Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Гърнето и камъкът мерят сили в ЕС
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:37 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
Bira
31 Яну 2008 00:29
Мнения: 9,171
От: Bulgaria
"Вземете реакторите, но ни оставете мафията"

квинтесенция!
Dakl
31 Яну 2008 01:29
Мнения: 359
От: Bulgaria
Не че не е вярно написаното , но не е съществено. Главното за Брюксел и Вашингтон бе и остава геополитиката.Ухажването днес на Сърбия съвсем ясно го показва това. Ерго, ние можем да си решим проблемите единствено ако умно и внимателно използуваме руската карта.Днес тя е единственият ни шанс нещо да постигним или по точно откъснем от бюрократите на ЕС.
paragraph39
31 Яну 2008 01:53
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
/:/ "...Брюксел се тревожи да не лъсне позорната сделка, в която е заложен главният компромис за приемането на България в ЕС: ние си затваряме очите (уж не виждаме, че държавата ви служи на престъпността), а вие си затваряте устата (не се обаждате, когато ви искаме това-онова)..."
......................................... ......................................... ...................................
Терзиев, това е ЛЪЖА!!!
Това е евтина и услужлива /и платена?!/ МАНИПУЛАЦИЯ!??
Защо пробутваш на читателите на в. "Сега" ДОКАЗАНА Лъжа за Истина?!
От ЕС и ЕК изобщо и никога НЕ са искали България за затвори реактори в АЕЦ "Козлудуй", като задължително условие за членство на България в ЕС!
Ако НЕ вярваш или НЕ си осведомен, питай евроДЕПУТАТА от Партия "Атака"- Димитър Стоянов, който успя да принуди ЕК да му даде ОФИЦИАЛЕН писмен отговор, видно от който е, че ЕС/ЕК НЕ са искали от България да си затвори реактори в АЕЦ-а си!!! Може някой друг- "господар" или "спонсор" /зад кулисите на ЕК/ЕС/ на "политиците"ни/"царя", "султана" и сие/?!- да е искал това, но НЕ и ЕС/ЕК!

Редактирано от - paragraph39 на 31/1/2008 г/ 16:00:02

garamel
31 Яну 2008 05:08
Мнения: 5,847
От: Bulgaria
Пара,
убаво, лъжа е. Тогава защо на всяко запитване към Брюксел отностно възможността реакторите да се отворят отново някой европейски бюрократ заявява, че случаят е приключен и "договорите трябва да се спазват".
След като договорите трябва да се спазват значи в присъединителните договори е било записано, че ПРИ приемането си в ЕС, БГ ще затвори въпросните реактори.
А щом има такава точка в присъединителният договор значи пазарлък е имало, макар и устен, чрез трето лице и т.н. Това как е станал пазарлъка вече не е важно защото включването на въпросната клауза в договара и подписването на въпросният договор с вече така включената клауза е факт.
.
Има и друго съображение. Когато въпросната клауза се вписваше във присъединителният договор преговарящите и Бг превителство твърдеше, че е невъзможно да се избегне подобна клауза поради други съображения които така и не станаха пълно достояние на обществеността. Какви други съображения може да има освен : Ние ви приемаме в ЕС - вие поемате ангажимента да затворите 2-та реактора или ше си преговаряме докато ресурсният живот на реакторите изтече. Това не е ли условие?
Така ли е или има и нещо друго?
Сирена
31 Яну 2008 07:31
Мнения: 3,190
От: Bulgaria

Параграфе, а какво стана с клаузата от договора според която ако някоя страна в преговорите е излъгала, то следват последствия. И щом Ферхойген е излъгал (публично, в нашия праламент), че ЕК иска затваряне, то ние можем да искаме преразглеждане на тези споразумения?

VOCI
31 Яну 2008 07:34
Мнения: 28,177
От: Antigua and Barbuda
Терзиев ,
Тъп и прост народ , който си избира доброволно на свободни избори престъпници да го управляват заслужава само да стои на тъмно и студено , та белким просветне нещо у празните грънци под мазните каскети.
Бронко Куличка
31 Яну 2008 07:59
Мнения: 178
От: Zimbabwe (Rhodesia)
Терзиев
Воци
нароТ
Мани друго, ами нема да има
как да си зареждат жиесемите!
На такава кампания
да се наблегне требва
па мое и да им просветне
под мазните каскети.
Чоки§§
31 Яну 2008 08:00
Мнения: 7,337
От: Israel
garamel


31.1.2008 г. 05:08:53 Пара,
убаво, лъжа е. Тогава защо на всяко запитване към Брюксел отностно възможността реакторите да се отворят отново някой европейски бюрократ заявява, че случаят е приключен и "договорите трябва да се спазват".

