Брайтмана открива топлата вода. А хората се къпят... Караваджо, Джон Уейн и подобни филми /както и детска анимация на Дисни/ даваха във "Влайкова". И 70-те във филмотечното - "Левски", с абонамент. Не мисля, ч е е загуба, дето не съм го гледал като малък. А, забравих - преди Гойко Митич гледахме Пиер Брис. |
Каравайо, пропускаш важното: играл си на каубои и индианци, а не на "богатири и казаци" примерно - а сети се защо. Тия цитираните автори, впрочем, са типичен пример за "Холивуд в литературата" - евтини романчета, които обаче грабват читателя. Аз ке те удрим у земята: оригиналният Ringu(1998) събира $137 млн. приходи; американският римейк Ring(2002) събира $250 млн., като специално в Япония римейкът е по-успешен от оригинала! Аре обЯсни го тва с "американския зрител". Същото e и с The Grudge (2006): The film made US$110, 359, 362 in North America alone and a total of $187, 281, 115 worldwide, far exceeding the expectations of box office analysts and Sony Pictures executives. Sony also stated the film cost less than $10 million to produce, thereby making it one of the most profitable films of the year. За сравнение - японските оригинални филми (поредица от 3) са strait-to-DVD и въобще не стигат до кината. |
Е, та? Играл съм и на "пирати" - попитай ме сега що на "пирати", а не на "бурлаки на Волге", примерно. Накратко, да се идеологизира всяка запетайка е тъпо. Цитираната литература е типично детско-юношеско четиво и да му се дават определения като твоите е също така тъпо. И примерите ти с японското кино са неуспешни. Колко милиона събрал еди-кой-си... Че това превръща ли го автоматично от боклук в шедьовър? |
Ей, млади, бе... Ние дъртите играехме на Троянската война, също и на Миша, Генка, Коровин, Полевой, Никитский и Зина Круглова от "Кортикът" Нищо ли не ви говори? |
"Любовното лято на един льохман" е най-добрият бг филм, но просто на публиката тук и се гледат бози, каквито пък няма как да правим без пари. Щото хубавата боза иска пари. |
също и на Миша, Генка, Коровин, Полевой, Никитский и Зина Круглова от "Кортик. Шомо, на Троянската война и Седмината от Тива играехме много.Ама да се правиме на Мишки и Генки Коровини не си спомням.Ти да не си израсъл в Бъгарското посолство в Съюза?? |
Кара, опитай се да ме следваш: не идеологизирам детските игри, а ти демонстрирам как определен подход прави изкуството "за ширпотреба", т.е. прави го популярно. Друг подход го прави негледаема/нечетаема полюция на някой самозван гений-изкуствовед, разпространявана "в ограничен тираж". Че това превръща ли го автоматично от боклук в шедьовър? Не - превръща го от един гледан от Х хора филм, в един гледан от У хора филм, като У>Х. А всеки творец, в края на краищата, иска творението му да стигне до и да бъде признато от възможно по-голяма аудитория. |
Не, Айво Просто съм по-стар, по-опитен, по-видял и главно - по-чел от теб. То с годините се натрупва, не губи вяра в себе си и дръж айпода здраво. |
А всеки творец, в края на краищата, иска творението му да стигне до и да бъде признато от възможно по-голяма аудитория. Абе иска, ама тайничко _______________________ Блогът на Манрико |
Е, зависи от твореца. Някои се надяват произведението им да преживее повече от три месеца, ама това е друга тема, да не задълбаваме. |
"Кортик" помня, да сме играли - не се сещам. "Троянската война", "Херкулес" и тем подобни - да. Не забравяйте военните сръбски филми - "Капитан Леши", "Мостът на кота 612", "Козара" и т.н. Полските "Вълче ехо", "Закон и юмрук". Френски като "Гърбавият", "Капитан Фракас", "Парижките потайности", "Тримата мускетари" /ама не американска фалшива боза!/. Е, до утре! |
Сетих се за "Аватара" - 200 милиона за филма, 300 милиона за маркетинг и реклама, 1, 5 милиарда за месец в началото още. Бизнес! Нищо лично! И нищо от изкуството! |