Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
500 лв. глоба за училищата заради учебната програма
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:29 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
StelaArtois
06 Окт 2006 08:06
Мнения: 269
От: Bulgaria
Аха, значи сега децата ще учат по-малко.Ясно.Ами то както е тръгнало дайте да затворим училищата.Те и без това вече никаква работа не вършат като гледам на какво ниво са знанията на учениците.
мечо
06 Окт 2006 08:26
Мнения: 954
От: Bulgaria
StelaArtois - не си прав ! Никой не иска да учат по-малко , а да имат по-малко дневно и седмично натоварване . Това може да стане за сметка на прекалено дългата лятна ваканция . По-добре учениците да са натоварени по-малко , но равномерно през годината , а не да ги побъркват със седем и осем часа дневно ! Разиииииш ?
мечо
06 Окт 2006 08:27
Мнения: 954
От: Bulgaria
А за нивото на знанията , приказката е съвсем друга ...
marianamalinova
06 Окт 2006 08:27
Мнения: 9
От: Bulgaria
Мила ми Стела Артоис, Какво мислите ? Дали пък е възможно едно дете в пети клас да издържи осем часа или дете от седми клас да има четири разказвателни предмети плюс математика и три езика? Вие такава програма имахте в училище?
StelaArtois
06 Окт 2006 08:32
Мнения: 269
От: Bulgaria
Ами честно казано не съм имала 8 часа в 5-ти клас, но в 6-ти и 7-ми имах не по-мако от 6 на ден.И не забелязвам това да се е отразило негативно на знанията ми.Иначе, Мечо, да, съгласна съм за ваканцията.Наистина е прекалено дълга и децата забравят това, което са научили.
Mai4ica
06 Окт 2006 08:43
Мнения: 1
От: Bulgaria
До stela artoa, Едната ми дъщеря в момента е 6 клас, другата 4-ти. Горкичката шестокласничка е последен випуск по старата програма (както майка й едно време беше последен випуск, който учеше и събота) и само за твое сведение ще ти кажа, че 3 пъти в седмицата има 8 часа - по един нулев +7 редовни, в останалите два дни са по 7 часа - изводите и коментарите оставям на теб.
marianamalinova
06 Окт 2006 08:46
Мнения: 9
От: Bulgaria
Става дума за това, че една безумно натоварена праграма не прави децата ни нито по-умни , нито по- интелигентни... Не зная дали имате деца, но бих искала да Ви кажа, че наблюдавайки отблизо съучениците на моите деца, пък и самите тях това, че ги натоварват само ги отчуждава от желанието им да учат. Смея да твърдя, че нито аз , нито те са глупави или с недостатъчно възможности, но всеки има предел на силите. И го твърдя и от професионална гледна точка!
Каменарче
06 Окт 2006 08:58
Мнения: 163
От: Bulgaria
Липсата на синхрон между различни документи си е отдавнашна традиция в България . И след влизането в ЕС нещата дълго ще си останат така . Ще страдат обаче пак невинните : ученици , учители
Velikancho
06 Окт 2006 09:14
Мнения: 2,454
От: 0
Тези програми са направени за осигуряване на необходимия брой часове на същите учители при намален брой деца. По същата причина беше измислен 12 клас. Аз завърших училище след 11 клас при 5 часа дневно. Сега учат до 12 клас по 7 часа дневно. Освен тези 7 часа, за детето са необходими още поне 2 часа да си подготви уроците и домашните.
Някой от министерството ще се замисли ли как би се чувствал след плътно натоварен 9-часов работен ден?
batman
06 Окт 2006 10:01
Мнения: 8
От: Bulgaria
Някой от Вас има ли представа, че образованието вече не е на ниво и децата ни губят от тази цялата история. НАТОВАРВАНЕ - глупости !!!!!!!
От хленчене в тази държава нищо друго не чувам, на никой не може да се угоди. Затваряйте училища, закривайте паралелки в ЕС винаги е имало нужда от неквалифицирана работна ръка.
Chorbaroeb
06 Окт 2006 10:02
Мнения: 640
От: Bulgaria
От здравното министерство са прави, но защо прехвърлят нещата от болната на здравата глава! Да глобяват чиновниците и инспекторатите! На директорите им е наредено едно нещо и те си го изпълняват (друг е въпросът как).
Netspider
06 Окт 2006 10:33
Мнения: 2,960
От: Australia
StelaArtois няма да си го усетиш негативното влияние. *****

