Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Кой как трупа газови "дивиденти"
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:81 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »
oIo
26 Яну 2009 01:28
Мнения: 8,618
От: Bulgaria
Абе що не вземете вие да платите на Газпром за щетите и да мирясате най-после.
FL
26 Яну 2009 07:53
Мнения: 6,942
От: Canada
Сега па фирмите виновни че Русия ни спря газта.
генек
26 Яну 2009 08:05
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Братята не бяха ли двама?
Като цяло -
Есенцията и на статията, и на ситуацията е тук:
Кризата разкри, че властта и бизнесът
не познават законите и не уважават правилата

Проблемът е, че И сега, след като уж кризата премина - никой няма да направи изоди, да вземе решения, да накаже виновните, да вземе мерки и проконтролира подопечните си. Така че - и други кризи може...не - ще има! Ако не в тая област, в друга - но от манталитета и психологията на родните управляващи са ни заложени нови интересни времена.
paragraph39
26 Яну 2009 08:36
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
Австрия няма да търси компенсации от Русия и Украйна заради газовия спор
25 януари 2009 | Агенция "Фокус"
Виена. Най-големият австрийски вносител на руски природен газ EconGas GMBH няма да подава съдебни искове срещу “Газпром” и “Нафтогаз Украйна” заради намаляването на доставките в началото на януари, предаде УНИАН.
Изпълнителният директор на компанията заяви, че Австрия цени дългогодишното си сътрудничество с “Газпром” и не смята да настоява за промяна в договора за доставка на газ.
По-рано беше съобщено, че някои европейски потребители са решени да търсят компенсация от “Газпром” за спирането на доставките. Сред първите беше и България.
alabala12
26 Яну 2009 09:09
Мнения: 2,417
От: Bulgaria
Не виждам какви компенсации може да има при положение, че в договорите има задължение за поддържане и преминаване към алтернативно гориво за 15 дена. Освен това нали държавата имаше резерви за 100 дена?? А и не вярвам договорът за доставка на газ да е бил за пълна непрекъсваемост на доставките - такова нещо струва много скъпо. Все едно да искаш ел.ток постоянно без прекъсване 365 дена в годината.
zdraveite
26 Яну 2009 09:30
Мнения: 46
От: Bulgaria
Допусна се на входа и на изхода на газа да стоят едни и същи - Овергаз. Познайте (или си спомнете) какво се случи с такива предприятия. А тук заложник е цялата държава.
StrikeEagle
26 Яну 2009 09:49
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
В Русия на майтап направили "Марш согласных".
Написали "Мы согласны на все!" и "Да росту цен!" и ги арестували...
Тука си е на сериозно - "Мы согласны на все!"!!!
После се обижают като им викаш дудукрая...
Хуго
26 Яну 2009 09:56
Мнения: 69
От: Bulgaria
Как да съдим Газпром
http://pllamm.blog.bg/viewpost.php?id=281 111
paragraph39
26 Яну 2009 10:19
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
Ако, например, влакът от Москва за Брюксел, в който се возите, като редовен пътник, спре някъде в Румъния, понеже рОмъни откраднали релси- и вие решите да съдите за компенсации за НЕпристигането ви или за закъснялото ви пристигане в Брюксел, кой ще е осъденият "виновник", в крайна сметка/Москва или Букурещ/?! А?!
Само питам- НЕ пипам!
В.Лянча
26 Яну 2009 11:04
Мнения: 6,509
От: Bulgaria
Преди да говорим за загуби и „дивиденти” е редно да отговорим на въпроса: Кои участници в кризата показаха, че са част от решението и кои, че са част от проблема? Не съм съгласен, че целият бизнес у нас не познава и не спазва правилата. Напротив,
- операторите на газопреносната, газоразпределителните и електроразпределителните мрежи
- доставчиците на течни горива и всички предприятия, а те не са малко, които бързо и грамотно „превключиха” на резервно гориво
определено доказаха, че са част от решението.
Кои у нас са част от проблема? В бизнеса това са:
- топлофикациите, обгрижвани от подсъдимия Вальо Топлото и от следствения Христо Ковачки;
- онези предприятия, които се сетиха за резервни гуми, едва когато се видяха „по капли”.
За съжаление, държавната администрация за пореден път се прояви като най-големия проблем на България. Действията й са съчетание от безхаберие и безотговорност, с видими елементи на параноя.
tray
26 Яну 2009 11:35
Мнения: 597
От: Bulgaria
ми той параграфа го е казал като за малоумни
само че тия дето ни управляват явно си мислят, че ние сме малоумниците, щом им вярваме на откровените лъжи.
че пешо дръвцето не знае за къв чеп седи в това министерство го знаем отдавна, че никога не е в час с това, за което отговаря - също, но водевила който ни го разиграха със станишчо комсомолеца, беше толкова скучен и без съдържание, че чак да ти се отще.
Benedicta
26 Яну 2009 11:43
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Параграфа дава же-пейски пример, точно тогава когато става въпрос за ДОГОВОР Колко странно, или може би не е странно предвид рубладжийския характер на атакиста. Булгаргаз има ДОГОВОР с три дъщерни на газпром фирми за доставка на газ. Щом няма газ, трябва да се съдят дъщерните фирми на газпром, а ако те си имат проблеми по трасето- да съдят този, който е виновен за проблемите. Така се решават проблемите : договор- неизпълнение-съд. А параграфа да стане машинист на влак
Mars Attack
26 Яну 2009 11:52
Мнения: 12,996
От: Bulgaria
В. Лянча,


С постинга ти съм съгласен, и особено с последните две изречения, резюмират, къде е "заровено кучето".


П. С. На двата ти постинга от вчера за селското стопанство ти отговорих снощи късно, можеш да погледнеш. Мисля, че не си ме разбрал съвсем точно ...
товарищМаузер
26 Яну 2009 11:54
Мнения: 9,625
От: Bulgaria
Нещо се мъти: Натиснете тук , ако е верно че Газпром е съгласен да плати счупените грънци в България, това може да означава верижни искове от всички засегнати. Според статията Рургаз също се канида съди Газпром. Не знам дали Газпром не се кани да представи после сметката на Украйна, каквато всъщност е нормалната икономическа логика.
Benedicta
26 Яну 2009 12:02
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
"Газпром" заплатит за все
/от линка на Маузера.
Параграфе, къде си да кажеш, че газпром не е отговорен? Ама те не са те послушали, не са използвали твоя пример с влакчето от Максва за Брюксел, и си признават , дори компенсации ще плащат

Редактирано от - Benedicta на 26/1/2009 г/ 12:03:10

товарищМаузер
26 Яну 2009 12:08
Мнения: 9,625
От: Bulgaria
Бени не се знае дали сега не плащат, за да си ги искат после от украинците с лихвите.
Benedicta
26 Яну 2009 12:08
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Това съгласие на газпром за плащане на компенсации е вероятно добре пресметнат ход. Ще тръгнат по пътя на съдебните дела...Те плащат на Европа, осъждат Украйна също да плаща, ако успеят да докажат нейната вина, и ще я разкатаят от неустойки и компенсации...а какво по-добро за Масква, от това да има една Украйна съсипана от дългове към Русия и оттам зависима .
Benedicta
26 Яну 2009 12:09
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Маузер, докато аз развивах точно този въпрос, ти си ме изпреварил, но гарантирам, че не съм откраднала идеята ти.
Тъпо Говедо
26 Яну 2009 12:13
Мнения: 2,041
От: 0
Изключително точна статия за авторката.
В пълен контраст са идиотските коментари на амдуците, нищо ново под Слънцето.
4uka
26 Яну 2009 12:13
Мнения: 3,111
От: Bulgaria
Но доказването на щети и на обезщетения е протяжна и сложна процедура, която може да отнеме много години. И очевидно фирмите не могат да разчитат на нея.
[/quote]Не знам за фирмите, но Станишев не може да разчита, по простата причина, че вече НЯМА да е министър-пред(сед)ател[/quote]

Редактирано от - bot на 26/1/2009 г/ 13:00:10

OLDMAD
26 Яну 2009 12:47
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
За "газираните" дивиденти - Натиснете тук!
Кой крив, кой прав - контрата винаги ще е у нас.
Добави мнение   Мнения:81 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »