Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
"Война на нерви" между Израел и палестинците
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:76 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »
sowa7
27 Юни 2006 22:31
Мнения: 844
От: Bulgaria
"Израел ще прекъсне електричеството и подаването на вода, гориво и храни на палестинската територия, което ще я изолира от света, пише в."Йедиот ахронот" - Е това ако не е геноцид..[/Arial Black][/size=2]здраве му кажи!!!

Редактирано от - bot на 28/06/2006 г/ 07:10:20

Han
27 Юни 2006 23:32
Мнения: 18,932
От: Bulgaria
Братчедите май ша са ступат накрая
Dinain
27 Юни 2006 23:33
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Сова7, палестинската автономия винаги е била снабдяване не ЧРЕЗ а ОТ Израел - и никога не е спирано подаването на вода, ток и т.н. Има си договори за тези неща, друг въпрос е че палестинците често не плащат сметките. С ясното съзнание че такива като теб ще писнат "Геноцид" ако им спрат тока.
Нали се борят за независимост? Ей я независимостта, правителството им да ги снабдява. Изцепките на израелските министри са както винаги перчене - не вярвам, че ще се стигне до отвличане на палестински министри, но ако ситуацията не се разреши, ще се стигне до ново навлизане на войски. Все на едно място тъпчат. А отвлечения войник никой не го знае къде е, дори Хамас.
Dinain
27 Юни 2006 23:36
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Това е от вчера, може да не си го видял.
Сова7, бъркаш доста. Оплел си един куп случаи в едно. Семейството на плажа все още не е ясно с какво е ударено, щото разни химични анализи (на независима комисия!) показаха че шрапнелите от телата на са от израелски снаряд. Загиналите са 7, а не 18. Или са от неизбухнал снаряд на плажа, който е бил настъпан. Или от палестинска мина. Данните от радарите показват че изстреляните снаряди са паднали на 200 метра от мястото на инцидента. Мъглива е историята... другото е за палестински микробус, пренасящ ракета "Град", който беше ударен от въздуха, но на оживена улица и загинаха цивилни - там е ясно чия е грешката.
Между другото теорията, че отвличането е отмъщение за семейството на плажа не е вярна. Подобна акция не се организира за 2 седмици. Тунелът, който са изкопали е дълъг 800 метра и се копае с месеци. Отвличанията са новата стратегия на Хамас - преди 2 седмици имаше опит да се отвлекат 2 момичета на 14 и 15 години. Освен този войник, днес се разбра че е отвлечен и един ученик на 18 години и т.н.
За жените не виждам никакъв проблем да са в затвора - те не носят ли наказателна отговорност като мъжете? Децата са младежи под 18, вярно, ама те не са там заради хубавите им очи. Във всеки случай ако не освободят заложниците скоро, ще се стигне до размяна на пленници.
Относно нахлуването си прав. Най-много ще пострадат цивилните. Днес палестински багери започнаха да строят насипи и други заграждения. Дъждецът от ракети Касам върху град Сдерот пък никога не е спирал - целта естествено е психически тормоз на жителите му. Тези провокации целят точно това - армията да навлезе отново в Газа, да се завържат кървави битки в тесните улики и после да се развяват кадри на убити войници (победа над окупатора) и убити цивилни (вижте колко е лош окупаторът). Конфликтът отдавна не се води на бойното поле, а по телевизионните екрани - всичко е въпрос на обществено мнение, кой колко ще оклепа противника пред света...
Зевзека
27 Юни 2006 23:49
Мнения: 7,255
От: Bulgaria
Израел се отегли от Ивицата Газа, разруши насила къщите на еврейските заселници и остави всичко на палестинската автономия и какво стана? Нищо и половина. Палестинците вместо да използават територията за да създадат държава използват стратегическото й положение за да нападат Израел. С това палестинците за сетен път доказват, че живеят само от войната и в условя на мир не ги бива за нищо. Така както нашите цигани не могат да оживеят без нас - българите, така и палестинците не могат да живеят без Израел.
Zaq
28 Юни 2006 00:16
Мнения: 1,511
От: Bulgaria
"Горките" евреи пак са жертви на палестинския "тероризъм"....
И никой не обяснява как се копае 800 метра тунел в пясък... Или пък къде са снимките на "атакувания" танк....
Нова еврейска залъгалка за отвличане на вниманието след масовото убийство на палестинци на плажа...
Dinain
28 Юни 2006 00:17
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Зевзек, прав си, ама с една подробност - не палестинците, а Хамас. За разлика от другите палестински организации, тази не цели просто независимост на Палестина, а унищожаването на Израел - и това им е проблема, че ако има мир, те няма да има какво да предложат на избирателите си. Точно днес премиерът Исмаил Ания (Хамас) и Махмуд Абас (Фатах) подписаха съглашение за ограничаването на нападателните действия на израелска територия, в смисъл в границите от 67-а. Това е първият път, когато Хамас признават съществуваването на Израел. И това стана след като Абас ги заплаши, че ако не се договорят ще проведе референдум. Откакто Хамас спечелиха изборите икономиката на Палестина рухна съвсем и като чуха "референдум" подвиха опашките. За признаването на съглашенията с Израел отпреди изборите обаче още се дърпат - как да признаят съглашения с "несъществуваща" държава
Засега с половин уста - признават тези, които "обслужват палестинските интереси" - с други думи, ще се съобразяват с тези съглашения само когато им изнася.
Dinain
28 Юни 2006 00:20
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Закчо, пак ли конспирации търсиш? И войниците и тях Израел сам си ги отвлича, нали?
http://www.ipc.gov.ps/new-img/2006%5Cconf rontations%5C25-06-2006_001b.jpg
Ей ти снимка на ударената машина (още дими), само дето не е танк, а БТР.
Dinain
28 Юни 2006 00:23
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
IPC also monitors international media trends and attitudes toward the Palestinian cause and releases a variety of reports and publications.

