Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
При остра творческа криза гейовете винаги са вдъхновение
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:306 Предишна Страница 2 от 16 1 2 3 4 Следваща »
gramove
30 Юни 2008 08:57
Мнения: 404
От: Bulgaria
Този път съм съгласен с Brightmen. Статията се плъзга по повърхността. Като видя подобна проява (гейпарад и т. н.) винаги си задавам въпроса: КОЙ ФИНАНСИРА ПРОЯВАТА? Кой плаща музиката! Никой не може да ме убеди, че гейпарадът и неговото провеждане под покровителството на "мъжкаря - пожарникар - кмет" е инициатива на малобройните и никому неизвестни гейорганизации в България. Става дума за яко външно финансиране и "мотивиране", за да излязат 50-тина подплашени нещастници на улицата. Основната цел на "финансистите" бе постигната - стана провокация, бой, намеса на полицията, излязоха идиотски статии в международните СМИ колко лоши са българите, те първа ще се пишат "правозащитни доклади" за очерняне на България и усвояване на средства!
товарищМаузер
30 Юни 2008 09:07
Мнения: 9,625
От: Bulgaria
Ъх, "гей-парад", никъв гей-парад а педерастко сборище. Едно време кви педерастки сборища имаше - цели гей паради бяха
Benedicta
30 Юни 2008 09:11
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Еййй какъв интерес към хомосексуализма, какви препирни, доводи, аргументи....ври и кипи. Цирк. Това е най-актуалната тема за коментар в днешния СЕГА...Що ли тъй?

Редактирано от - Benedicta на 30/6/2008 г/ 13:36:13

aminali
30 Юни 2008 09:17
Мнения: 1,012
От: Bulgaria
"Впрочем още Ницше, така тачен от фашистите като техен предшественик, обясни в "Тъй рече Заратустра"
Защо ми се струва, че тази книга изобщо не беше от Ницше?
trey
30 Юни 2008 09:31
Мнения: 253
От: Bulgaria
Изключително слаба и неаргументирана статия(може би причината е, че е поръчкова).А нещата са простички: нас нормалните хора не ни интересуват душевноАналните проблеми на педерасти и лесбийки, само нека не ни се натрапват и да си бъркат по коити си щат дупки!
А дали това тяхното е болест?Ами ще се убедя, че не е когато видя първия родил педераст.
Пешо Мастиката
30 Юни 2008 09:37
Мнения: 2,018
От: Bulgaria
Педерастия до шия
XYZxyz
30 Юни 2008 09:47
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda

Статията очевидно е пълна боза, но ... остава въпроса: Кой и защо раздухва непрекъснато неща, които са явно съвсем маловажни за България? Защо ни занимават с болните обратни, защо се пишат статии като тази за тях, а не се пише по същество за болните проблеми на България като корупция, бедност, демографската катастрофа, циганизацията на България, мафията и т.н. Това, което се пише обикновено са неща по принцип - как е в нормалните държави, без никаква българска специфика и още по малко нещо конкретно.
trey
30 Юни 2008 09:56
Мнения: 253
От: Bulgaria
XYZxyz -
9101
30 Юни 2008 09:59
Мнения: 5,952
От: Bulgaria
Бойко Борисов
Gozambo
30 Юни 2008 10:02
Мнения: 7,892
От: 0
Въпросът нормални хора ли са гейовете и лезбийките или са болни е провокативен. Ако са болни, то това генетично ли е предопределено или е придобито заболяване? Също въпрос провокативен. Отговорът на тези два въпроса е ненужен. На нас не ни трябва нито "да", нето "не". Нас не би трябвало да ни интересува отделният индивид. Това е проблем за отделният гей и за отделната лезбийка, които трябва да си отговорят на себе си дали са нормални или не са, дали са болни или не са.
Нас ни интересува само и единствено хомосексуализмът като обществено явление. Обществено явление на ниво- група, организация, общество. В момента, в който хомосексуалистите започват да се организират, да пропагандират, да излизат с искания към обществото, това е вече обществено явление. Непосредствена е връзката между дейността на хомосексуалните организации и разрастването на хомосексуализма и разпространението му в обществото. Той набира сила като снежна топка. Въпросът-докъде са границите и докъде може да бъдее разпространен хомосексуализмът в обществото? За отговор ще дам пример от историята на Спарта. По него време всички мъже са били в казармата и всички мъже са били хомосексуалисти. Излизали са от казалмата да отидат да направят на жените си по някое дете и отново са се прибирали в казармата, където всеки си е имал любовник. Това е отговорът за границите на разпространението на хомосексуализма. На практика няма граници. Разпространение до загиване на обществото. Това дава отговор и на въпроса-хомосексуализмът на генетична основа ли е? Не може всички мъже в една държава да извъртят гените се по този начин, че да станат хомосексуалисти. Напротив и с най-якият ген да си, ако попаднеш от малък в спартанската казарма и ти ще станеш гей. В спартанската казарма не признават десет процента със заложби да не са гейове. Всички са под ножа. Всъщност гей-организациите точно това правят, организират света около себе си в една спартанска казарма и приобщават все повече хора към гей-братството.
Аз не съм съгласен с цитираният учен, който бил казал, че в деветдесет процента от хората е заложен хомосексуализъм. Няма подобни заложби по рождение.
При низшите организми няма образователен процес. Те се раждат с цялата необходима информация. При висшите организми и при човека, в групата, в организацията, в обществото, като последователни нива в живите системи, има т.нар. подсистема-associator, която се грижи за първоначалния стадий от образователния процес. Човек се учи на много неща след раждането. Нали казват за първите седем години, изобщо при висшите животни и при човека малкото се ражда и започва да се учи. То подражава, гледа личния пример, големите му показват, напътстват, наказват, учат го. Учи правилата за живот в групата, в колонията, в стадото, в обществото. И Фройд е измислил някакви заложби, при които всеки несъзнателно искал да има секс с майка си, но колко хора го правят? Ако групата, организацията, обществото не учат хората, че това е ненормално, или пък утре се пръкнат подобни на гей-организациите такива, които проповядват, че това е нормално, сигурно и това ще започне да става. Та не в заложбите е въпросът, дали ги има или ги няма, това е спорно. Въпросът е в първоначалното обучение на подрастващото поколение. В първите седем години. В първите седемнадесет години. В примера, който се дава. В средата в която попадат впоследствие. Точно това целят с пропагандата си гей-организациите. Да влияят на първоначалното обучение на подрастващите и да им заложат, че е нормално да си хомосексуалист. Естествено и да променят първоначалната информация в зрели хора, основополагащи истини, навици, порядки, разбирания и пр.
Тук не мога да не спомена и един мръсен похват, наистина педалски, да изкарваш противниците на хомосексуализма скрити педали, или непроявени педали. Няма скрити, непроявени, осъзнати или неосъзнати. Има само хомосексуалисти, които вече имат полови контакти със същия пол.
Разпространението на хомосексуализма води до загиване на обществото, затова обществото трябва да задейства защитните си сили, инстинкта си оцеляване и да го ликвидира като явление. Нямам предвид нито наказателна отговорност, нито кастриране, нито каквото и да било. Имам предвид обществото да забрани хомосексуалните организации и извършваната от пропагандана и организаторска дейност за разпространяване на хомосексуализма сред все повече хора. Хомосексуалните организации заявяват, че се борят за права и свободи на гейове и лезбийки. Това не е истина. И правата и свободите отдавна ги имат. Те се борят останалата част от обществото да промени разбирането си за вредата от хомосексуализма. Когато аз смятам, че хомосексуализмът е болест на обществото и заразата не трябва да се разпространява, а да се борим срещу нея, това е мое право и израз на моята свобода. Педалите искат да ограничат свободата ми, да ме изнудят и да ме накарат да си променя мнението, да мисля и да говоря, че хомосексуализмът е нещо нормално и да бездействам, да не им преча да агитират моите деца и внуци. Утре, както казах, ще се създадат организации на /по Фройд/ майкоонодниците. В други ден ще се създадат организации на хората, увлечени по содомията. И те ще започнат да ни агитират. Какво да очакваме след това. Имаше тук един Булгериън, той беше толкова влюбен в колата си/ламята си/, че няма да се учудя ако един ден посегне на честта й право в ауспуха.
Съветът ми, не търсете причините нито в генетичния материал, нито в заболявания, нито в някакви мними заложби. Всички това ги извинява хомосексуалистите и е загуба на време, и парализира действията ни. Трябва да се задействат механизмите за оцеляване на обществото, да се борим срещу всякакъв разврат, пошлости, порнография, извратености, срещу показването им навсякъде по телевизия, филми, списания, интернет, и да се борим срещу правото на хомосексуалистите да имат организации и да извършват пропагандна дейност. В противен случай бъдещето е на общества, които се борят срещу разврата и извратеностите. Нещо да се чува за спартанци, древни гърци и римляни? На римляните и езикът им няма кой да говори вече. И те бяха по-умни от варварите, но варварите им видяха сметката. А впоследствие и те самите се изучиха.
mechi
30 Юни 2008 10:05
Мнения: 792
От: Bulgaria
Дали така ми се струва, но статията е ужасно слаба.
"Мястото на изчезващите крайнолеви комунистически организации в днешно време все повече се заема от движенията на гейове и лесбийки с проповядваните от тях радикални идеи, една от които е за сексуалната свобода. Ултрадесните организации пък намират такава живителна сила покрай тях, че двете крайности се легитимират една друга. "

1. Някаква невероятно объркана мисъл. Все едно в трудова автобиография да се напише: "той е добър инженер, но краката му са космати". Направо си мисля, че освен свобода на словото трябва да има и професионално отношение към всяка една работа.
2. От тук нататък вече цялата статия си тече почти изцяло в посоката, в която е насочена в началото - нелогична, или в непозната за мен логика.
3. Измислена теория, измислени твърдения, въз основа на които (според мен) авторът започва да спори, да оборва, да се чуди и да прави изводи и анализи.
4. Според мен авторът се е оплел като "пиле в кълчища". И то за какво, като се замисля...Ами може би
а)за да може да покаже в по-концентриран вид лошите чуатва към Расате (дори не толкова към националистите);
б)да изреди всички чути, видени и направили му силно впечатление изяви из печата и тв предавнията, засягащи темата.
в)но може би това е първата от причините - да придаде наукообразност и подобие на анализ по темата.

А за такива гей общности, винаги си задавам също доста въпроси:
Факт е, че навсякъде по света започнаха да се правят тези паради. Естествено е, че това не е случайно. Те са почти по еднакъв начин режисирани.
1) На кого е нужно това?
2) Какви са целите им?
3) За какви права се борят и от кого си ги искат?
4) Ако няма достатъчно "хомосексуална маса" в дадена страна и тези прояви нямат почва в нея, защо е нужно да се създава насилствено? Заради кого и заради какво? Изпълнява ли някакъв план?
5) Няма човек, на когото да не му е ясно, че тук, в Бг това НЕ Е АКТУАЛНО. Просто не са се съобразили с обстановката - икономическа, политическа, етническа, с народопсихологията.
6) Защо и полицията е замесена в това творчество на несъществуващи проблеми и ценности?
7) Както знаем, тук е трудно, много трудно да се организират хората да излязат да протестират и да искат каквото и да е - дори за живота си да молят (икономически, например, както е сега), а изведнъж 50 души - страхливи, но все пак изкарани, охранявани от полицията и предварително защитавани от много хора, макар, че фактически май че никой не се интересува от тях.
8) И както виждаме, макар и "различни", те не страдат от общото за целокупния бг народ - бедствие - безумно ниските доходи и липса на средства за елементарен човешки живот, съобразно условията за 21 век.


Редактирано от - mechi на 30/6/2008 г/ 10:13:15

Gozambo
30 Юни 2008 10:11
Мнения: 7,892
От: 0
Динайн тук постави още една щриха към портрета си.
Винаги, когато някой започне да защитава правата и свободите на хомосексуалистите трябва да имаме предвид неговата сексуална ориентация. Не може хомосексуалист да е безпристрастен и другите хора да приемат от него съвети или внушения по въпросите на хомосексуализма. Действието е само в една посока- и другите да стават като него.
Stupido
30 Юни 2008 10:11
Мнения: 2,907
От: Belgium
Brightman, май си ми прочел постинга по диягонал... та да повторя, там казах че парадирането с това че са обратни го намирам за много глупаво и ненужно...
аз съм на мнението че сексуалната ориентация не е нужно да се демонстрира...

иначе статията наистина е "голем миш-маш"
Stupido
30 Юни 2008 10:21
Мнения: 2,907
От: Belgium
XYZxyz добър въпрос задаваш...
borowan
30 Юни 2008 10:22
Мнения: 1,891
От: Bulgaria
"Впрочем още Ницше, така тачен от фашистите като техен предшественик, обясни в "Тъй рече Заратустра"
Защо ми се струва, че тази книга изобщо не беше от Ницше?

Защото не си я чел.
Гозамбо-
А статията е само повод, за друго не става.
Evasion
30 Юни 2008 10:25
Мнения: 17,258
От: Korea, Democratic People's Republic of
...разкриха връзката между радикалния национализъм и привържениците на еднополовата любов

Няма връзка. Много по-лесно е националистите да си правят реклама като се дървят на педалите, отколкото на циганите... Че при вторите може да станат истински педали...
Ачо
30 Юни 2008 10:34
Мнения: 692
От: Bulgaria
Натиснете тук
XYZxyz
30 Юни 2008 10:44
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Всъщност още заглавието на статията си признава част от истината
При остра творческа криза гейовете винаги са вдъхновение

Творческа криза - точно така. Авторите на статии са в 19 годишна творческа криза. За това, за което трябва да пишат или не умеят или не смеят, остава страничното, по възможност ако може да му се придаде някаква пикантност.
Apolitichen
30 Юни 2008 10:53
Мнения: 9,749
От: Bulgaria
Той, Динайн-чо, се приготвил да е първа цигулка на следващите паради, я на олигофрените, я на садистите. Първите били дискриминирани, че не им позволяват да управляват транспортни средства, а Динайнчо умре да лети на самолет с пилот олигофрен. А вторите са дискриминирани, че обществото им забранява задоволяването на естественият им нагон, поради което Динайнчо си няма компания.
Колкото до простотията, всеки от нас в една или друга степен е малко прост. Но обществото се гради не като изкарваме простотията си на показ, а като координираме и сплотяваме моженето.
За съжаление, колкото повече простотия се изкарва на показ, толкова повече простаци умрат за обществена изява.
Manrico
30 Юни 2008 11:19
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
Хомосексуалистите са ми неприятни. Тези, които нахално ми демонстрират хомосексуализма си - още повече. Но малоумните лумпени на Расате, които видях по телевизията, са ми съвсем противни.

_______________________
And if I spend somebody else’s money on somebody else, I’m not concerned about how much it is, and I’m not concerned about what I get. And that’s government.
Milton Friedman, Fox News interview (May 2004)
Добави мнение   Мнения:306 Предишна Страница 2 от 16 1 2 3 4 Следваща »