Защо бе, колеги?! Какво толкова не ви харесва в тази така "прочувствена" Poetry in Motion? Има и по-добри постижения, да речем на "Попа" в стил Bulgarian Chalga:* Ти замина надалече / защо така си ти? / Не ще те видя вече / за туй прости. * Chalga /"Чалга", in macedonian "Чалгија"/ is the most common word, used for identifying a style of music in Bulgaria and Macedonia, aka Pop Folk, incorporating a blend of Bulgarian, Arabic, Turkish, Greek, and Roma /Gypsy/ influences, as well as motifs from even flamenco and klezmer music. It is known for repeating musical themes and dance rhythms and its style of dancing called kyuchek in Bulgarian. Редактирано от - The Spy на 29/11/2009 г/ 15:24:16 |
200 си е супер яко парче! . ПП Единствено се разваля ефекта от туй, че Гюров има още неколко твърде подобни... Редактирано от - веролом на 29/11/2009 г/ 18:42:41 |
Като бивш професионален изпълнител бих желал да направя едно музикално харикири на въпросното изпълнение. Песента 200 има еднотипна и монотонна линия, водеща до отегчаване, без ярка музикална градация и контрапункт, където бас-китарата е основно водещ инструмент и натрапва едно постоянно мелодично движение, което отегчава слушателя. Това говори за липса на идея в замисъла на композицията и обезличава мелодическото развитие и необходима кулминация. Арпежираните секст-акорди на китарата би трябвало да са с една октава по-високо и да се свирят, като кварт-секст арпежирани акорди, защото 6-струнната китара е условно транспониращ инструмент, т.е. нотира се на Виолинов (Сол) Ключ, а реалното звучене на тоновете е една октава по-ниско. Ето защо Тромон-Капудастер поставен на грифа, като притурка към китарата, би изтръгнал по сочно и кристално движение на арпежите пасвайки с баритоновия нюанс на изпълнителя. За домашно на "музикантите" от форума да кажат в коя тоналност е песента. Best Regards, The Spy Редактирано от - The Spy на 29/11/2009 г/ 20:25:29 |