Васко освен пич е и много талантлив, за разлика от любимци на дъртаците от тоя форум като Щурците, ФСБ и подобни. Ревю, Милена, Контрол, Нова Генерация, Хиподил и още няколко по-слабо известни с по 1-2 парчета - това е истинското и доста стойностно нещо в рока ни. |
Некой ора у форУМо гледат кът коне с капаци. Проблемът е в това, че българинът се е чалгаджисал доста. Ето защо трябва да има такива музиканти, като Васил Гюров, които да представят България и самобитната музикална естрада не само в самата държава, но и в чужбина*. *Терминът "чужбина" вече не озаначава Европа, тъй като БГ е Европейски щат. |
Страшни парчета правят "младите" в рока, няма що - "Неам нерви", "Да светна като крушка", "Скакауец", "Карагьоз", "Луди жаби", и най- достоверното - "Всички сме луди". Добре че беше социализма да направи достоен за България музикален пазар и да създаде твърде сносни за мащабите и манталитета на българите, рок групи - Сигнал, ФСБ, Щурците, Кукери, Тангра и даже Импулс. Перестроечните нови генерации се забатачиха в какво ли не, само не в най важното -да правят музика и да си създадат публика и характерна музикална среда. Само един пример - Фънки, това недоразумение и Денис Ризов, другата грешка на природата, са всичко друго, само не и творци. За подвизите на Кольо Гилъна, Светльо Витков, Звезди Аналгина, Буги Барабата и Камен Кацата просто нямам думи. |
Е, то ако за горните няма думи, какво остава за целия букет от фолк певачки. "Нова генерация" си беше страхотна група, нищо че е от времето след... |
Нещо не мога да схвана как човек, който разсъждава уж логично в един момент затъва в пенсионерският подход на "Музикаутор", който се изчерпва единствено с груб рекет и безпочвена алчност. - Ако авторите искат да имат наистина достойни приходи, то трябва да се откажат от желанието за рекет с помощта на държавата. Безрезултатен е и отблъсква. - И вместо Васил Гюров да легитимира (или по скоро да петни името си) с една дискредитирана организация, като "Музикаутор", по добре да събере талантливите и да си направят друга организация за защита на авторски права. С друг съвременен граждански подход. - И веднага давам пример - ако талантливи автори, които биха били въртени в ефира могат да продадат продукцията си за 100 единици, то няма как да я продадат в кюп с още 1000 некадърници, за които обаче някой в пакет иска 10 000 единици. - Друго. Смяната на подхода от рекетьорски и рев за помощта на държавата с граждански, няма как да не промени нещата, точно при големите ползватели. Трябват нови форми, а баба Цеца (ако още е там) няма как да ги измисли. Тя си е останала в епохата на Сталин. Редактирано от - Brightman на 28/11/2009 г/ 01:43:13 |
За въпросния `талантлив` Гюров, чух за първи път, когато личицето му на невестулка изплува, някъде зад простото ченге Явор Колев. Та същия този Гюров обясняваше как с неговия талант ако не било пиратството, той щял да бъде заможен човек. Разбирай, групата `Ревю` е толкова популярна, че хлапета, младо и старо се скъсва денонощно да пиратства въпросната супер формация. Ей богу, слушам музика, колекционирам музика, пиратствам, купувам музика откакто се помня. Съзнателно 20-на години, ама за тази група чух този неотразим талант на снимката. |
webadmin - радостно е да видиш как хора като теб се гордеят, че не знаят нищо за най-добрата бг-група. А ловим бас, че не знаеш никщо и за най-добрите в много други области. И слава Богу! |
Ревю, Милена, Контрол, Хиподил и още няколко по-слабо известни с по 1-2 парчета - това е истинското и доста стойностно нещо в рока ни. Това според мен е едно ново направление в рока, характрено за Балканите и аз бих го определил кат чалгаджийски рок. Наистина тези групи са началото, не моем си кривим душата |
Ер малък ми липсват ... бяха истински, за това и не оцеляха ... всичко останало е компромис с блудкажа... |
Допаднаха ми разсъжденията му за тегленето на музика от нормален фен и използването й от фирми. Смислено говори! -------------------------------------- Блогът на Генек |
Изобощо не ми пука как говори - смислено или безсмислено. За мен е важно, щом е музикант, да прави готина музика, пък ако ще да дрънка само щуротии на интервютата. Изобщо вече не чета глупостите, които приказва примерно Ангъс Йънг, а и не е нужно, предвид музиката, която прави. |
Да сравняваш Ревю и Контрол с ФСБ и Щурците е все едно да сравняваш тромпет с цигулка и да се чудиш кое е по-добро. Вярно, че и с едното и с другото се свири музика, ама... А тука даже ЗИП е стигнал до анализи с кое не може да се свири чалга и с кое не може да се свири друго, освен чалга. |
за разлика от любимци на дъртаците от тоя форум като Щурците, ФСБ и подобни hhhuuunnn тези две групи са известни не само в България, но и в Европа, а и като си спомниш - ако не си ходил прав под масата - кои хора композираха тази музика и пишеха поезията ще ти стане ясно, че между музика и шум, поезия и стихоплетство има разлика от местото където се намираш в момента до моя "остров" - дето съм аз и някои други хора. Редактирано от - The Spy на 28/11/2009 г/ 18:11:13 |
Агенте, с тая европейска известност и ти си се олял, честно казано. Скоро Данчо Караджов разказваше как на концерт на твоя остров, свирили някаква музика на други групи и към края се престрашили да изсвирят и нещо тяхно. Апатичната до момента публика се съживила, посрещнала много добре тяхната песен и тогава те изсвирили още няколко, и публиката и тях харесала. А след концерта организаторът им казал, че трябва да си свирят техните неща, тогава са истински, живи и звучат добре, а когато свирят нещо чуждо, изглеждали смешно. Та щом Данчо смята за добре, да се похвали с това, че не са смешни, когато свирят своя музика в Европа (или поне по островите и), явно поне той не е чул за известността си. Истина е, че са популярни, ама в България. |
Абе не зная за ЮКей, но що се отнася до Ню Йорк мога да ти кажа всичко за тях, къде нощуваха, кой организира, в кои градове и тра-ла-ла, за да задоволя любопитството ти. Концертът им в Ню Йорк Град, в огромната градина на "Чешката бирария" беше така препълнен, че нямаше къде да се седне и хората стояха прави. Следващата вечер направиха шоу и в "Българския ресторант и бар" намиращ се тогава на "Канал Стрийт" и "Бродуей", последваха Шикаго Град, намира се в щат Илиной и Бостън Град близо до границата с Канада и оттам в Канада, Монтрьол и т.н. Поне за тях не приказвай щото ги познавам лично и съм ****** ***** наречен от тях в Ню Йорк. Споко - не нося талпи и киреч у чужбината! |
Така де, да се докоснем до качествата на песента, която била на път да стане хит... 200 Замина мойто момиче замина далече от мен но ми каза, че ме обича и че може би някой ден... като вятър към твoйте устни ще достигна при теб сега и над розата кръв ще пусна, а в косите ти дъжда... Натиснете тук ... иначе В. Гюров не се е променил особено от ерата Кравай 88/ма г. Песничките на Ревю тогава ми харесваха... |
Сигурно любимият му филм е 300... Момчета, хубавата музика не се прави от един рефрен, останал на същото ниво докрая.Поне ритмично да го бяхте разработили.А и динамиката и тя същата работа."Ей ръчички ей ги две" от началото до края... чудно как Кирчо се е съгласил да участвува... |
Johson Хм... 200 не виждам нищо общо между заглавието и текста на песента Първоначално песента е трябвало да се казва "Гъз знае и 2, и 200", но редакторите (кой казва, че у нас няма цензура?) решили, че е много нецензурно, и останало само 200. А иначе под 2 и 200 се е имало предвид състоянието на лирическия герой преди и след раздялата с любимото момиче (имало е и друга трактовка, от гледна точка на момичето на лирическия герой, която е трябвало да бъде нещо като втора доминанта на песента, но нея избощо са я отрязали от текста, така че я оставям и аз настрана ) |