Може и да е зомбиран човекът (то ако е зомби, не е човек всъщност), но на въпросите му някой може ли да отговори? |
Кога е правена ревизия на приходите, разходите и печалбите на тоците от независими ревизори? Сбраха се двамцата юнаци мак, любимци мои, Неат и Манрико. Титан до титана, мила моя майньо льо. . На въпроса мога до отговоря по хиляди начини: 1. Кога е правена ревизия от независими външни ревизори и дайте резултата от ревизията, за да отговоря. 2. А ме некой пита ли ме отде ще намеря пари да платя на енергото? 3. (тоя вариант следва незабавно репликата да работя повече, за да имам повече пари) Ми да работи и енергото повече и да има повече пари. |
По емпирични наблюдения новите електромери отчитат поне с 30% повече от старите. Всъщност от това ЕРП-тата нямат нужда - те са монополист и като такъв си слагат каквато цена искат, ако няма някой, който да ги контролира като ДКЕР например. После могат да приложат прости хватки като премахване на по-евтиния ток за този или онзи, утре ще ни турят такса електромер, вдругиден - такса за отчитане на електромера, по вдруги ден - такса за ежемесечна настройка на електромера. През това време ще докажат, че цените са адски ниски и ще ги вдигнат двойно. Може да турнат няколко различни тарифи и да доказват по най-евтината, че тока всъщност е поевтинял, а ние да плащаме двойно и тройно повече. Такива ми ти работи - частен монопол |
Специално за `Kaily ще потърсим кой да плаща нейните сметки за ток, парно, здравни осигуровки, прехрана, облекло, транспорт, жилище, мобилен телефон, екскурзии в страната ичужбина..... Няма да я оставим на улицата женицата. Не знам обаче дали няма да поиска нещо в замяна този някой |
Вижте какво, абсолютно е невъзможно всички европейски тезиси да говорят за повишаване на всички цени тотално и да не споменават абсолютно цената на работната сила. А ако наистина е така, то следва да се счита, че са били достатъчно наивни да решат, че цената на работната сила влиза естествено натурално в уравнението и затова да не са я споменавали. С тия сметки де ги правят тиквите, като оня лаф на Шкумбата-къф влак бе другарю професор, влак няма в конспекта.. Невъзможно е да съставиш уравнение, без да отчетеш всички източници на приходи. Като ще строиш илядо тръби да се изливат от басейна, требе са ти ясни тръбите, от кои ще се влива. Доходите на населението, ма никога нема ти излезне задачката да строиш и да чистиш и са дстроиш и да чистиш тръби за оттичане и пет пари да не даваш за тръбата за вливане. Ако бот е още отпуск, да продължа нататък? |
Неат, кофти е, че скоро четох и не запазих статия за консуматорското общество. Дето се създава, за да може да се консумира продукцията, която се бълва на конвейра, щото ако не се консумира продукцията, кел файда от увеличаване на производителността. Преди да създадеш продукт, требе търсиш кой ще го купи. Затова западните държави създават първо консуматора. Не разглеждай народа като човеци-това определено не го можеш. Разглеждай ги хората като говеда, като овце, като кокошки. Както и да ги гледаш, за да има производство, трябва да си създадеш и консуматори. А това значи на икономически език платежоспособно търсене. Без тая част от уравнението си оставаш един дървен философ-теоретик на кризата, без даже сам да го осъзнаваш. |
Hamer, всичко това се получи, защото липсва реалната конкуренция. Частната собственост е хубаво нещо, но при наличие на свободен пазар и конкуренция. При нас се получи следната картинка: приватизираха се съответните предприятия или дружества и от държавен монопол преминахме към частен такъв. Или казано по нашенски от трън та на глог. |
Приватизацията е скрита форма на признание за национална НЕКАДЪРНОСТ. Тя е престъпно предоставяне възможността на чужди компании да смъкват от гърба на редовия български гражданин прекомерни печалби. Това е както да вкараш самозвани "Джентълмени" в дома си и да им предоставиш дома си, дъщерите си и всичко останало за използуване. А всички ОБЕЩАНИЯ, на които сме свидетели си остават обещания без контрол и санкции, защото политиците, които ги получиха вече са извън играта, а тези които се награбиха с благата ги считат вече за дадени от Бога. |