Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
А можехме да сме втора сила в парламента
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:25 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
17 Дек 2007 00:10
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
Атака е ТРАЙНО третата политическа сила в България... нооо продължават да се задават въпроси от рода "Как виждате оцеляването на националистическата идея на следващите парламентарни избори?"
.. да не говорим за хора, които се продадоха, като крави на конски пазар и на които се задава въпросът "Ще рискувате ли пак с "Атака" на предстоящите избори?"
.. ако не беше толкова тъжно щеше да е голем смех, смех, смех..
***
... иначе интервю с петия по рейтинг БГ политик и лидер на Атака, читателите на СЕГА има да чакат до второ пришествие

paragraph39
17 Дек 2007 00:46
Мнения: 80,095
От: Bulgaria

Йордан Величков-Председател е на патриотичен съюз "Защита". В 40-ия парламент влезе от коалиция "Атака", но после напусна групата и остана независим.
/:/ "...Ако си изградим ясни правила, би могло да се търси форма на някакво обединение. Всичко ще зависи от поведението на лидера на партия "Атака". Ние сме хора на диалога и компромиса в името на големите национални идеали..."
......................................... ......................................... .....................................
НЕ разбрах: кои сте вие "ние"?!
В българския Парламент НЯМА ПГ на Коалиция "Атака" още от есента на 2005 г., - когато тази ПГ, по ДОБРОВОЛНО и ЛЕГИТИМНО решение на участниците в нея, и в ПЪЛНО съответствие с Правилника на Народното събрание и чл. 67 от българската Конституция, ПРЕСТАНА да съществува и бе учредена ЛЕГИТИМНА Парламентарна Група на ПАРТИЯ "Атака"!
Второ, в българския Парламент НЕ е имало РЕАЛНА ПГ на Коалиция "Атака", а само наречена така ПГ- тъй като Коалиция "Атака" беше само една /пред/ИЗБОРНА коалиция, регистрирана САМО в ЦИК, но НЕ и в Съда! Сиреч, Коалиция "Атака" ЮРИДИЧЕСКИ съществуваше САМО до края на изборния ден/25.06.2005 Г./ на парламентарни Избори 2005! И /пред/изборната Коалиция "Атака" НЕ е влизала в българския Парламент- и, следователно, нейни представители НЯМАТ право на претенции спрямо Партия "Атака" и депутатите й/при това, Партия "Атака" НЕ е била ЛЕГИТИМЕН коалиционен партньор в предизборната Коалиция "Атака" поради това, че беше регистрирана съдебно чак близо месец след Избори 2005!
Впрочем, цялото име на "патриотичен съюз" "Защита" е "Сдружение на воините и офицерите от запаса-"Защита""- с всички свързани с това име асоциации и факти!!!
Gasparini
17 Дек 2007 01:33
Мнения: 4,425
От: Germany
Завършил е Дипломатическата академия в Москва....ясна, пенявене до второ пришествие...
Чичо Фичо
17 Дек 2007 04:26
Мнения: 24,838
От: United States
Чии националисти са Атака? Руски ли?
Величков е работил в службите по македонските организации на запад. Съгласен съм с последния му отговор. Да се дава лесно бълг. гражданство на всеки от бълг. произход който иска и не е извършил престъпление. Да се води държавна пропаганда в Македония, Сърбия, Албания, Молдова и Украйна.
oIo
17 Дек 2007 04:27
Мнения: 8,618
От: Bulgaria
Ченгесар-камуняката ного активен на тая възраст. Пращи от гениални идеи. Поколението със савецките академии опразни България от всичко читаво, но-оо сега вече ще внасят българи от евразийската пустош. Без майтап.
integer2
17 Дек 2007 08:46
Мнения: 613
От: Bulgaria
Докато ДПС е във властта няма да си мръднат пръста за връщане на българи обратно и за привличане на хора от диаспората. А ромите са решили да си направят първата ромска държава в света тук. Затова мнозина българи работят на принципа на активните борци против фашизма - сега помагат на ромите, та после да получат народна ромска пенсия.
Gimly
17 Дек 2007 10:17
Мнения: 371
От: Bulgaria
Ясен е тоя роден 40-та година учил в Москва и специализирал в Лондон, влязал в парламента с 'Атака" що е това - ЧЕНГЕ обучен ДС кадър.
Не знам какво може да се очаква от такива.
Bacho Ilia
17 Дек 2007 10:39
Мнения: 1,359
От: Bulgaria
"Държавата се показва като супернихилист спрямо българите зад граница, казва независимият депутат Йордан Величков" - ако за тях е супернихилист, то за тези, които сме тук е суперсепер нихилист.
ТАПА
17 Дек 2007 11:21
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
1. "Ще рискувате ли пак с Атака?" браво за провокаторския въпрос.
2. етническата Д П С трябва да се ужищожи незабавно а не да чакаме да излезе от изпълнителната власт.
