Така е Дърти, демонстрира се хетеросексуална разюзданост (костюмите, въпреки пищността си не скриват почти нищо) на фестивала в Рио, но аз го приемам за атракция и не виждам нищо лошо в това. Крайните феминистки (както и крайните мачисти) избиват някакви комплекси и поне за мене са неприятна картинка. Въпросът опира до степента на демонстрация на сексуалност при хетеро и хомо сексуалните, която сме готови да приемем за недразнеща. Няма човек, който да не демонстрира сексуалност. Невинният флирт с колежката, влюбените погледи и прегръдки на публично място, репликата след някое хубаво момиче също са демонстрация на сексуалност. Дотолкова сме свикнали с тях, че даже не ни правят впечатление. Ако това го направят гейове се оказва, че е дразнещо. |
Крайно интересна дискусия. Умни, балансирани мнения, личи си че всеки форумец се е подготвил преди да се изкаже. Цитират се авторитети, привеждат се солидни аргументи и т.н. Жалко че повода за тази дискусия де факто бяха петдесетина наши сънародници събрали смелостта да признаят публично че си ровят един на друг по задните проходи. Много за шум за.....шепа педали. Ако тези хорица са авангарда на Световната Хомосексуална Революция в България, йебем ти и революцията. Не танкове, не самолети, не жандармерия, не кучета - един Топачоолу да им се облещи насреща и ще изфирясат, ако мога да цитирам класика. |
VOCI, се опитва да бъде язвителен. Както обикновено - хем неподготвен, хем напорист, хем оплетен. Преповтарям "аргументите ти, Воци, макар според мен да са доста тъпи и фалшиви! ВОЦИ, обяснявам на глупавите, а после ще го повторя за теб още три пъти бавно. Има нещо нелепо в това, че афиширащи се като десни - демек, консервативно мислещи, пропагандатори и агитатори като Динаин и Зевзека /плюс Манрико, Круела и т.н. малцинство...Малцинство? О, не - нямах предвид МАЛЦИНСТВОТО !/ Та - десните изведнъж се изявяват като либерални свободомислещи и се мятат с гол задник да закриват амбразурата. Това казах, ВОЦИ! Конкретно и точно. А виж, за политизирането...Има и политика във възпяването на дрънчащите един в друг чифтове камбанки, има. Пак цитирам точното наблюдение: някои хора си мислят, че като заличат границиата между нормално и ненормално, между правилно и погрешно, между истина и лъжа, между добро и зло, то ще получат една аморфна и объркана маса без ориентири, която по лесно ще управляват за егоистичните си цели. Само че, историята е показала, че просто става така, че няма какво да управляват. А теб, ВОЦИ, какво те вълнува искането на педалите да имат ПОВЕЧЕ права? Или - интересът клати феса? Е, воювай за интересите си. |
Че аз това същото от статията го казах вчера в коментар пд темата за гей-парада! Ламбовски, да не преписувате нещо???? |
Интересното е, че почти никой не е против педалите, а против парада на педалите Аз си казах няколко пъти, че съм против педалите, но за парада. Може да са ми неприятни и дори противни, но имат правото да си определят сексуалната ориентация и да демонстрират мирно - а доколкото видях по телевизията, беше даже прилично - без откровената вулгарна сексуалност, която сме виждали в репортажи от други паради. А съм категорично против агресивните лумпени, които ги замеряха с бомбички и коктейли "Молотов"._______________________ And if I spend somebody else’s money on somebody else, I’m not concerned about how much it is, and I’m not concerned about what I get. And that’s government. Milton Friedman, Fox News interview (May 2004) |
Малиииий за 50-тина педала такава патаклама? Ами ако бяха 500? Ами 5 000? То всичкото ни е нормално, че педерасите ни ли ще са нормални? Не ви разбирам форумци. Защо обръщате толкова внимание на това нищо, което се случи в неделя? Коментирайте защо бяха задържани 60 човека, протестиращи срещу онази разходка! |
Брайтман Не аз (или който и да е човек) определя, кое е природно нормално или не е, а самата природа. Работата е там, че точно това се опитваш да правиш, без да осъзнаваш. Природата е определила, че даден процент от хората се раждат хомо. Повтарям, природата. Това не са го определили гейовете или някой друг, а природата. Та как това не е природно нормално според теб? След това, смешна и нелогична е презумпцията, че трябва да има една "нормална" сексуалност и всичко останало да е "ненормално". Аз и други неслучайно повтаряме, че това е изначало грешна концепция - говорим за различни сексуалности. Няколко пъти вече дадох примери с цвят на коса/очи, може и ръст. Може да се направи с лекота една гаусова камбанка като меткината и да се види, че черния цвят коса е преобладаващ, същото и за цвят очи и ръст. От това следва ли че има "нормален" цвят коса/ръст, и тези дето се отклоняват от нормата са болни, изроди, извращения и т.н. както са окачествявани гейовете. Кажи, Брайтмане, трябва ли да се окачествят русите и рижавите като болни? Или прекалено високите и прекалено ниските? Обръщам се към теб, а не към Гозамбо или Стоянчо, защото мисля, че си способен да го разбереш. Ще кажеш, че цветът на косата и т.н. не вредят по никакъв начин на индивида - ами това повтаряме от вчера и ние - че хомосексуалността не вреди по никакъв начин на индивида, на неговото здраве или на околните, не му пречи да функционира пълноценно в обществото и т.н. Вредят единствено човешките първични нагони да се страхуваш от различния. ПП Иначе и гларусите се държат така. Чел съм, че ако нацапаш един гларус с боя, не след дълго другите се нахвърлят върху него и го убиват - защото те са бели, а той шарен, вече не го възприемат като един от тях, а като чужд елемент в групата. |
