Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Мафията се родее по финансова мощ с държавата
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:42 Предишна Страница 2 от 3 1 2 3 Следваща
хунвейбин
19 Дек 2005 10:09
Мнения: 9,895
От: Bulgaria

Наясно е и какво е държава и какво е мафия.Грешка няма.

, , Мафията в България се родее по финансова мощ с държавата, а нищо чудно вече дори да е я надминала.”

, , години наред всички постоянно дават като пример огромната далавера с източването на този данък и никой нищичко не прави.”

, , Отгоре на всичко в миналия парламент месеци наред комисия се занимаваше с обобщаване на ситуацията с измамите с този данък, накрая уж бяха предложени някакви мерки и накрая пак нищо. Това не е ли логистика на мафията?”
, , Срамно е да се гледа как същата тази държава не само не прави нищо да омаломощи финансово мафията, но и продължава да създава законови възможности и празноти, за да укрепва още повече парично тя.”
Много точно е разкрилгенезиса на мафията.
И ролята на И.Костов-ДеДеСе-то всеки знае че схема на СеДеСе-с пробойните в закона , за да може да се точи.
А и всеки досетлив , разбира сегашната истерия на Костов-когато тези данни излизат на показ.
Вегетарианец
19 Дек 2005 11:12
Мнения: 1,628
От: Bulgaria
Горките ДАСКАЛИ, жална България!
Балканджи Гогов
19 Дек 2005 11:21
Мнения: 964
От: Bulgaria
Корупцията е симбиоза на властта и парите. Мафията - това са парите. Властта - партиите и шушумигите на власт. Първите хрантутят вторите, но преди всичсо крадат и лапат на поразия. На суверена, демек народа му се такома майката. Я ми посочете поне един политик (изключая недоразумението с френско име), който ВИДИМО не се е нагушил до девето коляно! Нема леви, нема десни, нема турско сини, нема раковини! Но метастазите на хайдуклъка в България са навсякъде - от кметството на Горно Нанадолнище до министерството на Долно нанагорнище, през парламата, президентството, т.нар. "съдебна система", прокунезнам кво си и пр. Изводът е отърване нема, за жалост
хунвейбин
19 Дек 2005 11:27
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Това го казва Сергей Станишев .Министър председателя на България.
Трябва да се ограничи недобросъвестното източване на ДДС, защото е възможно при влизането ни в Европейския съюз (ЕС) проблемът с неправомерното източване на ДДС от бюджета да се задълбочи.
----------
Това пък са желаните промени -за този ДДС.
, , Да се забрани регистрирането и прехвърлянето на фирми на фиктивни и несъществуващи собственици, както и на онези лица или дружества, които имат непогасени публични задължения.”

Прочетено в обратен порядък показва , че е точено от бюджета по възможните най кръчмарския начин и с най долни кръчмарски способи.
Дори чрез фирми фантоми , несъществуващи собственици и дружества с непосасени публични задължения .
Това закон ли е било?Това приложение на закон ли е било?Това държавни служители ли са били?Какво е било това?
Или е било нещо друго-съвсем видима и нагла финансова схема , реализирана от мафия. И така милиарди са свити от народа.

, , Правене на огромни пари от въздуха.”Така ги наричат тези схеми на , , бележитите български финансисти и законодатели”.
А защо и сега , и днес , новият бележит финансист на България, пази тайните , като Гюро Михайлов , стоящ на пост пред мръсните пари на мафията?
Закона не го ли задължава в обратното?
А как само им казва на учителите.Пари срещу реформи.
На него някой каза ли му-министър срещу реформи?
А може да е имало пак някаква такава среща с черепи , плондири , картофи.Казвали ли някой за да знаем?
Знаем само , че са огромна и неприкосновена тайна-финансовите далавери?
И Орешарски храбро ги защитава.Това знаем?Какъв храбрец е новият -стар финансов гений на България
taki
19 Дек 2005 12:08
Мнения: 418
От: Bulgaria
Светло пиво, при бай Тошо не беше по-различно пак държавата и мафията си беха едно, само че се произвеждаше повече от повече производители, които получаваха по-малко за положения труд, но можеха да си покриват дневните разходи. Днес 1 500 000 българи работят извън България който каквато работа намери, за да изхранват родителите си, които мизерстват с пенсиите, които получават. Още 1 000 000 цигани лежат на помощи, защото не искат да работят за 100 лева, след като има закон който им осигурява 120 лв. без да работят.Та при тази аритметика мафията, пардон държавата не може да си набави необходимите и кинти и затова непрекъснато увеличава цени, данъци и такси за да се издържа и да си поддържа стандарта. Е време е мафията/държава да помисли малко за онези, които и осигуряват комфорта или да си ходи. Не ме интересува кой ще ме управлява, стига да спре да краде поне първите две години от управлението си и да накара подчинените му кръгове /мафиоти/ да си харчат спестяванията, а не да крадат нови. Само две години без кражби, толкова ли е трудно. И малко повече законност за всички и за дребни и за едри крадци. Защото този който се опитва да прави нещо го грабят от две посоки веднъж законно и веднъж незаконно.
krass
19 Дек 2005 12:41
Мнения: 1,371
От: Bulgaria
МАФИЯТА СЕ РОДЕЕ (по финансова мощ) С ДЪРЖАВАТА
Вълчо
19 Дек 2005 13:12
Мнения: 2,798
От: Bulgaria
Като у Маяковски -
"Казваме Държава, разбираме Мафия
казваме Мафия, разбираме Държавата".
Кюлев от Мафията ли беше или от държавата. Откъде са му парите?
Илия Павлов от Мафията ли беше или от държавата? Откъде са му парите?
Румен Петков като говори 10 минути, 20 пъти употребява думата "държава".
И показа как работи поверената му държавна институция. Показа, че работи като Мафия.
А_така, Иван Костов не каза че ЩЕ отвоюва държавата от Мафията, а каза "Отвоювахме държавата от Мафията". И после впрегна Мафията в служба на държавата. Сега ще гледаме как Румен Петков ще я впрегне. А и през ум не му минава, че в една европейска страна, след това дето го надроби неговата полиция, трябваше да си подаде оставката.
А_така
19 Дек 2005 13:24
Мнения: 2,194
От: Bulgaria
Вълчо, мисля че грешиш! Държавата служи на Мафията, не обратното. А всички ние служим на Държавата, по един или друг начин. За останалото се сещай.
umeen
19 Дек 2005 13:29
Мнения: 53
От: Bulgaria
Че как няма да се родее, като мафия и държава е едно и също нещо на неоколониалната територия наречена "България"-просто държава отдавна няма-не и в класическия смисъл на понятието държава, но тъй като сме в постмодернизма и всичко е и така и вака, ето че такива абсурди са възможни....
Писна ми
19 Дек 2005 14:50
Мнения: 2,086
От: Bulgaria
taki
[Златен][252]
19.12.2005 г. 12:08:39 ... при бай Тошо не беше по-различно ..., само че се произвеждаше повече от повече производители, които получаваха по-малко за положения труд, но можеха да си покриват дневните разходи.

т.е. сега се произвежда по-малко от по-малко производители, които получават повече за положения труд, но не могат да си покриват дневните разходи. Нали така?

taki - я виж по-добре какво е това мафия. Мафия имаше в бившия Съветски съюз макар и не толкова силна, но в България мафия нямаше. Сега силни мафии навсякъде, а в България даже мафията си има държава.
Монтен 1
19 Дек 2005 14:59
Мнения: 3,218
От: Bulgaria
Костов - под него Славчо Христов - под него Самоковеца/Маргините - под тях всички останали на пирамидата
Вълчо
19 Дек 2005 15:20
Мнения: 2,798
От: Bulgaria
А_така, прав си. Грешката е моя. Просто в главата ми срещу държава стои обкръжението на Костов, което беше видимата част на Мафията.
taki
19 Дек 2005 16:23
Мнения: 418
От: Bulgaria
Писна ми, Луканов е от Тошово време, Батето също, тия дето ги изпогърмяха и те са от тогава, подготвени кадри, ония дето изнесоха всичко също са от мафията, и сега ни управляват, доганчо и той е десидент от онуй време, тъй че нашата си мафия винаги си е имала държава. След 10 ноември 89 г. от една спретната мафия станаха много мафийки с много босове кой от кой по алчен и за това е борбата, да гепи кокала и да не пуска. Ето затова избирателната активност е ниска, защото вече никой не вярва на обещания и лъжи.
Минавам от тук
19 Дек 2005 16:52
Мнения: 5,214
От: Bulgaria
Като че ли никой не чете това, което е написано в статията
МНОГО са фирмите-интереса е голям. Участието е още по-голямо
Политиците са били виновни
А гражданите? Никак не са ангели
Цялата тази "надстройка" изобретена, платена и реализирана от БКПСС активно се подкрепя от "коалиция на желаещите", от хилядите незнайни войници на тихия фронт в сивата част на изкуствената икономика - плод на въображение на все същите изобретатели от БКПСС навременно преустроили се в строителите на пазарната икономика.
хунвейбин
19 Дек 2005 17:01
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Силата на парите ги прави партийни лидери и управляващи
.
Интелекта и алчността чрез който са грабили и грабят , показва че са нискочели мутри.Примитиви.Такива са десните мутанти.
Такава е днешната картинка-по техни данни , на техните пропагандисти и охранители.
Макар и скромни , тези признания са значими и показателни , за кого гласуват само 40% от българите.Останалите 60% в тази криминална история участие нямат-дори и изборджийско.
---------------



