Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Вандали опожариха 300 коли заради празника на Франция
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:54 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща
Manrico
14 Юли 2008 23:36
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
Ми патриоти - подсилили малко фойерверките

_______________________
And if I spend somebody else’s money on somebody else, I’m not concerned about how much it is, and I’m not concerned about what I get. And that’s government.
Milton Friedman, Fox News interview (May 2004)
Dinain
15 Юли 2008 01:27
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Голямо шоу. Олмерт гони Асад по трубуната да му каже "здрасти", онзи му бяга.
А френските военни с право протестират. Всички знаят за взривяването на американските казарми в Бейрут през 1983 г., когато загинаха над 200 морски пехотинци на САЩ. Но се забравя, че ударът беше двоен и минути по-късно е взривена и сградата на френските парашутисти в друга част на града, убивайки 58 от тях. Силите са в Ливан като част от MNF II.
Заключенията на американското, френското и ливанското разузнавания са, че Сирия е натопила дълбоко мазни пръстчета в организацията на атентатите, Иран е доставил модифицираните камиони Мерцедес + разузнавателни данни, експлозивите са от България, преките извършители са радикални шиити (вероятно Хизбула), а палестински фракции са участвали също.
Затова част от войниците, които трябвало да участват в парада, направо отказали. Други заявили, че ще извърнат лице, когато минават покрай Асад.
Kotka
15 Юли 2008 01:35
Мнения: 13,187
От: Aruba
Dinain, говори УБЕДЕНО като организатор на атентата!
Dinain
15 Юли 2008 01:50
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Не бе, мацо, просто съм се интересувАл. Прекалено млад съм за лично участие. Но някои от тук пишещите може и да са участвали в пакетирането на хексогена
Kotka
15 Юли 2008 01:53
Мнения: 13,187
От: Aruba
Dinain, ми ти си по убеден и от участник бря! Ако не си бил ти требе някои дето е бил в играта да ти ги е разказвал тези работи, че да ги знаеш толкова. аха?
А Котьо не го прави толко стар де.
Dinain
15 Юли 2008 02:05
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Аз нямах предвид тебе - стрелям по фланговете
Колкото до информацията, тя е достъпна някъде в интернетя - доклади на разузнаванията, както казах.
Benedicta
15 Юли 2008 08:47
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Вандалите от Магреба, а сега исти французи, са празнували в предградията. Само че какво точно- може би безнаказаното и последователно рушене на една красива, уредена, европейска държава. А може би налагането на техните "ценности" над тези на новата си родина и постепенното превръщане на френските предградия в Магреб...
fff
15 Юли 2008 09:10
Мнения: 277
От: Bulgaria
Браво!Велика Франция!Вчера за пореден път света видя нашета огромна военна мощ!Следва да бъде показана още веднъж на 11 ноември...А швабунгерчетата какво правят?Май от както им е...а мамата през ВСВ не смеят да правят такива паради.Не че и има какво да покажат на тези паради де...
Стоди
15 Юли 2008 09:33
Мнения: 77
От: Bulgaria
Съгласен съм, че атентатите са отвратителен начин да воюваш и не ги одобрявам, защото в повечето случаи загиват невинни хора или поне такива, от които не зависи прекратяването на едни или други военни действия. Но към такъв начин на борба се придържат обикновено нелегални групировки, които нямат достатъчно сили са открито противопоставяне в открит класически бой, т.е. атентатът е способ прилаган от слабите. Само, че ако се поровим в историята ще видим, че този способ не се срамуват да използват и силните:
1. Краят на ВСВ, 1945 г., Германия е пред капитулация. И най-неочаквано стотици "летящи крепости" изсипват хиляди тонове авиобомби над гр. Дрезден, културен и исторически център на Германия, без значително германско военно присъствие и го изравняват със земята. Десетки хиляди убити германци, главно жени и деца, унищожени хиляди културни и исторически ценности. Как да бъде оценен този акт ?.
2. Пак ВСВ. Япония също пред капитулация. Хирошима и Нагазаки - изравнени със земята, стотици хиляди загинали , главно цивилни граждани и още толкова загинали в мъчителна смърт от радиация през следващите 30-50 г. Какво е това, военна целесъобразност или помпане на мускули пред бъдещия враг и даване старт на ядренната надпревара на гърба /смъртта/ на стотици хиляди хора ?.
3. Ирак. "Пустинни и други бури". Специални авиобомби и ракети, които пробиват 9 бетонни плочи и се взривяват в подземието - скривалище, в което освен малкото "народни престъпници" има няколко хиляди жени и деца. Всички са затрупани и взривени. И това ли е военна целесъобразност ?. И друго. След края на активните военни действия - налагане на Ембарго, от което пострада брадата на Садам, само малко побеля, но умряха над 2, 5 млн с нищо невинни деца, от глад и липса на лекарства. Тези действия как да ги определим? - неизбежна целесъобразност или проява на висш Хуманизъм ?.
4. Югославия. Познатите "хуманитарни" бомбардировки с употреба на "хуманни" уранови боеприпаси. Загинали общо 1200 военни и над 3000 цивилни и многодишни последици от заразената от ярените боеприпаси
почва. Тези действия също чакат определение. Ако попитате по-циничните поддръжници на подобни действия, биха ви отговорили: "Абе така е, но в тези случаи е приложено възпитателното действие на поговорката - бием самаро, за да се сеща електорато /народ е мръсна дума вече/, да не си избира такива лоши вождове. Е, прозорливият ръбски народ, пЪрдон, електорат разбра тънкийо намек и гласува правилно на последните избори - за атлантическите и европейски циЛИВИЛИзационни цености. Сега остава да го разберат намекот и изостаналия мюсюлмански електорат в Ирак и Афганистан, за да кротнат нещата. То, още навремето възпитателят Макаренко е рекъл, че "Битието /разбирай тупането/ определя съзнанието".
А според моето некомпетентно мнение, гореописаните действия са си чист тероризъм на най-високо държавно ниво. Само че много добре знам, колкото идеологии и личности, толкова и определеня за понятието "терорист", Затова все още в международен аспект, не може да се даде дифиниция на понятието "терорист". Ето аз например наричам атентатът във влака на гара Буново, във вагон за майки с деца !!! - 100% терористичен акт - загинаха 7 души, аможеха да будат 700, ако не беше закъснял влака с 4 мин. Бомбата е била програмирана да избухне в Тунела, но ако питате Сокола и ДПС ще ви кажат, че това е било един епизод от борбата им за човешки права и свободи. Сложно-о-о-о, сложно братлета, и всичко иде от прочутия ДВОЕН човешки стандарт в подхода към събития и действия. А стига толкоз, бъдете здрави и ЧАО до СКИФ.

Benedicta
15 Юли 2008 09:48
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Ало, Dinain, какво стана с въпроса за първосигналните мухи-еднодневки и имигрантския проблем във Великобритания...а и във Франция Гледам, че нещо си се направил на разсеян снощи и си решил да минеш без коментар по въпроса
aver4e
15 Юли 2008 09:50
Мнения: 12,201
От: Bulgaria
Бенедикта, не само в покрайнините...Бил съм в Марсилия по празника. Бях шашнат от тия цигани които са окупирали най-красивата част - Канебиер и Вийо Пор. В пресечките се колеха агнета направо на улицата. Надвечер освен традиционните фойерверки които обикновено ти хвърлят в краката, циганетата потрошиха половината машини за закуски и напитки в метрото и други обществени места. Полицаите стояха безмълвни за да "не нарушавали народното веселие". Нас ни чака същото !
Dinain
15 Юли 2008 10:30
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Бенедикта, вчера мухите-еднодневки още не бяха долетели, как да ги коментирам? Ето, отново - споменава се нещо за безредици във Франция и без да се задават много-много въпроси, първосигнално се погва Магреба.
Я кажи, 96/97 при безредиците около НС, и тогава ли бяха виновни имигрантите?
ПП Брайтмане, това дето си го написал за Сирия, Египет и Саудия просто не е вярно. Не си запознат достатъчно.
Benedicta
15 Юли 2008 12:38
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Моля, моля, ...ти обяви наличието на мухи-еднодневки, че и първосигнални , под статията за престъпленията с нож във Великобритания....Какво се мъчиш да ме баламосваш И щом аз ти доказах, че няма първосигналност, когато се сочат етническите малцинства като причина за тези престъпления, ти се скри. Сега пак се мъчиш да се изкараш прав...Ама не си.
Benedicta
15 Юли 2008 12:41
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
aver4e, прав си , за съжаление...Аз съм виждала живописна парижка уличка, по която не можеш да преминеш от надупени за молитва муслимани...било им тясно в джамията, и те направо на улицата...Оциганиха хубавата държава.
stoyancho
15 Юли 2008 13:11
Мнения: 1,363
От: Bulgaria
Benedicta, това твоето се вика "га яде кифтетата не плака". Когато франсетата десетилетия владяха Северна Африка (без Либия) и половината Черна Африка и смучеха суровини и други благинки, всичко беше ОК, ама когато дойде време да се плаща с лихвите-олеле, оциганиха ни държавата и не знам си какво. Някой питал ли е алжирците, мароканците, тунизийците и негрите дали искат да търпят френското господство над своите страни? Не е, следователно и франсетата няма защо да ги питат дали искат да търпят присъствието на бившите си колониални субекти.
fff
15 Юли 2008 13:12
Мнения: 277
От: Bulgaria
И понеже двама човека над мен разказаха какво са виждали из "мнoгoбройните" си обиколки в Франция аз ще кажа какво съм виждал в България:Новини на турски, преподаване на турски в училище, турски театри и още много други...
Benedicta
15 Юли 2008 13:35
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
stoyancho, абсолютно не си прав. Няма да защитавам ничия колониална политика. Били са едните по-силни- възползвали са се...Така е на тоя свят , цялата история е изградена върху това.... Но сега да идват разни примитиви, да се правят на гладни и унижени, и под предлог, че имат право да си търсят бащинията да искат да лежат на европейските социални фондове , да се разполагат с цялата си цигания, да трошат и да палят коли...Е, това няма кой да го търпи, освен единствен ти! И понеже и моите данъци отиват в такива фондове, върху които лежат разни..."оскърбени и унижени", аз съм твърдо против. Ти явно се кефиш някой да ти яде от парите, ама това си е твоя работа.
stoyancho
15 Юли 2008 13:44
Мнения: 1,363
От: Bulgaria
Benedicta, на тебе ти ядат парите(!!??), ама дядовците на тия хора са яли и здрав мариз, че и куршум са хапвали. Просто се опитвам да обясня на еснафската ти, бюргерска душица, че всичко на този свят се връща и това важи и за държавите. Както никой не ги е питал дали искат да търпят французите да беснеят в родните им места, така сега на никого не му пука дали ти се чувстваш ощетена от нечие присъствие.
Benedicta
15 Юли 2008 13:58
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Стоянчо, първо изобщо не ми пука за дядовците , които визираш. Второ , слава Богу, ЕС е в състояние да отбие от хранилката тия навлеци, които са решили, че имат право да се гощават на чужда софра, щото дядовците им са били мухльовци и не са си защитавали земите, които колонизаторите са завладели. Няма такава постановка...и е време да се въведе отново естествения отбор на еволюцията, т.е. всеки да се бори с живота и да се изхранва, а не да чака някой друг да го храни. ЕС много залитна по благотворителност и социализъм и ще губи от това...
Benedicta
15 Юли 2008 14:00
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Това са принципите ми, Стоянчо, ако не ти харесват , имам още...
stoyancho
15 Юли 2008 14:07
Мнения: 1,363
От: Bulgaria
Benedicta, кога стана калайджика, кога ти поцърне задника! Вече и от името на ЕС почна да говориш, абе изобщо "пази, Боже, сляпо да прогледа". На теб може и да не ти пука за дядовците им, ама и на тях не им пука за теб, така че сте квит. Ако те слуша човек, ще рече, че пъпа ти е хвърлен във Версай, а не в Коньовица, примерно. Добри Чинтулов най-добре е описал такива екземпляри като теб в "Криво разбраната цивилизация". Бир парче европейка, разийш ли!! И за да свърша с цитатите на заглавия, има още едно, което доста би ти подхождало, а то е на сръбския филм "С опинци по Дивия Запад".
Добави мнение   Мнения:54 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща