Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Кафе и раздумка вместо втори митинг на "Атака"
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:660 « Предишна Страница 8 от 33 6 7 8 9 10 Следваща »
1984-1989
30 Апр 2006 11:51
Мнения: 658
От: Bulgaria
след 1-2 години банковите сметки няма да са толкова сложни. ще се ползва IBAN номера .
International Bank Account Number-IBAN
Старшината
30 Апр 2006 11:57
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
Като каза "ибан" и се сетих за министърката кунева. тя стана ли вече герберка, или още са тайни с воленовото отрицание ?
1984-1989
30 Апр 2006 12:01
Мнения: 658
От: Bulgaria
аз не казах "ибан", казах IBAN и каква е връзката между Кунева и IBAN-а ?
Старшината
30 Апр 2006 12:11
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
връзката е в "ибан"-ето ... а е знайно, че тя не отказва ...
Heat
30 Апр 2006 12:32
Мнения: 13,716
От: Bulgaria
Леле какви коментари, какви изводи. София, провинция, Атака, полиция, бази, посолства и какво ли не.
Простата аритметика показва, че в София има 24-25 общини (района) в които има местни организации на партия Атака. Има 14 депутата на тази партия. Има и мероприятие на което се появяват 50 човека, от които поне половината са журналистите. Излиза, че дори и не всички висши местни ръководители (групенфюрери или каквото им е името в Атака), заместник-ръководители и депутати на партията са уважили проявата. Доста слабичка ми се вижда дисциплината и мотивацията дори на активистите. Какво ли пък да кажем за ентусиазма на редовите партийци, а за симпатизантите дори няма нужда да споменаваме.
хунвейбин
30 Апр 2006 12:57
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Българската държава днес е БАНАНОВА .На власт са подивелите маймуни. От гледна точка на стандарта и на капиталистическите отношения , тя е на най долния санитерен минимум-МАЙМУНСКИЯ.
В такива страни господства доктрина и култура на безкомпромисеният , всичко знаещ и можещ простак.
Този безкомпромисен простак е политически и материален продукт на банановата ситуация.Маймунска му е цялата работа.Това е обяснението .Трябва да се детронира безкомпромисният простак , навсякъде и във всичко.
А това може да стане , кагото медиите спрът да го произвеждат-МАЙМУНИ.Утопия има в това желание.Може би ще стане , когато хората се хванат за коловете и почнат да дресират подивелите маймуни.На там вървят нещата.Но от маймунопроизводителите е задължително да се почне.
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
30 Апр 2006 13:11
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
Мдааа, труден е животът сал с една сигнална система.
Нема се пуашете, пиуенца какини - казват, радиацията помагала. Мое светнете кат крушки, ама веке в Фтора такваз. То па тогава за какво ли ще ви е
paragraph39
30 Апр 2006 13:16
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
USA 2-2,
/:/ "...Ами нали ли4но ти каза, 4е по4ти вси4ки полицаи били атакисти?
......................................... ......................................... .....................................
НЕДЕЙ да ЛЪЖЕШ тук така БЕЗСРАМНО!!! И манипулативно!
НИКОГА НЕ съм изричал такова нещо!
ЗАСРАМИ се!
ПФУ-У-У !!!
Старшината
30 Апр 2006 13:24
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
Я да си живеем дружно, а ...

Редактирано от - Старшината на 30/04/2006 г/ 13:25:43

КОСТАДИНКА ИВАНОВА
30 Апр 2006 13:30
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
ПараграфА не е казвал такова нещо, но е факт, че много полицаи симпатизират на Атака /като всеки нормален човек, разбира се/, но сепак са длъжни да изпълняват заповедите на техните началници и ваши събратя по брой сигнални системи
paragraph39
30 Апр 2006 13:33
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
ZMEJA,
/:/ "ПАРАГРАФЕ,
Бях на митинга първия ден. Тръгнах си когато от патриотичен протест срещу базите някои от говорителите започнаха да го превръщат в предизборен, да говорят за "зверствата на комунизма" и да скандират "Волен, Волен....". "
......................................... ......................................... .....................................
И АЗ БЯХ на митинга на 27 април 2006 г.!
И аз видях и разбрах/ а и това бе казано от трибуната!/, че на този митинг НЕ бяха САМО членове и симпатизанти на Партия "Атака"! А и само такива да бяха- знаеш, че Партия "Атака", още от първия й ден в Парламента, се обяви за ПРЕДСРОЧНИ избори и ПРОТИВ това антибългарско/ по действия!/ Правителство на БСП+НДСВ+ДПС!
А това, че на този митинг се чуха гласове за анатемосването на т.нар. "зверства на Комунизма", е още едно доказателство, че Партия "Атака" НЕ е ЛЯВА партия, както се опитват да я изкарат "десните демократи-демоОСРАти"! Приемам единствено: който е виновен за Престъпления по време на Комунизма, ПЕРСОНАЛНО да бъде СЪДЕН и Осъден! Аз, като КОМУНИСТ /по убеждения , а НЕ по членство!/ НЕ приемам "колективни Обвинения" за "Колективна ВИНА на комунистите"! Познавам , поне, 50-100 човека- КОМУНИСТИ, за които твърдя, че са "чисти, като капчица роса"- а щом може да има такива 50-100, значи може да има и многократно повече?! Аз и още 2-3 неща в Програмата на Партия "Атака", например, НЕ приемам! Но , пък, приема ОСТАНАЛИТЕ десетки неща в тази Програма! И твърдо НЕ приемам ДОСЕГАШНОТО и Досегашните- заради което ПОДКРЕПЯМ Партия "Атака" и НИКОЯ от досегашните партии! И ще я подкрепям докато НЕ ме разочарова/ако?!/- НЕ съм й се обрекъл "докато Смъртта ни раздели!", де!!! КАЗАХ!
WHATS UP
30 Апр 2006 13:34
Мнения: 2,363
От: Germany
Вярна ли е информацията за тайната среща Абдулах Гюл с ДПС елита в Кърджали, както пише Монитор и имали из другите медий допълнителна иформация?
paragraph39
30 Апр 2006 13:39
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
САМО Аллах и "Монитор" знаят- ЗАСЕГА!
Но един Юда винаги ще се намери! Пък може и да е за хубаво да се знаят "тайните" Доганови?!
Старшината
30 Апр 2006 13:43
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
... кис-кис ... имаше и един байрак, на който пишеше БРП(к). малко по-встрани ... около него - 6 човека с байрактаря барабар ... отидох да ги питам само цк ли са или цялата партия .... такива работи ....
хунвейбин
30 Апр 2006 14:06
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Симпатизантите на Атака -са симпатизанти на нейната КАУЗА .
Симпатизантите на каузата са нещо различно , от кариеристите който я яхват за да се възползват от нея .Кариеристите ще се издънят.Каузата ще остане. В тази кауза има много живот и хляб.Кой ще я реализира е друг въпрос
Но , , грухтящите прасета ” са много точен и верен ориентир на тази кауза.
Сидеров не е толкова жалък , колкото жалък е Демократичният истеблишмънт , особено духовният-медийният .




Много , , видни” журналисти са много по- видни простаци и маймунопроизводители от Сидеров
На тях е , , срамно" да се търси сметка , защото са прислужници на едрия капитал.
Каузата на Атака , всичко позволява , но не позволява на Сидеров да е прислужник , да има поведение на прислужник.
От там ври и кипи цялата истерия.
Завист за каузата и електората.Усещане , особено в десните , , демократит "-АПАШИТЕ , за бъдеща обреченост.
Какво му е лошото на това.
Zavinagi CSKAR
30 Апр 2006 14:10
Мнения: 9,630
От: Bulgaria
...хийт, кое е по-важно...че Атака направи хиляден митинг на 27 или, че на 28 се разотидохме и всички нормални хора видяха, че полицаите посягат да бият привърженици на Атака и решиха втория ден да не излизат.
Ти ако знаеш, че отиваш да те налагат с полицейска палка ще отидеш ли на другия ден. Много на смели се правите антиатакистите, на чужд гръб и сто тояги са малко, но вие дори не излязохте да посрещнете Кондолиза с U.S байрачета а искате ние да се бием с полицаите. Не сте ли малко сеирджии?
Казвал съм преди и пак ще кажа за по-малоумните антиатакисти. Може да сме привърженици на Атака, но не сме мазохисти!
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
30 Апр 2006 14:17
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
Кви "по-малоумни" бе.. они сите са малоумни. Ама не са виновни оти тва им иде от единствената сигнална система
Heat
30 Апр 2006 14:22
Мнения: 13,716
От: Bulgaria
Цесекар, хайде сега прочети още един път какво съм написал. С риск да стана досаден, просто отбелязвам, че дори и доста от ръководителите на общинските организации на Атака в София както и от депутатите на Атака очевидно не са отишли на предварително оповестения митинг. Какви антиатакисти имат отношение по този факт?
1984-1989
30 Апр 2006 14:26
Мнения: 658
От: Bulgaria
оооо жокей здрасти
Zavinagi CSKAR
30 Апр 2006 14:43
Мнения: 9,630
От: Bulgaria
хийт... ако си мислиш, че ръководителите на структурите на Атака са по-различни хора от останалите се заблуждаваш. И те са хора, интелигентни, образовани и нямат тренинга да бъдат налагани с полицейска палка. Дори бих казал, че обикновените привърженици на Атака имат по-голям опит в такива кризисни ситуации отколкото, университетски преподаватели, лекари, журналисти или адвокати и др, тези които са начело на структурите.
Още на 27 при първото шествие Сидеров, призова да го последват само тези които имат желание да се разходят из София и за следващия ден също тези, които имат желание. Още на това шествие- на 27-ми ръководителя на нашата група ни посъветва да не се присъединяваме към основната група, тъй като получил информация, че няколко привърженици на Атака вече са арестувани и има опастност полицаите да ни провокират и бият. Така се разделихме на две групи. По-голямата част тръгна да се прибира към автобусите, а само няколко души, които бяхме готови и на сблъсъци се прикрепихме към основната група.
Хийт, ще трябва да те разочарован, но противно на насаденото възприятие, че ръководителите на Атака са някакви ненормалници хулигани, които не мислят въобще за обикновените симпатизанти на Атака, а само гледат как да се сбият, всъщност са си най-обикновени трезво мислещи хора. Пак повтарям, привържениците на Атака, не са мазохисти!
Добави мнение   Мнения:660 « Предишна Страница 8 от 33 6 7 8 9 10 Следваща »