Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
2 години България е лъгала Европа за бюджета си
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:183 « Предишна Страница 4 от 10 2 3 4 5 6 Следваща »
хунвейбин
10 Апр 2010 10:31
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
От гледна точка на интерпретациите , се наблюдава едно старо преднамерено увлечение.Това е натурална пропаганда, далече от истината и обективните процеси и факти.
Фискалната политика/тя се реализира с бюджета/може да се влияе , до определена степен , на съвкупните икономически процеси .
Това обаче не означава , че те съвпадат.
При капитализмът определящ е капиталистическият сектор , а не държавният.
Капиталистическият сектор, при реализираната досега либерална политика , ограби народа и страната и я вкара в национална катастрофа.
При тази ситуация е , , нормално” и , , разбираемо” , как представители от разни пропагандни центрове и институти , в случая са цитирани Георги Ангелов от "Отворено общество" или Лъчезар Богданов от "Индъстри уоч", коментират събитието.
Обслужват си господарите .Практически трябва да бъдат разследвани , трябва да носят много голяма отговорност , защото чрез тяхната прислужническа пропаганда по медиите , обществото беше вкарано в състояние на радикална интелектуална измама.
, , Особени похвали” пък заслужават ИПИ и разни там Станчевци и Ганевци .
Само до преди два три месеца , те говореха точно обратното , а страната според тях претърпяваше невиждан и нечуван капиталистически икономически възход.
Днес само наблюдаваме благодарение на кризата прикриваната с години национална катастрофа. На това трябва да сме признателни на кризата-защото тя показа че в България става въпрос за драматична и много зловеща национална катастрофа , дължаща се на грабежа и ограбването на нейните ресурси.
Кризата принуди да се проявят дълбоките макроикономически дисбаланси , а националната катастрофа ще покаже тяхната същност.

Падна строителната пирамида , падна кредитната пирамида , падна банковата пирамида , разголиха се капиталистическите форми на грабежа и страната /както при рухването на всяка пирамида/ се оказа в състояние на национална катастрофа.

А това което чета , то е задължително.
Фискално трябва да се пререгулира бюджета.
Няма приходи , няма инвестиции-спаднали са вече с няколко милиарда , чуждите инвеститори бягат от криминалното блато , ЕС се отдърпва , катастрофата става все по радикална.


Нормално е да се променят фискалните дисбаланси.
За мен смущаващо е че се прави пак чрез пропаганда , пак с психологически въздействия , пак като се прикриват капиталистическите пирамиди и капиталистическият грабеж.
Не могат да устискат върху тези лъжи , защото националната катастрофа , при отсъствието на реална икономика и индустрия , няма да бъде управляема , а ще бъде под формата на радикално разпадане.
Тежки времена предстоят , много тежки , но справедливи.
Криминалните икономики и държави нямат право на живот.Тази страна ще си получи заслуженото , но дано това да е за да се спаси народа?
mitkog
10 Апр 2010 10:37
Мнения: 5,063
От: Bulgaria
Дянков е един прозд глупендер и просто няма какво да го обсъжаме.
теб ако те кефят мантри от типа "ще икономисваме" и "ще привличаме инвеститори с евтин ресурс" добре, мен лично много отдавна ми е писнало от подобни заклинания и алабализми, особенно когато са в мой ушърб.
Просто богата държава се прави с богато население, а предлаганите в момента рецепти са диаметрално противоположни и ерго абсолютно погрешни.
И не, няма да го целя със стрелички обещавам .
Виж пари за еднопосочен билет събирам.
Смятай че съм склонен дори да му уредя фирмена отстъпка за първа класа, за него и за цялата фамилия, оти съм ларж и не питая лоши чуства.
Ловкия
10 Апр 2010 10:39
Мнения: 56,087
От: Ghana
Хунвейбин, !
lilliola
10 Апр 2010 10:40
Мнения: 5,222
От: Faroe Islands
Та к'ва е рецептата - да си внесем богати граждани???
SINDBAD
10 Апр 2010 10:41
Мнения: 6,430
От: Bulgaria
Пари за билет на Дянков няма да дам- да си го изработи сам, макар че като гледам колко е кадърен, и това няма да свърши!! питам- що ще още Трайков като министър! Така нещо конфликт на интереси има!! И още как!! Натиснете тук
Ловкия
10 Апр 2010 10:42
Мнения: 56,087
От: Ghana
Просто богата държава се прави с богато население, а предлаганите в момента рецепти са диаметрално противоположни и ерго абсолютно погрешни.

Да, но ние, уви, сме бедна държава с бедно население...
mitkog
10 Апр 2010 10:44
Мнения: 5,063
От: Bulgaria
lilliola


10.4.2010 г. 10:40:50 Та к`ва е рецептата - да си внесем богати граждани???