Снимката е от IPC, горе е написано про-какви са. Освен това атакуващите са заснели атака с камера, ако се поровиш в нета ще намериш филмчето. Покрихме ли всички конспиративни аспекти?
Локи
28 Юни 2006 00:26
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
Израел ще прекъсне електричеството и подаването на вода, гориво и храни на палестинската територия, което ще я изолира от света

Нарушение на Женевските конвенции... Ама дори и да стигне до ООН, САЩ ще наложат вето.
Колкото до избиванията - има статистика на ООН за бройки убити от двете страни. Не си спомням точно цифрите, но палестинци:израелци беше нещо от рода 3:1, а цивилни: ( военни/бойци/терористи) - палестинци над 2:1, израелци под 1:1.

Редактирано от - Локи на 28/06/2006 г/ 00:29:08

psg
28 Юни 2006 01:15
Мнения: 1,523
От: Bulgaria
Даа, Израел многократно е доказвал, че не иска мир с палестинците, а унищожението им с геноцид, "анти-терористични мерки" и пр.
Инересно защо, винаги когато палестинските "терористични" организации обявят едностранно примириие, Израел изкарва я хеликоптери, я брегова охрана, я дронове и почва да избива неудобните (терористично действие само по себе си) и цивилните покрай тях.


Така е Zaq, човек като чете и слуша западни и особено американски медии остава с впечатлението, че Израел е окупиран от палестинците, че израелски тинейджъри, които мятат камъни по палестинските бронирани коли са постоянно отстрелвани от палестински снайперисти, че палестинците постоянно заграбват окупирана земя и строят незаконни селища...


А какво стана с радетелите за демокрация, нещо обърнаха лопатата - да, палестинците могат да гласуват свободно, но само при условие, че избират кандидатите, които ние подкрепяме.
СветлоПиво
28 Юни 2006 02:59
Мнения: 8,839
От: Canada
Подкрепям изказването на Зевзека. Точно така е......
Dinain
28 Юни 2006 03:00
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Psg, откъде ги измисли тези едностранни примирия? Израел се изтегли от Газа - едностранно. Сега иска да се изтегли и от Западния Бряг, пак едностранно, но палестинското правителство е твърдо против, интересно защо? Колкото до организациите, те никога не са спирали едновременно огъня и това е още един проблем - докато едната е в примирие, другите - не, и обратно. За геноцида какво да кажем - ако беше истина излиза че са много бавни, за 6 години само няколко хиляди (повече хора загиват в автомобилни катастрофи или от тютюнопушене), остават още 3 милиона. Дебил.