Според оценка представена от Центъра за изследване на демокрацията (ЦИД



Щети за 1.2 млрд.лв. годишно понася бюджетът от ДДС-измами .
----------------------

Действителният размер на тези щети , според оценката на държавната администрация , е много по-голям и представлява до 45% от приходите от ДДС в бюджета.
--------------
Анализ, направен от Агенцията за финансово разузнаване на сигналите за мръсни пари от финансовата система, показва, че около 30% от тях са свързани с ДДС-измами.
---------------

Статистика.От 100 разкрити престъпления само 11 са наказани .
-----------------------


Данъчните ревизии на физически лица показват, че във всеки голям град, където са проверявани собственици на имоти и коли за стотици хиляди левове, поне 10 души са укрили данъци за над 100 000 лева.

Всеки ревизионен акт за над 100 000 се оспорва в съда и тези пари могат да бъдат прибрани в хазната едва след като приключат делата.
---------------
Трудно се доказва и произходът на парите. Най-често собствениците на големи къщи и луксозни автомобили посочват, че парите им са от наследство, заеми, дори намерено имане в дворовете.
----------------

pipe7
19 Дек 2005 19:24
Мнения: 1,055
От: Bulgaria
Народът отдавна го е сложил етикета. Ако по друго не си личи, вижте какво става с изборната активност.
Проклети да са! Най тежката клетва ще сложат майките с черни забрадки, на изфабрикуваните "от обстоятелствата" престъпници и майките на прокудените от недоимък в чужбина.
kaily
19 Дек 2005 19:28
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Мдам, днеска вестника ми ареса.
И за тоя автор
Три убави статийки да си измие редакцията позора от челото...малце

pipe7
19 Дек 2005 19:51
Мнения: 1,055
От: Bulgaria
Хунвейбин, в нормална немафиотска държава и наследството и намереното имане се декларира и показва, и за двете се плаща данък! В нормалната немафиотска държава има бързо производство, съдиите държат на името си и не се "разболяват" при нужда, адвокатът на защитата , като не се яви на делото се замества в момента от служебен и делата не се влачат с години както в България.
Социализмът и бай Тошо ни дразнеха и се радвахме на 10.11.89, но ако знаехме каква престъпност и бедност ще има, как ще се клейми и излага името на България, щяхме да плачем.
Hugin
19 Дек 2005 21:25
Мнения: 8,461
От: Bulgaria
Фома, купища фома!
И в статията и в коментарите.
Pakaz63
19 Дек 2005 22:17
Мнения: 276
От: Bulgaria
Защо ли си хабите мастилото - то си е ясно, че мафията и държавата са едно цяло. Като погледнем повечето от политиците ни - те и в най-големите си мечти не са си предстовяли, че могат някога да бъдат фактори в професията си, та камо-ли в държавата. А ясно е, че всяка посредственост е подкупна. При положение, че на последните избори всички партии и всички независими купуваха гласове - откъде мислите бяха парите - спестени от добрите закони, които са приели. Но така ще бъде като сме народ от мижитурки. ПРЕКЛОНЕНА ГЛАВИЦА САБЯ НЕ Я СЕЧЕ!
Добави мнение   Мнения:42 Предишна Страница 2 от 3 1 2 3 Следваща