 14:58
Мнения: 72
От: Bulgaria
старшината явно не си забелязал че това беше цитат на статията на някъф гениален журналист от стандарт.
ясно е че няма нищо общо с "кобра" но и то неможе да се иска от тези самолети.
за грипен незнам но ф-16 неможе да излезе от този маньовър, а като гледам съотношението на T/W на грипен-а и той няма да се справи.
Старшината
07 Сеп 2005 15:01
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
Прощавай, прочетох още веднаж поста ти. Май съм роден преди да открият иронията ...
пп. разбира се, че и грипена не може да излезе ... ще ми се да го видя да влиза ... ама от по-далеко :-))

Редактирано от - Старшината на 07/9/2005 г/ 15:07:55

Локи
07 Сеп 2005 15:09
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
mutotcaf, за Индия това за радарите е било едно от оправданията на американците - все пак в 90% са загубили.
Тактиката на индийците е била нисък полет сред планините на пасивна система - в случая Ф-15-ките не са успявали да прихванат, а често и да забележат Су-27-цата. Освен Су-27 в учението от индийска страна са участвали и Миг-29 , Миг-21, Рафал. Незнам дали "90%" ги дават срещу Су-27 или срещу всички.
Va
07 Сеп 2005 16:36
Мнения: 1,278
От: Bulgaria
Локи, "ГЛОНАСС" е въведена в момента. Това че не може да си платиш за да ти я сложат на колата е въпрос на търговия, а не на липсата на системата. Използва се някъде от 90-те години на миналия век. Само на кораби и стратегически бомбардировачи.
За инфрачервения локатор и пасивните системи за наблюдение доколкото съм чувал ги имат и наште 29-ки (които са основно от А серията и са от началото на 80-те, първите извън Русия), а все още не са въведени в новите серии на Ф15, Ф16 и Ф18. Преди 5-6 години в списание " Криле " имаше специален брой посветен на Разликата между Ф16, Ф18 и МиГ 29. Сравнението беше направено между самолетите на въоръжение около 95-96 година в САЩ и "миговете" останали от бившото ГДР в неската армия. Полигона е бил в Щатите пилоти са били американски пилоти за всички самолети. За МИГ-а са използвали специално обучени по руска методика с руска тактика американски пилоти останали от "студената война" Любопитните могат да го потърсят и да прочетат доста интересни данни, но в 95% американските самолети дори не са имали шанс. Единственото предимство е била ракетата с далечен обсег което се е туширало от по-голямата тяговъоръженост и по-добрата маневреност на МИГ-а. Има подобно списание за СУ 27 и Ф15 .
Локи
07 Сеп 2005 16:48
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
Va, не че нещо, но явно сме на едно мнение, кои са по-добре...
А за "ГЛОНАСС" - пиша "разработвана", защото още не е достигнат пълния й капацитет - трябва да стигнат до 24 спътника, а сега са 14 (инфо от края на миналата година).
Va
07 Сеп 2005 16:52
Мнения: 1,278
От: Bulgaria
Подозирах нещо такова ама не бях сигурен.
Va
07 Сеп 2005 17:10
Мнения: 1,278
От: Bulgaria
Локи, извинявай, не съм искал да те засегна ( дано не съм го направил).
Добави мнение   Мнения:42 Предишна Страница 2 от 3 1 2 3 Следваща