Локи, на теб данните са ти грешни - над 50% от палестинските загуби са на въоръжени бойци (невкл. хвърлящи камъни и подобни), докато израелските са около 80% цивилни.
Натиснете тук
Dinain
28 Юни 2006 03:09
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Апропо, Локи, женевските конвенции се отнасят за конфликти между редовни армии, третиране на пленници и т.н. Имат малко общо с паравоенни формирования. А пък любопитно е дали взривяването на автобуси и дискотеки е по женевските конвенции? Както и да е, до спиране на тока няма да се стигне. Ако Израел наистина възнамеряваше да го направи, щеше отдавна да е сторено. Говори се за нещо друго - елиминаране на една от главните фигури в Хамас, намираща се в Сирия. Само че след като се разреши сегашната ситуация.
oIo
28 Юни 2006 03:15
Мнения: 8,618
От: Bulgaria
Зевзека е казал всичко.


Dinain-е, какво си седнал да се обясняваш с червената пасмина? Безсмислено занимание.
Dinain
28 Юни 2006 05:33
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
И аз започвам да се убеждавам в същото, но възгласите "палестинци-мангали" не ми харесват повече от "ционисти-убийци"
А_така
28 Юни 2006 06:31
Мнения: 2,194
От: Bulgaria
Адолф Хитлер е скромен момък на фона на цукерманите-фашисти!
Няма никаква разлика м/у палестинците-мангали и ционистите-убийци, освен униформите.
Dinain
28 Юни 2006 06:43
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Как скромен момък бе, утрепал е бая милиони, а "цукерманите" (каквото и да значи това) не са я докарали и до 6 хил. Атакчо мамин
oIo
28 Юни 2006 06:49
Мнения: 8,618
От: Bulgaria
Dinain, подпукаха ги в Рафах като гледах новините. 3 моста, електроцентрала. Ток нема. Други новини?
Kar Lukovski
28 Юни 2006 07:39
Мнения: 2,427
От: 0
Тоя Олмерт е възможно най - доброто, което палестинците биха могли да си поискат като водач на противникова държава. Наследи от Шарон една налудничава идея да се отстъпват едностранно територии на палестинците без никакви прегоеори и задължения от тяхна страна. В резултат цял свят се е хванал за главата как да усмири циганската лакомия за още. САЩ , Англия и Франция са му отказали подкрепа и са го предупредили, че едностранни отстъпки само затвърждават убедеността на палестинците в правотата на бомбената им тактика за пълно унищожение на Израел. Не че ми пука за Израел - тяхна си работа. Просто още едно историческо доказателство до къде водят опитите за "омиротворяване" на побеснели кучета.
psg
28 Юни 2006 07:54
Мнения: 1,523
От: Bulgaria
Пишман емгранти-заселници по езика ще ги познаете.
Ето през 2006 http://news.independent.co.uk/world/middl e_east/article756017.ece, ето през 2003 Натиснете тук.


А сега да обясня, защо Израел прави "едностранни изтегляния" и защо палестинците не са съгласни стях. Независимо от всевъзможните социални улеснения, еверите в Израел не се увеличават значително ( http://www.umsl.edu/services/govdocs/wofa ct2004/geos/is.html#People). Шарон даже се опита да докара френските евреи в Израел под предлог, че французите сатавали все по-антисемити. Така, ако заради някои от незаконните израелски поселения, някои от гъсто заселените с палестинци области останат в Израел, след известно време палестинците могат да вземат мнозинство в кнесета. (тук заселникът може да си спести коментарите за геноцида)
Палестинците, от друга страна, не са съгласни с тези "едностранни изтегляния", тъй като признавайки ги ще узаконят заграбената от Израел земя и незаконните (според женевската конвенция) еврейски поселения в окупираните територии на Западния Бряг. Израел иска да се изтегли от някои незначителни поселения на Западния Бряг като остави и разшири тези около Йерусалим, като по този начин ще постави точка на още едно от исканията на палестинците - Източен Йерусалим да бъде столица на евентуалната палестинска държва. И последния чувствителен въпрос е правото на завръщане на наследниците на милион и половина изгонени палестинци.
Добави мнение   Мнения:76 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »