Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Сърбия отказва бързо членство в ЕС заради Косово
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:232 « Предишна Страница 4 от 12 2 3 4 5 6 Следваща »
troyanski_kon
15 Дек 2007 12:14
Мнения: 85
От: Bulgaria
Ако не си забелезАл, Русия е правоприемник на СССР и заема мястото му в Съвета за сигурност. Има и друга приказка- празно нема!
plamen44
15 Дек 2007 12:16
Мнения: 2,341
От: Bulgaria
Федя през 1985 в татар пазарджик турците са били малцинство.В разград също.направи си труда да прочетеш данъчните архиви .Там по имената може да се преброи кой е турчин кой българин.А за милошевич и за косово -ако не бяха американците да ръчкат месните и до днес нямаше кой да чуе за косово.
Тезата ми е че, решавайки един проблем забатачваме друг.Примери колко щеш!
Палестинци и евреи, кюрди и турци.Немци и поляци, унгарци и румънци, българи и турци......
През 89 турските тайни служби ръчкаха нашите турци.И кво стана пострадаха и едните и другите.Лично познавам турци дето си разбиха семействата и пръснаха покъшнината за едни голи приказки.Помниш ли как се въщаха ОБИДЕНИ от турците.Нали се сещаш какво значи ОБИДЕНИ??
Бойчо
15 Дек 2007 12:19
Мнения: 617
От: Bulgaria
Абе истината е много проста.Сръбските политици много добре знаят, че Косово е загубено за винаги, но никога няма да го признаят на глас и до край ще отричат и ще се ежат.Няма политик в Сърбия, който да си позволи лукса, да обясни на народа, че нищо не може да се направи по въпроса и че нищо не зависи от Белград.Това би било политическо самоубийство. Ако утре Косово обяви независимост сърбите нищо не са в състояние да направят.
plamen44
15 Дек 2007 12:29
Мнения: 2,341
От: Bulgaria
Федя недоволни винаги ще има, дори и в днешното ГДР има около 30 % дето искат самостоятелност.Ами пресен пример с Белгия.Въпроса ми е кое ще гарантира , че демократичните шиптари няма да изколят недемократичните сърби като турците изклаха арменците.Нали НАТО пазеше сърбите?ЗАЩО ДОПУСНА ОПОЖАРЯВАНЕ НА ЦЪРКВИ И МОНАСТИРИ??
Федя
15 Дек 2007 12:36
Мнения: 7,159
От: Bulgaria
Няма политик в Сърбия, който да си позволи лукса, да обясни на народа, че нищо не може да се направи по въпроса и че нищо не зависи от Белград


Ето в това е и трагедията на Сърбия. А трябва да се намери такъв. И да обясни на обикновенните хора защо се стигна до тук. ( Ама не за международната конспирация, водена от гадните хамериканци). Ние, българите преглътнахме загубата на Македония именно, защото през 1919г в България се намери такъв политик, при това няколко. Стамболийски подписва Ньойския догово (и чупи писалката), въпреки че през 1915г е хвърлен мв затвора именно, защото се е противопоставял на влзането на България в тази пагубна за нея война. От своя страна Ал.Малинов (ако не бъркам) заявява Фердинанд, че за него място в България няма и го съпровожда до гарата.
Това е положението . Със или без международната конспирация (кой както го предпочита)
Сократ-май
15 Дек 2007 12:37
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Пак ли трябва да го повтарям?
Седим на кърмата на "Титаник" и страшно се кефим, че онези на носа (в случая сърбите) вече потъват.
Днес сме съгласни с Косово.
Утре - да дадем половин Македония.
Вдругиден - да се създаде свободен Кюрдистан.
По-вдругиден: да подкрепим свободната воля на турския народ за създаване на Ислямска Република Турция.
А след това Ислямска Турция неминуемо ще се заинтересува за "поробените братя" в България.
Прочетете вчерашния вестник, да му се не види: имаме териториални претеции и за част от България, но вие не се плашете...
plamen44
15 Дек 2007 12:39
Мнения: 2,341
От: Bulgaria
А и федя кое ще гарантира, че със сърбите няма да се случи това което се случи с доста турци след освобождението на България.Тогава по тарикат българи натискаха чесните и почтенни турци и им отнеха земите за жълти стотинки а тях прокудиха. Клечката лесно се драска-огън трудно се гаси.За мен истината е една.Въпроса за косово да се реши като утихнат страстите.А НАТО като са почнали нещо да го изкарат докрай.Независимост значи и армия.каква е гаранцията , че щиптарите няма да искат да отхапят и от македония?
Федя
15 Дек 2007 12:41
Мнения: 7,159
От: Bulgaria
Пламене, Белгия я остави тя е друга бира.
Виж тука си уцелил 10.
Въпроса ми е кое ще гарантира , че демократичните шиптари няма да изколят недемократичните сърби като турците изклаха арменците

И усилията на България трябва да бъдат насочени в тази посока. Защото, както е казал мъдрият български народ: Покрай сухото, гори и суровото.
Тези усилия на българското правителство ще бъдат най-добрата помощ за братята сърби.
Федя
15 Дек 2007 12:44
Мнения: 7,159
От: Bulgaria
А НАТО като са почнали нещо да го изкарат докрай.Независимост значи и армия.каква е гаранцията , че щиптарите няма да искат да отхапят и от македония?

Напълно съгласен!
Федя
15 Дек 2007 12:49
Мнения: 7,159
От: Bulgaria
Сократ-май, бе гледам изредил си половината свят. Даже се загрижи вече и за Македония.
Утре - да дадем половин Македония.

Тука не е ясно дали я искаш цялата Македония, или се страхуваш, че другата половина ще трябва да се присъедини към България?
Колкото до това:
Вдругиден - да се създаде свободен Кюрдистан.

И то ще стане, макар и не още в други ден. И лично аз нямам нищо против.

П.П. Нашия Титаник потъна отдавна. Е, оцеляхме. А сърбите по-добре да се учат от нашите грешки, а не да ги повтарят. Щото ако продължанат така, могат да останат и без Войводина.

Редактирано от - Федя на 15/12/2007 г/ 12:52:05

Сократ-май
15 Дек 2007 12:53
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Федя!
Не ми приписвай това, което не съм казал.
Не искам и сантиметър от Македония. Но защитаваните от теб косовари вече веднъж поискаха и пак ще поискат, не се съмнявай. А после апетитът идва с яденето.
Да ти повтарям ли приказката за циганина, цигарата и дупът?
interceptor
15 Дек 2007 13:07
Мнения: 514
От: Denmark
момчета, горещите се - това е добре. обаче се опасявам, че доста от информацията ви не е съвсем точна. аз в момента работя в косово и имам лични наблюдения, но не знам откъде да започна. най-добре ме питайте кое ви интересува и да ви отговоря
ОК?
plamen44
15 Дек 2007 13:15
Мнения: 2,341
От: Bulgaria
Добе кажи как мислиш могат ли сърби и шиптари да живеят заедно.Защо сърбите бойкотираха изборите и кой пали и руши църкви и монастити.
Федя
15 Дек 2007 13:15
Мнения: 7,159
От: Bulgaria
Не ми приписвай това, което не съм казал.

Сократ-май, нищо не ти приписвам. Прост казвам, че не е ясно.
Е, сега вече ми се изясни.
troyanski_kon
15 Дек 2007 13:16
Мнения: 85
От: Bulgaria
Благодарим, интерсептор. Ами ако искаш почни с неточностите.
Сократ-май
15 Дек 2007 13:21
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
И преди да продължаваме да се дърлим - вижте какво стана в Батак.
Ако не знаете - погледнете постинга на Параграфа в съседната тема за езика.
Извинявам се, имам предвид темата за кирилицата.

Редактирано от - Сократ-май на 15/12/2007 г/ 13:29:42

smiren
15 Дек 2007 13:36
Мнения: 539
От: Bulgaria
Русия (Олбрайт: "от руснаците трябва да останат 10-15 милиона за обслужване на сондите...", България (американската посланичка: "...като останете 3 милиона, тогава ще говорим...", Сърбия и Македония, са осъдени от американците на истребление. Работата на сръбското правителство е най-сложна. Макар и назначено от Америка, не могат да му отпусне края като у нас. Предсстои му сериозна работа по унищожаване (алиас реконструкция, модернизация...)на силната сръбска армия, задълбочена пропагандна антируска кампания, възпитание на младежта в духа на американските ценности, създаване на прогресивна олигархия, изчакване на смяната генерациите и след това с помощта на американски филми (там обикновено злодеят е сърбин воювал в Босна)и след мощна кампания от вече частните медии за разкриване на пред вече аморфнната и безпаметна нова генерация на ужасите които е преживяла Сърбия при комуниста Милошевич и ликвидация на остатъците от просръбски сърби чрез досиета и т.н. хватки, вече да се пристъпи към физическо ликвидиране на населението.
Федя
15 Дек 2007 14:00
Мнения: 7,159
От: Bulgaria
interceptor, разкажи, например, доколко реална е опасността
демократичните шиптари няма да изколят недемократичните сърби като турците изклаха арменците

И въобще за отношението между обикновенните хора в косово и опасността от междуентнически сблъсъци.
interceptor
15 Дек 2007 14:03
Мнения: 514
От: Denmark
Започвам поред:
Сърби и шиптъри не могат да се понасят и поне 3-4 поколения няма да могат. Да живеят заедно - абсурд.
Прищина е пълна с деца-албанчета. Всако семейство има поне 4, най-често 5 деца. Сърбите казват, че албанските цигани с хуй са превзели косово.
По-голямата част от албанците в косово са албански цигани, изгонени както едно време от БГ изгониха турците. Това ме кара да мисля, че едва ли ще си ги искат обратно в Албания.
Другото, което ми е интересно - валутата тук е евро. В момента. цените са сравнително ниски, но все пак в евро. И никой не си прави илюзии, че ще се върне динара. на практика те вече са част от европа.
В северозападната част все още има доста сърби. В косовса митровица са разделени от една река и на север са сърби, на юг - албански мизерници. И от двете страни си правят мизерии - причакват се на мостовете, бият се, палят се... въобще - приказка.
От европа построиха доста нови къщи, както за албанци, така и за сърби. С глуповато-идиличната надежда двете нации да имат мирно съседство. ХАХА смях.
Сърбите взеха ключовете от къщите и заминаха на северозапад. Албанците обявиха, че къщите са необитаеми и се нанесоха там. Естествено всичко вече е тяхно.
В момента повечето сърби са си стегнали багажа и чакат да се обяви независимоста, за да поемат към.. кой накъдето види.
Свинщината и мизерията, която цари навред е невероятна. Такива животни и на картинка не съм виждал.
interceptor
15 Дек 2007 14:15
Мнения: 514
От: Denmark
Силите на КФОР са в повишена готовност, защото никой не може да предвиди какво ще стане и няма как да се разбере от кой минорен конфликт ще се прерасне в криза, както това стана през 2004 година. Тогавашния генерал комКФОР каза " господа, трябва да призная, че всички ние през последната година-две сме спали." беше изключително разочарован и обвини НИКовете за това (и е прав според мен).
Избягвам да правя каквито и да било коментари, за да не изглеждам пристрастен, опитвам се да предам фактите, такива, каквито са (и които знам, защото не си правя илюзията, че всичко зная).
Върхушката в Косово - бизнес елита, защото все пак има такъв, са пряко свързани с американците и търговските среди в европа и всякаква логистика на практика минава през тях. Почти всички са свързани малко или много с организираната престъпност. Боя се че не мога да представя повече подробности, защото мога да си навлека неприятности.
Ще отбележа само, че един колега преди 2 години направи репорт, когато откри една миниустановка за ракети с близък обсег (за обстрелване на градове главно) , въпреки че бе предупреден да си мълчи. След като му свърши мисията от 6 месеца, го намериха заклан в Сливен. (Самоубийство , естествено
Добави мнение   Мнения:232 « Предишна Страница 4 от 12 2 3 4 5 6 Следваща »