E със сигурност рецептата НЕ Е мин. пред. да се изцепи по талавизора "1.4 Е / мес е хипер мега огромна сума пари за държавата и върхов таван за заплащане"
mitkog
10 Апр 2010 10:45
Мнения: 5,063
От: Bulgaria

Да, но ние, уви, сме бедна държава с бедно население...

Именно срещу това трябва да се работи. Но това не става с дигане на ДДС или рязане на разходи
rki
10 Апр 2010 10:46
Мнения: 20,973
От: Albania
ся ще си ходи ли валборда или заплати и пенции ще се орежат наполовина?

__________________________________________ _____________________
Once the government socializes losses, it will soon socialize profits. If we lose our ability to fail, we will soon lose our ability to succeed. If we bail out risky behavior, we will soon see even riskier behavior.
lilliola
10 Апр 2010 10:47
Мнения: 5,222
От: Faroe Islands
Искаш да кажеш - богати фирми на хранилка от държавата!
Ясен си!
хунвейбин
10 Апр 2010 10:49
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Ловкия , моите почитания.
С удоволствие бих прочел вашият коментар , върху това което вчера течеше като информация.
Трикратно е завишена цената на енергията произвеждана от италианци и американци .Договорът бил за 15 години.Българската евтината пък се изнасяла в чужбина.
Това са милиарди които те прибират , принудително он хората чрез държавата, милиарди много повече на брой от тези върху които се разсъждава , че недостигът.
Това какво представлява.Създават БВП.Пълнят бюджета.Развива икономиката и бизнеса.Подобрява стандарта на живот.Грабеж или ограбване на народа или страната.
В макроикономическият анализ тези много милиарди , за много години , как са отразени и какво причиняват , за да искаме държавата да бъде ликвидирана , а либералната икономика да оцелява.
Така стой въпроса за кредитите , строителството , банките , туризма?
Бъди добър и кажи има ли някаква истина в тези макроикономически анализи?
mitkog
10 Апр 2010 10:54
Мнения: 5,063
От: Bulgaria
Не лили,
искам да кажа че икога през живота си не съм работил за държавна фирма или на държавна хранилка но това не променя фактът че държавата си остава най големия работодател с огромно влияние върху цените и пазарът на труда.
А иначе опитай се да убедиш чужд инвеститор как трябва да дава повече и да се справиш с аргумента "Ин бългерия...."
за това говорим.
Сибила
10 Апр 2010 10:57
Мнения: 15,613
От: Bulgaria

Малката секира:


Добре, да приемем, че им е било нужно време, за да разберат за наследството. Вече девет месеца обаче те не правят реални стъпки, за да поправят това наследство. Всеки ден казваме, че трябва да запазим борда, че трябва да запазим финансовата стабилност, че трябва да усвояваме парите от ЕС. Премиерът обаче излиза и заявява, че ако не се справим с бюджета, отиваме към гръцки сценарий и че трябва да девалвираме лева. Ако го попитате какво значи девалвация, се съмнявам, че ще ви отговори. Но когато премиерът говори за девалвация, това значи взривяване на държавата, отказ от валутния борд и т.н. Вероятно причина за това е желанието му да бъде откровен с хората, да говори езика на простолюдието. Той не бива да забравя обаче, че всяка негова дума веднага се качва в компютрите във Вашингтон и в Брюксел, където казват: „Щом премиерът допуска, че може да девалвира лева, щом той допуска, че е възможен гръцки сценарий, значи тази страна не е остров на стабилността”. При подобни изявления техните изводи не са много розови. Вместо да бъдат набелязани точните проблеми и техните решения, без значение каква ще е политическата цена, управляващите правят публично дискутиране. Болният от рак е отворен, той е на операционната маса, а ние правим дискусия. Няма такова нещо в медицината, няма такова нещо в живота. Просто трябва да се действа експедитивно, трябва да бъде набелязан нелесният път и да се върви по него.


Натиснете тук
Dinain
10 Апр 2010 10:58
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Митя, що си жлъчен бе. Събота сутрин е, отпусни.
Аз исках да чуя нещо конкретно от тебе, а ти само попържаш.
Ся, относно Дянков, не мога да го низвергна в този разговор, понеже изглежда имаш лична вендета с него - сякаш ти е изял закуската.
Аз, от моя страна, правя разлика между политическия апиърънс на един министър и реалния му перформънс. От гледна точка на пъблик апиърънса мисля че Дянков се проваля. Но това не ме интересува, важното е какво прави, а не какво говори. Да, вярвам, че на един политик понякога се налага да казва неща, в които не вярва истински, но пък народът ще ги хареса. А българския народ е завистлив и комплексиран (питай Манрико, ако не вярваш) и на много 2800 лв им се виждат целия свят (продполагам визираш тавана на заплатите на шефовете на държавни агенции, дето го приеха наскоро).
Та, да обобщя, не ме интересува хич какво приказва Дянков, интересува ме какво прави. Че кой с две капки акъл ще съди за политиците по това, което казват?
Dinain
10 Апр 2010 11:06
Мнения: 18,280
От: Bulgaria

Да, но ние, уви, сме бедна държава с бедно население...

Именно срещу това трябва да се работи. Но това не става с дигане на ДДС или рязане на разходи

През последните 2 месеца буквално през ден се пускаха течове с възможни "антикризисни мярки" - то не беше вдигане на ДДС, вдигане на данъчни основи, рязане на пенсии, не помня вече какво - само за да бъдат отречени на другия ден от Дянков и екипът му. Струва ми се, че това е или безплатен медиен сондаж (да се провери реакцията на народа) или миризливи фишеци, подхвърляни от червени агенти като Тотю Младенов и анти-герберите (всички знаем, че такива не липсват).
Колкото повече чета гениалните прозрения на Митята, толкова по-малко конкретика намирам в тях и повече първосигнална емоция срещу казаното, а не направеното.
lilliola
10 Апр 2010 11:08
Мнения: 5,222
От: Faroe Islands
Държавата е най-големия работодател НО държавата има и социални функции (даже те би трябвало да имат по-голяма тежест, защото държавата се финансира от данъците на всички).
Не е ли цинично да искаш държавата да финансира (определени) фирми - за сметка на останалите граждани? ..Във времена на криза?
хунвейбин
10 Апр 2010 11:10
Мнения: 9,895
От: Bulgaria
Mitkog

Вярвате ли на това което посочвате?
78 % от хората работят в частният бизнес.
Следователно държавата е кратно пъти по малък работодател.
Държавата е такъв само в губещи отрасли и области , основно в областта на здравеопазването и образованието, най неизгодните и докарани да предела на унищожението области , а при това най важните области за страната и държавата.
Но и при тях средствата които се въртят са нищожни , спрямо другите.
Плюс това , в случая на дефицит , недостига средствата , защото няма приходи , а няма приходи защото капиталистическият сектор е криминален, работи в сивият и частния сектор , не плаща данъци , действува с контрабанди и фиктивни договори , изнася БВП чрез офшорките , като икономика е ялов и не произвежда реални стоки и услуги.
Дори и това което коментираме пак е същото , чрез държавата се ограбва народа и страната и парите са наливани в частният сектор?
Но при криминалният капитализмът това е държавата , инструмент за грабеж на народа , в полза на криминалната капиталистическа прослойка , на една деградирала нравствено и умствено прослойка.
mitkog
10 Апр 2010 11:10
Мнения: 5,063
От: Bulgaria
а то какво е направено бе бате?
чушки, дръжки, мноо говорене и фурнаджийство.
Ах да - посочиха се и враговете на народа, разни там презрени доктори професори и прочее неясни чантаджии дет не са завършили симеоново или не дзяпат биг брадър.
нейсе.
отивам на тренировка.
спорно дъвчене на комунета и бюджета
Dinain
10 Апр 2010 11:20
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
78 % от хората работят в частният бизнес.
Следователно държавата е кратно пъти по малък работодател.

И на мен това ми направи впечатление, но ще трябва да изчакаме Митко да се върне от тренировка, за да обясни какво е имал предвид.
Колкото до направеното от Дянков, наистина не е много. Сещам се за онази налудничава идея с датчиците за всяка бъчва на винопроизводителите, не знам дали се реализира в крайна сметка. Другото беше онлайн интеграцията между касовите апарати на бензиностанциите, митниците и НАП - не знам и тази фантастична идея до къде стигна. Ритнитопковците и фолк-певиците също бяха на прицел. Като се замисля, тия гербери повече приказват и се занимават с гръмки, но кухи ПР кампании, отколкото да правят някакви реални реформи. Добре, че не гласувах за тях.
mitkog
10 Апр 2010 11:24
Мнения: 5,063
От: Bulgaria
Абе Сладури,
кой индивидуално може да се мери с държавата с нейните "едва" 22%. Не ми се рови за статистика (мисля че числото е погрешно) но дори да го приемем за факт - всеки пети е на държавна ясла.
Коя точно фирма или консорциум се мери с това и кой определя тренда нба пазарът при това положение?
Аре малко по сериозно ако обичате.

------------
Добави мнение   Мнения:183 « Предишна Страница 4 от 10 2 3 4 5 6 Следваща »