Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Корона от трънки
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:287 « Предишна Страница 10 от 15 8 9 10 11 12 Следваща »
DILBER TANAS
17 Юни 2007 18:17
Мнения: 2,019
От: Bulgaria
Tim

За да престанат някои хора (най-вече Сирена) да пишат глупости за АМ Тракия, ще пейстна отново (за кой ли път) хронологията на тази "сага" >>> Натиснете тук


След като най-накрая съда се произнесе, че сделката е напълно законна единствените кусури, които й се вменяваха бяха че била "непрозрачна" и "нецелесъобразна" (това последното го опровергаха самите комунисти, които година и половина търсиха под лупа косури в договора, но не откриха)... Пак припомням, че почти всички "прозрачни" процедури на старото правителство винаги буксуваха в съда и в крайна сметка най-често се осуетяваха. Концесията за летищата - спечелилият І място (Копенхаген Еърпорт) с извънредно благоприятни за страната показатели бе отстранен с формални нарушения. Булгартабак - единствения сериозен участник БАТ бе отстранен от парламента и разкри заводи в Сърбия и Румъния откъдето сега ни залива с евтини цигари. БТК пък за малко не стана собственост на Тюрксел за много по-малко пари от тези, които даде Адвент... И още много и много такива примери мога да дам.


"Прозрачните" процедури в крайна сметка бяха обречени на нескончаеми и "непрозрачни" гаври от страна на нереформираната все още (!!!) съдебна система. Съдебната ни система, за която трябваше да влезем в ЕС за да ни принудят да я реформираме. Безотчетната съдебна система, в която срещу "жълти стотинки" група печени адвокати могат да влечат едно дело с години.


Така че за забавянето на АМ Тракия се сърдете на комунетата, сини и червени, които чрез клевети и съдебни хватки, а след това, когато се произнесе съда и чрез бездействие протакаха сделката. От чисто политико-икономически съображения. А през това време стотици нещастници се размазваха по отсечката Бургас - Стара Загора...



На Сирена, която продължава да говори глупости, че реформи хич даже нямало ще й припомня само едно нещо, което бе ОТ ОГРОМНО ЗНАЧЕНИЕ ЗА БИЗНЕСА - създаването на института на частните съдебни изпълнители, които постепенно започват да разчистват затлачените с години дела срещу недобросъвестни (а някои направо откровени мошеници) длъжници. Ами реформата в следствието, което излезе от съдебната система. Ами минималните осигурителни прагове, които извадиха на светло голяма част от сенчестата икономика... Ами създаването на НАП, старта на семейното подоходно облагане, бумът при пазара на имоти, бумът на чуждестранните инвестиции, бумът при покупката на автомобили, многократното повишение на кредитния рейтинг на страната... Ако щеш дори "бейби бума" в последните години говори за значителен ръст на доходите и повишено чувство за сигурност у населението...


Вярно е чу много реформи още предстоят, но да кажеш че не виждаш никакви реформи е просто... без коментар.
paragraph39
17 Юни 2007 18:21
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
СИБИЛА,
/:/ "...По предпочитам да съм поданик на цветуща монархия, отколкото гражданин на дрипава бананова република..."
......................................... ......................................... .....................................
НЕ става ясно: защо, пък, НЕ предпочиташ цветуща РЕПУБЛИКА, а предпочиташ "цветуща монархия" ?!
Щото, нали, има и "БАНАНОВИ монархии", де!!!
Сибила
17 Юни 2007 18:25
Мнения: 15,613
От: Bulgaria

Същото мога да запитам и теб, Параграфе, а ти защо предпочиташ дрипава република пред цветуща монархия?

Само защото "гражданин, това звучи гордо"?

Смешни ми са хората, които откриват за себе си смешни опори за гордостта си.
Сибила
17 Юни 2007 18:27
Мнения: 15,613
От: Bulgaria


Бананови монархии има, но не и в Европа.

Дрипави републики в Европа - наспорил Господ, това е просто очебийно.
smarty
17 Юни 2007 18:29
Мнения: 1,271
От: USA
Патагонец, не може ли да разбереш, че за да се отърве от комунистите и съветска зависимост, България трябва да смени държавното си устройство.Единсвено‌"констутиционна монархия" може да спаси България - моралът и имиджът и. Никой не е против републиканската форма на управление.Но тази форма не е подходяща в този момент за България.Не виждаш ли, че комунетата и лумпените веят знаме на Левски-терориста , само и само да запазят "републиката". Оти без нея го духат.Те, това си запиши и , ако милееш за България, не би подкрепял комунистическите начинания и перверзии.Симеон е единственият реален носител на прогрес за България/поне за сега/. Тези, които не го виждат , че има да го духат много дълго време.
Zmeja
17 Юни 2007 18:29
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
Те до сега и корумпиран висш чиновник или магистрат не са открили, но това съвсем не означава, че такива няма. Когато започнат да се разплтат чорапите, може да се окаже, че не са чорапи а чорапогащници. И тогава ще лъснат задните части на много хора, между които може да се окажат и тези на Величеството.
Tim
17 Юни 2007 18:29
Мнения: 6,853
От: Bulgaria
Патагонец,

Дадох пример за това как нашенския манталитет оценява Царя, просто защото статията е за Царя.
Но той този манталитет по същество оценява по същия начин всеки, който е от тая група 1/8 от населението, който е достатъчно читав човек (няма значение от политическото му пристрастие).
Разбира се, от този манталитет страдаме всички и най-незаслужено поне 1/3 от българите.
Значи, погледни в какво положение е това, което се нарича "интелигенция". Това е омерзително състояние. От формално дефинираната "интелигенция" не повече от 10-15 % са действително интелигенция на световно ниво. Останалото е псевдоинтелигенция. Аз съм живял и в най-развити и в развиващи се страни. Но такова питекантропско отношение към образования елит като у нас го има само в БГ. И в Африка отдавна го няма, за Европа и развития свят да не говорим.
Просто масата ненавижда ерудираното, възпитаното, мислещото реално и действащото на практика за държавния интерес.
Положението е трагично и за съжаление е зациклило на много ниско ниво.
Пейчо Пеев
17 Юни 2007 18:30
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
тим в постинга с човещина си по разбираем, но наивно ли мислиш некой симеон е довел за монархия, използван е за лице, от тези с власт, и вече с много пари, истинските господари на българия, и какъвто и модел да си мечтаеш те ще го променят в своя интерес, а дебилен бил народа, малко си е срамно да твърдиш, ти си българин, значи дебил, може би си имал строг баща и растнал си така, но бащица цар е във русия, отец пък в църквата, заменила някога господарскя дом, стигаме така до вътрешната свобода с която Господ при раждането ти те е снабдил, ти си си господар на живота, това си е твоя живот
Tim
17 Юни 2007 18:39
Мнения: 6,853
От: Bulgaria
Сибила

Картината на Давид, дето е дадена с Наполеон на изправения кон мисля възвеличава прехода през Алпите за да нахуе в Италия (и да я плячкоса).
Истината е, че Наполеон минава Алпите на магаре в далеч не-героична поза, както е истина, че е голям пълководец и калпав стратег. По негово време Франция губи позиции в американските си колонии, а Британия ги укрепва. Днес света говори английси, не френски.

Изобщо казано Френската революция е един голям балон надут от кървавите изпарения на кланетата и наполеоновите войни, от които Франция генерално загуби. Кактои тия, които се повлякоха по философията и рактиката на Френската "Революция".
Патагонец
17 Юни 2007 18:43
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
Естествено, че не подкрепям комунистите и техните креатури мафиотите-бизнесмени. Считам себе си твърдо за десен (проблемът с дясното е твърде сериозен, но не му е тук мястото да го обсъждаме) и НЕ подкрепям тройната коалиция, ръководена от БСП.
Не мога да вдена как някои, дефиниращи се като антикомунисти де факто не само подкрепят, но и участват в коалицията!?
Е, кой е тогава на страната на комунистите и кой против тях!?
Сибила
17 Юни 2007 18:48
Мнения: 15,613
От: Bulgaria


Така е, така е, Тим, само малка поправчица - не на магаре, а на муле, на френски - Mule, то било най-издръжливото животно
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
17 Юни 2007 18:51
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
... толкова много думи за един крадец и едър тарикат...
Казх ви да плюете и да отминете.
smarty
17 Юни 2007 18:53
Мнения: 1,271
От: USA
Патагонец, има така наречените приоритети - най важно беше България да се присъедини към Запада и цивилизацията. Без тази коалици, това не би станало или по-точно без Симеон и неговата подкрепа за правителсвото.Второ , ти като десен/аз също се считам за "десен"/, правиш ли разлика между депутатите-ченгета от БСП , ДСБ, НДСВ, СДС, ДПС , Атака?За какво "десно" говориш в България , докато не се извадят досиетата? Само червенушки като Костадинка и Параграфа, може да си мислят , че има разлика между комунистическите ченгета. България се управлява от комунистическите специални служби, които са обучавани да търсвт "врага в Запада"/това е така наречената бълро-съветска мафия/. За какъв морал говориш, за каква коалиция? Навсякъде са те-мафиотите-ченгета.Единсвеният начин да се бориш срещу тах е да не бъдеш изолирран от политически живот.Другото са "костовизми " и бла , бла..Или точно заради това. Симеон единствено прави правилни стъпки в тази насока.
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
17 Юни 2007 18:56
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
НДСВ е пълна с ченгета и доносници на ДС...
ТЕ оформиха гръбнакът на партията на Крадлив Симо.
Само идиот с куха кратуна мое си помисли да сравнява Атака с тази крадлива пасмина НДСВ
.. се едно да сравняваш Майка Тереза с урода Чикатило
Tim
17 Юни 2007 19:00
Мнения: 6,853
От: Bulgaria
Пейчо,

Ние българите сме свикнали (е и не само ние, де) да си мислим, че сме голяма работа. Дотолкова ни се натрапва тая митология, че сме загубили реална оценка за себе си и за света.

