Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Опасната връзка между етническо и криминално
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:237 « Предишна Страница 7 от 12 5 6 7 8 9 Следваща »
dardan
11 Авг 2009 15:05
Мнения: 311
От: Bulgaria
В страните с развита демокрация не се занимават с етническата принадлежност на гражданите.В България това е национална политика , изразходваме време в празни спорове като"Дали да забраним новините на турски език или да не ги забраним""Дали да им ден на геноцида над българите или да няма"Много коментари, радващото е че има трезви мнения и това показва че има надежда за нашата родна демокрация.Сега ако някой от ДПС е направил нещо незаконно работата е на прокура да напрви жалбата в съда и да почне съдебната власт да се занимава с тях.Вината е вина когата е доказана от съда а не от Волен Сидеров или от пресата.В момента е това.Държавата се крепи на законодателството а не на политици.Право на всеки да говори на своя роден език.Много неща от родната ни история са изопачени.Как ще забраниш един език който се говори 1500 години на Балканите, как ще искаш да се забрани една религия която тук се изповядва от 13 век.Как едни се чустват господари в тази държава и претендират за забрана на права на гражданите на тази държава, това днес може да се случи в Нигери и Конго в другите бананови републики.
raven707bg
11 Авг 2009 15:10
Мнения: 5,137
От: Bulgaria
07, двамцата - в една килия?
Фич ага неска кърти не мивки, а бидета...
Кириак Стефчоолу
11 Авг 2009 15:11
Мнения: 3,836
От: 0
Напълно съм съгласен, др. абулафия!
С незначителни корекции:
"български ислям" - те такова жювотно нема.
"нарочен закон да определи какво е точното съдържание на този "официален" статут" - дотогава констентуцията действува пряко, което е несъмнено опущение от страна на съответните другари.
"Аргументът, че не искаме с нашите данъци да се плаща за... охраната на "тяхната" част от границата."
И такава ли има?
"турците и мюсюлманите са най-голямото малцинство у нас" - напомняте ни за оригиналното название на ДПС, а именно "Движение за права и свободи на турците и мюсюлманите в България"?
"не могат да се видят никакви разционални грижи за националния интерес, дефиниран като прагматична политика"
Тука позна. А че българите взеха да се усещат като жертви е естествено и куклите като Болен и Расате, дървените запушалки, са на път да отлетят - да бяхте намерили по читави.
Сибила
11 Авг 2009 15:12
Мнения: 15,613
От: Bulgaria
Лютви Местан го хванах и него в няколко "модерни"грешки, ама не си спомням
мекането ли беше или неправилната употреба на "ел"-овото причастие.

Счупих си клавиатурата и аз като Митев с табелите, да повтарям, че "ел"-овото причастие / за разлика от страдателното/ се съгласува в обръщенията в уважителна форма по число, а не по род. Правилото го има в тестовете за 7-ми клас - приемни изпити за гимназиите.


Има го, ама кой да ти го чете, . В медиите трябва да има назначени езикови специалисти по български, които да следят своеволните упражнения на пишман писачи и диалогиращи в ефир журналисти да не се превръщат в саботаж срещу официалния български език и да не се стига до следните комични ситуации.


Волен Сидеров и Диана Найденова. Тя го притиска в "ъгъла", вадейки вестникарски статии с негови изявления, които напълно отричат настоящи негови позииции, демек, опитва се да го хване в непоследователност и лъжа.


Състои се следният диалог:


Той: Вие къде сте го видели това? /правилна употреба на "ел"-овото причастие, неправилната е : Вие къде сте го видяла това?/

Тя: Ами ние сме го видели в 24 часа, нали колеги?



Смях, смях през сълзи.



Е, как да не врътнеш копчето и да превключиш на друг канал?
Преключвам, обаче спасение няма - Мира Баджева /излязла от вестник "Сега"/, издевателства над ушите ми в същия тон - Вие сте казал, Вие сте написал, Вие сте се поколебал....и т.н.



Е, описаната ситуация е неточна само в това, че отпечатъците на Мира Баджева вървят в неделя и няма как да се стракат с челюстите на Диана.


Пък вие за турски новини ми говорите.
Другаде, другаде е заговорът срещу българския език.










Редактирано от - Сибила на 11/8/2009 г/ 16:10:26

hamel
11 Авг 2009 15:13
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
Как едни се чустват господари в тази държава и претендират за забрана на права на гражданите на тази държава,
Никой не ти отнема права. Само ти се припомнят основни задължения - да говориш и пишеш на български, за да можеш да слушаш новините по БНТ и да напишеш една молба за постъпване на работа. И да си вършиш самата работа.

Редактирано от - hamel на 11/8/2009 г/ 15:15:49

В.Лянча
11 Авг 2009 15:18
Мнения: 6,509
От: Bulgaria
Киряк, не знам какво пише в дипломата на френския евреин и професор по литература Сев, влязъл в историята ни като Сюлейман паша. Въпросът ми за 11 август има едничката цел да покаже, че българските управници напълно съзнателно вече двадесет години даже не споменават за най-могъщото оръжие, което може да ни защити и запази като народ. Камо ли да го използват. Патриотичното възпитание, дами и господа! Огледайте се ... не надалеч, към големите страни или Стара Европа. Само из Балканите надзърнете ... и кажете знаете ли друга държава, която като нашата да реже не клоните, а корените си. Да лишава народа си от национално съзнание и от бъдеще. Тъпо, идиотски, методично и безумно, година след година.
потребител,07
11 Авг 2009 15:19
Мнения: 8,146
От: Bulgaria
двамцата - в една килия
Петър Петров
11 Авг 2009 15:22
Мнения: 2,254
От: Bulgaria
Защо турското малцинство, ако е такова, се ползва с привилегии?
Автоцензор
11 Авг 2009 15:30
Мнения: 1,824
От: Bulgaria
Боко в момента е подложен на традиционната нашенска групова мегасвирка, която трябва да изпитат всички нови премиери. След 2 месеца оглупяват и се разплуват, за да могат приближените да ги въртят на малкия си пръст. Тъй че ругатните сега са му само от полза.
Кире
11 Авг 2009 15:41
Мнения: 4,947
От: Bulgaria
Петър Петров Защо турското малцинство, ако е такова, се ползва с привилегии?


Понеже ние кви други малцинства имаме? Цигани. А-а сега ще вземеш да броиш до 31 - ама те са си интегрирани, демек никак не можеш да разбереш, че аз съм например гагауз, ако аз не река да го знаеш. Или па влах. Че и с евреите не е чак толко просто... Ама я да те питам, ти имаш ли грижи с тия малцинства - те са си част от народа и дори да имат некви културни специфики, те са толкова незначителни, пренбрежими спрямо мнозинството, че въобще не ти пука. Стават неква етнографска рядкост.
--
При циганите и турците обаче работат е друга. Циганите нямат държава, още по-малко държава с претенции върху български територии, така че тия да се мачкат е по-лесно и по-удобно. Така остана впечатлението, че те са криви за всичките кривини на българския народ.
--
Обаче съществува един други въпрос: колко от турците в българия са цигани мюсюлмани? И така се получава, че поради исляма тия групи цигани почват да се консолидират с някакви турски (по моему тюркски) остатъци. Зад тях има военен и политически гарант, който е нещо повече от ДПС. Тоя механизъм работи с всичка сила, кога питаш някой такъв за самоопределение.
--
За асимилиране към българите може да се говори рядко - отново по религиозен признак. Има обаче и такива групи - например цуцманите.
--
Излиза, че религията (колкото и изпостеляла да беше вярата сред тия) е основното свързващо звено. Религия с религия не можеш пребори. За туй си требе систематично подреждане на доказателства - демек учение. Чрез резултатите от него могат да се елиминират всекви предразсъдъци. И накрая всичките тия да ти станат същите като емоция като арменците и власите
Voltervoice
11 Авг 2009 15:55
Мнения: 720
От: Bulgaria
Cruella de Vil

сър Джон: И пак ще кажа: протестът срещо десетте минути новини на турски, които не пречат на никого, е израз на комплексарщина, породена от ниско национално самочувствие. Едва ли това е начинът да си го повишите, драги ми атакисти.


абулафия
Caravaggio
11 Авг 2009 15:57
Мнения: 13,610
От: Italy
Кире, ти си само за водещ журналист в някоя телевизия бре - хем много говориш, хем нищо не казваш, хем на забавен диалект

Това е майтап. Права е Сибила - пренебрежението към правилния български е обезпокоително. Питам се какво образование имат журналистите, които плещят както им дойде. Всъщност, защо ли питам...
Кириак Стефчоолу
11 Авг 2009 16:03
Мнения: 3,836
От: 0
Сибила,
Другарят Дичев прави от мухата слон, а от слона вади слонова кост.
Новините на турски са бял кахър, никой не ги гледа, Бау Мангау плати с тях фабричката на щерка си в Доспат.
Същинският въпрозд е изказването на ББ, че той лично е съгласен с наличието на геноцид.
Което няма как да се подмине, защото масовото избиване на православни християни започва през 1903, а през 1908 преминава всякакви граници. А това води до Балканската война.
Баш-майсторите на българския и арменския геноцид са известни: Енвер паша, Талаат паша и Джемал паша.
Потърсете писмото на Абдул Хамид ІІ до шейх-юл исляма, в което той обяснява причината за абдикацията си.
Ако и ние дръпнем една тухличка, като арменците, сичкото NOVUS ORDO SECLORUM може да се срине.
bloody mary
11 Авг 2009 16:14
Мнения: 4,698
От: Bulgaria
Дилемата проз, но вършещ работа и учен, но юслес не е от вчера.
Корени се още в "учи синко, за не работиш"
В нашия случай е проз но решителен и от другата страна учен но некъдърен за нищо.
Все пак изборът е на хората и който го поставя под въпрос, некакси не върви да се нарича демокрад в случая е само хлевоустец
Caravaggio
11 Авг 2009 16:14
Мнения: 13,610
От: Italy
Не мога да забравя една реч на Първанов по повод годишнина от Илинденското въстание. Говори два часа и успя нито веднъж да не произнесе думата "турци". Майсторлък!
Sir_Lanselot
11 Авг 2009 16:17
Мнения: 10,020
От: Bulgaria
Бел. на модератора: Моля, пишете четивно.

Редактирано от - sybil на 11/8/2009 г/ 17:44:09

StrikeEagle
11 Авг 2009 16:20
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
да се вкарат Станишев и Доган в затвора
В една килия?
Ми той Станишко нема да иска да излезне после!
OLDMAD
11 Авг 2009 16:22
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
"...В Държавната телевизия е разрешено да се говори само на официалният за Държавата България български език."!
Турският език е неофициален, следователно Държавната телевизия нарушава законите на РБ.
Въпроси?


Редактирано от - OLDMAD на 11/8/2009 г/ 16:24:09

Krydderi
11 Авг 2009 16:24
Мнения: 2,761
От: Bulgaria
Отнема се , Хамел, правото на самоопределение. Виж постингите пълни с изисквания, какви би трябвало да се чувстват нашите сънародници с турско потекло.
л-т Грубер
11 Авг 2009 16:26
Мнения: 1,446
От: France
Я каква сладка туркиня четяла новините по БНТ. Може да им стана фен.
Добави мнение   Мнения:237 « Предишна Страница 7 от 12 5 6 7 8 9 Следваща »