Колкото до какви права са потъпкани, въпрос на Йезуит, писах вчера в края на сесията, може да се види в архива. Да не се прави на гламав |
Динаин, Не природата а средата - разбиранията на обществто и толерантността му. Вчера обяснявах за древна Елада - там това е било прието и повечето са били педли. Сега не е прието и съответно педалите са малко. Няма природа тука - всеки може да стане гей! Стига да иска и да му харесва! И не е заложено да си или да не си гей - в затворите влизат нормални хора, не помисляли преди това за гейство, а там обръщат резбата! |
Zmeja Тези ме е гнус дори да ги напсувам. Само като си го представя образно... Така е щото във всяка псувня има доза намерение. Псувай без намерения! |
Тази тема за или против хомусексуалните изглежда доста вълнува форумците... голяма част от тях се изказват неподготвени както от едната така и от другата страна...... за тези които искат да са обективни нека да се върнат назад към сътворението...повечето от по- новите религии създадени и нагодени да обслужват нечии интереси като християнството и исляма говорят малко по въпроса за хората със различна сексуална ориентация като най-често ги отричат... единственно хиндуизма има доста по подробно и логично обяснение на този феномен.... After the Vedas were issued forth from Brahma at the beginning of creation, Manu set aside the verses concerning civic virtues and ethics, thus compiling the Dharma Shastra. Similarly, Brhaspati set aside the verses concerning politics, economy, and prosperity to compile the Artha Shastra. Nandi, the companion of Lord Siva, set aside the verses concerning sense pleasure and sexuality, thus compiling the Kama Shastra.1 The great sage, Vyasadeva, put this Kama Shastra into writing approximately five thousand years ago along with all other Vedic literatures.2 It was then subsequently divided into many parts and almost lost until recompiled by the brahmana sage, Vatsyayana, during the Gupta period or about 300 A.D.3 The result was the famed Kama Sutra or “codes of sensual pleasure.” Although commonly presented to Westerners in the format of an erotic sex manual, the actual unabridged Kama Sutra gives us a rare glimpse into the sexual understandings of ancient Vedic India. Three Categories of Gender Throughout Vedic literature, the sex or gender of the human being is clearly divided into three separate categories according to prakriti or nature. These are: pums-prakriti or male, stri-prakriti or female, and tritiya-prakriti or the third sex.4 These three genders are not determined by physical characteristics alone but rather by an assessment of the entire being that includes the gross (physical) body, the subtle (psychological) body, and a unique consideration based upon social interaction (procreative status). Generally the word “sex” refers to biological sex and “gender” to psychological behavior and identity. The term prakriti or nature, however, implies both aspects together as one intricately woven and cohesive unit, and I will therefore use the two words more or less interchangeably in this book. People of the third sex are analyzed in the Kama Sutra and broken down into several categories that are still visible today and generally referred to as gay males and lesbians. They are typically characterized by a mixed male/female nature (i.e. effeminate males or masculine females) that can often be recognized within childhood and are identified by an inherent homosexual orientation that manifests at puberty. The homosexual behavior of these people is described in great detail within the eighth and ninth chapters of the second part of the Kama Sutra. While gay males and lesbians are the most prominent members of this category, it also includes other types of people such as transgenders and the intersexed. The third sex is described as a natural mixing or combination of the male and female natures to the point in which they can no longer be categorized as male or female in the traditional sense of the word. The example of mixing black and white paint can be used, wherein the resulting color, gray, in all its many shades, can no longer be considered either black or white although it is simply a combination of both. People of the third sex are mentioned throughout Vedic literature in different ways due to their variety of manifestations. They were not expected to behave like ordinary heterosexual men and women or to assume their roles. In this way, the third-sex category served as an important tool for the recognition and accommodation of such persons within society. People of the third sex are also classified under a larger social category known as the “neutral gender.” Its members are called napumsaka, or “those who do not engage in procreation.” There are five different types of napumsaka people: (1) children; (2) the elderly; (3) the impotent; (4) the celibate, and (5) the third sex.5 They were all considered to be sexually neutral by Vedic definition and were protected and believed to bring good luck. As a distinct social category, members of the neutral gender did not engage in sexual reproduction. This nonreproductive category played an integral role in the balance of both human society and nature, similar to the way in which asexual bees play out their own particular roles in the operation of a hive. In Hinduism there are no accidents or errors, and everything in nature has a purpose, role, and reason for existence. Third-Gender Citizens Vedic society was all encompassing, and each individual was seen as an integral part of the greater whole. Thus all classes of men were accommodated and engaged according to their nature. Third-gender citizens were neither persecuted nor denied basic rights. They were allowed to keep their own societies or town quarters, live together within marriage and engage in all means of livelihood. Gay men could either blend into society as ordinary males or they could dress and behave as females, living as transvestites. They are especially mentioned as being expert in dancing, singing and acting, as barbers or hairstylists, masseurs, and house servants. They were often used within the female sections of royal palaces and also engaged in various types of prostitution. Transvestites were invited to attend all birth, marriage, and religious ceremonies as their presence was a symbol of good luck and considered to be auspicious. This tradition still continues in India even today.6 Lesbians were known as svairini or independent women and were permitted to earn their own livelihood. They were not expected to accept a husband. Citizens of the third sex represented only a very small portion of the overall population, which most estimates place at approximately 5 percent.7 They were not perceived to be a threat in any way and were considered to be aloof from the ordinary attachments of procreation and family life. In this way they were awarded their own particular status and welcomed as a part of civilized Vedic society. |
Точно така! Против съм парадите на когото и да било от изброените по-нататък - парада на педалите, парада на хетеросексуалните, на проститутките, дори и при наличие на Закон за проституцията. Бих бил против парада на любителите на водка или друг алкохол, парада на пушачите, парада на любителите на задната прашка, парада на радетелите за узаконяване на леките наркотици. Против съм парадирането на всичко, което е извън общоприетите морални норми. Нека си съществува, но не и да се афишира. Против съм, защото в това се изразява покварата на подрастващите - престъпление е да се провокира нездрав интерес у децата в пробуждащата им се сексуалност, в пробуждащия се интерес към т.н. "тъмна" за тях до този момент страна на живота. Човек в това отношение трябва да се самоопредели свободно, без да бъде пряко или косвено повлиян от легални, публично експонирани примери, без да бъде облъчван от медии и организирани прояви. Защото гореизброеното е жизнеопределящо за индивида, за разлика от формирането на останалите му предпочитания, за които допринасят различни центрове на влияние. |
Тъй де, Динаин, ама аз току-що излязох със сведения от нови изследвания, че 97.5 процента от българите са толерантни спрямо педалите, нито един закон не е дискриминационен, а и бройката митингуващи гейове, според Фичо, говори за извънредно ниска ниво на войнстваща хомофобия? |
Не знам за Фичо, аз ти казах моите съображения относно броя демонстранти. Виж колко дърти комуняги се събират на техните манифестации, по 100-200 съдрани каскети. Ама на изборите колко пускат червената бюлетина... 97.5 процента от българите са толерантни спрямо педалите Абе странна работа. Тия 2.5% значи така са се концентрирали във форума на "Сега", че като направиш разборка на коментарите ще откриеш май аПцолютно обратното съотношение |
Със Сгугню не съм съгласен. Не съм запознат с историята на древна Елада, но силно ме съмнява, че "всики са били гейове". Както много митове от рода на кръвния данък през османско, трябва да се различава мит от исторически факт. Освен това, отново според Кинси и затворническия пример, повечето хора могат да вдигнат и на мъж и на жена - според обстоятелствата |
С други думи, не пречи да имаш жена и деца, даже много, и същевременно да поебваш млади момченца за развлечение - примери в историята много, от османски бейове до римски сенатори |