Истината е, че към настоящия момент средният манталитет у нас е адекватен за средата на 19-век. Много е прадоксално, жалко, обидно - каквото си искаш, но си е тъжен факт. Не му е тук местото да обяснявам защо е така, в какво точно се изразява и т.н.
Ние, както и всички останали народи, имаме умни и кадърни индивиди. Но на колективно ниво ние нямаме нищо което да е на световно ниво. Ние имаме кадърни хора да работят по какви ли не световни компании и институции, но ние нямаме манталитет, който да позволи тия хора да сформират колектив и да направят нещо на световно ниво тук у нас. Ние сме векове назад от една Филандия, която има 5.5 милиона население, произвеждаме 195 миларда $ и има достатъчно капацитет да съдаде и държи на световно ниво една Нокия. Ние сме 7, 8 милиона, произвеждаме 27 миларда $ и нямаме акъл да направим и една хилядна от това, което е Нокия.

Ние сме много, ама много далеч от параметрите на една цивилизована и модена европейска държава. Нас ни приеха в ЕС по стратегически съображения и тепърва има да ни вкарват в пътя. Лошото е, че долнопробното средно ниво задава ниски критерии, байчовщина, посредственст, която систематично ще изхвърля извън страната всичко по-читаво, т.е. негативна селекция, а това, което въпреки всичко остане ще му стъжнят живота.

Най-тежкото робство на българина е това на собствената му дивотия.
А проблема на дивия, е, че не рабира колко е зле.

Да, вътре сме в дивотията, мъчим се да я надвием, ама е отвратително трудно.

Аз съм живял къде 12-13 години цивиизовани и уредени страни, но за съжаление това не ме зарадва кой знае колко. Техните успехи са си техни успехи, които много ценя. Нашата дивотия си е наша дивотия и тя безкрайно тормози, кво да правя - родил съм се българин... съдба. Мъчим се да оправяме полека лека нещата у нас и като видя нещо да по-потръгне ми е по-радостно, отколкото ако го видя навън отдавна направено.

Ей това е проблема, по човешки казано.

Бъди здрав.
дъртреалист
17 Юни 2007 19:07
Мнения: 11,678
От: Bulgaria
/допълнение Тимово/
... и въобще, ние българите сме толкова хамави, загубени и мизерни, че не е възможно и няма как да има и въобще да е имало българска държава...
А, чакай сега, ама то май..., кво стана?
Кво казах?
Аз казах ли нещо или май "по човешки" НИЩО НЕ КАЗАХ.
Я напрво си признай ТИМе, че като приказваш нищо не казваш,
или обратно?
Какво си избираш?
Патагонец
17 Юни 2007 19:07
Мнения: 13,267
От: Bulgaria
Добре де, ЕС. Това беше оправданието досега.
След като вече влязохме в ЕС, на кого му трябва вече тази коалиция? Комунетата оплетоха конците, подпукаха ги отвсякъде със заплахи за стачки, Доган си е направил държава в държавата и рекетира всички подред, а царо си кюти тихичко и... нищо. Изглежда му харесва управлението. Човек би си помислил, че си пази имотите, комунетата периодически ги споменават в контекст "или крепиш коалицията, или...".
Хайде, не сме вчерашни за да не сфащаме за какво става дума. Сделка, при която и трите страни са доволни.
Tim
17 Юни 2007 19:07
Мнения: 6,853
От: Bulgaria
Да, да Сибила,

мулетата са по-издържливи. Май така беше - отдавна съм го чел.
По повод за магаретата и атовете се сетих през 1990 г в Народното Събрание за момент се разгоря въпроса за Царя, търновката конституция и тогав един от СДС - Георги Спасов (май беше редактор на в-к Демокрация) изтърси, че ние няма какво да даваме за пример британската монархия, щот не сме като атовете и техния пример е неприложим у нас.
Т.е. искаше да каже, че за магарета като нас, най си ни отива републиката на другаря Сталин.
Прав си беше човеко.
Магариите ни край нямат!
Сибила
17 Юни 2007 19:08
Мнения: 15,613
От: Bulgaria


Тим, , най-вече затлачен с какви ли не отровни бурени разум , докаран до скотско озлобление народ и нечленоразделно общуващи помежду си българи, населяващи тая прекрасна земя, но какво да се прави - Родина, братко, Родина.
Tim
17 Юни 2007 19:11
Мнения: 6,853
От: Bulgaria
Дърти реалисте,

Държава да имаш е едно, каква ти е държавата е друго нещо - уреднеа, неуредена.

Накъде върви и какви са й тенденциите е трето и т.н.

То всички хора имат по два крака, една глава и т.н. ама има ралзики между хората, все пак.
Добави мнение   Мнения:287 « Предишна Страница 10 от 15 8 9 10 11 12 Следваща »