Русчуклия
17 Дек 2007 12:06
Мнения: 154
От: Bulgaria
Може ли някой да ми покаже формулата или метода, по които от ЗАВИСИМ се става НЕЗАВИСИМ ? иЛИ ЗА ДА ЗАПАЗЯТ КОРПОРАТИВНОТО СИ СТАТУКВО - ИЗЛИЗАТ ОТ ЦЪРКВА И ВЛИЗАТ В ДЖАМИЯ. Или обратно.
chown
17 Дек 2007 12:33
Мнения: 3,062
От: Bulgaria
"Завършил е Дипломатическата академия в Москва и е специализирал в Лондон"
е как да не му теглиш една майна-на едното място е зубрил тестисите на Ленин и загробвал капитализмо, на другото мляскал от гнилото
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
17 Дек 2007 13:16
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
... мдааа, Сидеров заложи на младите и необвързани хора в Атака и не сбърка...
Атака върви нагоре, а тези дето бяха пробутани, чрез партии-мандатоносители и които напуснаха с цел разбиването на Атака - за тях никой не си спомня вече... изключая разни интервюта с реанимираща цел и поредната поръчка срещу Атака
"Можехме да сме втора политическа сила" - каканиже господина. Демек - видите ли го тоз Сидеров, заради него Атака е чаааак трета политическа сила
***
.. някой някъде да прочете една добра дума за Сидеров или Атака, които въпреки две и половина годишния медиен и държавен ТЕРОР са в челната политическа топ-класация
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
17 Дек 2007 14:32
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
Деница Гаджева е родена на 6 декември 1982 г. в Хавана, Куба. Завършила е Технология и управление на транспорта в Техническия университет, София. Освен от политика се интересува от автомобилни спортове, стрелба и музика. Членува в АТАКА още от създаването на партията, зам.-председател е на младежката организация. Владее италиански, ползва немски и английски език. От края на май е депутат от АТАКА и е най-младата народна представителка.
"- Основната цел на АТАКА е да "измие" пораженческото мислене на българина. Втора ръка европейци е насадено понятие, естествено продължение на тезата, че българинът е некадърен, неспособен, измамник, крадец, а дори и нечистоплътен. Докато не се отърсим от тези определения, колкото и да е отворен пазарът, ние ще продължаваме да бъдем нетрудоспособни. Не българските работници са проблем на Европейския съюз и не той е проблем на българския работник.
За мен лично ограничението на трудовия пазар на някои държави от Европейската общност не е въпрос, подлежащ на широки дебати и каквото и да било притеснение. Приоритет ли е за една държава да играе ролята на донор-кадри за друга. Не е ли по-важно да създадем условия за реализация и професионално развитие на българина в собствената му страна? Но, това вече се нарича социална политика, а за жалост, при настоящото управление на тройната коалиция аз все още не усещам дори и зараждане на такава. По този въпрос можем да почерпим опит от Ирландия или Австрия. "
Натиснете тук
paragraph39
17 Дек 2007 16:19
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
Само да НАПОМНЯ / и да осведомя НЕосведомените!/:
Партия "Атака" бе учредена през м.април 2005 г.- по инициатива на фенове на едноименното публицистично предаване на В. Сидеров по бургаската национална кабелна телевизия "СКАТ"!
Към момента на учредяването на Партия "Атака" се очакваха/ и умишлено, май, се забавяха до последно?!/ ПРОМЕНИ в Избирателния закон и Закона за политическите партии. Това принуди Партия "Атака" да потърси и намери РЕГИСТРИРАНИ съдебно партии, които да използва, като "мандатоносители", за да участв ЧРЕЗ тях в Избори 2005/за което участие настояваха феновете и учредителите на Партия "Атака" и дадоха "мандат" на ръководството й да търси и намери такива подходящи и съгласни "мандатоносители"/! Но, фактически, новоучредената/но все още НЕрегистрирана съдебно към този момент!/ Партия "Атака" вече ИМАШЕ голям брой поддръжници и фенове- бъдещ нейн Електорат! В средата на май- 2005 г. , след търсене, намиране и преговори, ръководството на Партия "Атака" инициира създаването и регистриранато й в ЦИК на КОАЛИЦИЯ Национално Обединени/НО/"Атака"/на която даде и името си!/, състояща се от 2/две/ съдебно регистрирани съществуващи и почти никому НЕизвестни дотогава партии: БНПП на П. Манолов и НДСО на Ил. Киров.- Натиснете тук- В тази /пред/изборна Коалиция Партия "Атака" НЕ участваше официално- тъй като НЕ беше регистрирана съдебно към този момент- но участваше НЕофициално! Нещо повече: В. Сидеров, дори, влезе в Парламента като кандидат-депутат от листата на БНПП на П. Манолов!!! Но, както и на мандатоносителите, така и на феновете и избирателите на Партия "Атака", беше пределно ясно, че Ядрото и Двигателят на Коалиция НО "Атака", "ракетата-носител", беше новоучредената, но все още НЕрегистрирлана съдебно ПАРТИЯ "Атака" и, че тази набързо учредена и регистрирана Коалиция НО "Атака" трябваше да послужи , единствено и само, хора на Партия "Атака" да влязат в Парламента още на парламентарни Избори 2005! Което и стана- но с ЦЕНАТА на уговорени и договорени с мандатоносителите НЕмалък брой посочени от тях кандидат-депутати! Един от тях беше и въпросният даващ това интервю Йордан Величков!!! А в Парламента бе учредена и регистрирана ПГ на Коалиция НО"Атака"- в която влизаха както НЕофициалните кандидати- вече депутати, на Партия "Атака", така и официалните кандидати-вече депутати, на партиите-мандатоносители!!!
След съдебната регистрация на Партия "Атака" /на 12 юЛи 2005 г.- т.е., почти месец след датата на Избори 2005!/ , на основание Правилника на Народното Събрание и на чл. 67 от българската Конституция депутатите от ПГ на Коалиция НО "Атака" решиха- демократично, по Правилника, по Закона и по Конституцията!- да ПРЕКРАТЯТ съществуването на ПГ на Коалиция НО "Атака" и да учредят- пак демократично, по Правилника, по Закона и по Конституцията!- НОВА парламентарна група/ПГ на ПАРТИЯ "Атака"/! Още повече, че самата /пред/изборна Коалиция НО "Атака", регистрирана само в ЦИК, но НЕ и в Съда, ЮРИДИЧЕСКИ престана да съществува веднага след КРАЯ на изборния ден на парламентарни Избори 2005- и, следователно, само по волята на избраните депутати от тази коалиция може да има/ или да НЯМА!/ ПГ, носеща името на тази вече НЕ съществуваща юридически след деня на Избори 2005 Коалиция НО "Атака"!
Ерго, в 40-то българско Народно Събрание още от есента на 2005 г./сиреч, само след 3-4 месеца след Избори 2005/ НЯМА парламентрна група на Коалиция НО "Атака", а има ПГ на ПАРТИЯ "Атака"- която ПГ е учредена и регистрирана в Парламента в ПЪЛНО съответсвие с Правилника на Групата, с Правилника на Парламента, със Закона за политическите партии и с чл.67/който е АБСУРДЕН според мен!/ от българската Конституция!
Така че, когато Й. Величков казва "ние"- трябва слушателите и читателие му да са наясно КОИ са тези "ние"! И, съответно, основателни ли са им Претенциите на тези Великови "ние" към Партия "Атака", ръководството й и и феновете й?! Според мен, тези Величкови "ние" трябва да са безкрайно БЛАГОДАРНИ на Партия "Атака, на ръководството й и на феновете й за това, че вкараха Величковите "ние"-та в Парламента! Впрочем, видяхме ги на преминалите избори /за евродепутати и местни/ колко тежат тези Величкови "ние"-та и партиите и сдруженията им- "ЗЕРО"!!! А Партия "Атака" продължава да е 3-4 политическа сила- въпреки съдадената нарочно и пусната нарочно срещу нея Бат` Бойкова "царска" партия ГЕРБ! И въпреки всички и от всякъде удари "под кръста" срещу Партия "Атака"! КАЗАХ!
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
17 Дек 2007 16:31
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
Изявление на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов: “Българите да са БЛАГОДАРНИ, че се появи ГЕРБ! Иначе сега "Атака" щеше да управлява България!"
***
без коментар
papagal
17 Дек 2007 16:58
Мнения: 980
От: Bulgaria
Ми благодарни сме.Ако ми чучнат Болен за премиер моментално емигрирам.
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
17 Дек 2007 17:07
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
.. ти в момента си е/и/мигрант в собствената си Родина
... ама то не е по силите а един папагал да го разбере
paragraph39
17 Дек 2007 17:42
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
PAPAGAL,
/:/ "...Ми благодарни сме.Ако ми чучнат Болен за премиер моментално емигрирам."
......................................... ......................................... ....................................
ТЪЙ, тъй?!?...
Значи, досегашните 1-2 милиона емигрирали български Граждани след 1989 г. са емигрирали, защото Волен Сидеров НЕ е бил Премиер досега?! А?!
Diado Ioco gleda
17 Дек 2007 18:06
Мнения: 794
От: Bulgaria
Гадовете продажни бавят това Българите по света да не вземат наше гражданство! Гласувайте пак либерално-червено и ще почернеем от цигания скоро!
Manrico
17 Дек 2007 18:12
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
Значи, досегашните 1-2 милиона емигрирали български Граждани след 1989 г. са емигрирали, защото Волен Сидеров НЕ е бил Премиер досега?! А?!
Защо са емигрирали може да се досетим, ако видим КЪДЕ са емигрирали. Значи искат това, което е в тези страни и бягат, защото не става тук. Ако да речем, емигрират в Куба и Северна Корея, значи искат социализъм и бягат от капитализма.

_______________________
And if I spend somebody else’s money on somebody else, I’m not concerned about how much it is, and I’m not concerned about what I get. And that’s government.
Milton Friedman, Fox News interview (May 2004)
moment
17 Дек 2007 18:27
Мнения: 1,085
От: Bulgaria
Чичо Фичо, за първи път 100% съгласен с тебе
Добави мнение   Мнения:25 Страница 1 от 2 1 2 Следваща