Защото във всяко стадо има и мърша ! Защото винаги може да се намери между евродепутатите една мърша , която да каже нещо , за което и е платено да го каже ! Естонец , финландец , на мама си от г**а - няма значение !
И ние ако на всяка мърша почнем да обръщаме внимание - ще ходим вечно пре*бани !
Евреите докато не слушаха никого и си правиха каквото си искаха , печелеха война след война ! Сегашните некадърници , които сега управляват Израел и за всяко нещо се допитват до САЩ , губят битка след битка !
dobadoba
31 Яну 2008 08:23
Мнения: 5,891
От: Bulgaria
Договорите, договорите. Дайте да ги видим тези договори. Какво пише в тях, кой ги е подписал, какви са аргументите?..
smiren
31 Яну 2008 09:03
Мнения: 539
От: Bulgaria
Е, Параграфе, и журналистите ни са хора и имат нужда от уиски и бензин. Но пък ловко е направено, съгласете се.
Julius Caesar
31 Яну 2008 09:27
Мнения: 965
От: Bulgaria
dobadoba, и аз искам да видя договорите. Ама явно в тях пише нещо страшно, щом са видимо засекретени. Макар че по-интересни от тях са протоколите от преговорите - а тях СЪС СИГУРНОСТ няма да ги видим, защото ще лъсне нещо твърде нелицеприятно.
А, между другото, в правото има едно твърдение (по-скоро - определение) че договор, който не подлежи на преразглеждане при промяна на обстоятелствата, се определя катоУЛТИМАТУМ. А нали, уж божем, с ЕС сме сключили"договор"? Явно много се лъжем.
Пеко
31 Яну 2008 09:41
Мнения: 296
От: Bulgaria
Тек пак се вдига гюрюлтия за АЕЦ. Ето тук е написано какво искат да направят терзиевци - http://e-vestnik.bg/3172 - и какви са всъщност тези два блока, дето всеки говори за тях, без да знае.
Manrico
31 Яну 2008 09:51
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
За пореден път ще кажа, че ако човек е толкова мързелив, че го мързи дори да потърси договора в интернет или толкова глупав, че не може да го намери, и 5 реактора да се отворят, това няма да му помогне
Натиснете тук

_______________________
And if I spend somebody else’s money on somebody else, I’m not concerned about how much it is, and I’m not concerned about what I get. And that’s government.
Milton Friedman, Fox News interview (May 2004)
milcho
31 Яну 2008 10:37
Мнения: 13,257
От: Bulgaria
Статията е епикриза на заболяването с летален изход на пациента в случая суверенна България... Без да сме доторе, го предвидихме още преди две и кусур годин...и к, во от това, кервана и ...?! No comment
Дъртанян
31 Яну 2008 11:26
Мнения: 5,253
От: Bulgaria
Напоследък ме мъчат цяла редица съмнения. И все - свързани със съвпадения. Е, може и да са случайни, разбира се.
......................................... ...........................
Но: защо съвпаднаха опитите да се смаже учителството с опитите да се въведе ИДЕОЛОГИЧЕСКО, Т.Е., РЕЛИГИОЗНО "ОБРАЗОВАНИЕ" още от първи клас, и с мощния рев на работодателите, че не им достига работна ръка, съгласна на предлагано от тях заплащане, толкова не им достига, та трябва да внасяме джагатайци?
......................................... ........................
Защо прякото купуване на гляасове от мутрите и мощното нахлуване на мутренски бизнес-партии в политиката (и най-вече местната), съвпадна с "отпушването на тапата" от медиите в посока към свободно оплюване на политическия елит, и с непрекъснатите "изчисления" колко скъпо излиза този елит на данъкоплатеца (разбирай - на издържащия го пряко, извън всякакви данъци "бизнес".
......................................... .....................
И - във връзка с днешната тема: защо съвпада скоростното "инвестиране" на руски капитали в България и пристигането на Путин с напъните на крадливата пасмина (разбирай политиците) за отваряне на затворените вече блокове? Защото на всички е ясно, че в крайна сметка никакви реактори няма да отворят, и не си вярват, че ще ги отворят, но могат достатъчно да обтегнат отношенията с ЕС, та при едно следващо реконфигуриране" на геополитическите отношения, да ни хвърлят обратно в обятията на руската - още имперска, но вече и олигархично-мафиотска политика?
................................
Дано да е само свръхподозрителност, вманиачаване и конспиративни теории....
......................................... .....
Но - добре знам, че 1. Така наречения ни "политически" "елит" е тъп за всичко, освен за две неща: къде има келепир лично за него и кога ще му зачервят задника - това им е "тясната специализация", и 2. Толкова манипулируеми са хората в България (над 50 години без никакви антисугестивни бариери), че вече 20 години се хвърлят да се бият за неща, от които техният интерес е никакъв, а на келепиржии, мутри и политици (то май е едно и също)- много голям...
Пламен Пенев
31 Яну 2008 11:58
Мнения: 4,894
От: Bulgaria
"Вземете реакторите, но ни оставете мафията" - Много си точен пак, Терзиев!
Защото ако наистина искаха ЕС са приемат правова държава при себе си, беше достатъчно да ни отложат само една-две години... Но май и тук е задействал принципа на подобието!
penelopa
31 Яну 2008 13:35
Мнения: 412
От: Bulgaria
Параграфе, кога стана и евроКОМИСАР вашето генийче?
Бармалей
31 Яну 2008 14:20
Мнения: 15,926
От: Bulgaria
"„Паситесь, добрые народы! Вас не разбудит чести клыч; Начто стадам дары свободы? Их должно резать или стричь…“ А.С.Пушкин ...
Кажете ми, какво може да се добави?...


_________________________________________ _
Лъжата, която прилича на истина, не е по- добра от истината, която прилича на лъжа - <Кабус Наме>
paragraph39
31 Яну 2008 16:07
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
PENELOPA,
/:/ "Параграфе, кога стана и евроКОМИСАР вашето генийче?"
......................................... ......................................... .....................................
ПРАВА си!
Сгрешил съм! НЕВОЛНО!
Аз- ВИНОВЕН !
Докато съм пишел "евро..."комисар"/вместо "депутат"!/ Димитър Стоянов, мисълта ми е била емоционално и ГНЕВНО напред- въртяла се е около Лъжеца евроКОМИСАР Ферхойген!
А, както е известно, "Емоциите са лош Съветник!"
Но, това, че съм сгрешил, доказва, че и Параграф39 е човек!
Бъди жива и здрава!
П.П. ПОПРАВИХ немедлено неволната ми грешка!
ясенево
31 Яну 2008 16:14
Мнения: 6,445
От: Russian Federation
Спасайтесь, добрые народы! Вас не раздавит мести клык; Зачем стадам дары уродов? Их надо резать под кадык
paragraph39
31 Яну 2008 16:24
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
GARAMEL,
Още от Римското Право, та чак до ден-днешен/ и в българското Договорно Право, също!/ е известно и се практикува, че "Всеки договор, по всяко време, може да бъде ПРОМЕНЯН, ако е със съгласието и на ДВЕТЕ страни!"!!!Това важи и за Договора "България-ЕС"! Но е необходимо искане/писмено Предложение/ и инициатива за Промяна, които да излязат от едната или от двете страни по договора- придружени с Мотиви, Обяснения, Разяснения!
НЯМА логични и основателни Причини ЕС да НЕ се съгласи, ако това бъде поискано от България по съответния ред, да бъде променена Клауза в Договора за затваряне на реактори в АЕЦ "Козлудуй"/, която е била вписана в Договора "България-ЕС" по искане на България/т.е., "в полза на България"!/! Още повече, че вече се разбра, че еврокомисар Ферхойген и ИЗЛЪГАЛ, подвел и "принудил" българската страна да вкара тази Клауза в този договор- ЛЪЖЕЙКИ българското Правителство пи българския Парламент, че затварянето на реактори 1-4 в АЕЦ "Козлудуй" е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Условие, което ЕС бил поставил/УЖ!/, за да стане България член на ЕС!!!
Ерго, България ТРЯБВА да поиска писмено и по съответния ред промяна или отпадане на тази Клауза в Договора "България-ЕС"- като изложи Мотивите и Съображенията си! И да получи от ЕС или Съгласие, или Отказ- с Мотиви и Обяснения за Отказа! Но... Възражения и Обяснение от бюрократите и корпорациократите от Брюксел, че, видите ли, "има подписан договор и поради това НЕ може той да се променя"- това е ГАВРА с Правото и с интелектуалното ниво на българския Народ! Защото, естествено и логично е, че САМО за подписан договор и клаузи в него може да се иска промяна- НЕподписаният договор НЕ е договор, нали, и НЕ поражда Права и Задължения за никого!!!

Редактирано от - paragraph39 на 31/1/2008 г/ 16:26:54

Добави мнение   Мнения:37 Страница 1 от 2 1 2 Следваща