Редактирано от - bot на 06/10/2006 г/ 10:39:35

Netspider
06 Окт 2006 10:45
Мнения: 2,960
От: Australia
повече от 6 часа на ден е претоварващо за децата!
Ако някои иска да си прави изследване, моля върху собственото си дете
Djdo Mraz
06 Окт 2006 10:52
Мнения: 168
От: Bulgaria
Твърдо съм против тъпите образователни наредби и закони.Защо никога не видях поне един път те да са зобразени с другото законодателство в България?Защо винаги се поставят над законите?Някой чел ли е прословутото ППЗНП(правилник за приложение на закона за народна просвета) това творение на образователните чиновници. Защитниците на тази остаряла образователна система имат ли и най-малка престава какви точно предмети и по-точно какво пише в тях. ГОРКИТЕ ДЕЦА АМАН ОТ ПСЕВДО ЗАГРИЖЕНИ ЗА ГРАМОТНОСТТА
9101
06 Окт 2006 13:47
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
Чиновниците в МОН
Чрез обесване
Защото не разбират, надути са, и са по-вредни от птичия грип.
9101
06 Окт 2006 13:49
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
Даже учителите казват, че не е редно така, обаче отгоре им нареждали
9101
06 Окт 2006 13:52
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
А преди обесването - по сто дрянови пръчки на голо на чиновник.
9101
06 Окт 2006 13:53
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
То бива некадърност, ама толкова много събрана на едно място....
9101
06 Окт 2006 13:58
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
Слушайте какво чиновници:
Ако имах възможност - щях да изпратя детето си да учи в чужбина. Поне щеше да научи нещо. Тук - само тормоз и глупости.
Повтарям: Тормоз и глупости.

Netspider
06 Окт 2006 14:49
Мнения: 2,960
От: Australia
Така е
Какво заплащането такава и стоката/услугата
Патиланец2
06 Окт 2006 15:15
Мнения: 259
От: Bulgaria
ОТ КЪДЕ ЗАПОЧВА УЧИТЕЛЯТ?

"... Какви качества трябва да притежава учителят? Ето го едно от основните - честността. "Да живееш честно - казва Толстой, - това е да се дърпаш, да се луташ, да грешиш, да започваш и да зарязваш, и отново да започваш, и отново да зарежеш, и вечно да се бориш и да се луташ." Това е! Вечно да се бориш и да се луташ е нашата учителска съдба. Противопоказни са всякаква мекушавост или самодоволство. Ако ние вложим грижата за детето, грижата за развитието на неговите духовни и физически заложби, в основата на всичките си педагогически постройки. Ако ние вярваме на ученика при всякакви, дори безнадеждни, обстоятелства, ще успеем да го водим по пътя към успеха.

Ако бъдем честни пред своя народ. Ако всяка стъпка, дума, действие, възглед, усмивка, съобразяваме с целта на възпитанието. Ако се ръководим от нея в нашата съвместна (заедно с ученика) дейност, нашият педагогически талант не ще пресъхне, а напротив, ще укрепва и ще се усъвършенства постоянно. И изведнъж ще ни осени онази удивително проста, но изключително важна истина, че за да си умел водач, трябва първо да си повел себе си неуморно по своя път към собствените си "върхове". ..."

Цялата статия на академик М. Шчетинин -------> Натиснете тук

Добави мнение   Мнения:29 Страница 1 от 2 1 2 Следваща