Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
КАТ ще взема по-малко точки при платена в срок глоба
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:39 Предишна Страница 2 от 2 1 2
Луд към Луди
03 Апр 2006 11:53
Мнения: 1,243
От: Bulgaria
- ало, кат ли сте... и на вас да ви.... женския родител!

много съм впечатлен! вече всичко ми се изясни! защо шАфьорските лицензи се купуват, защо няма свестни правила с още по свестен закон за пътя, що няма контрол и т.н... ами защото дачковата го е рекнала в прав тхт, защото: Годишно държавата губи около 30 млн. лв стига толкова! повече не ми обяснявайте! целта е била древна като света, ... пари! кой ги е прибирал тия 30млн... ми пичовете от кат! ето например таксистите... карат все е дно са ООД с кат, или рейсаджийте... бетер тантел... днес се шмацнал нов 'ФАНТОбус... на крив такова стълбовете му пречат! идеята за ненаказуемост в природата не съществува! казано на нашенски - няма безплатен обяд! ако си в едно с кат, друг ще се намери да тури я стълб, я къща, я мантионела я мост... няма мира ей! казвах и по-рано ( за лимската касапница) не са виновни ни рейсовете, ни старите коли... ни ни... виновни са само хората! то шАфьорите 'ора ли са!?!
Honda fan
03 Апр 2006 11:55
Мнения: 1,101
От: Bulgaria
СЕГА, какви са тези изпълнения в стил Гарабед шпионина? Да бяхте казали и с колко голяма бомба можеш да минеш пред камерата без да те засече. значи ако съм опасан с бомби е достатъчно да съм със слънчеви очила и всичко е наред, ставам недосегаем така ли?
Луд към Луди
03 Апр 2006 12:00
Мнения: 1,243
От: Bulgaria
забравих да си кажа щението!
оня ден чух че докато таковали тестовете на видело-воайорската техниката, скивтали, че за наблюдаваната отсечка (бах ти "ларгото" нарушенията ставали със скорост 100 бр./минута! ехааааа... и по-рано писах за щението си!
искам под аренда едно кръстовище, може и квартално! аз шъ си му турна виделотехничката, аз ша си я купъ с мои парички, аз ша си я тантъркам... и за всяко регистрирано нарушение искам процент... или твърдо по кинта с ддс кинта и дваЕсе! а!?! ко ша каже народо?
редник
03 Апр 2006 12:53
Мнения: 9,547
От: Bulgaria
Простак,
Съгласен съм с Вашето мнение - всичко написано е ежедневие...
Аз също имах проблем с КАТ - съставиха ми акт без основание, обжалвах го и чак след половин година съдът го отмени - това ми струва два пъти ходене до Дървеница, чакане по час за удължаване на акта, а самото шофиране с акт си е наказание...
Затова - срокът на акта е 1 месец - КАТ не се включи в срока - анулира акта и се връща талона!!!
----------------------------
Килватер,
Идеята Ви е добра - аз също се старая да давам път на пешеходците /особено на госпожици и млади госпожи/...
Тъй като от редакцията само БОТ ни чете, да се надяваме , че
БОТ ще поеме инициативата...
А_така
03 Апр 2006 13:27
Мнения: 2,194
От: Bulgaria
Тов. Дмитриевич, като типичен последовтел на Лео Троцки, предпочита кинтите да се стичат директно при него, без много-много посредници. Коалиция има за хранене, по схемата 3:5:8, не е шега работа...
Старшината
03 Апр 2006 14:10
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
Абе я да си дойдем на думата: ТОВА ЛИ Е НОВИНАТА за първа страница?
Деца играят на войници е. Е, и краднат междувремено.
Целият проект е смехотворен, а цената му е не повече от 750К Е.
А на първа стр. трябваше да е поздравлението на дмитрич към Сопола!
The Spy
03 Апр 2006 14:17
Мнения: 7,400
От: United Kingdom
Абе, тая организация "Комитет за Автомобилен Транспорт" (КАТ) има ли я още в България?
Тя ми изглежда нещо като реинкарнация на вестник "Кооперативно Село" със заглавие "Нов Живот" или нещо като "Отново живот за некой хора"!
Оттук става кристално ясно и за всичко останало наречено декомунизация, деполитизация, демокретенизации, Негово-Величествена реализеция и т. н. "ации" направени в Булгаристан (да не се бърка с кралства Мустанг и Бутан) в продължаващия преход към Светлото бъдеще на наший народ!
куче
03 Апр 2006 14:33
Мнения: 803
От: Bulgaria
въпрос с понижена трудност: защо катаджиите се възприемат от обществото не като пазители на закона, а като униформен башибозук? Едва след получаването на смислено обяснение на този факт можем да говорим истински и смислено за всичко останало свързано с контрола на движението.
Старшината
03 Апр 2006 14:37
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
Откривайки топлата вода с видеонаблюдението, казаха ли двамата юнаци нещо за убийствата в Пазарджик? Или и тях ще трябва да ги забравим като циганското убийство в Захарна фабрика ?
Шаронимо
03 Апр 2006 15:21
Мнения: 1
От: Bulgaria
http://tiebreak.blogspot.com/2005/12/800.h tml

Без коментар.

Килватер
03 Апр 2006 15:43
Мнения: 359
От: Bulgaria
Hi "точен",

Според мен, точно в твоя въпрос е разковничето на проблема. Всички ние се питаме, колко от нас спазват правилата и си отговаряме, че николко. С това, даваме право на съвестта си да не ни гризе, когато не ги спазваме и ние, щото така правят и другите. Ето защо, аз поставям въпроса за това, да започнем от нас самите, колкото и малко да сме, а след като станем 90%, да изискваме от властта.

Иначе съм абсолютно съгласен с всички останали коментари за тъпата система за събиране на глобите, архаичния КАТ, природно надарените катаджии-психолози, които не пропускат да забият въпроса при примерно 10-20 км/ч над разрешената скорост - Е, кво прайм сега? - при което се очаква потърпевшия да пребледнее и да псоледва дълбоко бъркане в портфейла. В белите страни, дори и такова привишение може да ти се размине само с едно солидно конско от страна на полицая, до от личен опит знам, че държи много. В тази връзка, искам да заявя и една друга своя инициатива - Никакви пари на катдажиите! Който иска, да се присъедини. Пак казвам - от нас зависи!
OLDMAD
03 Апр 2006 16:20
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Андрешковци!
КАТ ви е виновен за всичко...и за превишена скорост, и за гонене на бабички по пешеходни пътеки, и за колани, и за алкохол, и за неспазване на предимство, знаци, ограничения, светофари...
Сталин не е могъл да се оправи с "шафиорите", какво остава за КАТ...
шуменско пиво
03 Апр 2006 17:23
Мнения: 3,617
От: Angola
Килватер, на тая тема пяна ми е излязла на устата ама все тая. Иначе си прав пич. И аз се опитвам да правя същото като съм си у нас, ама на втората седмица и на мен ми писва да гледам слисаните физиономии на пешеходците и да стоя да ги чакам докато се решат да минат. А колко пъти пък съм ставал "опасен за движението" защото докато аз чакам, край мен профучи някой ненормалник с риск да сгази някой, който се е доверил на моето спиране и тъкмо е тръгнал по пътеката.
Иначе идеята ти е много добра. Даже предлагам на Бота и колегите му не само да излязат с тая идея във вестника, но и да я изпратят в телевизиите, а при годишния преглед и при влизане в страната направо да лепят тия стикери на колите. Жив и здрав!
9101
03 Апр 2006 19:49
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
На шофьорите нарушители ще се отнемат по-малко точки, ако в разумен срок си платят наложените глоби. Това обяви вчера премиерът Сергей Станишев ...Идеята е на МВР...Заслужава си," защити хрумването Станишев. Той призна, че дълги години събираемостта на глобите е около 15%...

Тотална некомпетентност!
Скандална некомпетентност!
Направо нямам думи...




9101
03 Апр 2006 19:51
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
А толкова е ясно и просто:
Проблемът е, че събираемостта на глобите е около 15%.
Причината е, че всички държавни и общински контролни органи (не само КАТ) пишат "глоби" по ЗАП (Закон за административното производство), а никъде в ЗАП не пише кой и как ще събира глобите. И никой не иска да ги събира. (Защото е по-лесно да се получава заплата без да се работи и без главоболия.)
Трябва: Да се промени ЗАП, и да се запише, че държавните "глоби" се събират от държавата както се събират държавните данъци, и при забава има солени лихви; Същото да е и за общинските глоби.
И да няма, че ако до две години не ги платиш - не ги дължиш.
Това е.



9101
03 Апр 2006 19:52
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
А, още нещо: Станишев не разбра ли най-сетне, че каквато и идея да има министъра на МВР - нищо няма да излезе. Освен поредния гаф.

шуменско пиво
03 Апр 2006 19:56
Мнения: 3,617
От: Angola
Колкото до идеята за "улесненото" плащане, има резон. В по-голямата част от Европа практикуват нещо подобно. Само че глобите са два вида - окончателни т.е. за плащане и други при които е предвидено минаване през съд. При тия дето са за плащане има два варианта Ако си платиш глобата в момента, тя е доста по-ниска отколкото ако ти направят акт. Ако е от другия вид, трябва да платиш т.нар. гаранция, а тя е колкото максималната глоба за това нарушение. Ако искаш да спориш, няма проблеми - получаваш на посочения от теб адрес покана за съдебното гледане на случая. Отиваш и се защитаваш. Или пращаш адвоката си. Ако не отидеш и нищо не представиш в своя защита, получаваш едно дълго пространно писмо с което те уведомяват че на еди коя си дата съдът е разгледал твоето нарушение и е решил:...
И при двата случая обаче, ПЪРВО ПЛАЩАШ и след това можеш да спориш. Иначе документите на колата остават у полицая, а ти се оправяй ако можеш. Ако не те арестуват междувременно!
Това е Минке, палажението...
Приятно пътуване.
Mrx++
03 Апр 2006 20:22
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Простак
Това за което говориш е другата страна на медала. Но даже и когато има зебра десният завой е ад за пешеходеца, защото нашите шофьори вместо да спрат гледат да го изпреварят.
Както винаги, каквито шофьорите такива и КАТАджиите.
Добави мнение   Мнения:39 Предишна Страница 2 от 2 1 2